abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124425439
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Scaletta het volgende:

[..]

Als het aan jou lag waren er geen lcd's meer. Iedereen aan de plasma en iedereen die anders denkt afmaken. Een dictatuur waarin alle mensen met een mening worden afgemaakt. Ein fuhrer ein reich!
Ik zou geen plasma monitor willen of plasma in mijn telefoon. Daar is LCD meer geschikt voor dan plasma. LCD is minder geschikt voor bewegende beelden. En plasma minder voor statische beelden.
pi_124425593
Tevens heb ik nooit gezegd dat LCD slecht is. Dat maken jullie ervan.
pi_124429081
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:53 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je moet even in de beeldinstellingen de gamma op 2.4 zetten. Dit is een bug in de Panasonic televisies waardoor je dus minder kleur krijgt dan eigenlijk de bedoeling is. sommige zetten hem ook op 2.6 maar dan wordt het te oververzadigd.

Op 2.4 staat hij goed, en dan wordt de stand cinema ook beter. Maar daar zou je ook de kleurtoon op normaal moeten zetten en niet warm.
Oh nice, met de gamma op 2.4 in cinema stand zijn de kleuren net zo goed als normaal, alleen heeft cinema stand minder ruis.
  zondag 24 maart 2013 @ 02:57:12 #204
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_124431673
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:58 schreef Scaletta het volgende:

Ik blijf erbij dat degene die een tv wil kopen met eigen ogen moet gaan kijken. Er zijn genoeg winkels waar ze ook tv's in donkere ruimtes hebben staan (waar je dus geen last hebt van TL buizen belichting) en je echt goed kan vergelijken wat jij het mooist vindt.
Donkere ruimtes is niet eens het enige. De omstandigheden blijven anders dan in een huis, die feitelijk ook niet altijd donker zijn, licht van één kant hebben, etc. etc. Verder weten mensen vaak niet waar ze op moeten letten. Verder zijn toestellen zelden op een goede manier afgesteld. Zeker LCD's televisies die vaak een concrete winkel-stand hebben waar de helderheid op max staat te schijnen. Verder hebben ze zelden geschikte content aanstaan aan de hand waarvan je het beeld goed kan beoordelen.

Een bezoek aan een winkel om een toestel te bekijken is derhalve alleen aan te raden met het oog op het design ed. Niet het beeld. Tenzij je weet waar je op moet letten en gaat kijken naar beelduniformiteit. inkijkhoek, artifacts, contrastwaarde, zwartwaarde, etc. Maar de mensen die zich laten inpakken door zgn. mooie felle kleuren, zullen daar hoogstwaarschijnlijk ook niet op letten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 20:59 schreef Scaletta het volgende:

[..]

De meeste 'LED' televisies zijn edge-LED, LED's aan de randjes. Dat heet in de volksmond gewoon LED. Daar ging het om, jouw verhaal is leuk maar niet boeiend.
Laten we dit topic weer even in een goede baan brengen. Welke tv moet de beste jongen kopen?
Hij wilde alleen even aangeven dat je fout zit wanneer je zegt "In de volksmond heet een LCD met backlight een LED televisie." Dat klopt immers niet.

[ Bericht 24% gewijzigd door Xaobotnik op 24-03-2013 03:02:51 ]
pi_124432028
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 00:51 schreef KingOfMystery het volgende:

[..]

Oh nice, met de gamma op 2.4 in cinema stand zijn de kleuren net zo goed als normaal, alleen heeft cinema stand minder ruis.
En volgens sommigen hier heb ik er geen verstand van en geen ervaringen. :+
pi_124442540
quote:
10s.gif Op zondag 24 maart 2013 04:14 schreef Dimens het volgende:

[..]

En volgens sommigen hier heb ik er geen verstand van en geen ervaringen. :+
Haha, je weet ook echt alles van een tv die je zelf niet eens hebt.
  zondag 24 maart 2013 @ 14:53:59 #207
256666 leeell
I know you're lonely
pi_124442771
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:48 schreef KingOfMystery het volgende:

[..]

Haha, je weet ook echt alles van een tv die je zelf niet eens hebt.
ja zoiets heet kennis en research mongool, of weet jij alleen van dingen af die je recht voor je staan?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_124443343
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef leeell het volgende:

[..]

ja zoiets heet kennis en research mongool, of weet jij alleen van dingen af die je recht voor je staan?
Nou rustig maar :')
Ik bedoelde het niet negatief. Ik weet iig niet zoveel van tv's die ik niet heb.
pi_124445021
Dimens en de Plasma revolutie. :P

Zonder gekheid: voor de gemiddelde consument is de huidige LED tv gewoon perfect, goed beeld en energiezuinig. Met 4K UHD heb je de allerbeste beeldkwaliteit die er te krijgen is en OLED is iets voor later als de prijzen zakken en niet te vergeten de levensduur van de schermen ook beter is geworden.

Plasma vooral goed was door zijn beste zwartweergave en LED/LCD weer voor zijn beste witweergave. Nu oa. die Sharp Elite LED een betere zwartweergave en contrast ratio weten te geven is dat voordeel weg. Ja, die Sharp is duurder maar dat is ook niet het belangrijkste criteria als je de beste beeldweergave zoekt die er is. De Plasma techniek is gewoon aan het einde van zijn levens cyclus.

Ik geef het nog max. een jaar voordat plasma uit de winkels is verdwenen, het wachten is alleen op nog wat lagere prijzen zodat dat voordeel ook weg is gevallen.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:40:25 #210
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_124465704
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef lukaon het volgende:
Dimens en de Plasma revolutie. :P

[ afbeelding ]

Zonder gekheid: voor de gemiddelde consument is de huidige LED tv gewoon perfect, goed beeld en energiezuinig.
Sowieso gaat de 60-serie van de Panasonic plasma's (wat overigens niet de enige goede plasma's zijn; de E8000-serie van Samsung is ook erg goed) een nieuwe stap nemen waarmee ze daadwerkelijk in de richting dan de KURO's schijnen te gaan.
quote:
Met 4K UHD heb je de allerbeste beeldkwaliteit die er te krijgen is
Betere beeldkwaliteit door een hogere resolutie? Waarvan het maar de vraag is in hoeverre het ondersteund wordt? Sowieso is het vooral lastig om content met lagere resolutie goed weer te geven. Feitelijk is het meeste dat uitgezonden wordt sowieso nog SD-kwaliteit. Overigens is de enige UHD die momenteel te koop is, een model van Toshiba waar je 7000 euro voor betaalt.
quote:
OLED is iets voor later als de prijzen zakken en niet te vergeten de levensduur van de schermen ook beter is geworden.
OLED is top inderdaad. Maar dat duurt serieus een paar jaar voordat dat ook maar enigszins betaalbaar wordt. De televisies zijn er feitelijk niet eens. En voor zover aangekondigd, zijn het televisies van 25.000 Euro.

quote:
Plasma vooral goed was door zijn beste zwartweergave en LED/LCD weer voor zijn beste witweergave. Nu oa. die Sharp Elite LED een betere zwartweergave en contrast ratio weten te geven is dat voordeel weg. Ja, die Sharp is duurder maar dat is ook niet het belangrijkste criteria als je de beste beeldweergave zoekt die er is.
Onzin. Ten eerste hebben we het over televisies die 6000-7000 Euro kosten. Niet bepaald een referentiekader voor wat de generale LCD-techniek is. De plasma's die hier besproken worden zijn televisies die gewoon haalbaar zijn voor iedereen.

quote:
Ik geef het nog max. een jaar voordat plasma uit de winkels is verdwenen, het wachten is alleen op nog wat lagere prijzen zodat dat voordeel ook weg is gevallen.
De verhoudingen in termen van prijs-kwaliteit zijn al een paar jaar als dusdanig. In de range zei ik eerder dat het op een persoonlijke voorkeur aan komt. Maar dan nog blijven toestellen als de V-serie van Panasonic of inderdaad die E8000-serie toestellen die zeer hoge scores krijgen in reviews, terwijl dat maar voor een zeer selecte hoeveelheid LCD's weggelegd is.

Als plasma er inderdaad uit gaat, komt dat niet door de kwaliteit. Die is immers in orde. Beter ook dan LCD in dezelfde prijsklasse, getuige de reviews van de toonaangevende sites. Stel dat officieel aangekondigd zou worden dat alle fabrikanten zouden stoppen met plasma, dan zou ik series snel nog even een toestel halen als ik een tv nodig had. Dit zag je ook bij Pioneer toen die toestellen stopte.
pi_124469643
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef lukaon het volgende:
Quote: The Sharp Elite Pro-60X5FD completely (and literaly) outshines the Panasonic TC-P55ST50 plasma which puts out only 85.45 cd/m2 peak white while offering a 0.03 cd/m2 black level for a comparatively low 2,848:1 contrast ratio. Plasma screens were once the kings of contrast and color, but the Sharp Elite series has successfully taken the crown from the Pioneer Elite Kuro plasma series of years ago.
De ST50 ja. Niet de GT50 of VT50 waar de blacklevels ook lager liggen.

Dat het "een" plasma outperfomed, zegt niet direct dat het heel plasma onderuit haalt. En dan outperformed het maar een middeklasse model. Echt een prestatie hoor.
pi_124477737
Lg en sony hebben al een ultra hd op de markt. Niet liegen dimens
  maandag 25 maart 2013 @ 11:57:01 #213
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124478115
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:45 schreef Scaletta het volgende:
"op de markt" ja
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124480153
quote:
11s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:57 schreef Catch22- het volgende:

[..]

"op de markt" ja
Zijn al bestelbaar hoor ;)
  maandag 25 maart 2013 @ 13:00:00 #215
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124480165
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:59 schreef Scaletta het volgende:

[..]

Zijn al bestelbaar hoor ;)
Maar niet voor de prijzen die een normale consument zal betalen (sub 2k euro)
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124480669
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:45 schreef Scaletta het volgende:
Een beetje moeilijk liegen als ik het nergens heb gezegd.
pi_124485765
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Sowieso gaat de 60-serie van de Panasonic plasma's (wat overigens niet de enige goede plasma's zijn; de E8000-serie van Samsung is ook erg goed) een nieuwe stap nemen waarmee ze daadwerkelijk in de richting dan de KURO's schijnen te gaan.

[..]

Betere beeldkwaliteit door een hogere resolutie? Waarvan het maar de vraag is in hoeverre het ondersteund wordt? Sowieso is het vooral lastig om content met lagere resolutie goed weer te geven. Feitelijk is het meeste dat uitgezonden wordt sowieso nog SD-kwaliteit. Overigens is de enige UHD die momenteel te koop is, een model van Toshiba waar je 7000 euro voor betaalt.

[..]

OLED is top inderdaad. Maar dat duurt serieus een paar jaar voordat dat ook maar enigszins betaalbaar wordt. De televisies zijn er feitelijk niet eens. En voor zover aangekondigd, zijn het televisies van 25.000 Euro.

[..]

Onzin. Ten eerste hebben we het over televisies die 6000-7000 Euro kosten. Niet bepaald een referentiekader voor wat de generale LCD-techniek is. De plasma's die hier besproken worden zijn televisies die gewoon haalbaar zijn voor iedereen.

[..]

De verhoudingen in termen van prijs-kwaliteit zijn al een paar jaar als dusdanig. In de range zei ik eerder dat het op een persoonlijke voorkeur aan komt. Maar dan nog blijven toestellen als de V-serie van Panasonic of inderdaad die E8000-serie toestellen die zeer hoge scores krijgen in reviews, terwijl dat maar voor een zeer selecte hoeveelheid LCD's weggelegd is.

Als plasma er inderdaad uit gaat, komt dat niet door de kwaliteit. Die is immers in orde. Beter ook dan LCD in dezelfde prijsklasse, getuige de reviews van de toonaangevende sites. Stel dat officieel aangekondigd zou worden dat alle fabrikanten zouden stoppen met plasma, dan zou ik series snel nog even een toestel halen als ik een tv nodig had. Dit zag je ook bij Pioneer toen die toestellen stopte.
Lees mijn eerdere reacties eens goed. Ik heb het steeds over de Plasma technologie en niet speciaal over model X, Y, of Z. De LED technologie is inmiddels zover ontwikkeld dat dit Plasma ook in beeldkwaliteit in het stof laat bijten. Wil je nu de beste beeldkwaliteit dan ga je nu voor een LED TV zoals de Sharp Elite, en de hele reeks van 4K UHD of OLED die de markt nu gaan overspoelen. En nu 4K UHD (2160p) en straks ook 8K (4320p) met een scherm van 7680 x 4320 (33,2 megapixels). Het verschil gaat ook niet alleen over het aantal pixels maar over een veel betere zwartwaarde, witwaarde en sterk verbeterde contrastwaarde ten opzichte van de huidige Plasma schermen. Hoef je niet de beste beeldkwaliteit dan is Plasma een prima budget oplossing geworden omdat die voor dumpprijzen van de hand worden gedaan, alleen is de verborgen kostenpost nog wel het hoge energieverbruik.

De ontwikkelingen met (O)LED gaan nu hard, heel hard. Die van Plasma staan eigenlijk nagenoeg stil en het hele Plasma gebeuren sterft binnenkort een stille dood. Product technology end of life.

En Dimens, waarom post je hier nu met fake accounts? In een ander topic gaf je ooit toe dat je er op Fok een hele zooi hebt. Nu ook Xaobotnik, naast makkie88, Coban en hoeveel nog meer? Het getuigt niet bepaald van kracht om zo je gelijk proberen te halen en de boel zo te overschreeuwen.

Post onder je eigen naam, of doe dit:

[ Bericht 2% gewijzigd door lukaon op 25-03-2013 15:32:07 ]
  maandag 25 maart 2013 @ 15:36:39 #218
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124486271
LED komt er wel hard aan, maar als je naar sub 1-2k tvs kijkt dan is dat nog niet het geval het komende jaar.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124486382
Al die 'experts' die LCD, LED en OLED door elkaar gebruiken hier. :')
pi_124486386
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef lukaon het volgende:

[..]

Lees mijn eerdere reacties eens goed. Ik heb het steeds over de Plasma technologie en niet speciaal over model X, Y, of Z. De LED technologie is inmiddels zover ontwikkeld dat dit Plasma ook in beeldkwaliteit in het stof laat bijten. Wil je nu de beste beeldkwaliteit dan ga je nu voor een LED TV zoals de Sharp Elite, en de hele reeks van 4K UHD of OLED die de markt nu gaan overspoelen. En nu 4K UHD (2160p) en straks ook 8K (4320p) met een scherm van 7680 x 4320 (33,2 megapixels). Het verschil gaat ook niet alleen over het aantal pixels maar over een veel betere zwartwaarde, witwaarde en sterk verbeterde contrastwaarde ten opzichte van de huidige Plasma schermen. Hoef je niet de beste beeldkwaliteit dan is Plasma een prima budget oplossing geworden omdat die voor dumpprijzen van de hand worden gedaan, alleen is de verborgen kostenpost nog wel het hoge energieverbruik.

De ontwikkelingen met (O)LED gaan nu hard, heel hard. Die van Plasma staan eigenlijk nagenoeg stil en het hele Plasma gebeuren sterft binnenkort een stille dood. Product technology end of life.

En Dimens, waarom post je hier nu met fake accounts? In een ander topic gaf je ooit toe dat je er op Fok een hele zooi hebt. Nu ook Xaobotnik, naast makkie88, Coban en hoeveel nog meer? Het getuigt niet bepaald van kracht om zo je gelijk proberen te halen en de boel zo te overschreeuwen.

Post onder je eigen naam, of doe dit:

[ afbeelding ]
Of je koop ipv een sharp elite, een plasma en dan kun je van het geld dat je overhoud een tweede huis kopen :')
En 4k heb je ook op plasma (bijv. de Panasonic TH-152UX1W).
pi_124487341
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef lukaon het volgende:

[..]

Lees mijn eerdere reacties eens goed. Ik heb het steeds over de Plasma technologie en niet speciaal over model X, Y, of Z. De LED technologie is inmiddels zover ontwikkeld dat dit Plasma ook in beeldkwaliteit in het stof laat bijten.
JIJ hebt het hier over model X en model Y, niet wij. Want JIJ hebt het over een Sharp Elite Pro-60X5FD welk de Panasonic TC-P55ST50 verslaat.

Dat doe je tevens HIER

Ja, de Sharp Elite Pro-60X5FD verslaat de Panasonic TC-P55ST50. Maar dat is een plasma en die representeert niet de gehele plasma linie. Want met het verslaan van de Panasonic TC-P55ST50, heeft het nog niet de Panasonic TC-P55GT50 en TC-P55VT50 verslagen. Neem de Panasonic TX-P65VT50 met een gemeten zwartwaarde van 0.005 cd/m2, welk dus lager ligt dan de Sharp Elite Pro-60X5FD. Bij deze dus volgens JOUW conclusie; Elke plasma is beter dan LCD.

Ja, JOUW conclusie. Want volgens JOU is er enkel 1 model nodig wat een andere techniek overschrijdt om de gehele techniek beter te noemen.
quote:
Wil je nu de beste beeldkwaliteit dan ga je nu voor een LED TV te gaan, en binnenkort 4K of OLED. Het verschil gaat ook niet over het aantal pixels maar over een veel betere zwartwaarde, witwaarde en sterk verbeterde contrastwaarde ten opzichte van de huidige Plasma schermen. Hoef je niet de beste beeldkwaliteit dan is Plasma een prima budget oplossing geworden omdat die voor dumpprijzen van de hand worden gedaan, alleen is de verborgen kostenpost nog wel het hoge energieverbruik.
Enkel een televisie, maakt niet de gehele technologie beter. Maar je bent te stompzinnig om dat te begrijpen. Net zoals dat je niet het verschil tussen witwaarde en luminantie begrijpt. Logisch, want je begrijpt er überhaupt al niets van.

Heb je ooit wel eens gedacht aan de slechte scherm uniformiteit welk niet een LCD televisie onder de knie heeft? Niet een. Wat tevens ook onmogelijk is. Dat is een ontzettend grote issue bij LCD, vooral sinds de komst van LCD met LED achtergrond verlichting. Zelfs zo erg, dat mijn ¤400,- LCD-CCFL televisie op de slaapkamer een betere schermuniformiteit heeft dan vrijwel elk willekeurige LCD-LED televisie.

Wacht.. heeft Dimens LCD? Ja, en het is bagger. Puur bagger vergeleken plasma.
quote:
LCD staat alweer ontzettend lang stil. OLED en LCD met LED achtergrond verlichting zijn twee technieken die op niet een vlak op elkaar lijken. Enkel het woord LED erin maakt de technieken niet hetzelfde. Maar dat kon jij ook niet weten, zonder verstand van zaken. Enkel maar roepend wat de "reviews" schrijven en de termen gebruikt die in de markt ook gebruikt worden.
quote:
En Dimens, waarom post je hier nu met fake accounts? In een ander topic gaf je ooit toe dat je een hele zooi hebt. Nu ook Xaobotnik, naast makkie88, Coban en hoeveel nog meer? Het getuigt niet bepaald van kracht om zo je gelijk proberen te halen en de boel zo te overschreeuwen.
Niet een van deze users is een kloon van mij. en zelfs al zou Xaobotnik een kloon van mij zijn, wat tevens niet kan aangezien ik dan een kloon van hem ben, zou ik al hier op FOK! posten nog voordat ik in de puberteit zat.
pi_124488446
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:02 schreef Dimens het volgende:

[..]

JIJ hebt het hier over model X en model Y, niet wij. Want JIJ hebt het over een Sharp Elite Pro-60X5FD welk de Panasonic TC-P55ST50 verslaat.

Dat doe je tevens HIER

Ja, de Sharp Elite Pro-60X5FD verslaat de Panasonic TC-P55ST50. Maar dat is een plasma en die representeert niet de gehele plasma linie. Want met het verslaan van de Panasonic TC-P55ST50, heeft het nog niet de Panasonic TC-P55GT50 en TC-P55VT50 verslagen. Neem de Panasonic TX-P65VT50 met een gemeten zwartwaarde van 0.005 cd/m2, welk dus lager ligt dan de Sharp Elite Pro-60X5FD. Bij deze dus volgens JOUW conclusie; Elke plasma is beter dan LCD.

Ja, JOUW conclusie. Want volgens JOU is er enkel 1 model nodig wat een andere techniek overschrijdt om de gehele techniek beter te noemen.

[..]

Enkel een televisie, maakt niet de gehele technologie beter. Maar je bent te stompzinnig om dat te begrijpen. Net zoals dat je niet het verschil tussen witwaarde en luminantie begrijpt. Logisch, want je begrijpt er überhaupt al niets van.

Heb je ooit wel eens gedacht aan de slechte scherm uniformiteit welk niet een LCD televisie onder de knie heeft? Niet een. Wat tevens ook onmogelijk is. Dat is een ontzettend grote issue bij LCD, vooral sinds de komst van LCD met LED achtergrond verlichting. Zelfs zo erg, dat mijn ¤400,- LCD-CCFL televisie op de slaapkamer een betere schermuniformiteit heeft dan vrijwel elk willekeurige LCD-LED televisie.

[..]

LCD staat alweer ontzettend lang stil. OLED en LCD met LED achtergrond verlichting zijn twee technieken die op niet een vlak op elkaar lijken. Enkel het woord LED erin maakt de technieken niet hetzelfde. Maar dat kon jij ook niet weten, zonder verstand van zaken. Enkel maar roepend wat de "reviews" schrijven en de termen gebruikt die in de markt ook gebruikt worden.

[..]

Niet een van deze users is een kloon van mij. en zelfs al zou Xaobotnik een kloon van mij zijn, wat tevens niet kan aangezien ik dan een kloon van hem ben, zou ik al hier op FOK! posten nog voordat ik in de puberteit zat.
Stop is met dat zeggen dat mensen debiel, stompzinnig, zwakzinnig of beperkt zijn. Dat mensen niet moe van jou worden zeg, als mensen een andere opinie hebben/oneens zijn duw je jouw mening wel door hun strot!

Je bent duidelijk nog niet naar de discussie/debat cursus geweest die ik je heb aangeraden :')
pi_124488565
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:29 schreef Scaletta het volgende:

[..]

Stop is met dat zeggen dat mensen debiel, stompzinnig, zwakzinnig of beperkt zijn. Dat mensen niet moe van jou worden zeg, als mensen een andere opinie hebben/oneens zijn duw je jouw mening wel door hun strot!

Je bent duidelijk nog niet naar de discussie/debat cursus geweest die ik je heb aangeraden :')
Dan moet je maar geen onzin praten. Dat heeft niets met een mening te maken.
pi_124488587
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:29 schreef Scaletta het volgende:

[..]

Dimens heeft gewoon gelijk, want jij bent verschrikkelijk eigenwijs als ik je reacties zo lees.

Eigenwijs zijn is niet erg, maar dan moet je wel gelijk hebben. En dat heb je niet.
pi_124490930
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:02 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat doe je tevens HIER

[..]

[..]

[..]

Zo, zo, wat laat jij je weer eens kennen Dimens. Ik citeer:
JIJ, JOUW, JOU. Maar je bent te stompzinnig om dat te begrijpen. Logisch, want je begrijpt er überhaupt al niets van. Maar dat kon jij ook niet weten, zonder verstand van zaken.

Het is een patroon geworden hier op Fok. Wordt Dimens klemgezet door inhoudelijke argumenten dan gaat hij weer mensen afbranden en beledigingen sturen en dingen compleet uit zijn verband trekken.
Ik heb je daar aan het begin van dit topic ook al eens op aangesproken.

Zo jammer dat je de inhoudelijke technische kennis, achtergrond en netiquette niet hebt om een goede discussie op basis van argumenten en het uitwisselen van meningen te voeren. Want een forum is ook om van elkaar te leren, maar dat is blijkbaar niet aan jou besteed.

Lees deze link maar eens goed na, speciaal de tien Geboden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nettiquette
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')