Ik heb wel 's een 3 (of 4, geen idee meer) jaar oude Kluwer gebruikt voor een tentamen. Ik weigerde elk jaar een nieuwe te halen, helemaal voor privaatrechtelijke vakken waarin amper ooit iets verandert.quote:Op maandag 26 november 2012 09:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb nog de Kluwer van vorig jaar. Als een cheapskate baas.
Herkenbaar. Alle positief-rechtelijke vakken zitten erop en voor de rest van het jaar is het sociologie, geschiedenis en filosofie. Daar ga ik geen nieuwe bundel voor kopen.quote:Op maandag 26 november 2012 09:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb wel 's een 3 (of 4, geen idee meer) jaar oude Kluwer gebruikt voor een tentamen. Ik weigerde elk jaar een nieuwe te halen, helemaal voor privaatrechtelijke vakken waarin amper ooit iets verandert.
Ikquote:Op maandag 26 november 2012 09:18 schreef VonBallusseck het volgende:
Welke held(in) heeft de Vermande weer terug getoverd?
M'n tweede kop dubbele cappuccino opdrinken, m'n lichaam vervloeken omdat het op dit moment voelt alsof ik 80 ben en verder aan het werk.quote:
Studeren. Maar zo eerst even een bak koffie halenquote:
De eerste 10 minuten zijn action packed.quote:Op maandag 26 november 2012 02:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Truste!
Nog een SOG iets, morgen ochtend komt de nieuwe aflevering van Boardwalk Empire uit (mijn favoriete running serie op dit moment), even kijken of ik de aflevering kan inpassen in het programma. Anders moet ik hem 's avonds kijken.
quote:
Naar het hoorcollege van Materieel Strafrecht gaan, werkgroep van Materieel Strafrecht maken en aan de onderzoeksnotitie werken van Oefenrechtbank.quote:
ik haat dat soort mensen echt. Of die roepen dat onze regering corrupt is omdat ze geen miljoenen krijgen, ofzo.quote:Op maandag 26 november 2012 11:59 schreef Paxcon het volgende:
De reacties op NuJij bij de Facebookmoord
Rechters zijn blijkbaar corrupt omdat ze minderjarigen niet volgens het volwassenenrecht berechten
quote:"Kijkend naar de ernst en de omstandigheden waaronder de moord werd gepleegd vinden wij het zwaar genoeg voor een veroordeeling volgens het volwassenstrafrecht", laat het OM in een reactie weten.
Ik weet niet hoe oud die twee waren.quote:Artikel 77b
1 Ten aanzien van degene die ten tijde van het begaan van een strafbaar feit de leeftijd van zestien jaren doch nog niet die van achttien jaren heeft bereikt, kan de rechter de artikelen 77g tot en met 77gg buiten toepassing laten en recht doen overeenkomstig de bepalingen in de voorgaande titels vervat, indien hij daartoe grond vindt in de ernst van het begane feit, de persoonlijkheid van de dader of de omstandigheden waaronder het feit is begaan.
2 Bij toepassing van het eerste lid kan levenslange gevangenisstraf niet worden opgelegd.
Kan ook zijn dat nu.nl dat heeft gedaan, met regelmaat moet ik wel eens huilen van de fouten in de berichten.quote:
Is overigens bij elke nieuwssite wel zo.quote:Op maandag 26 november 2012 12:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat nu.nl dat heeft gedaan, met regelmaat moet ik wel eens huilen van de fouten in de berichten.
Ik vk.nl, ik Turkquote:De Spanjaard blijft erbij dat hij ten onrechte werd veroordeeld. Een besmette stuk vlees zou de boosdoener zijn geweest.
quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 10:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
M'n tweede kop dubbele cappuccino opdrinken, m'n lichaam vervloeken omdat het op dit moment voelt alsof ik 80 ben en verder aan het werk.
Ik ben eigenlijk veel te positief voor een maandagochtend. Ik hoor chagerijnig te zijn.
quote:Op maandag 26 november 2012 10:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Studeren. Maar zo eerst even een bak koffie halen
Succes iedereen.quote:Op maandag 26 november 2012 11:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Naar het hoorcollege van Materieel Strafrecht gaan, werkgroep van Materieel Strafrecht maken en aan de onderzoeksnotitie werken van Oefenrechtbank.
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 26 november 2012 13:46 schreef N0rah het volgende:
Ben net terug van de kapper.. ruzie gekregen, ben niet meer welkom in de salon. Prutsers.
Vast niet over rechtsgeschiedenis.quote:Op maandag 26 november 2012 13:57 schreef Actaeon het volgende:
Ik heb weer geen zinmoet eigenlijk weer verder gaan schrijven aan m'n scriptie. Net wel leuk kantoorbezoek en gesprek met een partner gehad though.
Nee over Vpb en IBquote:Op maandag 26 november 2012 14:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vast niet over rechtsgeschiedenis.
Care to elaborate welk kantoor?
Heb je nu een 8? Hartstikke goed toch?quote:Op maandag 26 november 2012 13:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
kutzooi.
43 uit 60 punten voor het eindtentamen + 40 punten van het deeltentamen.
Ga wel naar de nabespreking dus, kijken of er een 9 van valt te maken.
Ik had nog recht op een korting van 15 euro, omdat ze voorheen mijn haar hadden vergald. Daar wilde ik dit keer gebruik van maken, maar de manager zei dat hij het niet kon terugvinden in het "systeem" en dus niks voor mij kon betekenen. Waarop ik (terecht) mijn ongenoegen uitte, dit bij hem in het verkeerde keelgat schoot en hij mij uitmaakte voor een "probleemveroorzaker" (pardon? ik eis alleen hetgeen waar ik recht op heb omdat een onbekwame medewerker mijn haar had vernieldquote:
Nou ja, als je met een oranje kop moest rondlopen was je denk ik niet zo nonchalant geweest.quote:Op maandag 26 november 2012 14:32 schreef Maharbal het volgende:
Heerlijk om een man te zijn dan:
'Gvd mijn haar is verneukt. Nouja, dan wacht ik wel een week of 2 totdat het er weer enigszins acceptabel uitziet'
Goed punt.quote:Op maandag 26 november 2012 14:36 schreef N0rah het volgende:
[..]
Nou ja, als je met een oranje kop moest rondlopen was je denk ik niet zo nonchalant geweest.
En makkelijk uitwasbaar is dan!quote:Op maandag 26 november 2012 14:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Goed punt.
Tenzij het bijna koninginnedag is.
Dus ik mag je geen Pipi noemen?quote:Op maandag 26 november 2012 14:44 schreef N0rah het volgende:
Zucht, m'n haar is weer zacht en mooi donker.
Ik ben al heel lang geen Pipi meer hoor, dat vuurtorengebeuren is van een half jaar terug, godzijdank.quote:
Te wattes?quote:Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef N0rah het volgende:
Ik verveel me.. wie durft het hier aan te tinychatten?
??quote:Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef N0rah het volgende:
Ik verveel me.. wie durft het hier aan te tinychatten?
Nee, maar je mag me wel een dm sturen.quote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef N0rah het volgende:
[..]
[..]![]()
Privé chat met webcamoptie. Klinkt ondeugender dan het is.
Coward. Een dm van wat precies?quote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, maar je mag me wel een dm sturen.
Het klinkt zo sec inderdaad een beetje fout. Maar ik geloof je meteen.quote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef N0rah het volgende:
[..]
[..]![]()
Privé chat met webcamoptie. Klinkt ondeugender dan het is.
Ik denk dat m'n kamergenoot me raar aan zou kijken als ik nu zou webcammen met Pipi tijdens het werk.quote:
Ik ben geen Pipi.quote:Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n kamergenoot me raar aan zou kijken als ik nu zou webcammen met Pipi tijdens het werk.
Jij verveelt je, en ik moet nu onderwerpen gaan bedenken?![]()
Ik ben niet zo goed met vrouwelijk contact, sorry Imane.quote:Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik ben geen Pipi.![]()
Tja, jij wijst mijn uitnodiging af, lafaard.
quote:Op maandag 26 november 2012 15:04 schreef Maharbal het volgende:
Tenzij je nu een rare broek aan hebt. Dan weet ik wel iets.
Dan kan ik je niet aanspreken.quote:Op maandag 26 november 2012 15:04 schreef N0rah het volgende:
[..]Weirdo! Nee, heb gewoon een normale broek aan.
Scherp.quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Eigenlijk doen jullie nu blijkbaar aan tinychatten, zij het zonder webcam
Had ik die scherpte maar bij het maken van wat opdrachtenquote:
Nee hoor. Misschien een beetje.quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je gaat nu niet weer de probleemveroorzaker uithangen omdat ik niet met je wil chatten he?
Ja, maar het gaat juist om het cammen he..quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Eigenlijk doen jullie nu blijkbaar aan tinychatten, zij het zonder webcam
Ik kan in ieder geval nergens korting voor geven.quote:
Er is trouwens schot in de zaak die wij hebben besproken. Nu even geen tijd om het goed uit de doeken te doen, maar ik houd je wel even op de hoogtequote:Op maandag 26 november 2012 15:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Had ik die scherpte maar bij het maken van wat opdrachten
Mooi! Ik hoor het graag van jequote:Op maandag 26 november 2012 15:20 schreef Maharbal het volgende:
Er is trouwens schot in de zaak die wij hebben besproken. Nu even geen tijd om het goed uit de doeken te doen, maar ik houd je wel even op de hoogte
Of van die foute smerige 60+'ers voor wie dat nog alles is.quote:Op maandag 26 november 2012 15:27 schreef Speedy_T het volgende:
Is dat niet cammen niet meer voor iets in de brugklas?
Dan nog eerder op ''dat salon'', maar gewoon als ik me die hele scėne zo inbeeldquote:
Ja oke ik had ook zoiets ja. De situatie.quote:Op maandag 26 november 2012 15:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan nog eerder op ''dat salon'', maar gewoon als ik me die hele scėne zo inbeeld![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 15:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja oke ik had ook zoiets ja. De situatie.
Strakke ninja-edit trouwens Pax.
Nee joh, nog hartstikke leuk soms.quote:Op maandag 26 november 2012 15:27 schreef Speedy_T het volgende:
Is dat niet cammen niet meer voor iets in de brugklas?
Zit je me nou uit te lachen?quote:Op maandag 26 november 2012 15:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan nog eerder op ''dat salon'', maar gewoon als ik me die hele scėne zo inbeeld![]()
Zijn genoeg mensen die op zulke momenten hun bek niet open durven te trekken. Dus hulde voor jouquote:
Balen, maar ja 102 VWEU verschilt toch behoorlijk van 101 VWEUquote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had mijn cijfer voor Europees Recht gekregen. Ik kan redelijk tevreden zijn met een 7,2 (31 punten voor het deeltentamen en 41 punten voor het eindtentamen). Alleen kan ik me een klein beetje voor mijn kop slaan omdat ik een goed antwoord op het deeltentamen had veranderd in een fout antwoord. Met dat goede antwoord had ik precies een 7,5 gehad. Ik heb net het antwoordenmodel doorgespit en ik zag dat ik veel punten heb laten liggen doordat ik bij een vraag van het verkeerde artikel uitging (102 VWEU in plaats van 101 VWEU.)
In ieder geval gefeliciteerd.quote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had mijn cijfer voor Europees Recht gekregen. Ik kan redelijk tevreden zijn met een 7,2 (31 punten voor het deeltentamen en 41 punten voor het eindtentamen). Alleen kan ik me een klein beetje voor mijn kop slaan omdat ik een goed antwoord op het deeltentamen had veranderd in een fout antwoord. Met dat goede antwoord had ik precies een 7,5 gehad. Ik heb net het antwoordenmodel doorgespit en ik zag dat ik veel punten heb laten liggen doordat ik bij een vraag van het verkeerde artikel uitging (102 VWEU in plaats van 101 VWEU.)
Breaking Bad moet ik nog steeds eens gaan kijken. Vanavond maar even de nieuwe Dexter en Homeland kijkenquote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga even Breaking Bad kijken.
We kijken aardig wat series hier met z'n allen.
Dat is waar.quote:Op maandag 26 november 2012 16:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Balen, maar ja 102 VWEU verschilt toch behoorlijk van 101 VWEU
Dank je wel.quote:Op maandag 26 november 2012 16:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In ieder geval gefeliciteerd.![]()
We hebben allemaal wel 's van dat soort momentjes gehad.
Kan gebeuren, evengoed een prima resultaat toch?quote:Op maandag 26 november 2012 16:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is waar.Ik heb die vraag echt verkeerd gelezen. Ik zag in de vraag iets staan over producten die het andere product konden vervangen.
Dank.quote:Op maandag 26 november 2012 15:51 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die op zulke momenten hun bek niet open durven te trekken. Dus hulde voor jou
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2012 16:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kan gebeuren, evengoed een prima resultaat toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |