abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124411604
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:47 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Ook omdat mensen LED/LCD mooier vinden dan plasma.
Die mensen snappen correcte kleurweergave niet.
pi_124411634
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:55 schreef KingOfMystery het volgende:

[..]

Die mensen snappen correcte kleurweergave niet.
Iets mooi vinden is subjectief, ik zelf vindt wat overdreven kleuren mooier.
pi_124412142
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:56 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Ik ook. Ik heb mijn plasma ook op Normaal staan ipv Cinema (cinema heeft realistischere kleuren, maar ik prefereer dus de levendige kleuren van de Normaal beeldstand). Overdreven kleuren heb je ook op plasma. Het verschil met LED is alleen dat de kleuren feller schijnen.
pi_124412601
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 17:17 schreef KingOfMystery het volgende:

[..]

Ik ook. Ik heb mijn plasma ook op Normaal staan ipv Cinema (cinema heeft realistischere kleuren, maar ik prefereer dus de levendige kleuren van de Normaal beeldstand). Overdreven kleuren heb je ook op plasma. Het verschil met LED is alleen dat de kleuren feller schijnen.
Ook dat laatste vindt ik mooier.
pi_124413091
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:56 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

STOP! Je wordt zo volledig als debiel behandeld. Echt je ogen zijn niet goed. Het is een feit dat plasma mooier is. Echt hoor, dimens schrijft zo een twee a viertjes lang betoog over hoeveel beter plasma is. Kleuren zijn objectief niet subjectief. Lees het topic eerst goed door voordat je reageert. Alle experts hebben hier al uitgelegd dat wij LED liefhebbers debielen zijn en een verkeerde perceptie hebben van kleur. Ik waarschuw je, geef niet je mening. Plasma > LED is een feit is wel gebleken hier.

Nee maar even serieus, laten we niet weer deze discussie aangaan met dimens en z'n vriend, dat heeft namelijk geen zin. Eens worden we het niet!
pi_124415079
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 17:34 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

vindt ik :')

Jouw mening wordt vast heel serieus genomen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 17:49 schreef Scaletta het volgende:

[..]

STOP! Je wordt zo volledig als debiel behandeld. Echt je ogen zijn niet goed. Het is een feit dat plasma mooier is. Echt hoor, dimens schrijft zo een twee a viertjes lang betoog over hoeveel beter plasma is. Kleuren zijn objectief niet subjectief. Lees het topic eerst goed door voordat je reageert. Alle experts hebben hier al uitgelegd dat wij LED liefhebbers debielen zijn en een verkeerde perceptie hebben van kleur. Ik waarschuw je, geef niet je mening. Plasma > LED is een feit is wel gebleken hier.

Nee maar even serieus, laten we niet weer deze discussie aangaan met dimens en z'n vriend, dat heeft namelijk geen zin. Eens worden we het niet!
'LED liefhebbers' :') Het is LCD, idioot.
pi_124415821
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:51 schreef 16meter het volgende:

[..]

[..]

Knul, lees het topic is even door. In de volksmond heet een LCD met backlight een LED televisie. Eerst je eigen kennis is tonen idioot. :r
Feit dat iemand niet kan spellen heeft vast veel met zijn individuele mening te maken. Wat een drogredenering... Al die mensen hier die anderen compleet ridiculiseren na één post, alsjeblieft zeg.

[ Bericht 5% gewijzigd door Scaletta op 23-03-2013 19:48:56 ]
pi_124416246
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 17:34 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk. Maar als ik moet kiezen voor een tv met goeie zwartwaarden/kleuren/kijkhoek en minder felle licht (en zoals ik al zei, plasma geeft genoeg licht om voor mooi helder beeld te zorgen) en een tv met heel erg fel licht, maar matige zwartwaarden/kleuren/kijkhoek, dan is mijn keuze snel gemaakt. Voor jou kan dit natuurlijk anders liggen, maar het lijkt me sterk dat als je een goeie plasma en goeie LED-TV (beide met een nieuwprijs onder de 1000 euro) naast elkaar ziet staan in een normale omgeving (dus niet in een winkel oid), dat je de LED-TV dan nog steeds mooier gaat vinden.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 20:46:09 #189
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124419611
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 19:10 schreef Scaletta het volgende:

[..]

Knul, lees het topic is even door. In de volksmond heet een LCD met backlight een LED televisie.
Niet-LED-televisies hebben ook gewoon backlight hoor, anders zie je er niets op. Het verschil tussen LED en niet-LED is CCFL (soort TL-buizen) vs. LED's. Bij LED's heb je dan nog het verschil tussen edge-lit en FullLED of dynamische LED-backlight, waarbij het laatste een beeldtruukje is om bijv. explosies nog feller te laten schijnen door lokaal op het beeld op die plek de leds feller te laten schijnen. Trekt het beeld kwa kleur helemaal uit verhouding en levert feitelijk dus nepper beeld op. Dit is ook de reden dat veel fabrikanten het ook in nieuwere toestellen niet meer toepassen.

Feitelijk is het enige voordeel van LED tov CCFL dat televisies dunner kunnen worden en dat het stroomverbruik verminderd is. Kwa kleur kunnen ze inderdaad feller schijnen. Maar mensen die een beetje om normale weergaves geven zullen dat voordeel dus niet merken.

Mensen die hun instellingen zo fel hebben staan krijg ik altijd een beetje jeuk van. Doet me een beetje denken aan mensen die toen breedbeeld televisies in kwamen, 4:3 beeld oprekte naar 16:9 of in ZOOM zette waardoor alles uit verhouding was. Maar ja, dan zul je wel meer mensen hebben die zeggen dat ze dat mooier vinden. Ik ben toch benieuwd naar hoe mensen, zoals Xaobotnik al schreef, naar kleuren zouden kijken wanneer ze eerst correcte kleuren gewend zouden zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_124420192
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 20:46 schreef Kenju het volgende:

[..]

Niet-LED-televisies hebben ook gewoon backlight hoor, anders zie je er niets op. Het verschil tussen LED en niet-LED is CCFL (soort TL-buizen) vs. LED's. Bij LED's heb je dan nog het verschil tussen edge-lit en FullLED of dynamische LED-backlight, waarbij het laatste een beeldtruukje is om bijv. explosies nog feller te laten schijnen door lokaal op het beeld op die plek de leds feller te laten schijnen. Trekt het beeld kwa kleur helemaal uit verhouding en levert feitelijk dus nepper beeld op. Dit is ook de reden dat veel fabrikanten het ook in nieuwere toestellen niet meer toepassen.

Feitelijk is het enige voordeel van LED tov CCFL dat televisies dunner kunnen worden en dat het stroomverbruik verminderd is. Kwa kleur kunnen ze inderdaad feller schijnen. Maar mensen die een beetje om normale weergaves geven zullen dat voordeel dus niet merken.

Mensen die hun instellingen zo fel hebben staan krijg ik altijd een beetje jeuk van. Doet me een beetje denken aan mensen die toen breedbeeld televisies in kwamen, 4:3 beeld oprekte naar 16:9 of in ZOOM zette waardoor alles uit verhouding was. Maar ja, dan zul je wel meer mensen hebben die zeggen dat ze dat mooier vinden. Ik ben toch benieuwd naar hoe mensen, zoals Xaobotnik al schreef, naar kleuren zouden kijken wanneer ze eerst correcte kleuren gewend zouden zijn.
De meeste 'LED' televisies zijn edge-LED, LED's aan de randjes. Dat heet in de volksmond gewoon LED. Daar ging het om, jouw verhaal is leuk maar niet boeiend.
Laten we dit topic weer even in een goede baan brengen. Welke tv moet de beste jongen kopen?
pi_124420744
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:51 schreef 16meter het volgende:

[..]

[..]

Ach zeik niet zo. Volgens mij is dit topic een aandeelhouders vergadering van plasma tv's ofzo...
pi_124421658
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef lukaon het volgende:

[..]

Nou Dimens, je laat je nu wel heel erg kennen. Als je niet welgevallige meningen steeds afkraakt en af doet als onzinnig, mensen neerzet als debielen, afblaft en specs negeert maak je het je wel erg gemakkelijk af en klink je als een typische fanboy zonder veel eigen kennis en ervaring.
Heb je die reviews wel gelezen? Dit heeft niets te maken met een mening, maar met gewoonweg een slechte review. Prima als je in een review naar een andere televisie wijst welke duurder is, maar als je dan in de review van die andere televisie vervolgens weer naar een andere televisie verwijst welke ook weer duurder is, dan ben je gewoon commercieel bezig en niet serieus te nemen. Want dat doen ze daar.

Tevens heb ik vrijwel elk model televisie uitgebreid bekeken en onderzocht dus een persoon zonder persoonlijke ervaring kun je mij niet noemen. En iemand zonder verstand van zaken al helemaal niet, want wie is het ook alweer in dit topic die een ontzettend groot deel duidelijk heeft gemaakt aan andere users?
quote:
Let's face it. Ontwikkelingen op tv gebied gaan hard. Plasma is inmiddels een uitstervende techniek en wordt massaal gedumpt voor lage prijzen, is een volledige niche markt geworden, LED heeft nu alle troeven in handen in een betere beeldkwaliteit en OLED en 4K staan op de vooravond om hun entree te maken. Dat zijn feiten.
Sinds LCD met LED achtergrondverlichting, is er nog maar weinig innovatie geweest op het gebied van televisies. Dat was een innovatie, en nog niet eens een goede. Want een heel groot deel van de mensen klaagt nu over backlight bleeding en backlight clouding wat opntzettend groot is sinds de komst van LCD met LED achtergrondverlichting.
quote:
Hoelang Panasonic nog doorgaat met plasma is hoogst onzeker. Dus geen idee hoe de support zal zijn over een paar jaar als je buiten de garantie bent. Een Plasma nu nog kopen heeft zeker risico's over hoe lang de support nog doorgaat na garantie. Panasonic ontslaat inmiddels bijna 50.000 man en denken er hard aan om de handdoek in de ring te gooien en de hele Plasma divisie op te doeken. Misschien neemt Samsung het wel over, dat is de enige fabrikant die nu nog erg goed draait en ook wat in plasma doet.
Panasonic doet het niet perse slecht door plasma, maar doordat het bedrijf is gevestigd in Japan. Het gaat slecht met de economie in Japan en dat is ook de rede dat Sony last heeft van de crisis. Zuid-Korea doet het op het moment ontzettend goed, dat is ook een van de redenen dat je geen crisis ziet bij LG en Samsung.
quote:
Al zet ik mijn geld liever in op OLED. Zoals deze 55" LG OLED die binnenkort gaat uitkomen in Nederland. Met maar 4 mm dik een plaatje om te zien. Contrastwaarde is ruim 100.000:1 met vier kleuren pixels technologie. Het belooft alleen maar interessanter te worden in tv land en die prijzen gaan vanzelf wel zakken.
Dit is een interessante televisie, maar niet geheel correct met de kleuren omdat het gebruik maakt van witte OLED's met een kleurlaag eroverheen. Samsung heeft het daar in principe beter gedaan door de OLED's zelf te kleuren. Maar dan krijg je het probleem dat de blauwe LED sneller slijt en blauw dus langzaam uit het kleurenpaneel van je televisie verdwijnt. Dat is dus wat ik bedoel met "OLED is mooi, maar er nog niet klaar voor." Ze moeten die kinderziektes eruit werken voordat het echt interessant is. Anders kun je elk jaar een nieuwe televisie kopen omdat de kleuren voor geen meter meer kloppen en dit ook niet te kalibreren is.
quote:
[ afbeelding ]

En als geld geen rol speelt, deze giga OLED:

pi_124421696
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:47 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Ook omdat mensen LED/LCD mooier vinden dan plasma.
Komt omdat de meeste mensen niet weten wat een mooi beeld is, aangezien ze het nog nooit gezien hebben.
pi_124422061
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:35 schreef Dimens het volgende:

[..]

Komt omdat de meeste mensen niet weten wat een mooi beeld is, aangezien ze het nog nooit gezien hebben.
Ik heb het wel gezien en LED is een stuk mooier dan plasma.
pi_124422347
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 17:17 schreef KingOfMystery het volgende:

[..]

Je moet even in de beeldinstellingen de gamma op 2.4 zetten. Dit is een bug in de Panasonic televisies waardoor je dus minder kleur krijgt dan eigenlijk de bedoeling is. sommige zetten hem ook op 2.6 maar dan wordt het te oververzadigd.

Op 2.4 staat hij goed, en dan wordt de stand cinema ook beter. Maar daar zou je ook de kleurtoon op normaal moeten zetten en niet warm.
pi_124422528
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:44 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Ik heb het wel gezien en LED is een stuk mooier dan plasma.
Jouw mening zegt nogal weinig. Jij hebt een Philips LCD waar Motion interpolation zelfs negatief werkt en je een enorme wash out krijgt.

Jij zal de McDonalds waarschijnlijk ook beter vinden smaken dan een 4 sterren restaurant.
pi_124423130
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:13 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Ach zeik niet zo. Volgens mij is dit topic een aandeelhouders vergadering van plasma tv's ofzo...
_O- _O- _O- _O-
pi_124423918
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:59 schreef Dimens het volgende:

[..]

Jouw mening zegt nogal weinig. Jij hebt een Philips LCD waar Motion interpolation zelfs negatief werkt en je een enorme wash out krijgt.

Jij zal de McDonalds waarschijnlijk ook beter vinden smaken dan een 4 sterren restaurant.
Als het aan jou lag waren er geen lcd's meer. Iedereen aan de plasma en iedereen die anders denkt afmaken. Een dictatuur waarin alle mensen met een mening worden afgemaakt. Ein fuhrer ein reich!
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:02:57 #199
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124425129
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Scaletta het volgende:

[..]

Als het aan jou lag waren er geen lcd's meer. Iedereen aan de plasma en iedereen die anders denkt afmaken. Een dictatuur waarin alle mensen met een mening worden afgemaakt. Ein fuhrer ein reich!
het zou de helft schelen als je zijm posts zou lezen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124425251
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

het zou de helft schelen als je zijm posts zou lezen
Waarom stichten jullie niet samen een 'Red de plasma' vereniging op. Kunnen jullie geld inzamelen om in panasonic te investeren, misschien dat jullie samen de plasma divisie kunnen redden!

Succes ^O^
pi_124425439
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Scaletta het volgende:

[..]

Ik zou geen plasma monitor willen of plasma in mijn telefoon. Daar is LCD meer geschikt voor dan plasma. LCD is minder geschikt voor bewegende beelden. En plasma minder voor statische beelden.
pi_124425593
Tevens heb ik nooit gezegd dat LCD slecht is. Dat maken jullie ervan.
pi_124429081
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:53 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je moet even in de beeldinstellingen de gamma op 2.4 zetten. Dit is een bug in de Panasonic televisies waardoor je dus minder kleur krijgt dan eigenlijk de bedoeling is. sommige zetten hem ook op 2.6 maar dan wordt het te oververzadigd.

Op 2.4 staat hij goed, en dan wordt de stand cinema ook beter. Maar daar zou je ook de kleurtoon op normaal moeten zetten en niet warm.
Oh nice, met de gamma op 2.4 in cinema stand zijn de kleuren net zo goed als normaal, alleen heeft cinema stand minder ruis.
  zondag 24 maart 2013 @ 02:57:12 #204
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_124431673
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:58 schreef Scaletta het volgende:

Ik blijf erbij dat degene die een tv wil kopen met eigen ogen moet gaan kijken. Er zijn genoeg winkels waar ze ook tv's in donkere ruimtes hebben staan (waar je dus geen last hebt van TL buizen belichting) en je echt goed kan vergelijken wat jij het mooist vindt.
Donkere ruimtes is niet eens het enige. De omstandigheden blijven anders dan in een huis, die feitelijk ook niet altijd donker zijn, licht van één kant hebben, etc. etc. Verder weten mensen vaak niet waar ze op moeten letten. Verder zijn toestellen zelden op een goede manier afgesteld. Zeker LCD's televisies die vaak een concrete winkel-stand hebben waar de helderheid op max staat te schijnen. Verder hebben ze zelden geschikte content aanstaan aan de hand waarvan je het beeld goed kan beoordelen.

Een bezoek aan een winkel om een toestel te bekijken is derhalve alleen aan te raden met het oog op het design ed. Niet het beeld. Tenzij je weet waar je op moet letten en gaat kijken naar beelduniformiteit. inkijkhoek, artifacts, contrastwaarde, zwartwaarde, etc. Maar de mensen die zich laten inpakken door zgn. mooie felle kleuren, zullen daar hoogstwaarschijnlijk ook niet op letten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 20:59 schreef Scaletta het volgende:

[..]

De meeste 'LED' televisies zijn edge-LED, LED's aan de randjes. Dat heet in de volksmond gewoon LED. Daar ging het om, jouw verhaal is leuk maar niet boeiend.
Laten we dit topic weer even in een goede baan brengen. Welke tv moet de beste jongen kopen?
Hij wilde alleen even aangeven dat je fout zit wanneer je zegt "In de volksmond heet een LCD met backlight een LED televisie." Dat klopt immers niet.

[ Bericht 24% gewijzigd door Xaobotnik op 24-03-2013 03:02:51 ]
pi_124432028
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 00:51 schreef KingOfMystery het volgende:

[..]

Oh nice, met de gamma op 2.4 in cinema stand zijn de kleuren net zo goed als normaal, alleen heeft cinema stand minder ruis.
En volgens sommigen hier heb ik er geen verstand van en geen ervaringen. :+
pi_124442540
quote:
10s.gif Op zondag 24 maart 2013 04:14 schreef Dimens het volgende:

[..]

En volgens sommigen hier heb ik er geen verstand van en geen ervaringen. :+
Haha, je weet ook echt alles van een tv die je zelf niet eens hebt.
  zondag 24 maart 2013 @ 14:53:59 #207
256666 leeell
I know you're lonely
pi_124442771
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:48 schreef KingOfMystery het volgende:

[..]

Haha, je weet ook echt alles van een tv die je zelf niet eens hebt.
ja zoiets heet kennis en research mongool, of weet jij alleen van dingen af die je recht voor je staan?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_124443343
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef leeell het volgende:

[..]

ja zoiets heet kennis en research mongool, of weet jij alleen van dingen af die je recht voor je staan?
Nou rustig maar :')
Ik bedoelde het niet negatief. Ik weet iig niet zoveel van tv's die ik niet heb.
pi_124445021
Dimens en de Plasma revolutie. :P

Zonder gekheid: voor de gemiddelde consument is de huidige LED tv gewoon perfect, goed beeld en energiezuinig. Met 4K UHD heb je de allerbeste beeldkwaliteit die er te krijgen is en OLED is iets voor later als de prijzen zakken en niet te vergeten de levensduur van de schermen ook beter is geworden.

Plasma vooral goed was door zijn beste zwartweergave en LED/LCD weer voor zijn beste witweergave. Nu oa. die Sharp Elite LED een betere zwartweergave en contrast ratio weten te geven is dat voordeel weg. Ja, die Sharp is duurder maar dat is ook niet het belangrijkste criteria als je de beste beeldweergave zoekt die er is. De Plasma techniek is gewoon aan het einde van zijn levens cyclus.

Ik geef het nog max. een jaar voordat plasma uit de winkels is verdwenen, het wachten is alleen op nog wat lagere prijzen zodat dat voordeel ook weg is gevallen.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:40:25 #210
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_124465704
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef lukaon het volgende:
Dimens en de Plasma revolutie. :P

[ afbeelding ]

Zonder gekheid: voor de gemiddelde consument is de huidige LED tv gewoon perfect, goed beeld en energiezuinig.
Sowieso gaat de 60-serie van de Panasonic plasma's (wat overigens niet de enige goede plasma's zijn; de E8000-serie van Samsung is ook erg goed) een nieuwe stap nemen waarmee ze daadwerkelijk in de richting dan de KURO's schijnen te gaan.
quote:
Met 4K UHD heb je de allerbeste beeldkwaliteit die er te krijgen is
Betere beeldkwaliteit door een hogere resolutie? Waarvan het maar de vraag is in hoeverre het ondersteund wordt? Sowieso is het vooral lastig om content met lagere resolutie goed weer te geven. Feitelijk is het meeste dat uitgezonden wordt sowieso nog SD-kwaliteit. Overigens is de enige UHD die momenteel te koop is, een model van Toshiba waar je 7000 euro voor betaalt.
quote:
OLED is iets voor later als de prijzen zakken en niet te vergeten de levensduur van de schermen ook beter is geworden.
OLED is top inderdaad. Maar dat duurt serieus een paar jaar voordat dat ook maar enigszins betaalbaar wordt. De televisies zijn er feitelijk niet eens. En voor zover aangekondigd, zijn het televisies van 25.000 Euro.

quote:
Plasma vooral goed was door zijn beste zwartweergave en LED/LCD weer voor zijn beste witweergave. Nu oa. die Sharp Elite LED een betere zwartweergave en contrast ratio weten te geven is dat voordeel weg. Ja, die Sharp is duurder maar dat is ook niet het belangrijkste criteria als je de beste beeldweergave zoekt die er is.
Onzin. Ten eerste hebben we het over televisies die 6000-7000 Euro kosten. Niet bepaald een referentiekader voor wat de generale LCD-techniek is. De plasma's die hier besproken worden zijn televisies die gewoon haalbaar zijn voor iedereen.

quote:
Ik geef het nog max. een jaar voordat plasma uit de winkels is verdwenen, het wachten is alleen op nog wat lagere prijzen zodat dat voordeel ook weg is gevallen.
De verhoudingen in termen van prijs-kwaliteit zijn al een paar jaar als dusdanig. In de range zei ik eerder dat het op een persoonlijke voorkeur aan komt. Maar dan nog blijven toestellen als de V-serie van Panasonic of inderdaad die E8000-serie toestellen die zeer hoge scores krijgen in reviews, terwijl dat maar voor een zeer selecte hoeveelheid LCD's weggelegd is.

Als plasma er inderdaad uit gaat, komt dat niet door de kwaliteit. Die is immers in orde. Beter ook dan LCD in dezelfde prijsklasse, getuige de reviews van de toonaangevende sites. Stel dat officieel aangekondigd zou worden dat alle fabrikanten zouden stoppen met plasma, dan zou ik series snel nog even een toestel halen als ik een tv nodig had. Dit zag je ook bij Pioneer toen die toestellen stopte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')