quote:
Op maandag 26 november 2012 10:36 schreef pessie het volgende:De Mijlpaal Der Mijlpalen voor Keshet en Liza!!!
Ohnee, meldplicht

(tas al klaar?)
Spirit

jij droeg als meisje nooit maillots?
Ik ben weer helemaal goedgekeurd door de vk! Voor zover zij kon voelen ligt de baby goed op groei en heb ik ook een goede hoeveelheid vruchtwater. Over 3 weken hebben we de groei-echo, wel bij de gyn. Vind het toch wel spannend. Er gaat een echte gyn (zo 1 die helemaal afgestudeerd is) de echo maken

. Die mag dus ook dingen vertellen tijdens de echo. Ga toch maar even vragen of deze even kan bevestigen dat er in mijn buik zit wat we denken dat er in mijn buik zit! Na afloop ook nog gesprek met de vk. Ik ben echt benieuwd!
Estrys, Gaviscon is idd om te kotsen

. Ik denk dat je beter de huisarts even kunt bellen, er zijn vast betere medicijnen te verkrijgen op recept.
Gaviscon is wit ja.
Yup tas staat klaar (nog niet 100% ingepakt maar oke

)
Verder had ik als meisje een bloedhekel aan alles wat ook maar op maillots en rokjes leek dus ik heb er ook geen ervaring mee hoor

. Sinds paar jaar draag ik zomers wel eens een jurkje als t echt heet is maar verder... Hielp ook niet mee dat ik bij een speeltuin vroeger een meisje met een maillot aan zag en die zei doodleuk tegen ons: ik moet plassen. En pieste in dr maillot!!! Echt te vies gewoon.
Yay voor keshet en liza! 40 weekjes alweer! beebje komt bijna!!
Suikertante kijk je uit dat je niet teveel doet?!

Tis nogal wat zoveel spul de trap af leuren.
Gaviscon is echt SMERIG. Ik had expres al tabletten gehaald ipv vloeibaar. zodra de maagzuur afnam spuugde ik die troep uit. Nu maar weer rennies... Moet ik vaker nemen maar dat overleef ik tenminste. brrrr
Net terug van VK. alles oke met beebje maar ze heeft wel een dikke kont

. Ze heeft een Surinaamse kont..

Kan zijn dat ze bovengemiddeld groot is als ze eruit komt...

als ze maar niet dr broer gaat overtreffen, dat was een beer van een beeb.