Helemaal niets.quote:Op maandag 26 november 2012 18:42 schreef Staal het volgende:
Altijd weer die speculaasje he?
Is er nieuws? Of moet ik dan vijf topics teruglezen?
Dacht je dan serieus dat een zaak als deze enkel bij feiten blijft op een discussieplatform?quote:Op maandag 26 november 2012 18:42 schreef Staal het volgende:
Altijd weer die speculaasje he?
Is er nieuws? Of moet ik dan vijf topics teruglezen?
Omdat jij de hele dag op FOK! in NWS zit te posten?quote:Op maandag 26 november 2012 18:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor nieuws kun je beter google gebruiken, niet fok.
Bedankt.quote:
BNW / Micha Kat, een (half) Joodse holocaust ontkenner #2quote:Op maandag 26 november 2012 18:43 schreef Staal het volgende:
Ga anders gezellig in BNW hangen of in ONZ.
Hoe onwaarschijnlijk is het dat er geen sporen op de fiets zitten van degene die hem steelt en van degene die er op rijdt?quote:Op maandag 26 november 2012 17:15 schreef Jane het volgende:
Mensen, het ontbreken van (leesbare) vingerafdrukken is niets vreemds hoor. Ga daar nou alsjeblieft geen complottheorie over verzinnen. Meestal laat je alleen een hoop vegen of kleine stukjes van een afdruk na.
Vingerafdrukken zijn nu typisch iets waarvan de áánwezigheid heel veel kan zeggen, maar de áfwezigheid helemaal niks.
Waarom die specifieke link zonder enige uitleg naar Ryan3?quote:Op maandag 26 november 2012 18:49 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
BNW / Micha Kat, een (half) Joodse holocaust ontkenner #2
Spencer kon de fiets niet eens beschrijven toen Aafie hem belde, hoe moeilijk kan zoiets zijn maar ok, ze waren wellicht dronken toen ze 'm gestolen hadden, maar hadden nog wel de skills om hem te stelen.quote:Op maandag 26 november 2012 18:55 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hoe onwaarschijnlijk is het dat er geen sporen op de fiets zitten van degene die hem steelt en van degene die er op rijdt?
Hebben Spencer en Wietze de fiets ook herkent en verklaard dat dat de fiets is die ze hebben gestolen, iemand die dat weet?
Ik heb het iig nog nooit eerder voorbij zien of horen komen. Niet in de uitzendingen en niet op de site van Peter R.quote:Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef my2cents het volgende:
Ik heb dat niet verzonnen van die ellebogen, dat is eerder ergens in een der reeksen van dit topic genoemd.
Niets, ik reageerde op je opmerking.quote:Op maandag 26 november 2012 18:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom die specifieke link zonder enige uitleg naar Ryan3?
Wat heb ik daar mee te maken?
Het is een link naar Micha Kat en zijn makkers. Ze gaan morgen bomen over Marianne Vaatstra. De complotters kunnen, als ze dat willen, daar ook mooi naartoe met hun indianenverhalen maar dan moeten ze wel weten dat er een topic is waar ze terecht kunnen.quote:Ga anders gezellig in BNW hangen of in ONZ.
Dat dus.quote:Op maandag 26 november 2012 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb het iig nog nooit eerder voorbij zien of horen komen. Niet in de uitzendingen en niet op de site van Peter R.
Niet. Het is niet onwaarschijnlijk. Het zegt simpelweg niets! Het is net als met DNA. Als er géén sporen worden gevonden, betekent dat níet dat je er niet geweest bent of dat je iets niet aangeraakt hebt. Pas als het wel gevonden wordt, kun je daar eventueel iets uit afleiden.quote:Op maandag 26 november 2012 18:55 schreef hmmmz het volgende:
Hoe onwaarschijnlijk is het dat er geen sporen op de fiets zitten van degene die hem steelt en van degene die er op rijdt?
Ja, dat snap ik. Ik vraag alleen wat de kans is dat op een fiets die eerst gestolen is en daarna door iemand anders gebruikt is geen sporen van die personen zijn te vinden. Veel spullen die in mijn huis staan raak ik nauwelijks aan, dit in tegenstelling tot een gebruiksvoorwerp als een fiets.quote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet. Het is niet onwaarschijnlijk. Het zegt simpelweg niets! Het is net als met DNA. Als er géén sporen worden gevonden, betekent dat níet dat je er niet geweest bent of dat je iets niet aangeraakt hebt. Pas als het wel gevonden wordt, kun je daar eventueel iets uit afleiden.
Op heel veel spullen in jouw huis zitten waarschijnlijk geen sporen van jou, maar dat betekent niet dat je er niet woont.
'De methode van afslachten is niet Westers dus ook ik dacht aan het asielzoekerscentrum. Inside info en nooit vrijgegeven voor zover ik weet: haar ellebogen en knieën waren binnenste buiten gebroken en haar keel doorgesneden. Echt heel erg verschrikkelijk zoals dat meisje heeft geleden. Dat is wat ik gehoord heb van haar neef.'quote:Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef my2cents het volgende:
Ik heb dat niet verzonnen van die ellebogen, dat is eerder ergens in een der reeksen van dit topic genoemd.
Toen ik 16 was, fietste ik 's nachts altijd met mijn mouwen over mijn handen. Had er altijd ruzie over met mijn moeder, want mijn truien waren altijd uit model...quote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik vraag alleen wat de kans is dat op een fiets die eerst gestolen is en daarna door iemand anders gebruikt is geen sporen van die personen zijn te vinden. Veel spullen die in mijn huis staan raak ik nauwelijks aan, dit in tegenstelling tot een gebruiksvoorwerp als een fiets.
Die heb ik een paar paginas terug ook gepost. Hij beweert hier inderdaad iets anders en twijfelt (net zoals de ouders) duidelijk over de verklaring van spencer. Mij is niet helemaal duidelijk waarom hij hiervan is afgestapt en in 2012 met een andere versie komt.quote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef jacobavbeieren het volgende:
Deze aflevering van peter r de vries uit 2002 zag ik eergisteren en ik kan het niet meer uit mijn kop krijgen. Peter beweert hier ZEER overtuigend een andere versie dan die van peter r de vries anno 2012.
Of zijn ze hier dan misschien die fiets aan het stelen voor marianne later die avond? Vanaf minuutje 2 ofzo?
!
Vanwege de kou? Het was eind april. Of ze een trui droeg die avond is makkelijk na te gaan. Met een jas lijkt het me al moeilijker om die over je handen te dragen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:58 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Toen ik 16 was, fietste ik 's nachts altijd met mijn mouwen over mijn handen. Had er altijd ruzie over met mijn moeder, want mijn truien waren altijd uit model...
's Nachts voelt het aardig koud aan de handen hoor. En met een jas lukt het ook wel. Let maar eens op als je een groepje jongeren ziet fietsen, het grootste gedeelte heeft de handen in de mauwen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Vanwege de kou? Het was eind april. Of ze een trui droeg die avond is makkelijk na te gaan. Met een jas lijkt het me al moeilijker om die over je handen te dragen.
Maar ook bij het opstappen en afstappen? Op enig moment raak je toch met je vingers die fiets aan. Bij het wegzetten, bijvoorbeeld. Tenzij ze handschoenen droeg. Maar dat is onwaarschijnlijk op 30 april.quote:Op maandag 26 november 2012 20:08 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
's Nachts voelt het aardig koud aan de handen hoor. En met een jas lukt het ook wel. Let maar eens op als je een groepje jongeren ziet fietsen, het grootste gedeelte heeft de handen in de mauwen.
Af en toe zie je dat wel eens ja. Was het zo koud in die nacht van 30 april?quote:Op maandag 26 november 2012 20:08 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
's Nachts voelt het aardig koud aan de handen hoor. En met een jas lukt het ook wel. Let maar eens op als je een groepje jongeren ziet fietsen, het grootste gedeelte heeft de handen in de mauwen.
6 graden was de minimumtemperatuur als ik het me goed herinner uit een vorig topic in deze reeksquote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Af en toe zie je dat wel eens ja. Was het zo koud in die nacht van 30 april?
http://www.scafo.org/library/100303.htmlquote:NO LATENT PRINTS WERE FOUND AT THE SCENE, SO HE MUST HAVE WORN GLOVES OR HE WIPED THEM OFF!
There are many factors that cause an item to lack sufficient ridge detail. Surfaces, pressure, or the condition that existed before or after the finger or hand touched the surface, are some of these. If the background where the latent print is found is rough, grooved, or textured, it may impede the continuity of the ridge detail in the latent print. For example, take a plastic baggie in your hand and make a fist. Releasing the bag in your hand you will notice the baggie unraveling. The ridge detail originally connecting in its compressed state will lack this continuity in the unraveled state. The amount of pressure applied to the surface has varying effects. The results differ drastically when the items, say, papers, were “grasped or rifled” through.
Again, the examiner does not always know the conditions that existed before or after the latent print touched the surface, but understanding the factors affecting latents aids the technician in explaining the fragile nature of these prints.
Weather conditions may be a contributing factor in the lack of prints. In cold weather, the pores that exude perspiration tend to close. In hot weather, the opposite is true--—too much perspiration causes the recordings of the prints to be spotty and distorted. The ridges must contain some sweat, grease, oil, or other foreign matter or no latent print will be left on the item that was touched.
A large percentage of latent prints are “lost” before they are received at the lab for analysis because of poor handling or packaging of items to be examined. Most crime labs readily dispense information and assistance to police who may be having difficulty or problems with evidence retrieval.
THERE WERE NO FINGERPRINT IDENTIFICATIONS OF THE SUSPECT--—THERE FORE HE DIDN'T DO IT!
The assumption is that if no fingerprints of the suspect were found, he is innocent. For the reasons mentioned earlier, he may not have left behind any identifiable prints linking him to the crime, but it would not necessarily eliminate him as a suspect. There may have been fragmentary ridge detail indicating the item was handled but not enough to make a comparison. In some instances, an object can be so heavily handled that the ridges overlap, preventing the examiner from determining which ridges belong to which latent print.
You may also be in a position to see the item being touched in, for example, a drug investigation where there is a "hand to hand" buy. You, as the agent making the “buy,” know the subject touched the bag when it was handed to you. Yet, when the bag is processed, the results may be negative. Lack of fingerprint evidence does not assume innocence
Ik hoop dat ze weer snel naar huis komen en gewoon verder kunnen gaan met hun eigen leven. Tis te hopen dat de media hun die rust gunnen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:58 schreef Isegrim het volgende:
Dan maar even wat nieuws.
http://www.omropfryslan.nl/nijs/gesin-jasper-s-wol-werom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |