Ik ben al heel lang geen Pipi meer hoor, dat vuurtorengebeuren is van een half jaar terug, godzijdank.quote:
Te wattes?quote:Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef N0rah het volgende:
Ik verveel me.. wie durft het hier aan te tinychatten?
??quote:Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef N0rah het volgende:
Ik verveel me.. wie durft het hier aan te tinychatten?
Nee, maar je mag me wel een dm sturen.quote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef N0rah het volgende:
[..]
[..]![]()
Privé chat met webcamoptie. Klinkt ondeugender dan het is.
Coward. Een dm van wat precies?quote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, maar je mag me wel een dm sturen.
Het klinkt zo sec inderdaad een beetje fout. Maar ik geloof je meteen.quote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef N0rah het volgende:
[..]
[..]![]()
Privé chat met webcamoptie. Klinkt ondeugender dan het is.
Ik denk dat m'n kamergenoot me raar aan zou kijken als ik nu zou webcammen met Pipi tijdens het werk.quote:
Ik ben geen Pipi.quote:Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n kamergenoot me raar aan zou kijken als ik nu zou webcammen met Pipi tijdens het werk.
Jij verveelt je, en ik moet nu onderwerpen gaan bedenken?![]()
Ik ben niet zo goed met vrouwelijk contact, sorry Imane.quote:Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik ben geen Pipi.![]()
Tja, jij wijst mijn uitnodiging af, lafaard.
quote:Op maandag 26 november 2012 15:04 schreef Maharbal het volgende:
Tenzij je nu een rare broek aan hebt. Dan weet ik wel iets.
Dan kan ik je niet aanspreken.quote:Op maandag 26 november 2012 15:04 schreef N0rah het volgende:
[..]Weirdo! Nee, heb gewoon een normale broek aan.
Scherp.quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Eigenlijk doen jullie nu blijkbaar aan tinychatten, zij het zonder webcam
Had ik die scherpte maar bij het maken van wat opdrachtenquote:
Nee hoor. Misschien een beetje.quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je gaat nu niet weer de probleemveroorzaker uithangen omdat ik niet met je wil chatten he?
Ja, maar het gaat juist om het cammen he..quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Eigenlijk doen jullie nu blijkbaar aan tinychatten, zij het zonder webcam
Ik kan in ieder geval nergens korting voor geven.quote:
Er is trouwens schot in de zaak die wij hebben besproken. Nu even geen tijd om het goed uit de doeken te doen, maar ik houd je wel even op de hoogtequote:Op maandag 26 november 2012 15:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Had ik die scherpte maar bij het maken van wat opdrachten
Mooi! Ik hoor het graag van jequote:Op maandag 26 november 2012 15:20 schreef Maharbal het volgende:
Er is trouwens schot in de zaak die wij hebben besproken. Nu even geen tijd om het goed uit de doeken te doen, maar ik houd je wel even op de hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |