Yup tas staat klaar (nog niet 100% ingepakt maar okequote:Op maandag 26 november 2012 10:36 schreef pessie het volgende:
De Mijlpaal Der Mijlpalen voor Keshet en Liza!!!![]()
![]()
Ohnee, meldplicht(tas al klaar?)
Spiritjij droeg als meisje nooit maillots?
Ik ben weer helemaal goedgekeurd door de vk! Voor zover zij kon voelen ligt de baby goed op groei en heb ik ook een goede hoeveelheid vruchtwater. Over 3 weken hebben we de groei-echo, wel bij de gyn. Vind het toch wel spannend. Er gaat een echte gyn (zo 1 die helemaal afgestudeerd is) de echo maken. Die mag dus ook dingen vertellen tijdens de echo. Ga toch maar even vragen of deze even kan bevestigen dat er in mijn buik zit wat we denken dat er in mijn buik zit! Na afloop ook nog gesprek met de vk. Ik ben echt benieuwd!
Estrys, Gaviscon is idd om te kotsen. Ik denk dat je beter de huisarts even kunt bellen, er zijn vast betere medicijnen te verkrijgen op recept.
Gaviscon is wit ja.
quote:Op maandag 26 november 2012 11:34 schreef Estrys het volgende:
De assistente gaat overleggen met de huisarts en na 15 uur ligt er een receptje klaar.
quote:Op maandag 26 november 2012 11:45 schreef Estrys het volgende:
Huisarts wil geen omeprazol voorschrijven. Moet eerst Antagel proberen. Heb duidelijk laten merken dat ik eigenlijk Omeprazol wil maar moest het toch maar een paar dagen proberen en anders terugbellen. Vier keer per dag zo'n ranzig K** drankje. Joepie.
Krijg een kleinere dosis om te proberen omdat ik toch wel erg liet merken dat ik er weinig heil in zag geloof ik.quote:Op maandag 26 november 2012 11:51 schreef ohnee het volgende:
Nu kost t je 2x medicijn... Wat een kul zeg.
Awwwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 26 november 2012 11:58 schreef Estrys het volgende:
Ja zeg, aansteller![]()
Mijn lieve peuter kwam net bij mij zitten, stak zijn armpjes uit en zei: 'Jij bent mijn beste vriend mama'![]()
Vervelendquote:Op maandag 26 november 2012 11:58 schreef ohnee het volgende:
Harde buiken... soms als ik opsta van de bank om wat drinken te pakken krijg ik al een harde buik...![]()
En melk werkt niet bij mij tegen maagzuur.Nouja nog max 5 weken, dan ben ik dr weer vanaf
Volgens mij maakt je lichaam extra maagzuur aan na melkquote:Op maandag 26 november 2012 11:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Krijg een kleinere dosis om te proberen omdat ik toch wel erg liet merken dat ik er weinig heil in zag geloof ik.
weet je wat trouwens langer werkt dan Rennies? Melk!
meer melk drinken..quote:Op maandag 26 november 2012 12:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij maakt je lichaam extra maagzuur aan na melkhet werkt wel even, maar daarna komt het in grotere hoeveelheden terug.
Ja maar wat drink ik anders bij mijn boterham?quote:Op maandag 26 november 2012 12:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij maakt je lichaam extra maagzuur aan na melkhet werkt wel even, maar daarna komt het in grotere hoeveelheden terug.
red bull...quote:Op maandag 26 november 2012 12:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja maar wat drink ik anders bij mijn boterham?
ook!quote:
Water?quote:Op maandag 26 november 2012 12:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja maar wat drink ik anders bij mijn boterham?
Serieus? oei.. vanilla vla helpt hier ook wel goed trouwens.quote:Op maandag 26 november 2012 12:21 schreef Estrys het volgende:
Ik gebruik melk niet als medicijn. Ik constateer het alleen.
Logi, sinds ik zoveel last van zuur heb drink ik nauwelijks meer thee. Dat doet pijn.
Zelfde als melk... tijdelijke fix.quote:Op maandag 26 november 2012 12:22 schreef Logician het volgende:
[..]
Serieus? oei.. vanilla vla helpt hier ook wel goed trouwens.
Dat zal vast iddquote:Op maandag 26 november 2012 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zelfde als melk... tijdelijke fix.
Grappig he, dat je lichaam dat zo aan kan geven: je moet NU melk! Ik zeg het net nog tegen mn vriend dat we vanavond melk moeten halen want enorm behoefte aanquote:Op maandag 26 november 2012 12:25 schreef ohnee het volgende:
Yoghurt zorgt ook dat ik extra last heb van maagzuur. Heb veel zuivelbehoefte dus nu soms waag ik me aan een pak vla. Gaat toch beter op de een of andere manier... En ik vind thee juist fijn, verzacht mn keeltje ^^. Ik leef zon beetje op thee. (en water/limo en op sapjes. GEEN sinasappelsap uiteraard)
quote:Op maandag 26 november 2012 12:24 schreef pessie het volgende:
Liza, fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt. Kan het een meetfout zijn?
Voor vanille vla geld hetzelfde als voor melk logi. Maar bij mij hielp het wel altijd goed, eerst vanillevla en dan 2 rennies, sliep ik al gauw een uur of 5 op!
Net gevallen, broek op mn knie gescheurd. Note to self: volgende keer een buggy meenemen naar de psz.
Daar had ik ook wat moeite mee idd. Dat ik niet zoveel meer kon (en nu lukt de stofzuiger de trap optillen me niet eens meer.quote:Op maandag 26 november 2012 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Suiker, ik voelde me ook echt een mietje toen mijn vriend op vakantie allebei onze koffers de trappen van het hostel op moest tillenmaar ik kreeg het echt niet voor elkaar zonder dat direct mn banden hartstikke zeer gingen doen, en daarna mn bekken ook
T is niet anders, je lijf staat best wel op zn kop nu... En minder doen staat nog niet gelijk aan je gehandicapt gedragen
Op mn billen en ik schoot door op mn knie. Niet handig om een peuter te dragen terwijl er al ruim 10 kilo extra aan je buik hangt en je vervolgens je voet zwikt op de stoeprand.quote:Op maandag 26 november 2012 12:27 schreef Logician het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een idee?
Maar verder niet raar gevallen oid?
http://webshop.agathe-et-ses-princes.be/quote:Op maandag 26 november 2012 12:24 schreef pessie het volgende:
Liza, fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt. Kan het een meetfout zijn?
Edit, ik weet alweer wat ik nog wilde vragen! Liza, die voedingsBH's zien er echt heel fijn uit, ook omdat het sluitwerk anders is. Weet je of ze ook online te krijgen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |