![2h691g4.png]()
Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
Prachtige goal Matavz, 4-0 PSV - Heracles.
Advocaat knipoogt naar de vierde man.
Mooi Zweeds meisje op het vliegveld in Stockholm 
![di-TQ0I.gif]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , x-x
9-12-2012 - PSV - FC Twente , x-x
15-12-2012 - NEC - PSV , x-x
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , x-x
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , x-x
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , x-x
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa League
SPOILER: KNVB Beker
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ondanks verlies tegen Vitesse, worden we wel kampioen.
Het was iniedergeval geen kansloos verlies. Vitesse heeft gezwijnd, en PSV miste 4 100% kansen. Als we die tegen Ajax en Twente 'gewoon' makken win je en is er niks aan het handje
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Zeg dat wel ja. Meer een faal van jou.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 november 2012 @ 17:22:28
rubbereend
JUICHEN
Wat een ophef zeg, we hebben verloren ja, maar we waren de beste op het veld en creëerden bergen kansen. Ja ze gingen er niet in. Verder gaan ze er dit seizoen wel makkelijk in. Ik zie het vooral als een incident.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Als je verliest heb je niet meteen gefaald.
quote:
Wat een slechte mentaliteit.
Ze hebben wel gefaald, 100% kansen missen is falen
quote:
Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef rubbereend het volgende:Wat een ophef zeg, we hebben verloren ja, maar we waren de beste op het veld en creëerden bergen kansen. Ja ze gingen er niet in. Verder gaan ze er dit seizoen wel makkelijk in. Ik zie het vooral als een incident.
Eens al was deze wel een must win met de 2 wedstrijden die komen.. hier kun je je slag slaan.
Dit is dan de makkelijkste en thuis.. zoveel beter

Maar totaal geen reden om paniek inderdaad.
Publiek was ook goed vandaag
quote:
Op zondag 25 november 2012 17:49 schreef ZuidGrens het volgende:Ik kan die Reis wel schieten. Wat een rat. Wat een kansen.
Weet iemand trouwens wat er op West aan de hand was? Leek een vechtpartij te zijn maar ik had op dat moment ff meer aandacht voor de wedstrijd.
Oh ja, Wijnaldum, TIEF OP
Paar gasten hadden ruzie met elkaar. Waarom weet ik niet. 2 liepen op een gegeven moment de tribune af..
quote:
Van Ginkel: 'Spelers van PSV probeerden mij een oor aan te naaien'
De topper tussen PSV en Vitesse begon en eindigde met 22 man op het veld. Daar mochten de bezoekers het meest gelukkig mee zijn, want Marco van Ginkel balanceerde op het randje van een rode kaart. De middenvelder van Vitesse kreeg al in de vierde minuut een gele kaart te zien en schuwde daarna de duels niet. Scheidsrechter Bas Nijhuis gaf echter niet nog eens geel.
Volgens Van Ginkel had de arbiter daarmee een goede beslissing genomen. "Al na vier minuten geel, dat is vroeg natuurlijk", zei de middenvelder tegen Omroep Gelderland. "Daarna probeerden ze mij een oor aan te naaien, maar gelukkig trapte de scheidsrechter daar niet in. Ze lieten zich soms vallen in een half duelletje, maar die dingen gebeuren."
Vitesse heeft dit seizoen alle uitwedstrijden die het speelde nog gewonnen en was zondag met 1-2 te sterk voor PSV. "Ik weet niet of we nu titelkandidaat zijn, vertelde Van Ginkel. "We doen goed mee en hebben zeven punten gepakt tegen de topclubs. Het is een lekker gevoel om te winnen bij PSV, dat thuis niet vaak verliest."
Gelijk tegen Ajax
Winnen van Twente
Ik teken ervoor.
Reis de rat, beetje zeggen dat ie niet gaat juichen. En wanneer gaat wijnaldum op de marktplaats?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ZuidGrens
VI Hooligans
quote:
Dit inderdaad. Heb me verschrikkelijk zitten ergeren aan die Reis, wat een rat.
Wijnaldum heb ik van het begin af aan geroepen dat ik het helemaal niks vind, helaas bewijst hij keer op keer dat ik gelijk had. Draak van een speler.
Twente verloren, zover dat leuk is.
quote:
Niet
Gelijk, ook goed.
quote:
Niet te vroeg roepen
Het kampioenschap wordt bepaald door de uitslagen tegen de kleintjes en wat dat betreft heeft PSV een prima weekend achter de rug.
Pfff. Verdiend verloren. Als je zoveel kansen laat liggen, mag je geen aanspraak maken op een overwinning.
quote:
Neemt niet weg dat PSV al jaren waardeloos is in topwedstrijden in de competitie. Ajax en Twente zal op deze manier ook een hele kluif worden. Daarna NEC die in vorm is en angstgegner NAC. Kun je zomaar tegen de winterstop een heel stuk gezakt zijn op de ranglijst.
Land of the free. Home of the brave.
Jullie hadden een slag kunnen slaan vandaag maar hebben het verkloot.
Wel mooi voor de spanning in de competitie hoewel ik PSV nog wel als grote favoriet zie.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zondag 25 november 2012 18:53 schreef Pedroso het volgende:Jullie hadden een slag kunnen slaan vandaag maar hebben het verkloot.
Wel mooi voor de spanning in de competitie hoewel ik PSV nog wel als grote favoriet zie.
![open-deur.jpg]()
Schitterend ingetrapt.
Dit, dus.
quote:
Om je dood te schamen. Mijn god.
quote:
Tja, als PSV het niet doet dan doe ik het maar.
Maar ja, wat wil je. De bal is rond en we maken de kansen niet af.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Tja, dompertje dit. Volstrekt onnodig verlies vanmiddag.
Qua veldspel waren we vandaag absoluut de betere, maar Vitesse was op de counter erg gevaarlijk. Daar zijn we niet goed genoeg mee omgegaan. Het ergste was dat we vandaag in de eindfase telkens veel te slordig waren. Altijd was de laatste beslissende pass net niet goed genoeg of verzuimde we de bal er gewoon in te schieten, met Wijnaldum als dieptepunt.
Ik vreesde er laatst al voor dat Lens zijn niveau niet constant kan houden. Vandaag was het weer erg slordig, precies op het moment dat het er het meest toe doet dus. Ik geloof dat het tussen de 10e en 15e minuut was dat hij PSV middels een gigantische kans op 2-0 had kunnen brengen, dan was de wedstrijd bijna gespeeld geweest. Matig dat hij net dan dus niet rustig genoeg kan blijven.
Ik vond dat we trouwens vooral mentaal een verkeerde strijd hebben gestreden. In plaats van op het goede voetbal wat we speelden lag vooral in de eerste helft de focus veel te veel op kaarten vragen, stoken, vrije trappen claimen (terwijl er niets aan de hand was), erg verontwaardigt allemaal. Zo zonde, want het was helemaal niet slecht waar we mee bezig waren. Ik had gehoopt dat met de komst van Van Bommel dit wat meer uit de ploeg zou raken, maar helaas. Ik vond trouwens ook het publiek weer bloedirritant. Steun gewoon een keer je ploeg in plaats van dat (onterecht) verontwaardigde, irritante, negatieve gefluit en geboe de hele tijd. Wat een negatieve sfeer werd er gecreëerd zeg! Alsof je daar trouwens een speler als Jansen, Bony of Reis negatief mee beïnvloed
Al met al erg jammer deze wedstrijd, terwijl we hem met een wat positievere instelling, iets minder slordigheid en iets meer efficiëntie makkelijk naar onze kant hadden kunnen halen.
Ik maak me alsnog niet veel zorgen over de komende wedstrijden. We hebben vandaag weer laten zien dat we voetballend gewoon de beste zijn, nu moeten we het nog een keer afmaken in de toppers (onderhand weer een keer trouwens). Ajax, hoewel ze vanmiddag redelijk goed voetbalde en volkomen terecht de overwinning paktje, en Twente, die op het moment echt belabberd voetballen, moeten we kunnen hebben. Zo niet, ben je gewoon niet goed genoeg voor het kampioenschap.
Iedereen doet het hier voorkomen alsof dat kansen missen een uitzondering is. Maar wedstrijden als tegen Heracles werden er ook veel kansen gemist en toen werd ook al geroepen door Advocaat tegen een topclub wordt dit afgestraft. Vooral Wijnaldum heeft er een handje van.
quote:
Op zondag 25 november 2012 22:58 schreef Lemming22 het volgende:Goede analyse. Dom verlies, maar vooral te wijten aan aanvallend falen. Iets dat normaal wel goed gaat. Kan gebeuren. Dezelfde wedstrijd wordt 8 van de 10 gewonnen met het betere van het veldspel en de meeste kansen. Ze hadden zich alleen niet zo moeten laten opnaaien, dat is kwalijker, want daardoor raakten ze volledig uit hun spel. Precies wat Rutten zijn idee was. Onvolwassen gereageerd door de selectie helaas.
Gelukkig nog in het begin van het seizoen, als ze maar op het eind er staan.
Reis uitfluiten tijdens z'n goal was wel gewoon terecht, maar hij zat dit ook gewoon bewust te doen. De hond.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Scoren, hoe durft ie
Zat pas te koekeloeren naar PSV - Feyenoord. Wat een baas was Reis toen.
Hoe makkelijk hij die ballen erin schoot.
quote:
Welke? die 10-0?
10 10 10 10 wedstrijd?
Waarbij PSV 10x scoorde tegen Feyenoord?
Je weet wel op 24-10-10?
Die hattrickje van Reis bij die 10-0 overwinning op Feyenoord?
Wat een baas toen ja
quote:
Op maandag 26 november 2012 00:14 schreef Doublepain het volgende:[..]
Welke? die 10-0?
10 10 10 10 wedstrijd?
Waarbij PSV 10x scoorde tegen Feyenoord?
Je weet wel op 24-10-10?
Die hattrickje van Reis bij die 10-0 overwinning op Feyenoord?
Wat een baas toen ja
Ja die.
http://puu.sh/1uk5u
quote:
Respectloos zijn tegen de club die zijn revalidatie heeft betaalt waardoor hij überhaupt nog kan voetballen. Dan ook nog zijn shirt uit trekken en daarna in een interview vermelden dat hij "revanche" heeft genomen.