ah, in OVT (ben dat nu aan het terugluisterenquote:Op maandag 26 november 2012 10:54 schreef jpjedi het volgende:
Overigens werd civilization V besproken op Radio1 gisterochtend. Voorbeeld dat een game niet typisch actie en jeugd betreft maar een denkspel als een schaakspel (zo werd turnbased uitgelegd) inclusief sociale, culturele en militaire ontwikkeling van een beschaving.
Doen. Maakt het spel voor de liefhebber een stuk meer speelbaar. En de AI doet voor de verandering soms enigszins rationeelquote:Op donderdag 6 december 2012 13:50 schreef HansvanOchten het volgende:
Misschien ook eens gods en kings aanschaffen.
Je moet een hogere moeilijkheidsgraad kiezen. Maar soms heb je dat AI's ervoor kiezen om niet veel steden te bouwen. Maar soms gaan ze wel veel bouwen. Dat is een beetje onvoorspelbaar.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef JimmyJames het volgende:
Gods & Kings zit niet in de GOTY? Ik heb hem persoonlijk bemachtigd op GMG voor het luttele bedrag van 3¤.
Nog een vraag: is het bouwen van steden in CIV5 minder interessant dan in vorige delen? Want ik zit al op iets van 200 turns en de andere beschavingen doen totaal geen poging om de bol vol te bouwen,
Joaa, maar het is ook wel tjak duur om als een malle te gaan expanden.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:00 schreef numero_uno het volgende:
Hangt ook een beetje van de tegenstander af...
Ik merk vooral dat China, Rusland en de VS veel steden bouwen.
Ik weet dat ie er niet in zit, juist daarom vraag ik me af of het echt verschil het maaktquote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef JimmyJames het volgende:
Gods & Kings zit niet in de GOTY? Ik heb hem persoonlijk bemachtigd op GMG voor het luttele bedrag van 3¤.
Nog een vraag: is het bouwen van steden in CIV5 minder interessant dan in vorige delen? Want ik zit al op iets van 200 turns en de andere beschavingen doen totaal geen poging om de bol vol te bouwen,
Je kan natuurlijk gaan city-spammen, maar dat gaat ten koste van je happiness en de benodigde cultuur om een policy aan te nemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef JimmyJames het volgende:
Ik deed net een potje en ik zat al in de information era terwijl een tegenstander nog 4 generaties daar voor bezig was met speren en paardenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Je moet een hogere moeilijkheidsgraad kiezen. Maar soms heb je dat AI's ervoor kiezen om niet veel steden te bouwen. Maar soms gaan ze wel veel bouwen. Dat is een beetje onvoorspelbaar.
Je kan wel als je een game maakt bij advanced spionnen helemaal uit zettenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:10 schreef Nixx- het volgende:
Het meest stomme aan Gods en Kings vind ik wel die spionnen.
Je kan niks doen om ze echt tegen te houden.
Ik geloof dat dit onze allereerste interactie ooit wordt maar civilization 5 vind ik dermate dope dat ik de kans maar neem: heel graag.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:35 schreef Montov het volgende:
Btw, ik heb nog een extra versie van Civ5 (zonder Gods & Kings) die ik gratis kan weggeven aan iemand met een steam-account. Iemand nog interesse?
Als het goed is heb je een mailtje gekregen.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit onze allereerste interactie ooit wordt maar civilization 5 vind ik dermate dope dat ik de kans maar neem: heel graag.
Sinds mijn hardcopy tijdens een onhandige verhuizing samen met een dos vol andere games is verdwenen/gestolen (lang verhaal) teer ik op de torrentversies. En met steam kan je juist zo leuk nieuwe mods regelen.
Duizendmaal bedanktquote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een mailtje gekregen.
Nee, ik vind het juist vervelend als het te kort duurt. Hoe langer, hoe beterquote:Op maandag 21 januari 2013 18:35 schreef Montov het volgende:
Waarom begin je dan ook met Marathon?
Met Normal beginnen is toch wat leuker.
Gods and kings is dan ook een echte uitbreiding met extra functionaliteit enzo dus die is wel wat duurder dan een extra faction oidquote:Op zondag 17 februari 2013 23:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is de AI ook beter in Gods and Kings? Ik wil hem bestellen maar wat is die uitbreiding belachelijk duur zeg
Niet echtquote:Op zondag 17 februari 2013 23:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is de AI ook beter in Gods and Kings?
Waarom ik het niet meer speel is omdat de AI zo slecht omgaat met het beschermen van belangrijke resources. Je kunt met gemak die resources uitschakelen om hem zo een groot nadeel te geven.quote:
De slechte AI van Civ V is dé grote kritiek op het spel. Je moet echt op een gestoorde moeilijkheidsgraad spelen, wil je een beetje tegenstand krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarom ik het niet meer speel is omdat de AI zo slecht omgaat met het beschermen van belangrijke resources. Je kunt met gemak die resources uitschakelen om hem zo een groot nadeel te geven.
Dat heb ik altijd tot in den treure gedaan in de vorige CIV versies. Tegenwoordig stel ik alles op custom in en dan zo dat je alleen kunt winnen met World Dominance. Lekker oorlog voeren dusquote:Op maandag 18 februari 2013 00:52 schreef TwyLight het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik het vaak leuker vind om gewoon een enorm empire te bouwen dan om oorlog te voeren. Vind de combat maar matig in civ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |