Luuk doet t prima. Zijn hartje is helemaal in orde. Met mij gaat het ook geweldig, Ik ben nu veel minder bloed verloren. Ik hoefde niet naar de ok, en hij kon gewoon bij me blijven. Heb wel wat schade, maar ach.. Kijk nou naar Luuk!quote:Op maandag 26 november 2012 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Daar is ze!!! Is alles goed ook met luuk?? En met jou?
ik uuuhm, speelde wat vals. Ik wist al vanaf vrijdag dat ik zondag opgenomen zou worden om te primen. Ik wilde het alleen niet openbaar online ivm meelezers.quote:Op maandag 26 november 2012 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh KJ je nesteldrang was écht een teken.van harte gefeliciteerd! wat een pracht heb je daar. En als ik zo kijk lijkt ie volgens mij erg op z'n grote zus!
Klinkt super!! Genieten maar, vol gas.quote:Op maandag 26 november 2012 21:23 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Luuk doet t prima. Zijn hartje is helemaal in orde. Met mij gaat het ook geweldig, Ik ben nu veel minder bloed verloren. Ik hoefde niet naar de ok, en hij kon gewoon bij me blijven. Heb wel wat schade, maar ach.. Kijk nou naar Luuk!
Droomscenarioquote:Op maandag 26 november 2012 21:23 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Luuk doet t prima. Zijn hartje is helemaal in orde. Met mij gaat het ook geweldig, Ik ben nu veel minder bloed verloren. Ik hoefde niet naar de ok, en hij kon gewoon bij me blijven. Heb wel wat schade, maar ach.. Kijk nou naar Luuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Van wie niet? Ik heb het na mijn keizernede nagevraagd in het ziekenhuis en bij de verzekering en volgens beide mocht ik gewoon rijden als ik zelf dacht dat weer te kunnen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:22 schreef becky27 het volgende:
Het enige waar ik een beetje tegen opzie is het lang niet mogen autorijden.
Dat had ik niet gered, maar eerder door de zwangerschapsvergiftiging waar ik flink van bij moest komen dan door de ks. Dat was vooral hel op de dag dat ik mijn bed uit moest en ik me afvroeg of ik ooit nog rechtop zou kunnen staan. Gelukkig ging het heel snel steeds beter.quote:Op maandag 26 november 2012 23:37 schreef Cantare het volgende:
Volgens mij heb ik na 2,5 week de oudste met de auto van het KDV gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |