De versie die op Steam staat is toch voor de Mac, of begrijp ik het niet goed?quote:
quote:
Aangezien ik de laatste tijd bijna alleen maar met Askia speel, toch nog een opmerking hierover. Dus de Mandekalu heeft een bonus van 40% tegen steden die nu haast teniet wordt gedaan door een negatieve % die voor alle mounted units geldt?quote:[STABILITY]
- Fix for various rare crash bugs
[MODDING]
- Re-enabled LUA library unused in the core game. It was removed because we didnt think modders were using it, and apparently many, many are using it.
[GAMEPLAY]
- Fixed bug where as Siam, food from Maritime City States didn't provide the expected result.
- Make a few more negative promotions not pass through on upgrades
- Made the Mandekalu mounted unit have the same negative vs city as the other mounted units
- Increased the chance that the AI will improve sea plots
Veel succes. Civ is steam-only.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik heb het liever niet op steam, klotesysteem. Zal morgen even de applestore binnenlopen.
Ik vind het wel logisch, de UU had een voordeel ten opzichte van andere civs door een stadsbonus, en door de wijziging in de hotfix nu nog steeds. Met andere woorden, voor de patch had de Mandekalu 40% tov de vervanger, en nu nog steeds. Anders had de UU bijna 75% voordeel gehad.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef Eclaire84 het volgende:
vandaag trouwens een kleine update uitgekomen:
[..]
Aangezien ik de laatste tijd bijna alleen maar met Askia speel, toch nog een opmerking hierover. Dus de Mandekalu heeft een bonus van 40% tegen steden die nu haast teniet wordt gedaan door een negatieve % die voor alle mounted units geldt?
Lekker logischMaw, deze UU is nu waardeloos geworden
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef Montov het volgende:
Ik vind het wel logisch, de UU had een voordeel ten opzichte van andere civs door een stadsbonus, en door de wijziging in de hotfix nu nog steeds. Met andere woorden, voor de patch had de Mandekalu 40% tov de vervanger, en nu nog steeds. Anders had de UU bijna 75% voordeel gehad.
Idd...liever een TT die verband houdt met de grote patchquote:
Dat is toch logisch? Als jij degene bent die zonder reden een ander leger afmaakt, word je ook 'in het echte leven' als bloddorstige gezien...quote:Op maandag 27 december 2010 00:12 schreef aleco99 het volgende:
Ik heb net mijn 1e ronde gespeeld op chieftain niveau en ik vind het echt een fraai spel! Eerste keer dat ik Civ speel en ik heb bijna gewonnen op ontwikkeling (had geen zin meer om te vechten). Wat ik wel lelijk vond is dat Bismarck permanent met grote legers rond mijn grens bleef hangen, maar toen ik het zat was om te blijven wachten op zijn aanval en hem met de grond gelijk maakt iedereen ineens boos op me was..... Ook daarna bleef ik als de bloodhunger one aangesproken worden :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |