Ik heb ook mn vrijwilligerswerk... Daarin kun / moet je ook zwangerschapsverlof opnemen... Ik hoef echt maar te mailen met ik ga het niet redden ik neem verlof, dan worden de taken wel overgenomen.quote:Op maandag 26 november 2012 16:22 schreef Estrys het volgende:
Ik zit er even helemaal doorheen. Krijg het maar niet voor elkaar om nee te zeggen tegen sommige dingen (stichting waar ik vrijwillig Pr werk voor doe) en daardoor raak ik helemaal over de flos. Maar als ik zeg dat het niet gaat dan laten ze mij een week met rust omdat ze denken dat ik ziek ben en deze week komen ze gewoon weer met dingen die moeten gebeuren.
En dan denk ik steeds, nou toe maar dan doe ik dit nog wel even en dat en zus en zo kan ik ook nog wel doen. Waarom kan ik nou niet gewoon nee zeggen.Zo moeilijk is dat woord toch ook weer niet?
Ik was heel duidelijk. Tenminste dat vond ik. Ik heb een datum genoemd zelfs maar dan moet ik toch nog uitleg komen geven over hoe of wat en voor je het weet ben ik weer dagen bezig. Ik ben zo iemand die dan tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden geloof ik. Ik vind het echt zo moeilijk.quote:Op maandag 26 november 2012 16:45 schreef Kyara het volgende:
Ik denk ook dat je nu heel helder en duidelijk moet zijn. Daar hebben zij ook het meeste aan. Zwangerschapsverlof van nu tot xx en dan vanaf dat moment verder kijken of het al kan of niet. Hoe duidelijker je zelf bent, hoe makkelijker het is.
Moet ik ff mailen voor je?quote:Op maandag 26 november 2012 16:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik was heel duidelijk. Tenminste dat vond ik. Ik heb een datum genoemd zelfs maar dan moet ik toch nog uitleg komen geven over hoe of wat en voor je het weet ben ik weer dagen bezig. Ik ben zo iemand die dan tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden geloof ik. Ik vind het echt zo moeilijk.
Lekker dan. Het is toch vrijwilligerswerkquote:Op maandag 26 november 2012 16:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik was heel duidelijk. Tenminste dat vond ik. Ik heb een datum genoemd zelfs maar dan moet ik toch nog uitleg komen geven over hoe of wat en voor je het weet ben ik weer dagen bezig. Ik ben zo iemand die dan tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden geloof ik. Ik vind het echt zo moeilijk.
Dat. En het laatste deel van het woord zegt het al: werk. En er bestaat niet voor niets zoiets als verlof.quote:Op maandag 26 november 2012 16:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Lekker dan. Het is toch vrijwilligerswerk
quote:Op maandag 26 november 2012 17:04 schreef Logician het volgende:
Es
Hier alles goed wbt de cervix
Alleen nu aan het ctg.
En vanaf nu elke wk een afspraak zodat ik ook meer rust heb wbt of de harde buiken wel of niet iets doen.
voorbeeldig!quote:Op maandag 26 november 2012 17:04 schreef Logician het volgende:
Es
Alleen nu aan het ctg.
En vanaf nu elke wk een afspraak zodat ik ook meer rust heb wbt of de harde buiken wel of niet iets doen.
Fijn!quote:Op maandag 26 november 2012 17:04 schreef Logician het volgende:
Es
Alleen nu aan het ctg.
Dat klinkt goedquote:Op maandag 26 november 2012 17:04 schreef Logician het volgende:
Es
Alleen nu aan het ctg.
ja, en als de ene dan gespuugd heeft moet de ander ook omgekleed worden zekerquote:Op maandag 26 november 2012 19:17 schreef papillion het volgende:
haha, dat is wel heel gemeen, 1 shirtje met "the cutest one". Je kunt er ook nog een tweede bijkopen, en ze dan gewoon allebei het aandoen
Welke ga je? MCH of Haga? die van MCH schijnt luxer te zijn dan t hagaquote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Ticootje het volgende:
Ja!! Met terug van de geboortekliniek. Damn, das bevallen in luxe. Meteen ingeschreven. En ik kreeg een cadeau bon. Helemaal leuk!!!
Nu ff benen bij elkaar tot minimaal januari. Anders moet ik betalen.
Nou, idd, die vond ik niet misselijk inderdaad! Had alleen ook gehoord dat als je in het MCH medisch wordt, je van het kraamhotel naar de gewone verlosafdeling moet worden gebracht via de parkeergarage? Geen idee of dat echt zo is hoor, maar ik ving zoiets op..quote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Welke ga je? MCH of Haga? die van MCH schijnt luxer te zijn dan t hagaals t goed is ga k ze nog zien, ik ben héél benieuwd, ik vond de kraamkamers van t haga al erg luxe.
Ja dat klopt. Althans, of je door de parkeergarage moet weet ik niet, maar je moet idd verplaatst worden. In het MCH beval je op de kamer waar je in gaat verblijven, is er reden voor overdracht dan moet je verplaatst worden naar een verloskamer, net als bij een 'echte' thuisbevalling.quote:Op maandag 26 november 2012 20:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, idd, die vond ik niet misselijk inderdaad! Had alleen ook gehoord dat als je in het MCH medisch wordt, je van het kraamhotel naar de gewone verlosafdeling moet worden gebracht via de parkeergarage? Geen idee of dat echt zo is hoor, maar ik ving zoiets op..
En Mignonne, ik beantwoord je zo ff op feestboek, mijn liefje gaat zo als het goed is even een datum prikken voor de installatie an onze nieuwe kookplaat, dus daar wacht ik heel eventjes op
Ik denk dat als je vraagt om den chocolaatje op je kussen dat je het kan krijgen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:11 schreef Solagratia het volgende:
Enorme luxe, compleet met chocolaatjes op je kussen?![]()
Ik wil ook!
Succes met het draaien. Duimen!quote:Op maandag 26 november 2012 21:12 schreef becky27 het volgende:
Haai, effe een dagje met man en kind gehad. Vanochtend bij de gyn geweest, dame ligt nog steeds stuit. Er staat voor volgende week een draaipoging gepland.
Anders wordt het wrs een geplande keizersnee.
volgens de antroposofische verloskundige is dat allemaal onzin en moet je gewoon ff doorduwen en blijven ademen !quote:Op maandag 26 november 2012 21:12 schreef becky27 het volgende:
Haai, effe een dagje met man en kind gehad. Vanochtend bij de gyn geweest, dame ligt nog steeds stuit. Er staat voor volgende week een draaipoging gepland.
Anders wordt het wrs een geplande keizersnee.
quote:
Ja die was van de anti-keizersnede-brigade. Omfg. Wat een mens.quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef Joene het volgende:
[..]
volgens de antroposofische verloskundige is dat allemaal onzin en moet je gewoon ff doorduwen en blijven ademen !
Ja als je enorme baarheupen hebt.quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef Joene het volgende:
[..]
volgens de antroposofische verloskundige is dat allemaal onzin en moet je gewoon ff doorduwen en blijven ademen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |