auchquote:Op maandag 26 november 2012 12:38 schreef pessie het volgende:
[..]
Op mn billen en ik schoot door op mn knie. Niet handig om een peuter te dragen terwijl er al ruim 10 kilo extra aan je buik hangt en je vervolgens je voet zwikt op de stoeprand.
quote:Op maandag 26 november 2012 13:00 schreef danic het volgende:
Ja weet je, ziek is ziek. Dat weet ik ook en ze doen het niet expres, maar ik baal er echt van.
Morgen ook in het ziekenhuis de echo en niet bij deze organisatie, want dat kreeg ik onmogelijk gepland met ze.
Was zo klaar met hun dat ik de vk heb gebeld met de vraag of ik het ziekenhuis mocht bellen.
Zat ik hier op mijn werk met zwarte strepen over mijn wangen......
He bah meid tochquote:Op maandag 26 november 2012 13:00 schreef danic het volgende:
Ja weet je, ziek is ziek. Dat weet ik ook en ze doen het niet expres, maar ik baal er echt van.
Morgen ook in het ziekenhuis de echo en niet bij deze organisatie, want dat kreeg ik onmogelijk gepland met ze.
Was zo klaar met hun dat ik de vk heb gebeld met de vraag of ik het ziekenhuis mocht bellen.
Zat ik hier op mijn werk met zwarte strepen over mijn wangen......
deze zijn ook fijn: http://www.mamamea.nl/quote:Op maandag 26 november 2012 12:46 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
http://webshop.agathe-et-ses-princes.be/
ze zijn echt GE-WEL-DIG!!!
Dat ging dus om de glucose. Was mijn 30 weken bloedcontrole. Met oa ook het ijzer erbij.quote:Op maandag 26 november 2012 13:28 schreef mignonne het volgende:
Papillion wat is er geprikt dan wat nuchter én niet nuchter moest?Ik zit er even mn hoofd over te dubben wat dat dan moet zijn geweest
![]()
oh okay en dan moest je 1 keer nuchter glucose en 1 keer niet nuchter glucose zonder dat je een drankje had genomen? Dat is wat omslachtig ja.quote:Op maandag 26 november 2012 13:33 schreef papillion het volgende:
[..]
Dat ging dus om de glucose. Was mijn 30 weken bloedcontrole. Met oa ook het ijzer erbij.
Hoezo is die lekker ?quote:Op maandag 26 november 2012 13:41 schreef Logician het volgende:
Hmpfzz ben ineens zenuwachtig voor de gyn
quote:
Je kunt Omeprazol gewoon bij de drogist kopen: http://www.buscozol.nl/. Bij mij was dit het enige dat echt hielp.quote:Op maandag 26 november 2012 11:45 schreef Estrys het volgende:
Huisarts wil geen omeprazol voorschrijven. Moet eerst Antagel proberen. Heb duidelijk laten merken dat ik eigenlijk Omeprazol wil maar moest het toch maar een paar dagen proberen en anders terugbellen. Vier keer per dag zo'n ranzig K** drankje. Joepie.
Oh.. hoiquote:Op maandag 26 november 2012 13:49 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
De gyn is best lekker btw, alleen beetje twijfel-kop (ene kant wel, maar er is iets mis)
Vraag of ze een laag truitje aandoet bij de bevalling.quote:Op maandag 26 november 2012 13:49 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
De gyn is best lekker btw, alleen beetje twijfel-kop (ene kant wel, maar er is iets mis)
Waarom zou ze meer kleding aan moeten doen?quote:Vraag of ze een laag truitje aandoet bij de bevalling.
Nou precies! Olifantendracht werd het toch?quote:Op maandag 26 november 2012 15:49 schreef Ticootje het volgende:
Keshet mag nog wel ff... Die heeft nog wat goed te maken qua gemiddelde.
Whatsgeburt??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |