SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje jammer voor je dat Vitesse dat gaat voorkomenquote:Op zondag 25 november 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zou het leuk zijn om Ajax in eigen huis straks op 15 punten achterstand te zetten![]()
![]()
Is gewoon niet te vergelijken man, Roda komt gewoon goed weg en Dortmund was 3 klassen beter dan Ajaxquote:Op zondag 25 november 2012 14:07 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Natuurlijk is Dortmund een veel en veel sterkere ploeg. Maar het liet wel precies zien waar de zwaktes van Ajax liggen. Dortmund liep daarom naar 0-4 uit. Roda weet thuis op 1-0 te komen. Maar de kerngedachte is hetzelfde. Laat Ajax maar het spel maken, wij slaan wel uit de counter toe. En Ajax gaat daar ook nog in mee, lekker breien. Traag voetbal weinig kansen. En dan de kansen die je krijgt om zeep helpen. Tja, dan kan een ploeg als Roda met deze tactiek winnen.![]()
Godver“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
nou, iig de gelijkmaker."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
juichen omdat je hebt gescoord tegen roda
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik was net dit aan het typen en daar gebeurt het al:
Dit gaat mis voor Roda. Zo'n wissel met verdediger als extra zekerheid gaat altijd mis
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Kan zomaar zijn ja.. gelukkig spelen we deze thuisquote:Op zondag 25 november 2012 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer voor je dat Vitesse dat gaat voorkomen![]()
![]()
Wat zijn ze goed! Toppertjes! Kampioenen etc etc etc.... nog nooit zo'n goed draaiend elftal gezien!![]()
Godver weer al dat gespoiler
Heb gvd eens respect voor mensen met streams ja, nu is meteen alle spanning weg![]()
![]()
![]()
![]()
He he
Nu nog graag eentjeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ja juichen na een doelpunt is wel voor plebs.quote:Op zondag 25 november 2012 14:09 schreef napoleonfour het volgende:
juichen omdat je hebt gescoord tegen roda![]()
Hey, doe eens normaalquote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Bedankt. Mag ik vragen wat de reden daarvan is?quote:Op zondag 25 november 2012 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens...ff dat jullie 't weten. Graziano gaat niet juichen vandaag als hij een doelpunt maakt.![]()
Vitesse heeft uit alles nog gewonnenquote:Op zondag 25 november 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn ja.. gelukkig spelen we deze thuis![]()
![]()
Dit wordt nog 1-4 hoor.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Altijd hetzelfde, extra vderdediger en hop het gaat fout.Un dann rettet kein Kavallerie,
Weet je wat, dan ga je hier gewoon weg. Voor alle partijen beterquote:Op zondag 25 november 2012 14:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Godver weer al dat gespoiler
Heb gvd eens respect voor mensen met streams ja, nu is meteen alle spanning weg![]()
![]()
![]()
Vind hij niet respectvol naar AZ toe.quote:Op zondag 25 november 2012 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Mag ik vragen wat de reden daarvan is?![]()
![]()
Heeft bij AZ gespeeld, is trendquote:Op zondag 25 november 2012 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Mag ik vragen wat de reden daarvan is?![]()
PSV heeft thuis nog alles gewonnen.quote:Op zondag 25 november 2012 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vitesse heeft uit alles nog gewonnen
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wel een beetje overdreven, zeker in zijn geval.quote:Op zondag 25 november 2012 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens...ff dat jullie 't weten. Graziano gaat niet juichen vandaag als hij een doelpunt maakt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Wat een lieve jongen.quote:Op zondag 25 november 2012 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind hij niet respectvol naar AZ toe.![]()
Bij PSV zijn er alleen verliezersquote:Op zondag 25 november 2012 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV heeft thuis nog alles gewonnen.![]()
Tot vandaag (hopelijk)quote:Op zondag 25 november 2012 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV heeft thuis nog alles gewonnen.![]()
Nou nog 1 goal als Ajax ook nog maar enige zicht op het kampioenschap wil houden"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ajax speelt goed ja.quote:Op zondag 25 november 2012 14:10 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat zijn ze goed! Toppertjes! Kampioenen etc etc etc.... nog nooit zo'n goed draaiend elftal gezien!![]()
![]()
Fietstas hoeft pas om half vijf.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN GODENZONEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dieptriest.quote:Op zondag 25 november 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ben nu al benieuwd naar het fluitconcert dat Reis krijgt.![]()
Groot veld hebben ze dan.quote:Op zondag 25 november 2012 14:11 schreef Irritatie100 het volgende:
speel je met 6165413 verdedigers staat er nog steeds iemand achterlijk vrij![]()
Wat een neukpass
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
En de spandoeken met 'grappige' teksten.quote:Op zondag 25 november 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ben nu al benieuwd naar het fluitconcert dat Reis krijgt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Oh, waarom ben ik dan in de war met Twente?quote:
Geluk, pech, wat boeit het, als het maar 2-1 wordt.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Valt niet mee zeker, een wedstrijd volgen via een braillescherm.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Schöne___________________________________________________!
quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
En de bussen poedersuiker..quote:Op zondag 25 november 2012 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En de spandoeken met 'grappige' teksten.![]()
Ajax is de concentratie weer kwijt. Zijn zo geweldig blij met dat doelpuntje waardoor ze nu niks meer creeëren.![]()
Dat uitgerekend Eriksen dan zijn mond opentrekt tegen Schone is dan wel weer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Op welk sopcast kanaal komt Feyenoord straks? Kan iemand me even PM'en in ruil voor een paar heerlijke kruidnoten?![]()
Een braillescherm geniaal ideequote:Op zondag 25 november 2012 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt niet mee zeker, een wedstrijd volgen via een braillescherm.![]()
Ik zie geen gat in de markt !![]()
Niemand hoeft jouw noten.quote:Op zondag 25 november 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Op welk sopcast kanaal komt Feyenoord straks? Kan iemand me even PM'en in ruil voor een paar heerlijke kruidnoten?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
http://www.eredivisielive.nl.quote:Op zondag 25 november 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Op welk sopcast kanaal komt Feyenoord straks? Kan iemand me even PM'en in ruil voor een paar heerlijke kruidnoten?
Kneus.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Sneu, maar oke.quote:Op zondag 25 november 2012 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Reis en Labyad die mogen dat krijgen van mij.![]()
Half driequote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
En Bazoer ook.quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Als je hem hebt dm mij dan ook even aubquote:Op zondag 25 november 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Op welk sopcast kanaal komt Feyenoord straks? Kan iemand me even PM'en in ruil voor een paar heerlijke kruidnoten?![]()
Yes
Vraag niet hoe
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Jij moet uit het oosten van het land komen.quote:Op zondag 25 november 2012 14:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Een braillescherm geniaal idee![]()
Ik zie geen gat in de markt !Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
pfff. close call
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
![]()
Lucky.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op zondag 25 november 2012 14:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ach Jezus. Hoe Lucky en onterecht weer
Dan krijg je de mooiste kansen en dan is het uiteindelijk zo'n frommelgoal
Ach Jezus. Hoe Lucky en onterecht weer![]()
![]()
stakker.
![]()
![]()
![]()
![]()
*Proest*
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
hoeveel geld heb je nu verdiend caland?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja de Boer, daar mag je trots op zijn.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
GerechtigheidPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ok, wie riep er hier straks allemaal dat het NIET lucky ajax is?Un dann rettet kein Kavallerie,
![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat lul je nou, wel lucky maar niet onterechtquote:Op zondag 25 november 2012 14:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
De goal zelf was lucky, maar dat hij valt kun je met geen mogelijkheid onterecht noemen.quote:Op zondag 25 november 2012 14:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ach Jezus. Hoe Lucky en onterecht weer"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Het was eigenlijk zo'n wedstrijd waarbij een prutskeeper ineens de wedstrijd van zijn leven speeldequote:Op zondag 25 november 2012 14:15 schreef FredVleespet het volgende:
Dit is echt zo'n wedstrijd dat je zo'n goal maakt
Geef toe, dat die er in ging was puur geluk...quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 14:16:50 ]![]()
Echt nietquote:
16 hele euro's.quote:Op zondag 25 november 2012 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
hoeveel geld heb je nu verdiend caland?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
KNJB Goffedomme.quote:Op zondag 25 november 2012 14:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, altijd dat Lucky Ajax
Competitievervalsing ditdatWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Al die gemiste kansen was puur pech....quote:Op zondag 25 november 2012 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geef toe, dat die er in ging was puur geluk...Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Lucky Ajax
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gadver, wat een walgelijke tyfus ploeg is t ook zeg dat Ajax
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Toch weer bierquote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik merk het al. Moet geen grolsch meer drinken. Daar word je bijziend van.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:17 schreef FalleNk810i het volgende:
Gadver, wat een walgelijke tyfus ploeg is t ook zeg dat Ajax![]()
Anti-voetbal, niet om aan te gluren.quote:Op zondag 25 november 2012 14:17 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lucky Ajax. Heb jij de wedstrijd gezien?Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
quote:To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al die gemiste kansen was puur pech...., stand is ook wel enigszins terecht... Al had Ajax wel wat meer moeten scoren
![]()
en teringdom.quote:Op zondag 25 november 2012 14:17 schreef Monolith het volgende:
Ik merk het al. Moet geen grolsch meer drinken. Daar word je bijziend van.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hey, debiel hertje.quote:Op zondag 25 november 2012 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Anti-voetbal, niet om aan te gluren.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn we het ook een keer eensquote:Op zondag 25 november 2012 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..], stand is ook wel enigszins terecht... Al had Ajax wel wat meer moeten scoren
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef sjeppert het volgende:
nu hoor je die neuzen opeens wel hoor![]()
![]()
Hihi, je zei neuzen...quote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef sjeppert het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef GGMM het volgende:
Als Roda de 2-2 nog maakt kom ik hier een week niet.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
HOEVAAK GA JIJ????quote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef sjeppert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu twijfel ik dus of ik wel teleurgesteld moet zijn als Roda scoort.quote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef GGMM het volgende:
Als Roda de 2-2 nog maakt kom ik hier een week niet.![]()
![]()
Oh, ik probeer altijd objectief te kijken naar wedstrijden, al hoop ik wel dat Ajax altijd verliest. Maar als ze het verdienen, verdienen ze het. Simpelquote:![]()
![]()
Jammer voor al die anti Ajax sukkeltjes
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
PSV moet zelf maar ze op 3 punetn achterstand zetten. Komende 3 wedstrijden laten zien of ze kampioen kunnen/willen worden.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nu twijfel ik dus of ik wel teleurgesteld moet zijn als Roda scoort.![]()
![]()
Nu heet 'ie weer praatjes hoor!quote:Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
nee die is voor ons willem 2.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begin al wat minder blij te kijken. Dit gaat niet goedkomen. Let maar op![]()
Daarvoor ook al.quote:Op zondag 25 november 2012 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu heet 'ie weer praatjes hoor!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Goed schot man.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Waarom speelt Boëtius ipv Verhoek?quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Omdat Verhoek er geen ene tering van kan.quote:Op zondag 25 november 2012 14:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarom speelt Boëtius ipv Verhoek?![]()
Omdat Verhoek fucking slecht is.quote:Op zondag 25 november 2012 14:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarom speelt Boëtius ipv Verhoek?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nog 10 min en dan een echte wedstrijd!quote:Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ze is hooguit een beetje gezet.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Objectiviteit en hopen dat een ploeg verliest gaan moeilijk samenquote:Op zondag 25 november 2012 14:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh, ik probeer altijd objectief te kijken naar wedstrijden, al hoop ik wel dat Ajax altijd verliest. Maar als ze het verdienen, verdienen ze het. Simpel![]()
Lukoki verliest die bal wel erg makkelijk, 2x in 1 minuut.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat is duidelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Omdat Verhoek er geen ene tering van kan.![]()
Nee hoor. Ik ben nu niet blij, maar vind het wel terechtquote:Op zondag 25 november 2012 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Objectiviteit en hopen dat een ploeg verliest gaan moeilijk samen![]()
![]()
BIEEEEEERRRRRRR
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Omdat het negerquotum gehaald moet worden.quote:Op zondag 25 november 2012 14:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarom speelt Boëtius ipv Verhoek?![]()
Oh, zoveel wedstrijden volg ik niet van Feyenoord. Wel jammer, deed het bij Twente wel goed.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
12.30 wedstrijd gewonnen, de ban is gebroken.quote:
De rest ook.quote:Op zondag 25 november 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die "_O_" kun je wel achterwegen laten hoor.Un dann rettet kein Kavallerie,
12:30 én na een CL wedstrijdquote:Op zondag 25 november 2012 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
12.30 wedstrijd gewonnen, de ban is gebroken.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Het was dan ook een volkomen verdiende overwinning.quote:Op zondag 25 november 2012 14:21 schreef GGMM het volgende:
Goede wedstrijd van Ajax weer.Geen moment het gevoel gehad dat we zouden gaan verliezen.
Komt hij ook eens ergens achterquote:![]()
![]()
Ruud Brood
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
ja gelijk, volgende keer half 12 na cl gelijk weer verliezen en de vloek is er weer.quote:Op zondag 25 november 2012 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
12.30 wedstrijd gewonnen, de ban is gebroken.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
Nou ga ik me 94 minuten druk zitten maken![]()
Dat is een speler van Ajax.quote:Op zondag 25 november 2012 14:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat maakt het nou uit wat ene meneer Klaassen ervan vindt dan???? Ik wil weten wat Kenneth denkt!!!![]()
Half 12 wedstrijden? Die ken ik nog niet Naps.quote:Op zondag 25 november 2012 14:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja gelijk, volgende keer half 12 na cl gelijk weer verliezen en de vloek is er weer.![]()
In het zonnige Alkmaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb toch het idee dat dat meer schaken wordt, AZ - Feyenoord verwacht ik wat meer van qua aantrekkelijkheidquote:![]()
je moederquote:Op zondag 25 november 2012 14:23 schreef Adames het volgende:
wie is trouwens die gast van EDL bij Roda - Ajax?![]()
Eric Meijer.quote:Op zondag 25 november 2012 14:23 schreef Adames het volgende:
wie is trouwens die gast van EDL bij Roda - Ajax?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
2 Ploegen die willen voetballen, ik denk het ook.quote:Op zondag 25 november 2012 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat dat meer schaken wordt, AZ - Feyenoord verwacht ik wat meer van qua aantrekkelijkheidOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |