abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119634203
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:15 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja maar wat drink ik anders bij mijn boterham?
red bull...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119634216
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

red bull...
Bier :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_119634219
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:17 schreef Estrys het volgende:

[..]

Bier
ook!
pi_119634254
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:15 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja maar wat drink ik anders bij mijn boterham?
Water? :P ik vind het prima dat je melk drinkt (hell, alsof ik daar wat over te zeggen heb :')), maar dat je iig niet denkt dat melk helpt tegen maagzuur.
Niet elke keer een slokje melk nemen als je last hebt van maagzuur dus. Melk bindt het maagzuur tijdelijk maar stimuleert daarna de aanmaak juist alleen maar.
pi_119634313
Rooibos thee O+
pi_119634344
Ik gebruik melk niet als medicijn. Ik constateer het alleen dat ik dan mijn brood wel binnen kan houden.

Logi, sinds ik zoveel last van zuur heb drink ik nauwelijks meer thee. Dat doet pijn.
pi_119634367
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:21 schreef Estrys het volgende:
Ik gebruik melk niet als medicijn. Ik constateer het alleen.

Logi, sinds ik zoveel last van zuur heb drink ik nauwelijks meer thee. Dat doet pijn.
Serieus? oei.. vanilla vla helpt hier ook wel goed trouwens.

Heb zelf de laatste maanden de rare tik thee met melk en suiker te drinken :')

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 12:22:58 ]
pi_119634385
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:22 schreef Logician het volgende:

[..]

Serieus? oei.. vanilla vla helpt hier ook wel goed trouwens.
Zelfde als melk... tijdelijke fix.
pi_119634395
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zelfde als melk... tijdelijke fix.
Dat zal vast idd :)
  maandag 26 november 2012 @ 12:24:50 #135
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119634423
Liza, fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt. Kan het een meetfout zijn?

Voor vanille vla geld hetzelfde als voor melk logi. Maar bij mij hielp het wel altijd goed, eerst vanillevla en dan 2 rennies, sliep ik al gauw een uur of 5 op!

Net gevallen, broek op mn knie gescheurd :') . Note to self: volgende keer een buggy meenemen naar de psz.

Edit, ik weet alweer wat ik nog wilde vragen! Liza, die voedingsBH's zien er echt heel fijn uit, ook omdat het sluitwerk anders is. Weet je of ze ook online te krijgen zijn?
pi_119634435
Het is tijdelijk mensen, over 5 weken is het vast weg. *O*
En dan heb ik een klein meisje. O+

Waarvoor ik overigens nog een wit mutsje zoek waar ik de naam op kan laten drukken. Bij simply colors hebben ze maat 50 niet op voorraad en mijn meisje schijnt een klein hoofd te hebben. goodmood vind ik de mutsjes niks. Iemand nog een goed adres?
pi_119634441
Yoghurt zorgt ook dat ik extra last heb van maagzuur. Heb veel zuivelbehoefte dus nu soms waag ik me aan een pak vla. Gaat toch beter op de een of andere manier... En ik vind thee juist fijn, verzacht mn keeltje ^^. Ik leef zon beetje op thee. (en water/limo en op sapjes. GEEN sinasappelsap uiteraard :P)
pi_119634468
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:25 schreef ohnee het volgende:
Yoghurt zorgt ook dat ik extra last heb van maagzuur. Heb veel zuivelbehoefte dus nu soms waag ik me aan een pak vla. Gaat toch beter op de een of andere manier... En ik vind thee juist fijn, verzacht mn keeltje ^^. Ik leef zon beetje op thee. (en water/limo en op sapjes. GEEN sinasappelsap uiteraard :P)
Grappig he, dat je lichaam dat zo aan kan geven: je moet NU melk! Ik zeg het net nog tegen mn vriend dat we vanavond melk moeten halen want enorm behoefte aan :)
Sarcasme. Herken het.
pi_119634493
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:24 schreef pessie het volgende:

Voor vanille vla geld hetzelfde als voor melk logi. Maar bij mij hielp het wel altijd goed, eerst vanillevla en dan 2 rennies, sliep ik al gauw een uur of 5 op!

Net gevallen, broek op mn knie gescheurd :') . Note to self: volgende keer een buggy meenemen naar de psz.

Een idee? :P

Maar verder niet raar gevallen oid? :*
pi_119634499
Balen Estrys dat je eerst antagel moet proberen. Grote slokken nemen, dan is het snel op. Bij mij hielp niks tegen maagzuur en ik kon echt niets eten of ik kreeg er maagzuur van. Nu kan ik zelfs een uur voor het naar bed gaan een sinaasappel eten. Eerder deed sinaasappelsap al pijn als ik het dronk. Water, thee enz zorge voor meer maagzuur. Chocolademelk hielp als tijdelijke fix.

Bij de vk was alles goed. Bloedruk goed, klein spoortje eiwit in urine. Heb geen klachten dus voor nu gaf het niet. En morgen bij de gyn zeker zeggen dat ik de baby zo rustig vond. Ik ben wel zenuwachtig voor de afspraak van morgen bij de gyn. Krijg waarschijnlijk de datum. (Mits ik inleidbaar ben dus ik hoop heel hard.) Ik ben het zwanger zijn nog niet zat, maar ik zal blij zijn als er een gezond jongetje op mijn buik ligt. Omdat hij zo rustig is, hard groeit en de vorige bevalling zo prut was.

Suikertante, kijk uit hoor met tillen. Je bekkenbodem houdt er ook niet zo van. Vooral niet nu alles verweekt enzo. Je hebt een goede reden om je vent het gewoon te laten doen.

Logi, als je het niet trekt dan gewoon maar niet he. Je hebt nu wel een belangrijker iemand om aan te denken. Je buikmeisje.

Jullie gaan te snel voor me op de telefoon :P
pi_119634543
Ik lust écht geen melk. Wel karnemelk dus dat neem ik aanvullend op m'n dagelijkse kom kwark om maar aan voldoende zuivel te komen. Merk wel dat bepaald eten minder goed valt. Hadden de laatste twee dagen nasi en daar heb ik nu nog plezier van :{ *burp :{.
  maandag 26 november 2012 @ 12:30:16 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119634581
Suiker, ik voelde me ook echt een mietje toen mijn vriend op vakantie allebei onze koffers de trappen van het hostel op moest tillen :@ maar ik kreeg het echt niet voor elkaar zonder dat direct mn banden hartstikke zeer gingen doen, en daarna mn bekken ook :X

T is niet anders, je lijf staat best wel op zn kop nu... En minder doen staat nog niet gelijk aan je gehandicapt gedragen ;)
pi_119634604
solagratia, fijn dat alles oke was bij VK. En spannend dat je wellicht een datum krijgt. ^^
Karnemelk durf ik nu niet te drinken, omdat het wat zurig is ben ik bang dat ik daar juist het zuur van krijg..
  maandag 26 november 2012 @ 12:31:17 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119634614
Ik lust nog steeds mn cappuccino niet, maar drink nu wel heel graag een groot glas melk :9~ Vind ik altijd wel ok, maar nu echt mmmmmmm!!!

Gelukkig heb ik nog helemaal geen last van maagzuur gehad!
pi_119634637
Spannend Sola :Y
pi_119634663
Sinasappelsap kan ik dus ook niet drinken. Doet al pijn tijdens het drinken ook. Laatst waagde ik me aan een paar dropjes (tikkels) na zessen en dat bleek achteraf ook geen goed idee geweest te zijn.

Solo, fijn dat alles goed was bij de VK.
pi_119634684
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Suiker, ik voelde me ook echt een mietje toen mijn vriend op vakantie allebei onze koffers de trappen van het hostel op moest tillen :@ maar ik kreeg het echt niet voor elkaar zonder dat direct mn banden hartstikke zeer gingen doen, en daarna mn bekken ook :X

T is niet anders, je lijf staat best wel op zn kop nu... En minder doen staat nog niet gelijk aan je gehandicapt gedragen ;)
Daar had ik ook wat moeite mee idd. Dat ik niet zoveel meer kon (en nu lukt de stofzuiger de trap optillen me niet eens meer. :{ ). Ik heb het maar geaccepteerd dat ik hulpbehoevend ben momenteel. Gelukkig is het allemaal van tijdelijke aard! En zal blij zijn als ik alles weer kan :P
  maandag 26 november 2012 @ 12:38:39 #148
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119634806
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:27 schreef Logician het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een idee? :P

Maar verder niet raar gevallen oid? :*
Op mn billen en ik schoot door op mn knie. Niet handig om een peuter te dragen terwijl er al ruim 10 kilo extra aan je buik hangt en je vervolgens je voet zwikt op de stoeprand.

Bij Nathan voelde ik me op een gegeven moment echt gehandicapt. Mn lijf deed gewoon zoveel pijn. Ik ben echt blij dat ik wat dat betreft nu een wat normalere zwangerschap heb. Natuurlijk heb ik kwaaltjes en zijn er dingen die ik niet kan, maar ik voel me gewoon echt beter.

En dat je lichaam roept: je MOET nu dit of dat, daar heb ik altijd naar geluisterd. In mn opleiding wel eens gehoord dat je lichaam zelf aangeeft wat het nodig had, kennelijk had ik bij Nathan ijzer nodig: blue band goede start brood met blue band goede start halvarine en kipfilet. Als ik het nu alleen al opschrijf krijg ik braakneigingen :') . Oh, en frikadellen met mayo!

Sola, spannende afspraak dus morgen! Ik hoop vooral dat deze bevalling beter verloopt dan je vorige :*
pi_119634980
Sorry ff niet bijgelezen, maar moet ff spuien.
Want godver de godver, is de echoscopiste ziek! Echo verzet. Gelukkig morgenmiddag al, maar door die bloedingen van de afgelopen weken zat ik zo in de stress dat ik er gewoon van moest huilen.
Ik wil zó graag horen dat het allemaal goed gaat!!

Kutzooi!
pi_119634984
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:24 schreef pessie het volgende:

Edit, ik weet alweer wat ik nog wilde vragen! Liza, die voedingsBH's zien er echt heel fijn uit, ook omdat het sluitwerk anders is. Weet je of ze ook online te krijgen zijn?
http://webshop.agathe-et-ses-princes.be/
ze zijn echt GE-WEL-DIG!!!

en meetfout: is een beetje dubbel: vorige metingen waren dus steeds: dikke baby. Laatste meting niet meer, maar owv het grote verschil heeft de gyn extra gemeten en ze bleef bij het veel lagere gewicht uitkomen.
Dus dan zouden al beide vorige metingen moeten fout geweest zijn en dat lijkt ook eerder onwaarschijnlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')