quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af. Lukoki is dan wel enorm grillig, maar heeft toch veel meer laten zien dan "constant kut" Boerrigter.quote:Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Om nog maar even te herhalen, heeft Boerrigter iets goeds gedaan dat hij rechtsbuiten moet/mag.
Boerrigter met zijn lage handelingssnelheidquote:Op zondag 25 november 2012 12:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee, ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af. Lukoki is dan wel enorm grillig, maar heeft toch veel meer laten zien dan "constant kut" Boerrigter.
De Boer zei dat hij vijf goede loopacties had alleen niemand stuurde de bal.quote:Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Om nog maar even te herhalen, heeft Boerrigter iets goeds gedaan dat hij rechtsbuiten moet/mag.
Deed het ook best aardig, nu ff een vormdip[je.. of gewoon vermoeidquote:Op zondag 25 november 2012 13:27 schreef S0nic het volgende:
En dan te bedenken dat er hier mensen waren die nog enthousiast waren over Poulsen in het begin
Bok op zeg.quote:Op zondag 25 november 2012 13:17 schreef Sickert het volgende:
Dit is dus zo'n wedstrijd waar ons Deens talent het zou moeten laten zien.
Maar weer zie ik zijn kopje hangen
Als hij in dit soort wedstrijden niet beslissend is zal hij dat nooit worden!
Waar zijn Boccara en Sporkslede, die kunnen het toch onmogelijk slechter doen? Ook Schöne doet het op die positie gewoon een stuk beter.quote:Op zondag 25 november 2012 13:27 schreef S0nic het volgende:
En dan te bedenken dat er hier mensen waren die nog enthousiast waren over Poulsen in het begin
Bocarra is geblesseerd en Sporkslede schijnt weer meer voor de centrale verdediger postie te gaan, of wordt in ieder geval daar opgesteldquote:Op zondag 25 november 2012 13:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waar zijn Boccara en Sporkslede, die kunnen het toch onmogelijk slechter doen? Ook Schöne doet het op die positie gewoon een stuk beter.
Sporkslede is toch veel te klein voor de cvquote:Op zondag 25 november 2012 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bocarra is geblesseerd en Sporkslede schijnt weer meer voor de centrale verdediger postie te gaan, of wordt in ieder geval daar opgesteld
Ik heb het ook maar van Henk Spaan (las dit gisteren in Het Parool)quote:Op zondag 25 november 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sporkslede is toch veel te klein voor de cv
te klein?quote:Op zondag 25 november 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sporkslede is toch veel te klein voor de cv
Die speelde ook altijd cv iddquote:Op zondag 25 november 2012 13:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Herinner je onze cvm van vorig jaar nog? Die was ook niet heel groot volgens mij
oh verkeerd gelezenquote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die speelde ook altijd cv idd
quote:
Krijg vlekken, mischien moet je die deense buttplug eens uit je aars halen!quote:Op zondag 25 november 2012 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bok op zeg.Hij heeft 2x de Jong vrij voor de keeper gezet.
Haha ik zeg ook niet dat Ajax slecht speelt:P ben blji dat ze achter staanquote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Syntix het volgende:
[..]totaal weggespeeld worden en dan blij zijn
. Ajax speelt trouwens gewoon prima, maar heeft het geluk nog niet dat ze scoren.
Als Siem ze erin had geschoten was hij zeker fantastisch? Ik kan best kritisch zijn, maar als zijn medespelers scherper waren was hij vandaag al meerdere keren beslissend.quote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Krijg vlekken, mischien moet je die deense buttplug eens uit je aars halen!
Hij bakt er he-le-maal niks van vandaag.
quote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Fischer matig ja op de assist naquote:Op zondag 25 november 2012 14:13 schreef TheArt het volgende:
Fischer is wel zeer matig vandaag.
Valt me trouwens vandaag nog extra op dat hij zo traag is. Hij wint echt geen enkel sprintduel.
AZ winnen van Feyenoord en Vitesse winnen van PSV.quote:Op zondag 25 november 2012 14:21 schreef tammepiet het volgende:
Hehe lijdensweg maar 3 punten mee naar huis.
Nu hopen op puntendeling?
Dit. Verder speelde Hoessen prima. Zon Poulsen is toch lachwekkend. Wat voeg die toe.quote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef Wessiej het volgende:
Boeie van Fischer ook, hij geeft een geweldige assist. Meer dan genoeg in een wedstrijd als dit.
Goed aanspeelpunt, wel wat slordig in de afwerking. Met de juiste begeleiding kan hij wel eens een hele leuke verrassing wordenquote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef Burrito het volgende:
Heb alleen 2de helt gezien en Hoesen werd gewisseld? Hoe speelde hij eerste helft?
Op zich deed Hoesen dat niet verkeerd maar hij had wel tijd genoeg om het ook anders te doenquote:Op zondag 25 november 2012 15:16 schreef avaz het volgende:
Die keeper had er zin inDie bal van Hoesen voor zijn wissel...ik dacht dat ik door 't dak ging
Ja klopt. Bal had er ook in gemoeten, maar vond het wel typerend voor die keeper deze wedstrijd. Vond Hoesen verder prima spelen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich deed Hoesen dat niet verkeerd maar hij had wel tijd genoeg om het ook anders te doen
Vond ik ookquote:Op zondag 25 november 2012 15:24 schreef avaz het volgende:
[..]
Ja klopt. Bal had er ook in gemoeten, maar vond het wel typerend voor die keeper deze wedstrijd. Vond Hoesen verder prima spelen.
Echt een goed aanspeelpunt, hij doet het goed bij Ajax.quote:Op zondag 25 november 2012 17:04 schreef Reemi het volgende:
Prima wedstrijd, vind Hoesen in potentie een prima speler.
Dat wordt wel eens tijd ja.quote:Op zondag 25 november 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
Nu Poulsen en Boerrigter er nog uit en dan kunnen we een inhaalrace inzetten.
Bocara is nu dan geblesseerd maar ik kan mij niet voorstellen dat ze hem het hele seizoen bij Jong Ajax laten voetballen, die moeten ze toch klaarstomen voor volgend jaar.quote:Op zondag 25 november 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 17:04 schreef Reemi het volgende:
Prima wedstrijd, vind Hoesen in potentie een prima speler.
Maakt een goede indruk, maar vind hem wel nog iets te voorspelbaar (aanname met kont tegen tegenstander, en dan korte draai en weg)quote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Echt een goed aanspeelpunt, hij doet het goed bij Ajax.
En dan zeker vooral Poulsen ja, wat een ramp is dat.quote:Op zondag 25 november 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
Ideaal.quote:Op zondag 25 november 2012 18:18 schreef Pedroso het volgende:
Twente gaat ook verliezen. Als het meezit en je wint volgende week dan sta je er weer helemaal bij. Niet dat het makkelijk zal worden volgende week maar we kunnen nu wel zonder een doordeweekse wedstrijd een keer gaan spelen.
Heb alleen de 1e helft gezien maar ze trainen daar schijnbaar op kaarten aannaaien en bij ieder duel naar de scheids schreeuwen voor een vrije trap.quote:Op zondag 25 november 2012 18:29 schreef manny het volgende:
Ik zie nu al op tegen dat legertje huilebalken dat volgende week op bezoek komt. Van ze winnen is leuk, maar al het andere is verschrikkelijk. Wat een naar team.
quote:Sulejmani wil transfer in winterstop
Miralem Sulejmani wil Ajax in de winterstop verlaten. Dat heeft de aanvaller zondag laten weten aan het Servische Novosti. 'Ik speel niet, en van wat ik heb begrepen, gaat dat ook niet meer gebeuren', legde de recordaankoop, die zelf weigert bij te tekenen, uit.
'Daarom moet ik me concentreren op mijn wedstrijden bij de beloften, want ik heb die speelminuten nodig. Ik verlang ernaar om te voetballen en ik wil volledig fit zijn als ik in de winterstop de mogelijkheid krijg om over te stappen', aldus de Serviër.
Sulejmani heeft nog geen concreet aanbod van andere clubs ontvangen. 'Als er een club komt, dan zal ik de deal zorgvuldig bestuderen. De volgende stap in mijn carrière moet een juiste zijn, zorgvuldig gekozen. Het is mijn wens om in een van de sterkste competities van Europa te spelen. Ik heb gelezen dat Valencia, Bayer Leverkusen en West Ham United geïnteresseerd zijn, maar die verhalen kan ik niet bevestigen.'
Volgens de speler is hij niet de enige die problemen ondervindt met zijn contract bij Ajax. Ook groeibriljant Christian Eriksen loopt volgens hem ‘gevaar’. 'Als de situatie niet verandert, zou het mij niet verbazen als ook hij niet meer wordt opgesteld. Hij heeft echter wel het geluk dat hij tot de zomer van 2014 onder contract staat, terwijl mijn contract over een halfjaar op z’n einde loopt.'
Natuurlijk moet hij spoedig weg!quote:
Ajax is het meest gebaat bij een goede verdediger, want Toby en Moisander zijn me toch een koekebakkersquote:Op zondag 25 november 2012 18:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Natuurlijk moet hij spoedig weg!Zijn wij er vanaf, is iedereen er vanaf. Oplossing voor beide partijen.
Hoop wel dat Ajax in de winterstop er nog wat extra technische firepower bij haalt. Een soort van scorende lodeiro. Mentaal zijn de kopjes bij Ajax te broos. Ik mis passie en vuur bij die jongens als ze achterstaan. Die Denen, hoe goed ze ook zijn, zijn te stoicijns.
True, maar beide zijn dure krachten. En het aankopen van 1 nieuwe centrale verdediger betekent dat 1 van de 2 weggaat, en dat is kapitaal vernietiging en dat zal niet gebeuren.quote:Op zondag 25 november 2012 19:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax is het meest gebaat bij een goede verdediger, want Toby en Moisander zijn me toch een koekebakkers. Hopelijk is Siggy terug na de winterstop.
Sigthorsson kan wel weg, Hoesen is namelijk al beter.quote:Op zondag 25 november 2012 19:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax is het meest gebaat bij een goede verdediger, want Toby en Moisander zijn me toch een koekebakkers. Hopelijk is Siggy terug na de winterstop.
Nee.quote:Op zondag 25 november 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sigthorsson kan wel weg, Hoesen is namelijk al beter.
Een goede CVM neemt ongeveer 40% van het werk van de 2 cv's uit handen. Dat gebeurt nu niet.quote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef Smoofie het volgende:
Maar ze falen echt hard. We kunnen echt niet meer leunen op de verdediging, zelfs met 2-0 voor schijt ik hem nog in mn broek.
Moisander en Toby schatten zo vaak ballen verkeerd in, en laten zich makkelijk wegspelen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:07 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Een goede CVM neemt ongeveer 40% van het werk van de 2 cv's uit handen. Dat gebeurt nu niet.
Wat een praatjesquote:Op zondag 25 november 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jordii heeft altijd gelijk hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 19:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een praatjesEcht, denk eens na.
Ik heb Hoesen pas 2/3x gezien nu, dus ik kan niet meteen inschatten hoeveel beter hij nog kan worden. Kan niet zeggen dat de kwaliteit qua techniek en inzicht er meteen helemaal vanaf spat, zoals je bij sommige andere spelers wel meteen de eerste keer ziet.quote:Op zondag 25 november 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is wel een snelle leerling, maar dit is wat voorbarigquote:Op zondag 25 november 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een pessimisme weer, zie het toch wel 50/50quote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef Burrito het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik dat PSV gaat winnen. Ons centraal duo laat nog wel eens een steekje vallen en PSV heeft veel spelers die kunnen creeren.
Ik denk 60/40 in het voordeel van PSVquote:Op zondag 25 november 2012 19:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een pessimisme weer, zie het toch wel 50/50
Eens. Hoesen heeft veel meer potentie.quote:Op zondag 25 november 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 19:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Hoesen heeft veel meer potentie.
Dat gaat andersom net zo goed op. Ik denk dat Ajax ze bij de strot gaat grijpen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef Burrito het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik dat PSV gaat winnen. Ons centraal duo laat nog wel eens een steekje vallen en PSV heeft veel spelers die kunnen creeren.
Wanneer Siggy fit is dan is hij een klasse beter dan Hoessen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Hoesen heeft veel meer potentie.
Absoluut niet. Heb je Kluivert ooit wel eens zien spelen? Daar droop vanaf het eerste moment de kwaliteit al echt vanaf, met aannames, met positionering, met kopballen, etc etc. Die 'gleed' echt over het veld soms, zo makkelijk als het bij hem ging.quote:
Kluivert is 1 van de besten spitsen ooit. Maar door die aanrijding en zogenaamde groepsverkrachting is hij nooit echt geaccepteerd in nederlandquote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Absoluut niet. Heb je Kluivert ooit wel eens zien spelen? Daar droop vanaf het eerste moment de kwaliteit al echt vanaf, met aannames, met positionering, met kopballen, etc etc. Die 'gleed' echt over het veld soms, zo makkelijk als het bij hem ging.
Kluivert zat in de categorie Bergkamp, maar het is er om verschillende redenen nooit echt helemaal uitgekomen.
Wat een schitterende speler was dat.
quote:
Ik heb het altijd een open en sympathieke gozer gevonden. Hij reed te hard en kreeg een ongeluk met dodelijke afloop, dus dat is verschrikkelijk, maar vrijwel iedereen rijdt wel eens te hard, en als je laatst Vd Meyde hoorde, hebben vooral voetballers er een handje van om veels te hard te rijden in hun dure bolides.quote:Op zondag 25 november 2012 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kluivert is 1 van de besten spitsen ooit. Maar door die aanrijding en zogenaamde groepsverkrachting is hij nooit echt geaccepteerd in nederland
quote:Op zondag 25 november 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
Misschien is hij ook wel een waardeloze chauffeur, anders ontgaat mij de vergelijking ook wel een beetje.
Ik raad je aan dit stuk een keer te lezen.quote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een open en sympathieke gozer gevonden. Hij reed te hard en kreeg een ongeluk met dodelijke afloop, dus dat is verschrikkelijk, maar vrijwel iedereen rijdt wel eens te hard, en als je laatst Vd Meyde hoorde, hebben vooral voetballers er een handje van om veels te hard te rijden in hun dure bolides.
Dan kunnen al die mensen (Derksen en co) wel met een vingertje gaan wijzen naar Kluivert, omdat het daar toevallig een keertje verkeerd afliep toen een andere automobilist (volgens mij zonder licht) onverwacht achteruit de weg op kwam rijden, maar dat is nogal hypocriet.
Dat van die 'groepsverkrachting' bleek gewoon een gangbang te zijn geweest waar dat meisje later over heeft gelogen, wat ze al eens eerder had gedaan bij anderen.
Los van of je hem wel of niet mag, was de acceptatie voor de voetbalkwaliteiten van Kluivert toch wel redelijk unaniem volgens mij.
Jij mag Kluivert niet zo geloof ik, geweldige voetballerquote:Op zondag 25 november 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
Misschien is hij ook wel een waardeloze chauffeur, anders ontgaat mij de vergelijking ook wel een beetje.
Daar lijkt me geen twijfel over mogelijk. Het is alleen ook een walgelijk persoon.quote:Op zondag 25 november 2012 20:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij mag Kluivert niet zo geloof ik, geweldige voetballer
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 25 november 2012 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar lijkt me geen twijfel over mogelijk. Het is alleen ook een walgelijk persoon.
Onzin man, Van Persie is ook geen heilige en daar hoor ik je nooit overquote:Op zondag 25 november 2012 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar lijkt me geen twijfel over mogelijk. Het is alleen ook een walgelijk persoon.
Allemaal niet bewezen. Ook jou verwijs ik dan graag door naar dat stuk trouwens.quote:Op zondag 25 november 2012 20:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onzin man, Van Persie is ook geen heilige en daar hoor ik je nooit over
Geen interessequote:Op zondag 25 november 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal niet bewezen. Ook jou verwijs ik dan graag door naar dat stuk trouwens.
Nee hoor ik heb het allemaal wel gezien en gelezen, maar het is mij een beetje te lang geledenquote:
In dat stuk staat niets bijzonders.quote:Op zondag 25 november 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal niet bewezen. Ook jou verwijs ik dan graag door naar dat stuk trouwens.
Gelezen. Veel daarvan wist ik al. Natuurlijk is het kut voor de nabestaanden. Natuurlijk hebben zij andere wensen dan Kluivert. Maar als ik iemand dood zou rijden, dan zou ik waarschijnlijk ook er van uitgaan dat de nabestaanden geen behoefte hebben aan contact met mij, en ook persoonlijk zou ik daar waarschijnlijk geen behoefte aan hebben. Veel mensen kiezen er toch voor om dat verdriet gewoon alleen in eigen groep te houden.quote:Op zondag 25 november 2012 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik raad je aan dit stuk een keer te lezen.
http://maartentrompadvoca(...)an-kluivert-vertelt/
Het was ook zijn fout niet eens, het was die andere auto die wilde keren vanuit een parkeersituatie, hij reed 70 waar hij 50 mocht, nou nou nouquote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gelezen. Veel daarvan wist ik al. Natuurlijk is het kut voor de nabestaanden. Natuurlijk hebben zij andere wensen dan Kluivert. Maar als ik iemand dood zou rijden, dan zou ik waarschijnlijk ook er van uitgaan dat de nabestaanden geen behoefte hebben aan contact met mij, en ook persoonlijk zou ik daar waarschijnlijk geen behoefte aan hebben. Veel mensen kiezen er toch voor om dat verdriet gewoon alleen in eigen groep te houden.
Zoals Kluivert ook aangaf, destijds werd zijn moeder niet eens ontvangen, dus dan is de aanname logisch dat ze ook niet op hem zaten te wachten. Later bleek dat wel zo te zijn, maar goed, dat kun je ook niet van te voren weten.
Natuurlijk is het verschrikkelijk wat er is gebeurd, maar zoals gezegd, het is een ongeluk. Hij had geen drank op. Volgens mij bleek toen ook dat hij niet VEEL te hard had gereden volgens mij, en er was destijds ook sprake van dat die man zonder licht plots uit dat parkeervak kwam, al lees ik daar nu niets over terug.
Volgens mij gaf hij in dat interview in Holland Sport aan dat hij die mensen niet kon vinden.quote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gelezen. Veel daarvan wist ik al. Natuurlijk is het kut voor de nabestaanden. Natuurlijk hebben zij andere wensen dan Kluivert. Maar als ik iemand dood zou rijden, dan zou ik waarschijnlijk ook er van uitgaan dat de nabestaanden geen behoefte hebben aan contact met mij, en ook persoonlijk zou ik daar waarschijnlijk geen behoefte aan hebben. Veel mensen kiezen er toch voor om dat verdriet gewoon alleen in eigen groep te houden.
Zoals Kluivert ook aangaf, destijds werd zijn moeder niet eens ontvangen, dus dan is de aanname logisch dat ze ook niet op hem zaten te wachten. Later bleek dat wel zo te zijn, maar goed, dat kun je ook niet van te voren weten.
Natuurlijk is het verschrikkelijk wat er is gebeurd, maar zoals gezegd, het is een ongeluk. Hij had geen drank op. Volgens mij bleek toen ook dat hij niet VEEL te hard had gereden volgens mij, en er was destijds ook sprake van dat die man zonder licht plots uit dat parkeervak kwam, al lees ik daar nu niets over terug.
Dat was dom, maar maakt hem niet verschrikkelijkquote:Op zondag 25 november 2012 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij in dat interview in Holland Sport aan dat hij die mensen niet kon vinden.Zelfs na die toevallige ontmoeting 11 jaar later heeft hij beloofd contact op te nemen en dat niet gedaan. Zoals ik al zei, een verschrikkelijk mens maar ook een verschrikkelijk goede voetballer.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 25 november 2012 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij in dat interview in Holland Sport aan dat hij die mensen niet kon vinden.Zelfs na die toevallige ontmoeting 11 jaar later heeft hij beloofd contact op te nemen en dat niet gedaan. Zoals ik al zei, een verschrikkelijk mens maar ook een verschrikkelijk goede voetballer.
Het gaat wel wat verder dan dom. Ook al is hij dat ook.quote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was dom, maar maakt hem niet verschrikkelijk
Denk dat je bijna alle voetballers dan verschikkelijk vindt.quote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat wel wat verder dan dom. Ook al is hij dat ook.
In 98 zaten ze er verdomd dichtbij, penalty onthouden in de halve finalequote:Op zondag 25 november 2012 20:32 schreef ValHallen het volgende:
Het is wel echt heel bizar dat we met die generatie van toen geen wereld/europees kampioen zijn geworden. Zoveel goede voetballers bij elkaar maak je zelden mee.
Voetballers zijn over het algemeen dom ja. Maar niet alle voetballers rijden mensen dood en hebben dan niet de ballen hun excuses aan te bieden. Of op de dag van de begrafenis vrolijk te gaan voetballen.quote:Op zondag 25 november 2012 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat je bijna alle voetballers dan verschikkelijk vindt.
Je hebt ergens wel gelijk, maar je moet ook niet vergeten dat Kluivert toen 19 was, net de winnende had gemaakt in de CL finale, bakken met geld verdiende, hij was opeens wereldberoemd en overal waar hij kwam kreeg hij aandacht. Dat kan je weleens naar het hoofd stijgen.quote:Op zondag 25 november 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetballers zijn over het algemeen dom ja. Maar niet alle voetballers rijden mensen dood en hebben dan niet de ballen hun excuses aan te bieden. Of op de dag van de begrafenis vrolijk te gaan voetballen.
Frankrijk en Brazilië hadden destijds ook een zeer goed elftal. Het is jammer dat ons hoogtepunt gepaard ging met die van die twee landen. Als we zo een lichting hadden in 1994, dan waren we wellicht wel wereldkampioen geworden.quote:Op zondag 25 november 2012 20:32 schreef ValHallen het volgende:
Het is wel echt heel bizar dat we met die generatie van toen geen wereld/europees kampioen zijn geworden. Zoveel goede voetballers bij elkaar maak je zelden mee.
Ik vond ons beter dan Brazilië en Frankrijk, achteraf gezien. Brazilië leunde voornamelijk op Ronaldo, Frankrijk op Zidane. En niet te vergeten dat Frankrijk verschrikkelijk veel mazzel heeft gehad in het toernooi zelf en Brazilië ook natuurlijk (we hadden een penalty moeten hebbenquote:Op zondag 25 november 2012 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frankrijk en Brazilië hadden destijds ook een zeer goed elftal. Het is jammer dat ons hoogtepunt gepaard ging met die van die twee landen. Als we zo een lichting hadden in 1994, dan waren we wellicht wel wereldkampioen geworden.
Trouwens in de halve finale van 1998 tegen Brazilië, speelden de Brazilianen misschien wel hun beste wedstrijd van het decennium.
Ik ben het hier ook gewoon mee eens. Mensen die het allemaal goed praten kan ik toch niet echt serieus nemen, dan kijk je wel heel erg met een Ajax-bril naar zaken.quote:Op zondag 25 november 2012 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 20:50 schreef bjanaan het volgende:
Deense Dynamite bij de goal van Christian.
Doet Fischer toch weer erg goed hoor. Hele wedstrijd onzichtbaar geweest en dan zo'n makkelijk gegeven balletjequote:
Zidane is dan ook een voetbalgod en nog wel ff wat klasses beter dan welke speler dan ook in die generatie van '98.quote:Op zondag 25 november 2012 20:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond ons beter dan Brazilië en Frankrijk, achteraf gezien. Brazilië leunde voornamelijk op Ronaldo, Frankrijk op Zidane. En niet te vergeten dat Frankrijk verschrikkelijk veel mazzel heeft gehad in het toernooi zelf en Brazilië ook natuurlijk (we hadden een penalty moeten hebben)
Stond wel stijf van de doping, maar dat geldt natuurlijk ook voor velen uit onze generatie '98.quote:Op zondag 25 november 2012 21:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zidane is dan ook een voetbalgod en nog wel ff wat klasses beter dan welke speler dan ook in die generatie van '98.
Hebben wij geen mazzel gehad dan?quote:Op zondag 25 november 2012 20:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond ons beter dan Brazilië en Frankrijk, achteraf gezien. Brazilië leunde voornamelijk op Ronaldo, Frankrijk op Zidane. En niet te vergeten dat Frankrijk verschrikkelijk veel mazzel heeft gehad in het toernooi zelf en Brazilië ook natuurlijk (we hadden een penalty moeten hebben)
Zidane was dat toernooi trouwens helemaal niet geweldig, maar had natuurlijk wel een zeer groot aandeel in de toernooizege door uitgerekend in de halve finale en in de finale opeens te gaan scoren.quote:Op zondag 25 november 2012 21:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zidane is dan ook een voetbalgod en nog wel ff wat klasses beter dan welke speler dan ook in die generatie van '98.
brazilie had ook recht op een penalty.quote:Op zondag 25 november 2012 20:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
In 98 zaten ze er verdomd dichtbij, penalty onthouden in de halve finale
Die ben ik uiteraard vergetenquote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
brazilie had ook recht op een penalty.
Als je stil staat en iemand ligt al op snelheid dan is dat toch niet te belopen op zo'n korte afstand. Wat die verdediger probeert is de lijn afschermen, je kan hem natuurlijk verwijten dat hij dit niet perfect doet, persoonlijk vind ik het een briljante pass van Fischer (dus niet van Eriksen, TIM-846quote:Op maandag 26 november 2012 07:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie hoe makkelijk hij vrij loopttéring
Is gewoon een prachtig doelpuntquote:Op maandag 26 november 2012 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je stil staat en iemand ligt al op snelheid dan is dat toch niet te belopen op zo'n korte afstand. Wat die verdediger probeert is de lijn afschermen, je kan hem natuurlijk verwijten dat hij dit niet perfect doet, persoonlijk vind ik het een briljante pass van Fischer (dus niet van Eriksen, TIM-846).
Ho ho. Ik ben hier niet de Eriksen-fanaat. Ik vond het ook vooral een leuk passje van Fischer.quote:Op maandag 26 november 2012 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je stil staat en iemand ligt al op snelheid dan is dat toch niet te belopen op zo'n korte afstand. Wat die verdediger probeert is de lijn afschermen, je kan hem natuurlijk verwijten dat hij dit niet perfect doet, persoonlijk vind ik het een briljante pass van Fischer (dus niet van Eriksen, TIM-846).
Hij doet het ook perfect bij die goalquote:Op maandag 26 november 2012 11:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ho ho. Ik ben hier niet de Eriksen-fanaat. Ik vond het ook vooral een leuk passje van Fischer.
Maar ik vermoed dat Tyron de goal toch het liefst op het konto van Eriksen zet
Ze deden het allebei perfect.quote:Op maandag 26 november 2012 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet het ook perfect bij die goal
Het meest positieve vond ik gisteren dat ze door bleven vechten voor de overwinning, ik had eerlijk gezegd zelf verwacht dat na een uur spelen de koppies zouden gaan hangenquote:Op maandag 26 november 2012 12:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ze deden het allebei perfect.
Gister gewonnen door Danish Dynamite die tot ontploffing kwam in de laatste 10 minuten
Dat zou ik ook wel willen zien, alleen zal De Boer dat niet gaan doen tegen PSV denk ikquote:Op maandag 26 november 2012 12:39 schreef wieisboos het volgende:
Ik wil Blind op CVM zien.. Alles beter dan Poulsen of Enoh
quote:'Ajax bekijkt Helenius opnieuw'
Scouts van Ajax en Anderlecht hebben afgelopen weekend Niklas Helenius bekeken in de wedstrijd tussen Aalborg en Randers. Het werd 1-0 door een doelpunt van de spits.
Helenius maakte zijn achtste treffer van het seizoen. De jonge voetballer staat nog tot medio 2014 onder contract bij Aab. 'Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik naar het buitenland zou willen. Maar ik sta nog gewoon onder contract. Of ik na een half seizoen vertrek? Dat moeten we afwachten', zegt hij tegen Sporten.dk.
Wachten op Boilessen dan voor Linksback.quote:Op maandag 26 november 2012 12:39 schreef wieisboos het volgende:
Ik wil Blind op CVM zien.. Alles beter dan Poulsen of Enoh
Dijks is een prima linksbackquote:Op maandag 26 november 2012 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wachten op Boilessen dan voor Linksback.
quote:
Dat is niet zo lastig.quote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef Catch22- het volgende:
Dijks maakt meer indruk op mij dan Boilesen heeft gedaan. Het is nu al mijn held
Dat gaat nooit gebeurenquote:Op maandag 26 november 2012 13:19 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het al eerder aangegeven aan het begin van het seizoen, maar wanneer Blind te zwak is voor de LB positie en je hebt ook geen fatsoenlijke alternatieven, dan mag Ajax wat mij betreft gewoon met 3 verdedigers gaan spelen, en dan een mannetje meer erbij op het middenveld.
Ik dacht dat Andersen rechtsbenig was?quote:Op maandag 26 november 2012 13:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Dijks is never nooit beter dan Boilesen.
Zoals Overmars al zei hopen ze in de toekomst op de linkerflank zo te spelen;
Boilesen
Andersen
Fischer
hij komt ook vooral over als vrij verlegen. dan is het ook niet makkelijk om even die vrouw op te bellenquote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was dom, maar maakt hem niet verschrikkelijk
Grappigquote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef Catch22- het volgende:
Dijks maakt meer indruk op mij dan Boilesen heeft gedaan. Het is nu al mijn held
Dijks zou een beest van een CV kunnen zijn als hij leert koppen. Hij mist net dat beetje techniek voor op lbquote:Op maandag 26 november 2012 14:12 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Kan alleen niet voetballen, let maar is goed op, hele matige speler.
Boilesen acht ik ook gewoon potentieel wereldtop, was in de jeugd ook altijd geweldig. Wel altijd vaak geblesseerd ja, helaas.quote:Op maandag 26 november 2012 14:20 schreef Catch22- het volgende:
Boilesen deed leuk mee, maar zo goed was hij echt niet hoor. Daarbij denk ik dat hij nooit écht fit zal worden, brekebeentje. Dijks is teminste een kerel waar je bang van zou kunnen worden
Laatste blessure was gewoon een fout van de staf ze hadden hem toen niet moeten laten spelenquote:Op maandag 26 november 2012 14:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen acht ik ook gewoon potentieel wereldtop, was in de jeugd ook altijd geweldig. Wel altijd vaak geblesseerd ja, helaas.
4 keer achter elkaar nu volgens mij. Eerste keer kan nog pech zijn maar de rest is gewoon een fout ja. Daarom nu ook geen enkel risico. Er is geen haast.quote:Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatste blessure was gewoon een fout van de staf ze hadden hem toen niet moeten laten spelen
Precies.quote:Op maandag 26 november 2012 14:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
4 keer achter elkaar nu volgens mij. Eerste keer kan nog pech zijn maar de rest is gewoon een fout ja. Daarom nu ook geen enkel risico. Er is geen haast.
kan het ff niet vindenquote:Op maandag 26 november 2012 16:25 schreef Guidetti het volgende:
Iemand die weet hoe de selectie van jong Ajax er voor vanavond uit ziet?
Als ik heen ga weet ik het ook altijd pas als ik er ben. Volgende week Jong Ajax - Jong Fey/Excquote:Op maandag 26 november 2012 16:25 schreef Guidetti het volgende:
Iemand die weet hoe de selectie van jong Ajax er voor vanavond uit ziet?
Op internet is het altijd pas rond 18:00 bekend, dan twittert iemand het wel.quote:Op maandag 26 november 2012 17:10 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als ik heen ga weet ik het ook altijd pas als ik er ben. Volgende week Jong Ajax - Jong Fey/Exc
Ik ga vanavond even loeren. Heb net Sulejmani wel gespot hier. Die zal dus wel mee doen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:10 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als ik heen ga weet ik het ook altijd pas als ik er ben. Volgende week Jong Ajax - Jong Fey/Exc
quote:Op maandag 26 november 2012 17:27 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even loeren. Heb net Sulejmani wel gespot hier. Die zal dus wel mee doen.
Hij zat net wel lekker te eten toen ik hem zagquote:
ging van een leien dakje ja, pas toen Roda van 1 aanval per 10 minuten ging, naar helemaal geen, ging het mis voor zequote:Op maandag 26 november 2012 18:04 schreef Tarado het volgende:
Ajax was afgelopen zaterdagavond al in Limburg, goeie manier om dat 12:30 syndroom te lijf te gaan
Ik vond het vorige week wel meevallen, Theo Janssen is dikker.quote:
Ja en hij heeft Eriksen alvast gewaarschuwd, want dat gaan ze ook bij hem doen als hij niet snel weggaat!!!!!quote:Op maandag 26 november 2012 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Die doet ritme op bij Jong Ajax zodat hij in de winterstop weg kan.
Boccara zit op de bank bij Jong Ajax, die kan gewoon weer spelen. Blind op CVM gaat never nooit gebeuren, slaat wat mij betreft ook nergens op. Als je dan toch iemand anders daar neer wil zetten doe dan gelijk Boccara.quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef Ramboetan het volgende:
Dijks tegen Narsingh zie ik toch meer zitten dan Blind tegen Narsigh. Wat mij betreft mag Blind naar de cvm positie Zaterdag. Poulsen en enoh kunnen niet en bocarra is geblesseerd.
Ik dacht dat Boccara nog geblesseerd was. Als hij fit is zie ik hem heel graag op die positie. Waarom zou Blind op die positie nergens op slaan? Blind in de spits slaat nergens op maar cvm kan prima wat mij betreft.quote:Op maandag 26 november 2012 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boccara zit op de bank bij Jong Ajax, die kan gewoon weer spelen. Blind op CVM gaat never nooit gebeuren, slaat wat mij betreft ook nergens op. Als je dan toch iemand anders daar neer wil zetten doe dan gelijk Boccara.
blind ipv poulsen zijn inderdaad vrij goed vergelijkbaar, maar dan ga ik liever voor poulsen. Mocht je poulsen er in willen hebben, ga dan voor sporkslede of boccaraquote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Boccara nog geblesseerd was. Als hij fit is zie ik hem heel graag op die positie. Waarom zou Blind op die positie nergens op slaan? Blind in de spits slaat nergens op maar cvm kan prima wat mij betreft.
- Wint zijn kopduels
- Een goede inspeel pass en naar het juiste mannetje. zondag een keertje niet, maar poulsen had 2/3 van zulke ballen.
- Is sneller dan Poulsen
- Is verdedigend ook beter geworden.
Waarschijnlijk speelt Poulsen daar gewoon zaterdag en van mij mag hij een wereldpot spelen. Ik hoop het. Maar Blind op cvm slaat wel ergens op.
ajax levert niet zo vaak de topscoorder, aangezien de ajax spits vooral goed is in meevoetballen. De jaartjes huntelaar en suarez waren een uitzondering. De afgelopen 2 (kampioens)jaren kwamen we volgens mij ook niet verder dan een plek 5.quote:Op maandag 26 november 2012 20:11 schreef Stiggie het volgende:
Sightorsson hebben we al poos niks aan gehad. Als hij terug komt mist hij wedstrijdritme en zal het uberhaupt poos duren voordat hij zo goed was als hij was. Normaal levert Ajax toch wel vaak de topscoorder uit de eredivisie.... dit jaar staat er niet eens een Ajax naam in de top 5.
De laatste 18 jaar maar 3 keer. Twee keer Klaas-Jan, waarvan hij een half jaar bij Heerenveen speelde, en één keer Suarez.quote:Op maandag 26 november 2012 20:11 schreef Stiggie het volgende:
Sightorsson hebben we al poos niks aan gehad. Als hij terug komt mist hij wedstrijdritme en zal het uberhaupt poos duren voordat hij zo goed was als hij was. Normaal levert Ajax toch wel vaak de topscoorder uit de eredivisie.... dit jaar staat er niet eens een Ajax naam in de top 5.
Vorige week was hij nog geblesseerd, op de weg terug dus maar dat maakt hem nog niet meteen klaar voor het eerstequote:Op maandag 26 november 2012 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boccara zit op de bank bij Jong Ajax, die kan gewoon weer spelen. Blind op CVM gaat never nooit gebeuren, slaat wat mij betreft ook nergens op. Als je dan toch iemand anders daar neer wil zetten doe dan gelijk Boccara.
Inderdaad, bij Ajax scoort iedereen, dat ligt in het systeem besloten. Altijd al zo geweest.quote:Op maandag 26 november 2012 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
ajax levert niet zo vaak de topscoorder, aangezien de ajax spits vooral goed is in meevoetballen. De jaartjes huntelaar en suarez waren een uitzondering. De afgelopen 2 (kampioens)jaren kwamen we volgens mij ook niet verder dan een plek 5.
Idd, gewoon kopen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef stoeltafel het volgende:
Ziet er goed uit. Kunnen wel wat stootkracht gebruiken. Verder is die maar 1.25 miljoen.
Babel is geen spits en Siggy altijd geblesseerd. Hoesen en Helenius tegen elkaar laten concurreren, niets mis mee. Siggy is gewoon een miskoop (helaas).quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef tammepiet het volgende:
1,96 meter
Rechtspoot
Vraag me af of dit een toevoeging is met Babel, Hoesen en Sigthorsson in je selectie.
Babel is na dit seizoen toch weg, Sigthorsson heeft vooralsnog weinig kunnen doen en Hoesen is nog niet klaar om het hele seizoen te spelen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef tammepiet het volgende:
1,96 meter
Rechtspoot
Vraag me af of dit een toevoeging is met Babel, Hoesen en Sigthorsson in je selectie.
Geweldenaar, verantwoordelijk voor al deze Deense toppers.quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 21:28 schreef Saind het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk, is Ajax gewoon de enige die naar Denemarken kijkt ofzo?
Overmars zei er nog wat over afgelopen week, ze willen een aantal regio's domineren;quote:Op maandag 26 november 2012 21:30 schreef PeeJie_ het volgende:
Misschien wordt er eindelijk weer eens naar de scouts geluisterd en is Ajax aan het opbouwen voor in de toekomst?
quote:Overmars: 'Grip op een klein gebied'
Ajax wil zich qua scouting liever richten op een paar landen dan op de hele wereld. 'We hebben liever veel grip op een kleiner gebied dan weinig grip op een heel groot gebied', begint directeur voetbalzaken Marc Overmars zijn 'scoutingverhaal' in Voetbal International.
'Ken je dat spel nog uit de tv-shows van Willem Ruis vroeger, waar er onverwacht staven uit het plafond kwamen vallen? Als mensen daar het overzicht kwijt waren, grepen ze steeds net mis. Wanneer ze een kleiner oppervlak in de gaten moesten houden, pakten ze alles. Zo doen we dat met de internationale scouting nu ook. In Scandinavië, West-Europa en het voormalige Oostblok willen we voorop lopen. In Zuid-Amerika is dat vrijwel onmogelijk, daar zijn de grootste talenten al helemaal in de greep van de absolute topclubs. Bovendien zijn ze vaak eigendom van zaakwaarnemers. Daar doen we niet aan mee', zegt Overmars.
Wat voor jongens wil Ajax dan hebben? 'We zoeken jongens die in zichzelf willen investeren', verklaart de directeur. 'Het kaf scheidt zich van het koren: talenten die zich willen ontwikkelen, verkiezen Ajax boven het geld in Engeland of Spanje. Christian Eriksen, Lucas Andersen en Viktor Fischer zijn goede voorbeelden. Zij konden elders veel meer verdienen, maar kozen voor de opleiding en de kansen bij Ajax. Dan weet je meteen dat hun mentaliteit in orde is.'
Volledig mee eens. Als alles een beetj goed valt straks met Boilesen, Fischer, Andersen en de nieuwe spits. Alleen de rechtsbuiten blijft matig.quote:Op maandag 26 november 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Babel is na dit seizoen toch weg, Sigthorsson heeft vooralsnog weinig kunnen doen en Hoesen is nog niet klaar om het hele seizoen te spelen.
Ik begrijp het wel.
We scouten daar duidelijk goed, maar dat doen er vast meer. Alleen zien die Deense talenten alle succesgevallen bij Ajax. En Morten Olsen praat de club omhoog bij iedere kans die hij krijgt. We hebben gewoon een monopolie daar nu. Ieder Deens talent die we willen komt ook.quote:Op maandag 26 november 2012 21:28 schreef Saind het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk, is Ajax gewoon de enige die naar Denemarken kijkt ofzo?
http://efcfeelinblue.com/(...)-to-ajax-a-done-dealquote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef PeeJie_ het volgende:
Was Ajaxinside een beetje betrouwbare website?
http://www.ajaxinside.nl/(...)elijk-terug-bij-Ajax
Weet nog niet wat ik er van moet vinden, weet ook niet hoe hij nu speelt in Engeland. Maar denk eerder dat hij hier dan ook een "Ooijer" rol zal krijgen, al is het volgens mij een heel ander persoon/
Nou ja, Siggy hebben. Hij is er wel, maar (tot nu toe) te blessure gevoelig.quote:Op maandag 26 november 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Wtf moeten we met Helenius als we Siggy en Hoesen al hebben.
quote:Op maandag 26 november 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Kan het wel vragen. Denk dat als hij nog een blessure krijgt na de winterstop het over is tho.quote:Op maandag 26 november 2012 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Misschien kan jij je oom even vragen hoe ze binnen de club over Sigthorsson denken nu?
Meen ik serieus dit, ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
twitter:AjaciedenEU twitterde op maandag 26-11-2012 om 22:01:06Volgens @ajaxinside zijn er aanwijzingen dat John #Heitinga komende winter bij @AFCAjax terugkeert (@Johnheitinga) reageer retweet
Dit zei ik een aantal weken geleden al. Hij wil natuurlijk het WK spelen volgend jaar en speelt niet constant bij Everton.quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef PeeJie_ het volgende:
Was Ajaxinside een beetje betrouwbare website?
http://www.ajaxinside.nl/(...)elijk-terug-bij-Ajax
Weet nog niet wat ik er van moet vinden, weet ook niet hoe hij nu speelt in Engeland. Maar denk eerder dat hij hier dan ook een "Ooijer" rol zal krijgen, al is het volgens mij een heel ander persoon/
Everton wilde zn contract verlengen toch. En geen officiële bron.quote:Op maandag 26 november 2012 22:26 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaciedenEU twitterde op maandag 26-11-2012 om 22:01:06Volgens @ajaxinside zijn er aanwijzingen dat John #Heitinga komende winter bij @AFCAjax terugkeert (@Johnheitinga) reageer retweet
Was al gepost zag ik (te laat), lijkt me ook stugquote:Op maandag 26 november 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Everton wilde z'n contract verlengen toch. En geen officiële bron.
Het WK is pas in 2014quote:Op maandag 26 november 2012 22:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit zei ik een aantal weken geleden al. Hij wil natuurlijk het WK spelen volgend jaar en speelt niet constant bij Everton.
hij zag hem als pirlo, zei hij gisteravond. vond ik op zich een rare opmerkingquote:
Ik heb Van der Gijp wel eens vreemdere opmerkingen zien maken, en zo zei het niet echt, in een zelfde rol als Pirlo, centrale middenvelder dus met een links en een rechtshalf die de longen voor hem uit hun lijf lopen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:11 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hij zag hem als pirlo, zei hij gisteravond. vond ik op zich een rare opmerking
hij zag hem inderdaad centraal op het middenveld als dirigent. hij is tweebenig en zou dat kunnen met een toevoeging dat hij achter zich beesten als verdedigers moet hebben. nou die hebben we dus niet. daarnaast hebben we geen loopjongens links en rechts die de longen uit hun lijf rennen voor eriksen dus dat gaat niet op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb Van der Gijp wel eens vreemdere opmerkingen zien maken, en zo zei het niet echt, in een zelfde rol als Pirlo, centrale middenvelder dus met een links en een rechtshalf die de longen voor hem uit hun lijf lopen.
Nee helaas niet, maar die andere middenvelders van Juve zijn wel wat meer dan loopjongens en de verdedigers daar laten er geen muisje door. Maar wel knap hoe ze hem laten renderen in dat elftal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:29 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hij zag hem inderdaad centraal op het middenveld als dirigent. hij is tweebenig en zou dat kunnen met een toevoeging dat hij achter zich beesten als verdedigers moet hebben. nou die hebben we dus niet. daarnaast hebben we geen loopjongens links en rechts die de longen uit hun lijf rennen voor eriksen dus dat gaat niet op.
Sigthorsson is zowat de grootste miskoop van de laatste drie jaar.quote:Op maandag 26 november 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Sigthorsson is zowat de grootste miskoop van de laatste drie jaar.
Dit is wel heel sneu commentaar. Die jongen had indien niet zo blessuregevoelig de aanvalsleider van dit Ajax geweest. Dat kun je toch geen miskoop noemen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Sigthorsson is zowat de grootste miskoop van de laatste drie jaar.
Vijf miljoen voor een chronisch geblesseerde speler, kun je moeilijk niet een miskoop noemen. Misschien dat ie het nog waarmaakt, maar die kans wordt alsmaar kleiner. En 'als ie fit was, dan...' telt natuurlijk niet in de voetballerij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is wel heel sneu commentaar. Die jongen had indien niet zo blessuregevoelig de aanvalsleider van dit Ajax geweest. Dat kun je toch geen miskoop noemen?
Een schot in de roos is het ook niet echt. Wel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is wel heel sneu commentaar. Die jongen had indien niet zo blessuregevoelig de aanvalsleider van dit Ajax geweest. Dat kun je toch geen miskoop noemen?
Nou ja, Verbeek had al gezegd dat die jongen van glas was.....quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toch deed 'ie het daar prima, dus ligt het dan aan de aankoop of de manier waarop met 'em is omgegaan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, Verbeek had al gezegd dat die jongen van glas was.....
Laten we het wat algemener houden dan. Hij krijgt het stempel ongeschikt. Net als; Boilesen en Boerrigter.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus omdat iemand vaak geblesseerd raakt krijgt hij dezelfde stempel als de speler die altijd speelt maar niet goed genoeg blijkt te zijn? Vind ik raar.
Probleem van Theo is dat hij zich meer wilt inzetten voor zijn club Vitesse dan dat hij bij Ajax zou hebben gedaan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:34 schreef TIM-846 het volgende:
Heb de discussie hier al eens vaker gevoerd, maar het blijft toch pijnlijk.
Ajax had Theo Janssen mijn inziens nooit moeten laten gaan. Nu zijn er vast die zeggen, dat hij niet meer wilde spelen op een bepaalde positie of een basisplek eiste. Maar als ik hem nu bij Vitesse zie spelen en de tweede helft bij ons vorig seizoen is hij toch tien klassen beter dan Poulsen, Enoh of Schone. Met deze concurrentie op het middenveld had je Janssen makkelijk een basisplek kunnen garanderen. Hij had altijd gespeeld. Precies wat we nu missen.
Ik vond dat hij vorig seizoen zich dubbel en dwars heeft bewezen. Denk dat we zonder hem niet eens kampioen waren geworden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Probleem van Theo is dat hij zich meer wilt inzetten voor zijn club Vitesse dan dat hij bij Ajax zou hebben gedaan.
Bij balverlies heb je niks aan hemquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij vorig seizoen zich dubbel en dwars heeft bewezen. Denk dat we zonder hem niet eens kampioen waren geworden.
En als zet hij zich maar voor 80% in. Dan nog is hij stukken beter dan Enoh, Schone en Poulsen.
Theo kan alleen maar goed voetballen als anderen in zijn dienst spelen, zo speelt Ajax niet en hij heeft de juiste mentaliteit niet want anders had hij nog wel bij Ajax gezeten ipv met zijn staart tussen de benen naar z'n dorpje te gaan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij vorig seizoen zich dubbel en dwars heeft bewezen. Denk dat we zonder hem niet eens kampioen waren geworden.
En als zet hij zich maar voor 80% in. Dan nog is hij stukken beter dan Enoh, Schone en Poulsen.
en dat hij het echt niet aankan om competitie, beker en CL kan spelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Probleem van Theo is dat hij zich meer wilt inzetten voor zijn club Vitesse dan dat hij bij Ajax zou hebben gedaan.
In balbezit kun je beter met 10 man spelen dan met Poulsen of Enoh.quote:
Dat ben ik wel met je eens maar het is wel een investering geweest die er niet uitkomt omdat deze jongen geen wedstrijden speelt, of je dat miskoop noemt of niet het is in ieder geval geen waar voor je geldquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus omdat iemand vaak geblesseerd raakt krijgt hij dezelfde stempel als de speler die altijd speelt maar niet goed genoeg blijkt te zijn? Vind ik raar.
Op hun positie bakte Janssen er anders niets van, dus toch vrij beperkt ondanks al zijn klasse, ik vind het echt een overschatte speler die 1 goed seizoen heeft gedraaid in zijn carrière en dat was bij Twente toen ze kampioen werden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
In balbezit kun je beter met 10 man spelen dan met Poulsen of Enoh.
Janssen is een klasbak. Poulsen en Enoh zijn matige werkertjes.
Volgens mij is hij bij Vitesse anders ook aardig bezigquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op hun positie bakte Janssen er anders niets van, dus toch vrij beperkt ondanks al zijn klasse, ik vind het echt een overschatte speler die 1 goed seizoen heeft gedraaid in zijn carrière en dat was bij Twente toen ze kampioen werden.
Daar zijn we het dan over oneens.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op hun positie bakte Janssen er anders niets van, dus toch vrij beperkt ondanks al zijn klasse, ik vind het echt een overschatte speler die 1 goed seizoen heeft gedraaid in zijn carrière en dat was bij Twente toen ze kampioen werden.
Op een andere manier. Enoh en Poulsen kunnen niet voetballen. Janssen kan dat wel maar werd verkeerd gebruikt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan over oneens.
Jij vind Enoh of Poulsen nuttiger dan Janssen voor Ajax?
Volgens mij speelt hij bij Vitesse niet in een wezenlijk andere rol.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Op een andere manier. Enoh en Poulsen kunnen niet voetballen. Janssen kan dat wel maar werd verkeerd gebruikt.
Altijd al gevonden. Hij wilde ook pas naar Vitesse toen duidelijk werd dat Frank 2 verschillende spelers boven hem had staan in de rangorde. Heb altijd gevonden dat Theo een goede speler is en we hadden hem zeer zeker kunnen gebruiken. Je zag hem ook met de scheidsrechter spelen tegen PSV en van Bommel beetje aanpakken. Ajax heeft nu alleen maar jongetjes, geen kerels. Hij had de leidersrol moeten krijgen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:34 schreef TIM-846 het volgende:
Heb de discussie hier al eens vaker gevoerd, maar het blijft toch pijnlijk.
Ajax had Theo Janssen mijn inziens nooit moeten laten gaan. Nu zijn er vast die zeggen, dat hij niet meer wilde spelen op een bepaalde positie of een basisplek eiste. Maar als ik hem nu bij Vitesse zie spelen en de tweede helft bij ons vorig seizoen is hij toch tien klassen beter dan Poulsen, Enoh of Schone. Met deze concurrentie op het middenveld had je Janssen makkelijk een basisplek kunnen garanderen. Hij had altijd gespeeld. Precies wat we nu missen.
Inderdaad dit dus. Liever dat peukie dan maar accepteren, dan zo'n kleuterklas met Enoh en Poulsen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:51 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Altijd al gevonden. Hij wilde ook pas naar Vitesse toen duidelijk werd dat Frank 2 verschillende spelers boven hem had staan in de rangorde. Heb altijd gevonden dat Theo een goede speler is en we hadden hem zeer zeker kunnen gebruiken. Je zag hem ook met de scheidsrechter spelen tegen PSV en van Bommel beetje aanpakken. Ajax heeft nu alleen maar jongetjes, geen kerels. Hij had de leidersrol moeten krijgen.
Alleen het is natuurlijk geen voorbeeld voor een prof voetballer, hij houdt wel van een peukie en een drankie. Denk dat Frank dat ook niet aanstond. Maargoed altijd jammer gevonden en nu nog steeds.
Niet alleen Eriksen en De Jong voor zich op basis van niets. De concurrentie aan moeten gaan met Davy Klaassen, Schone en dat soort spelers....raar dat je dan weg wilt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:51 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Altijd al gevonden. Hij wilde ook pas naar Vitesse toen duidelijk werd dat Frank 2 verschillende spelers boven hem had staan in de rangorde. Heb altijd gevonden dat Theo een goede speler is en we hadden hem zeer zeker kunnen gebruiken. Je zag hem ook met de scheidsrechter spelen tegen PSV en van Bommel beetje aanpakken. Ajax heeft nu alleen maar jongetjes, geen kerels. Hij had de leidersrol moeten krijgen.
Alleen het is natuurlijk geen voorbeeld voor een prof voetballer, hij houdt wel van een peukie en een drankie. Denk dat Frank dat ook niet aanstond. Maargoed altijd jammer gevonden en nu nog steeds.
Dat zeg ik niet, maar hij heeft mij niet kunnen overtuigen in zijn tijd bij Ajax, heeft wel goede wedstrijden gespeeld maar er waren er zat waar hij zijn stempel niet kon drukken, ik had veel meer van hem verwacht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan over oneens.
Jij vind Enoh of Poulsen nuttiger dan Janssen voor Ajax?
Laat ik het anders stellen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar hij heeft mij niet kunnen overtuigen in zijn tijd bij Ajax, heeft wel goede wedstrijden gespeeld maar er waren er zat waar hij zijn stempel niet kon drukken, ik had veel meer van hem verwacht.
Van mij had hij niet weg gehoeven maar hij is momenteel niet de ontbrekende schakel tot succes, dan had ik liever Anita behouden.
En Enoh en Poulsen, tja die horen gewoon niet bij Ajax.
Dat vind ik een hele moeilijke, maar ik denk dat het aandeel van Vertonghen en Anita daar aanzienlijk groter in was dan dat van Janssenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen.
Denk jij dat we zonder Janssen ook kampioen waren geworden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |