Het moet een gratis patroon zijn geweest, niet van Etsy of Ravelry.quote:Op maandag 26 november 2012 19:01 schreef Angelof9 het volgende:
Kun je je er nog iets van herinneren? Was het een betaald patroon of gratis? Had je het van Ravelry or Etsy? Was het in Engels of een andere taal?
quote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef dapmar het volgende:
Ik heb nu dus die onderkant en ga de vasten haken 1 per vasten.
Ervoor omgedraaid zodat de mooie kant buiten komt.
MOet je dan verder nog iets doen, klopt het dan dat je een soort van omgekeerd haakt ik pak nu van onder de draad op... snappen jullie hoe ik bedoel of doe ik dan iets fout het haakt zo tegen natuurlijk hahaha.
nee uit mijn brein getrokken...quote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef CREADO het volgende:
Tuut tuut.....het gaat weer als een treinnnnn!,,,
Helemaal leuk! En teveel leuks om op te noemen...
Dottey heb je dat voetje gemaaktbuit een ander patroontje? Ik heb enorm lopen tobben met mijn haas destijds met de voetjes :-(. Zo.n zelfde projectje ;-). Vind het ook altijd een uitdaging om op die manier iets te maken. Oefening baard kunst hahaha
je zou even in het vorige topic pagina 4/5 moeten bekijken daar had iemand een foto gepost van gele wol... met haaknaald voor en achter het haaksel.. erna zijn commentaren gezet waar het duidelijk uit zou moeten zijnquote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef dapmar het volgende:
Ik heb nu dus die onderkant en ga de vasten haken 1 per vasten.
Ervoor omgedraaid zodat de mooie kant buiten komt.
MOet je dan verder nog iets doen, klopt het dan dat je een soort van omgekeerd haakt ik pak nu van onder de draad op... snappen jullie hoe ik bedoel of doe ik dan iets fout het haakt zo tegen natuurlijk hahaha.
Oh haha, ze lijken veel groter! Ik heb helaas nergens nog een leeg stalletje gevonden. Is er misschien een website van?quote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Dierenfan het volgende:
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kerststal!
@Lexie: de mijne zijn ook ongeveer 10/12 cm hoogEen collega heeft een kerststal besteld bij haar man, die werkt bij een soort van groothandel.
Ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-lacy-shawl-2quote:Op maandag 26 november 2012 21:28 schreef wyccie het volgende:
Ah, volgens mij heb ik het patroon van de sjaal gevonden!
En toen ik de PDF zag, realiseerde ik me opeens dat ik het natuurlijk niet alleen ooit had uitgeprint, maar natuurlijk ook heb opgeslagen op de pc in de map Haakpatronen.![]()
Voor wie geïnteresseerd is: http://www.coatsandclark.(...)ochet+Lacy+Shawl.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeel misschien kan ik morgen even voor je kijken, hangt ervan af of de winkels nog open zijn na m'n werkafspraak. Zal flink doorwerken, hoe eerder hoe klaar hoe eerder richting huis.quote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef CREADO het volgende:
En word zo jaloers van die haakboeken van action. Heb hem nog steeds niet. Is er iemand in de buurt van centrum den haag die er aan kan komen?
Volgens mij heb ik er wel eens een aantal bij de Intratuin gezien.quote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef lexie2011 het volgende:
[..]
Oh haha, ze lijken veel groter! Ik heb helaas nergens nog een leeg stalletje gevonden. Is er misschien een website van?
Mijn haakavond begint nu pasquote:Op maandag 26 november 2012 22:29 schreef Lijnloos het volgende:
Straks???? Ik lig zo in bed hoor, mijn haakavond is voorbij, morgen weer een dag!
quote:Op maandag 26 november 2012 17:23 schreef Bijou het volgende:
Kerstmutseierwarmers (3x woordwaarde) Sintcadeautje voor mijn ouders![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vanmiddag een haakboek gekocht in zoetermeer. Daar lagen er nog best wel wat, is niet ver vanaf den haag, ook makkelijk met ov...quote:Op maandag 26 november 2012 22:47 schreef Jumpsje het volgende:
[..]
Heeel misschien kan ik morgen even voor je kijken, hangt ervan af of de winkels nog open zijn na m'n werkafspraak. Zal flink doorwerken, hoe eerder hoe klaar hoe eerder richting huis.
ah die heb ik laatst ook gedaan.. die vond ik niet zo fijn haken.quote:Op maandag 26 november 2012 22:27 schreef Godagoyas het volgende:
Mét kousen deze keer Lijnloos![]()
Ik moest Neila de koala afhebben deze namiddag: is me niet gelukt, moet het lijfje nog en samennaaien. Straks na Expeditie Robinson verderdoen... dan maar verjaardagskadootje met vertraging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |