SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Nog meer slofjes van DonnRush
Kerststerren van Spuuglokje
Mooie sjaal van Spiegelei
Animeko van Angelof9
*hook on*
[ Bericht 0% gewijzigd door TaMieke op 26-11-2012 22:57:59 ]
dan begreep ik je even verkeerd. ^^.quote:Op maandag 26 november 2012 15:36 schreef dapmar het volgende:
Dank voor jullie tips.
@Dottey ja zoals het daar staat begreepi k het niet vandaar dat ik het hier vroeg, ben ik nou heel blond hahaha.
Volgens mij wel, ziet er prima uitquote:Op maandag 26 november 2012 16:08 schreef dapmar het volgende:
Nu ben ik zover, klopt het tot nu toe nog
[ link | afbeelding ]
Ja, je haakt in 1 keer door, dus je ziet niet echt het begin/eind van je toer. Al raad ik je wel aan stitichmarkers te maken als je een telpatroon gebruiktquote:Op maandag 26 november 2012 16:11 schreef dapmar het volgende:
En waar dat lagere lusje is ga ik nu weer beginnen he die vasten?
Goedkoop via ebay, of gebruik een veiligheidsspeldquote:Op maandag 26 november 2012 16:14 schreef dapmar het volgende:
ja die heb ik nog niet zo een stichmarker.... bij pipoos geloof ik zijn die te koop he?
ja.. 2 vaste en dan een dubbele..quote:Op maandag 26 november 2012 16:37 schreef dapmar het volgende:
ja, en de volgende ronde 1 vaste, 1 vaste, 2 vasten-in-een, 1 vaste, 1 vaste, 2 vasten-in-1, etc.
en na deze is het dan 1 /1/ 1/ 2 /1 /1 /1 /2 enz?hij moet nog iets groter en zo schuift die 2 steeds op?
Ja precies, super dank je wel! Ik kom er wel hahaha.quote:Op maandag 26 november 2012 16:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.. 2 vaste en dan een dubbele..
3 vaste en dan een dubbele
4 vaste en dan een dubbele
zo krijg je er steeds 6 steken bij.
staat er nergens beschreven welk garen zij gebruikt heeft of hoeveel meter? Want dan kun je gaan rekenen.....en catania is 5ply yarn....dus dat is dikker lijkt me.quote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
2 skeins of 4-ply yarn. (Different colors.)
Size F crochet hook, or whatever size needed to obtain correct gauge.
Hoe weet ik dan wat ik nodig heb? De hoeveelheid danEn kan ik catania gebruiken?
Oh nu zie ik dit: This organizer looks very best when made with Caron Simply Soft Yarn.quote:Op maandag 26 november 2012 17:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
staat er nergens beschreven welk garen zij gebruikt heeft of hoeveel meter? Want dan kun je gaan rekenen.....en catania is 5ply yarn....dus dat is dikker lijkt me.
http://www.etsy.com/listi(...)et=lily+crochet+hookquote:Op maandag 26 november 2012 17:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
denk dat catania ook wel gaat...maar dat is dunnen dan caron![]()
Weet niet wat je gaan maken.....maar misschien kun je het gewoon een keer proberen
je kunt nu gewoon verder gaan door rond te haken, dus in elke steek 1 vaste. daardoor gaat hij omhoog.quote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef dapmar het volgende:
Ik ben nu klaar met de onderkant door net zo ver te meerderen dat hij past.
Hoe ga ik nu omhoog? Moet er dan nog eerst een lossen komen?
En keren he mooie kant buiten!
Kun je je er nog iets van herinneren? Was het een betaald patroon of gratis? Had je het van Ravelry or Etsy? Was het in Engels of een andere taal?quote:Op maandag 26 november 2012 18:30 schreef wyccie het volgende:
Herkent iemand misschien het patroon hééééél toevallig?
Het moet een gratis patroon zijn geweest, niet van Etsy of Ravelry.quote:Op maandag 26 november 2012 19:01 schreef Angelof9 het volgende:
Kun je je er nog iets van herinneren? Was het een betaald patroon of gratis? Had je het van Ravelry or Etsy? Was het in Engels of een andere taal?
quote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef dapmar het volgende:
Ik heb nu dus die onderkant en ga de vasten haken 1 per vasten.
Ervoor omgedraaid zodat de mooie kant buiten komt.
MOet je dan verder nog iets doen, klopt het dan dat je een soort van omgekeerd haakt ik pak nu van onder de draad op... snappen jullie hoe ik bedoel of doe ik dan iets fout het haakt zo tegen natuurlijk hahaha.
nee uit mijn brein getrokken...quote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef CREADO het volgende:
Tuut tuut.....het gaat weer als een treinnnnn!,,,
Helemaal leuk! En teveel leuks om op te noemen...
Dottey heb je dat voetje gemaaktbuit een ander patroontje? Ik heb enorm lopen tobben met mijn haas destijds met de voetjes :-(. Zo.n zelfde projectje ;-). Vind het ook altijd een uitdaging om op die manier iets te maken. Oefening baard kunst hahaha
je zou even in het vorige topic pagina 4/5 moeten bekijken daar had iemand een foto gepost van gele wol... met haaknaald voor en achter het haaksel.. erna zijn commentaren gezet waar het duidelijk uit zou moeten zijnquote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef dapmar het volgende:
Ik heb nu dus die onderkant en ga de vasten haken 1 per vasten.
Ervoor omgedraaid zodat de mooie kant buiten komt.
MOet je dan verder nog iets doen, klopt het dan dat je een soort van omgekeerd haakt ik pak nu van onder de draad op... snappen jullie hoe ik bedoel of doe ik dan iets fout het haakt zo tegen natuurlijk hahaha.
Oh haha, ze lijken veel groter! Ik heb helaas nergens nog een leeg stalletje gevonden. Is er misschien een website van?quote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Dierenfan het volgende:
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kerststal!
@Lexie: de mijne zijn ook ongeveer 10/12 cm hoogEen collega heeft een kerststal besteld bij haar man, die werkt bij een soort van groothandel.
Ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-lacy-shawl-2quote:Op maandag 26 november 2012 21:28 schreef wyccie het volgende:
Ah, volgens mij heb ik het patroon van de sjaal gevonden!
En toen ik de PDF zag, realiseerde ik me opeens dat ik het natuurlijk niet alleen ooit had uitgeprint, maar natuurlijk ook heb opgeslagen op de pc in de map Haakpatronen.![]()
Voor wie geïnteresseerd is: http://www.coatsandclark.(...)ochet+Lacy+Shawl.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeel misschien kan ik morgen even voor je kijken, hangt ervan af of de winkels nog open zijn na m'n werkafspraak. Zal flink doorwerken, hoe eerder hoe klaar hoe eerder richting huis.quote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef CREADO het volgende:
En word zo jaloers van die haakboeken van action. Heb hem nog steeds niet. Is er iemand in de buurt van centrum den haag die er aan kan komen?
Volgens mij heb ik er wel eens een aantal bij de Intratuin gezien.quote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef lexie2011 het volgende:
[..]
Oh haha, ze lijken veel groter! Ik heb helaas nergens nog een leeg stalletje gevonden. Is er misschien een website van?
Mijn haakavond begint nu pasquote:Op maandag 26 november 2012 22:29 schreef Lijnloos het volgende:
Straks???? Ik lig zo in bed hoor, mijn haakavond is voorbij, morgen weer een dag!
quote:Op maandag 26 november 2012 17:23 schreef Bijou het volgende:
Kerstmutseierwarmers (3x woordwaarde) Sintcadeautje voor mijn ouders![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vanmiddag een haakboek gekocht in zoetermeer. Daar lagen er nog best wel wat, is niet ver vanaf den haag, ook makkelijk met ov...quote:Op maandag 26 november 2012 22:47 schreef Jumpsje het volgende:
[..]
Heeel misschien kan ik morgen even voor je kijken, hangt ervan af of de winkels nog open zijn na m'n werkafspraak. Zal flink doorwerken, hoe eerder hoe klaar hoe eerder richting huis.
ah die heb ik laatst ook gedaan.. die vond ik niet zo fijn haken.quote:Op maandag 26 november 2012 22:27 schreef Godagoyas het volgende:
Mét kousen deze keer Lijnloos![]()
Ik moest Neila de koala afhebben deze namiddag: is me niet gelukt, moet het lijfje nog en samennaaien. Straks na Expeditie Robinson verderdoen... dan maar verjaardagskadootje met vertraging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |