quote:Op maandag 26 november 2012 15:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja oke ik had ook zoiets ja. De situatie.
Strakke ninja-edit trouwens Pax.
Nee joh, nog hartstikke leuk soms.quote:Op maandag 26 november 2012 15:27 schreef Speedy_T het volgende:
Is dat niet cammen niet meer voor iets in de brugklas?
Zit je me nou uit te lachen?quote:Op maandag 26 november 2012 15:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan nog eerder op ''dat salon'', maar gewoon als ik me die hele scėne zo inbeeld![]()
Zijn genoeg mensen die op zulke momenten hun bek niet open durven te trekken. Dus hulde voor jouquote:
Balen, maar ja 102 VWEU verschilt toch behoorlijk van 101 VWEUquote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had mijn cijfer voor Europees Recht gekregen. Ik kan redelijk tevreden zijn met een 7,2 (31 punten voor het deeltentamen en 41 punten voor het eindtentamen). Alleen kan ik me een klein beetje voor mijn kop slaan omdat ik een goed antwoord op het deeltentamen had veranderd in een fout antwoord. Met dat goede antwoord had ik precies een 7,5 gehad. Ik heb net het antwoordenmodel doorgespit en ik zag dat ik veel punten heb laten liggen doordat ik bij een vraag van het verkeerde artikel uitging (102 VWEU in plaats van 101 VWEU.)
In ieder geval gefeliciteerd.quote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had mijn cijfer voor Europees Recht gekregen. Ik kan redelijk tevreden zijn met een 7,2 (31 punten voor het deeltentamen en 41 punten voor het eindtentamen). Alleen kan ik me een klein beetje voor mijn kop slaan omdat ik een goed antwoord op het deeltentamen had veranderd in een fout antwoord. Met dat goede antwoord had ik precies een 7,5 gehad. Ik heb net het antwoordenmodel doorgespit en ik zag dat ik veel punten heb laten liggen doordat ik bij een vraag van het verkeerde artikel uitging (102 VWEU in plaats van 101 VWEU.)
Breaking Bad moet ik nog steeds eens gaan kijken. Vanavond maar even de nieuwe Dexter en Homeland kijkenquote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga even Breaking Bad kijken.
We kijken aardig wat series hier met z'n allen.
Dat is waar.quote:Op maandag 26 november 2012 16:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Balen, maar ja 102 VWEU verschilt toch behoorlijk van 101 VWEU
Dank je wel.quote:Op maandag 26 november 2012 16:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In ieder geval gefeliciteerd.![]()
We hebben allemaal wel 's van dat soort momentjes gehad.
Kan gebeuren, evengoed een prima resultaat toch?quote:Op maandag 26 november 2012 16:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is waar.Ik heb die vraag echt verkeerd gelezen. Ik zag in de vraag iets staan over producten die het andere product konden vervangen.
Dank.quote:Op maandag 26 november 2012 15:51 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die op zulke momenten hun bek niet open durven te trekken. Dus hulde voor jou
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2012 16:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kan gebeuren, evengoed een prima resultaat toch?
Heb je eigenlijk nog wel tijd om te studeren?quote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
Goedenavond, weer een dag kapot
Nog even van 6 tot 22 werken en dan de laatste trein richting Nijmegen, half 1 thuis
En nog steeds hoofdpijn, ja al 2 week lang
En moe
En gesneden aan een doos hele vinger los
Hoi hoe is het met iedereen
Wat was je eigenlijk van plan dan?quote:Op maandag 26 november 2012 17:23 schreef Ryon het volgende:
Vandaag weer een lekker ouderwets van negen tot vijf studiedagje gehad. Alle oorlogsmisdaden in Sierra Leone zijn mij nu weer goed bekend. Zware verkoudheid opgelopen, dus vanavond blijf ik lekker thuis.
Er wordt elke avond wel ergens geborreld, wat normaal ook een prima manier is om even stoom af te blazen na een hele dag in de boeken te hebben gezeten. Maar soms is het handiger om even de rust te pakken i.p.v morgen doodziek op te moeten staan.quote:Op maandag 26 november 2012 17:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat was je eigenlijk van plan dan?
Eigen veel te weinig.. Ik hoop dat ik Inleiding haal 19 december.. maar vanaf 19e is het kerstseizoen ook afgelopen dus dan ga ik heel veel inhalen en vol aan de bak. Anders maar een paar herkansingen maken helaas..quote:Op maandag 26 november 2012 17:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog wel tijd om te studeren?
Cijfer IBK gehad ?quote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
Goedenavond, weer een dag kapot
Nog even van 6 tot 22 werken en dan de laatste trein richting Nijmegen, half 1 thuis
En nog steeds hoofdpijn, ja al 2 week lang
En moe
En gesneden aan een doos hele vinger los
Hoi hoe is het met iedereen
Jup niet gehaald natuurlijkquote:
Oh op die manier. Inderdaad dan.quote:Op maandag 26 november 2012 17:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er wordt elke avond wel ergens geborreld, wat normaal ook een prima manier is om even stoom af te blazen na een hele dag in de boeken te hebben gezeten. Maar soms is het handiger om even de rust te pakken i.p.v morgen doodziek op te moeten staan.
Voor welk vak is dat dan?quote:Op maandag 26 november 2012 17:33 schreef Ryon het volgende:
En morgen mag ik om negen uur 's ochtends ook een schitterende presentatie gaan houden over Sierra Leone, en waarom het daar zo'n ongelooflijk feest is.
Inleiding ANWBquote:
Een antropologisch vak vanuit sociale wetenschappen. Gaat over mensenrechten, oorlogsvoering en dergelijke. Ik heb vorig jaar heel veel mensenrechten, internationaal recht, burgerrecht en vreemdelingenrecht gedaan en dit is dan een beetje de wetenschappelijke verdieping erop.quote:
Ah oke, is het leuk? Is echt totaal niet mijn ding maar snap wel waarom sommige mensen dit boeiend vinden.quote:Op maandag 26 november 2012 17:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een antropologisch vak vanuit sociale wetenschappen. Gaat over mensenrechten, oorlogsvoering en dergelijke. Ik heb vorig jaar heel veel mensenrechten, internationaal recht, burgerrecht en vreemdelingenrecht gedaan en dit is dan een beetje de wetenschappelijke verdieping erop.
Tjah, leuk is een moeilijk begrip. Het is lastig om het uit te leggen, maar mensenrechten (o.a vreemdelingenrecht etc.) is het meest afschuwelijkste rechtsgebied wat er bij zit. Vrolijk wordt niemand ervan. Ik ben vorig jaar naar een aantal zaken geweest (in Nederland) met betrekking tot oorlogsmisdadigers (o.a Rwanda) die in Nederland zitten en dat is buitengewoon fascinerend, maar ook tegelijk ook buitengewoon gruwelijk. Hoewel het heel erg aantrekt en uitdaagt, weet je ook dat je er liever niets mee te maken wil hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 17:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke, is het leuk? Is echt totaal niet mijn ding maar snap wel waarom sommige mensen dit boeiend vinden.
quote:Artikel 120
De rechter treedt niet in de beoordeling van de grondwettigheid van wetten en verdragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |