Wutquote:
man er is nauwelijks iets te zien. als je het niet weet zie je gewoon alleen een lollerfantquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Natuurlijk mag die foto nietBen je een beetje zacht in je bolletje ofzo
Wut? Wat stond hier nou?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:49 schreef Mirel het volgende:
lollerfant = olifant = slurf = piemelmeneer op de foto?
MAG NIET
Nep.quote:
wat is hier de grap?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zo, hop. In 30 seconde gefixt
[ afbeelding ]
Geen dank!
Windows XP gebruiker, hallo 2001! Hoe is het leven met single core processors en de oude grolschflesjes?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef FunNederland het volgende:
Het woord leugenaar volgens van Dale
[ afbeelding ]
Ik wou hem ook al postenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:54 schreef Knipoogje het volgende:
Die Japanners zijn knettergek met hun grappen, maar de Brazilianen kunnen er ook wat van...
Les 1: Hoe geef ik iemand een hartaanval
Lees eens een pagina terug ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:54 schreef Knipoogje het volgende:
Die Japanners zijn knettergek met hun grappen, maar de Brazilianen kunnen er ook wat van...
Les 1: Hoe geef ik iemand een hartaanval
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lees eens een pagina terug ofzo
Zeker DWDD gekeken?
WTF? Ik kwam dat filmpje gewoon als random link tegen op youtube net...quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lees eens een pagina terug ofzo
Zeker DWDD gekeken?
Zo weinig humor en dan je eigen website spammenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef FunNederland het volgende:
Het woord leugenaar volgens van Dale
[ afbeelding ]
Nee dit is humorquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:23 schreef Manke het volgende:
tis ook gewoon een leugenaar
[ afbeelding ]
piemels, ballen en tieten mogen niet op fokquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:41 schreef Mirel het volgende:
Waarom wordt die Braziliaanse shit zo populair? Ik vind het echt vreselijk ongeïnspireerd en dom.
Ik ben meer van de hoogwaardige humor.
[ afbeelding ]
dit wel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
piemels, ballen en tieten mogen niet op fok
ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |