Eventueel wil ik ook nog wel een flowchart maken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
21 augustus:
- Ik koop op Steam een game voor 7,50
- Het geld wordt afgeschreven
- De game verschijnt niet op mijn account
27 augustus
- Ik neem contact op met de supprt van Steam.
1 september
- De game wordt toegevoegd aan mijn account
Vandaag:
- Mijn hele Steam-account is geblokkeerd.
- De 7,50 bleek vorige week teruggestort te zijn naar mijn rekening
Misschien moet je de link [Steam stort geld terug] en [Account geblokkeerd] even toelichten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Eventueel wil ik ook nog wel een flowchart maken.
Ik heb het geld terug op mijn rekening, dus Steam merkt op dat ik niet betaald heb, en blokkeert mijn hele account. De gebruikersvriendelijke oplossing.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Misschien moet je de link [Steam stort geld terug] en [Account geblokkeerd] even toelichten.
Duidelijk. Fucked up voor je. Zeker als je nog andere games op je account heb staan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik heb het geld terug op mijn rekening, dus Steam merkt op dat ik niet betaald heb, en blokkeert mijn hele account. De gebruikersvriendelijke oplossing.
Ik weet natuurlijk niet zeker of dit het probleem is, maarja, het duurt wel een tijdje voordat support reageert.
Wordt vast wel weer vrijgegeven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:21 schreef Gamer_V het volgende:
100+ games. Ja, pijnlijk.
En dit topic lezen is dat ook. WIL SPELEN
Ja, na het weekend. En dan waarschijnlijk nog een halve week, want hoe krijg je geld naar Steam zonder winkel-aankoop?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wordt vast wel weer vrijgegeven.
Dit jongetje heeft Steam geinstalleerd, account aangemaakt, Civ V in het winkelwagentje gedaan, keurig betaald. Maar downloaden, ho maar,.... daarom koop ik het liever in de winkelquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Jongetje, ik bedoel waarom koop je niet de digitale versie als je em zo graag wil spelen.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dit jongetje heeft Steam geinstalleerd, account aangemaakt, Civ V in het winkelwagentje gedaan, keurig betaald. Maar downloaden, ho maar,.... daarom koop ik het liever in de winkel
Ja, zelfde geldt voor het aantal swordsman bijv en je hoeveelheid ijzer resources.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:02 schreef Monidique het volgende:
Haha. Tof, kan ik maar twee mounted units hebben als ik twee horses heb?
Ja. Let ook op hoeveel een resource precies heeft: er zijn ook tiles die 4 horses geven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:02 schreef Monidique het volgende:
Haha. Tof, kan ik maar twee mounted units hebben als ik twee horses heb?
Er is volgens mij een optie om langer dan de max turns te spelen, maar ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Jibbe het volgende:
ik klik wel op "Wait! Just... one... more... turn..." maar dat mocht blijkbaar niet: "Time victory".![]()
Gewoon time victory uitzetten, lijkt me?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:29 schreef Montov het volgende:
[..]
Er is volgens mij een optie om langer dan de max turns te spelen, maar ik weet het niet zeker.
Toegevoegd aan OP.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |