quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:43 schreef mosdef_ het volgende:
nee en alle mensen hier die het wel zouden kunnen zijn niet goed in hun hoofd misschien een tumor misschien gewoon dom misschien beide beter gooien ze op hun kop een bom
quote:Op maandag 26 november 2012 09:10 schreef sinepedraap het volgende:
Ik was waarschijnlijk doorgevlogen naar Marokko of Rotterdam of zo
Je bedoelt de afzetmarkt voor hun doctrine veiligstellen en een buffer opwerpen tussen hen en het communisme?quote:Op dinsdag 27 november 2012 03:46 schreef Equites het volgende:
Hoezo zou je die bom niet gooien dan? Voordat ze die bom gooiden hadden ze Tokio al platgegooid met 100.000 doden tot gevolg, nog stopten die Jappen niet. Dan maar zo. Door die 2 bommen kon Amerika zich focussen op onsHelden
CIA dit topic gemaild, foeiquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:21 schreef MichaelScott het volgende:
Natuurlijk, maar dan wel op Washington.
De VS hadden niets gedaan als ze niet zelf aangevallen waren. Ze waren geenszins van plan om een oorlog te starten. Ook geloof ik niet dat het Marshallplan puur filantropisch was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:12 schreef DroogDok het volgende:
Ik ben de VS (en Canada) dankbaar dat ze ons bevrijd hebben, maar ik heb niet de illusie dat het een puur filantropische aangelegenheid was.
Toch liever dat dan russische invloed. Wb ideologie waren NL en de VS al gelijkgestemd voor de oorlog.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De VS hadden niets gedaan als ze niet zelf aangevallen waren. Ze waren geenszins van plan om een oorlog te starten. Ook geloof ik niet dat het Marshallplan puur filantropisch was.
Het was maar een vliegtuig. De japanners dachtn zelfs dat het weer een van de vele verkennings vluchten waren. Waar je vandaan haalt dat het meerdere vliegtuigen waren is mij echt een groot raadselquote:Op maandag 26 november 2012 09:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze wisten wel dat een van hen een abom had, maar niet wie..
quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:43 schreef mosdef_ het volgende:
nee en alle mensen hier die het wel zouden kunnen zijn niet goed in hun hoofd misschien een tumor misschien gewoon dom misschien beide beter gooien ze op hun kop een bom
Huh, hebben de Amerikanen dat dan gedaan?quote:Op maandag 26 november 2012 00:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Soldaten uit alle landen hebben waarschijnlijk vrouwen verkracht. Alleen in Japan was het de normaalste zaak van de wereld. Het grote verschil is dat alle andere landen ook hun verontschuldigingen hebben aangeboden voor de misdaden die door hun soldaten begaan zijn. Allemaal behalve een land. Dat is Japan. Die hebben tot op de dag van vandaag nog nergens hun spijt voor betuigt.
En op nagasaki?quote:Op woensdag 28 november 2012 07:21 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik zou het niet kunnen al zou ik helemaal niks van de explosie zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |