quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af. Lukoki is dan wel enorm grillig, maar heeft toch veel meer laten zien dan "constant kut" Boerrigter.quote:Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Om nog maar even te herhalen, heeft Boerrigter iets goeds gedaan dat hij rechtsbuiten moet/mag.
Boerrigter met zijn lage handelingssnelheidquote:Op zondag 25 november 2012 12:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee, ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af. Lukoki is dan wel enorm grillig, maar heeft toch veel meer laten zien dan "constant kut" Boerrigter.
De Boer zei dat hij vijf goede loopacties had alleen niemand stuurde de bal.quote:Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Om nog maar even te herhalen, heeft Boerrigter iets goeds gedaan dat hij rechtsbuiten moet/mag.
Deed het ook best aardig, nu ff een vormdip[je.. of gewoon vermoeidquote:Op zondag 25 november 2012 13:27 schreef S0nic het volgende:
En dan te bedenken dat er hier mensen waren die nog enthousiast waren over Poulsen in het begin
Bok op zeg.quote:Op zondag 25 november 2012 13:17 schreef Sickert het volgende:
Dit is dus zo'n wedstrijd waar ons Deens talent het zou moeten laten zien.
Maar weer zie ik zijn kopje hangen
Als hij in dit soort wedstrijden niet beslissend is zal hij dat nooit worden!
Waar zijn Boccara en Sporkslede, die kunnen het toch onmogelijk slechter doen? Ook Schöne doet het op die positie gewoon een stuk beter.quote:Op zondag 25 november 2012 13:27 schreef S0nic het volgende:
En dan te bedenken dat er hier mensen waren die nog enthousiast waren over Poulsen in het begin
Bocarra is geblesseerd en Sporkslede schijnt weer meer voor de centrale verdediger postie te gaan, of wordt in ieder geval daar opgesteldquote:Op zondag 25 november 2012 13:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waar zijn Boccara en Sporkslede, die kunnen het toch onmogelijk slechter doen? Ook Schöne doet het op die positie gewoon een stuk beter.
Sporkslede is toch veel te klein voor de cvquote:Op zondag 25 november 2012 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bocarra is geblesseerd en Sporkslede schijnt weer meer voor de centrale verdediger postie te gaan, of wordt in ieder geval daar opgesteld
Ik heb het ook maar van Henk Spaan (las dit gisteren in Het Parool)quote:Op zondag 25 november 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sporkslede is toch veel te klein voor de cv
te klein?quote:Op zondag 25 november 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sporkslede is toch veel te klein voor de cv
Die speelde ook altijd cv iddquote:Op zondag 25 november 2012 13:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Herinner je onze cvm van vorig jaar nog? Die was ook niet heel groot volgens mij
oh verkeerd gelezenquote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die speelde ook altijd cv idd
quote:
Krijg vlekken, mischien moet je die deense buttplug eens uit je aars halen!quote:Op zondag 25 november 2012 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bok op zeg.Hij heeft 2x de Jong vrij voor de keeper gezet.
Haha ik zeg ook niet dat Ajax slecht speelt:P ben blji dat ze achter staanquote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Syntix het volgende:
[..]totaal weggespeeld worden en dan blij zijn
. Ajax speelt trouwens gewoon prima, maar heeft het geluk nog niet dat ze scoren.
Als Siem ze erin had geschoten was hij zeker fantastisch? Ik kan best kritisch zijn, maar als zijn medespelers scherper waren was hij vandaag al meerdere keren beslissend.quote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Krijg vlekken, mischien moet je die deense buttplug eens uit je aars halen!
Hij bakt er he-le-maal niks van vandaag.
quote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |