abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119646668
- normaal -

[ Bericht 97% gewijzigd door Frank_Drebin op 26-11-2012 19:30:56 ]
pi_119646719
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 18:43 schreef Aestivate het volgende:

[..]

fijn figuur.
Het was een stuk tuig, maar moest hij daarom dood?
pi_119646755
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 00:50 schreef Rockiejj het volgende:
Klaar
gekomen?
pi_119646900
Al die reacties hier haha, FOK lijkt wel omgetoverd tot stormfront
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  maandag 26 november 2012 @ 18:51:21 #255
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119646918
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 18:43 schreef Aestivate het volgende:

[..]

fijn figuur.
Ook zo lekker onverwacht weer _O- mooi werk politie! Mag ook wel eens gezegd worden!
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  maandag 26 november 2012 @ 18:51:46 #256
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_119646933
Faal OP :P
040
pi_119647142
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het was een stuk tuig, maar moest hij daarom dood?
- moordverdachte, misschien wel dader
- inbreker
- heeft een gratis woongroep aangeboden gekregen, wel met redelijke voorwaarden, kies hij voor om deze te negeren
- gedraagt zich niet normaal (ervanuitgaande dat hij echt mensen lastig viel/bedreigde op het station en er geen valse melding(en) zijn gedaan

'moet dood', nee, zeker niet. Maar onder deze omstandigheden ben je gewoon niet slim bezig. Probeer het eens bij de Duitse of Amerikaanse politie.
pi_119647280
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef Aestivate het volgende:

[..]

- moordverdachte, misschien wel dader
- inbreker
- heeft een gratis woongroep aangeboden gekregen, wel met redelijke voorwaarden, kies hij voor om deze te negeren
- gedraagt zich niet normaal (ervanuitgaande dat hij echt mensen lastig viel/bedreigde op het station en er geen valse melding(en) zijn gedaan

'moet dood', nee, zeker niet. Maar onder deze omstandigheden ben je gewoon niet slim bezig. Probeer het eens bij de Duitse of Amerikaanse politie.
Dat hij niet slim bezig is geweest is duidelijk. Maar hoe dat relevant is dit topic, is mij niet helemaal helder.

Daarbij, is dat laatste al helemaal irrelevant. Dit soort daden moeten mensen inderdaad niet doen bij Duitse of Amerikaanse politie. Maar wij leven niet in Duitsland of Amerika.

De politie heeft hier gewoon amateuristisch gehandeld.
pi_119647416
Zolderkamer FOK!-kers zijn jaloers dat wanneer zij dood gaan, er niemand om zal kijken omdat ze geen vrienden hebben :')
:)
pi_119647499
Als dit nou een Nederlandse jongen was die Jan-Willem heette, zou iedereen op FOK! zitten janken.
Wat nou als hij toevallig niet heeft gehoord wat de politie zei en in een comfortabele houding ging staan met zijn handen in zijn zakken?
:)
pi_119647998
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:59 schreef theunderdog het volgende:
De politie heeft hier gewoon amateuristisch gehandeld.
Niet mee eens. Kale omstandigheden vanuit de agent (hij kende de persoon en de situatie vooraf niet neem ik aan)
- melding van bedreiging en vuurwapengevaarlijk persoon
- training en gezond verstand leert dat je niet dichtbij moet/kunt komen, dus vanaf +20/30 meter schreeuwt de agent handen omhoog
- verdachte doet dit niet en grijpt naar zijn middel.

Op dat moment heeft de agent maar één keus. Mikken op armen of benen van die afstand met de kans dat het misgaat neem je niet. Ik zou haast zeggen tekstboek situatie, behalve dan dat de kogel te hoog kwam.
  maandag 26 november 2012 @ 19:21:14 #262
351780 Piye
King of Kush
pi_119648097
Dit topic maakt weer pijnlijk duidelijk hoe bedroevend laag het niveau van de gemiddelde FOK!er blijkbaar is.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_119648126
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 19:18 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Niet mee eens. Kale omstandigheden vanuit de agent (hij kende de persoon en de situatie vooraf niet neem ik aan)
- melding van bedreiging en vuurwapengevaarlijk persoon
- training en gezond verstand leert dat je niet dichtbij moet/kunt komen, dus vanaf +20/30 meter schreeuwt de agent handen omhoog
- verdachte doet dit niet en grijpt naar zijn middel.

Op dat moment heeft de agent maar één keus. Mikken op armen of benen van die afstand met de kans dat het misgaat neem je niet. Ik zou haast zeggen tekstboek situatie, behalve dan dat de kogel te hoog kwam.
Met het eerste ben ik het eens. Maar het laatste is juist datgene waar ik het niet mee eens ben. Een politieagent behoort goed te kunnen schieten. Als een politieagent dus op de benen van iemand wilt schieten, dan moet dat gewoon lukken.

Als een politieagent niet goed genoeg kan schieten, dan hoort hij geen politieagent te zijn.
pi_119648131
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:37 schreef BlazingV2 het volgende:
Ik ken de dode, Rishi, en (jullie weten dit vast wel al) maar hij was ongewapend en was zijn leven aan het beteren. Nadat hij een keer opgepakt was, heeft hij gewoon alles verbeterd in zijn leven. Woonde bij mij om de hoek, ik zag zijn moeder vanmorgen nog, helemaal kapot gewoon.

R.I.P. Rishi.
Had hij toch beter zijn best moeten doen.
  maandag 26 november 2012 @ 19:25:36 #265
388816 Haantje_pappie
toradora is lekker
pi_119648233
Wedden dat die desbetreffende agent zijn baan kwijt is en zich moet gaan verantwoorden bij de rechter karma is een bitch
ik ben haar vriend
pi_119648251
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:22 schreef theunderdog het volgende:
Als een politieagent niet goed genoeg kan schieten, dan hoort hij geen politieagent te zijn.
One shot, one kill. Me dunkt dat die agent goed kan schieten :)

Maar even serieus, het is natuurlijk onmogelijk om te verlangen dat iedere agent op tig meter afstand raak schiet op een been. En wat als hij het been raakt en de verdacht pompt er nog een kogel uit, recht in het hoofd van de agent?
pi_119648298
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:25 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Maar even serieus, het is natuurlijk onmogelijk om te verlangen dat iedere agent op tig meter afstand raak schiet op een been. En wat als hij het been raakt en de verdacht pompt er nog een kogel uit, recht in het hoofd van de agent?
Die jonge had geen wapen.
pi_119648313
Tja, in zo'n situatie moet je gewoon je handjes omhoog doen.

Zo'n schilderswijk figuur weet echt wel hoe dat soort dingen werken. Jammer dat het zo afloopt, maarja, de politie had het sowieso fout gedaan in deze situatie.

Hadden ze hem in zijn been geknald, hadden we nu een discussie over politie en pistolen omdat ze een ongewapende 17 jarige hadden neergeschoten.

Hadden ze niks gedaan waren ze weer laf.
  maandag 26 november 2012 @ 19:28:02 #269
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_119648319
Vervelende situatie wel. Politie, zulks een fijne mensen.
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:25 schreef Wokkel het volgende:

[..]

In dit geval zeg ik liever die agent dan de jongen, maar gezien hij geen wapen had was dat niet gebeurd.
Bay of Plenty
pi_119648323
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:25 schreef Haantje_pappie het volgende:
Wedden dat die desbetreffende agent zijn baan kwijt is en zich moet gaan verantwoorden bij de rechter karma is een bitch
Geloof je het zelf?
pi_119648352
Wisten jullie trouwens dat agenten 4 uur per jaar schiet training krijgen? :o hoor ik net op het nieuws.

Zou minstens een uurtje per week moeten zijn
pi_119648362
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 18:33 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Jij bent een volslagen idioot. Je weet niet wat de omstandigheden waren, de afstand waarop de agent schoot en de info die hij had (vuurwapen gevaarlijk iemand). Aannamelijk is dat de agent op meer dan 20 meter stond en schreeuwde, als de verdachte dan niet de handen omhoog doet heb je geen tijd voor een waarschuwingsschot of op armen en benen.
Hoe is dat eigenlijk met die politiepistolen van tegenwoordig? Ik meen wel eens iets gelezen te hebben dat die alleen nauwkeurig zijn op zeer korte afstand.

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Met het eerste ben ik het eens. Maar het laatste is juist datgene waar ik het niet mee eens ben. Een politieagent behoort goed te kunnen schieten. Als een politieagent dus op de benen van iemand wilt schieten, dan moet dat gewoon lukken.

Vriend van me werkt bij de politie, weleens gesproken met hem over wat hij zelf van de kwaliteit van de huidige agenten vind, en die gaf toe dat het veel beter zou moeten. Hij had het er bijvoorbeeld over dat nieuwe agenten die bij hem een afwijzing krijgen, op een ander bureau wel aangenomen worden. Veelal vanwege personeelstekort.
pi_119648368
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die jonge had geen wapen.
Dat weet je ook pas achteraf. Voor hetzelfde geld had hij wel een wapen in zijn zak zitten en lag die agent met een gaatje tussen zijn ogen.
  maandag 26 november 2012 @ 19:30:04 #274
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_119648397
Ik wens anale vernedering voor desbetreffende agent.

Gelukkig opent deze gebeurtenis wel discussies en verbeterpunten. 4 uur schietles per jaar is echt belachelijk.
Bay of Plenty
pi_119648424
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:29 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dat weet je ook pas achteraf. Voor hetzelfde geld had hij wel een wapen in zijn zak zitten en lag die agent met een gaatje tussen zijn ogen.
Een politieagent moet dus iedereen die stoute dingen doet, doodschieten?

Aangezien hun allemaal een wapen bij zich kunnen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')