geen ideequote:Op zondag 25 november 2012 10:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
pz
kijk eens je dm's terug, wat stuurde je nou allemaal?
Ik werd wakker door de windquote:Op zondag 25 november 2012 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Nou behoorlijk ja, takken liggen overal
hoop dat je wind mee hebtquote:Op zondag 25 november 2012 12:12 schreef Rockiejj het volgende:
Ja tyfus. En ik moet straks nog naar huis met wrs vriendinnetje achterop de fiets..
Het zal niet. Moet over zo´n weg van 2km waar je altijd tegenwind heb.quote:Op zondag 25 november 2012 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoop dat je wind mee hebt
heel herkenbaar zulke wegen, had altijd wind tegen over 7 km naar en van schoolquote:Op zondag 25 november 2012 12:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het zal niet. Moet over zo´n weg van 2km waar je altijd tegenwind heb.
Heb studenten OV voor doordeweeks. En dan staat mn fiets hier weer..quote:
dilemma #firstworldproblemsquote:Op zondag 25 november 2012 12:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb studenten OV voor doordeweeks. En dan staat mn fiets hier weer..
die gaat toch weg volgens het huidige regeerakkoord? samen met de stufiequote:Op zondag 25 november 2012 12:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb studenten OV voor doordeweeks. En dan staat mn fiets hier weer..
Ja in 2016 pas. Stufi blijft nog wel even.quote:Op zondag 25 november 2012 12:36 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
die gaat toch weg volgens het huidige regeerakkoord? samen met de stufie
tfoe.. dat word dan wel een dure studie tijd voor mij, een dagje naar barendrecht is voor mij al 5 euro en dan een dagje naar rotterdam centrum(hbo) is 8 euro per dag.. als je voor 2016 gaat studeren heb je em dan heel je studie tijd ofniet?quote:Op zondag 25 november 2012 12:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja in 2016 pas. Stufi blijft nog wel even.
OV word gewoon een kortingskaart, 40% korting vind ik ook goed hoor.
precies, gelukkig ga ik nooit met de bus.quote:Op zondag 25 november 2012 12:40 schreef Nestalgie het volgende:
dat studentenov weg gaat is dom man.
Stimuleert niet echt tot studeren
Nee. Maar gaat waarschijnlijk toch niet door.quote:Op zondag 25 november 2012 12:40 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
tfoe.. dat word dan wel een dure studie tijd voor mij, een dagje naar barendrecht is voor mij al 5 euro en dan een dagje naar rotterdam centrum(hbo) is 8 euro per dag.. als je voor 2016 gaat studeren heb je em dan heel je studie tijd ofniet?
vanaf 2014 wordt de basisbeurs afgeschaft voor nieuwe studenten, die kunnen dan gaan lenen voor hun studie.quote:Op zondag 25 november 2012 12:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja in 2016 pas. Stufi blijft nog wel even.
OV word gewoon een kortingskaart, 40% korting vind ik ook goed hoor.
dat is retour, maar het zou ook wel echt nergens op slaan als ze het wel doorvoeren er word al genoeg op de jongeren bezuinigd naar mijn meningquote:Op zondag 25 november 2012 12:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee. Maar gaat waarschijnlijk toch niet door.
8 euro met 40% korting = 4,80. Retour of enkel?
ja je kreeg normaal iets van 80 euro per maand en dan kon je bijlenen tot 1000 en omdat iedereen boos was over de langstudeerboete hebben ze die afgeschaft en om dat de compenseren de basisbeurs afgeschaft maar ik vind dat persoonlijk echt onzin want daar heb je alle studenten mee en de langstudeerboete maar een bepaalde groepquote:Op zondag 25 november 2012 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanaf 2014 wordt de basisbeurs afgeschaft voor nieuwe studenten, die kunnen dan gaan lenen voor hun studie.
zo was het toch of is dat weer veranderd?
Alweer anders joh. Rutte II geef ik nog 1.5 jaar.quote:Op zondag 25 november 2012 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanaf 2014 wordt de basisbeurs afgeschaft voor nieuwe studenten, die kunnen dan gaan lenen voor hun studie.
zo was het toch of is dat weer veranderd?
Ik heb 320 euro stufi zonder lening.quote:Op zondag 25 november 2012 12:45 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
ja je kreeg normaal iets van 80 euro per maand en dan kon je bijlenen tot 1000 en omdat iedereen boos was over de langstudeerboete hebben ze die afgeschaft en om dat de compenseren de basisbeurs afgeschaft maar ik vind dat persoonlijk echt onzin want daar heb je alle studenten mee en de langstudeerboete maar een bepaalde groep
Alleen vanwege dat studie gedoe? Dan ben je niet goed bij je kop manquote:Op zondag 25 november 2012 12:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alweer anders joh. Rutte II geef ik nog 1.5 jaar.
ja ik heb nu een prestatiebeurs van 384 euro per maand, als ik binnen 10 jaar mijn diploma haal wordt dat omgezet in een gift en vanaf januari krijg ik maar 77 euroquote:Op zondag 25 november 2012 12:45 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
ja je kreeg normaal iets van 80 euro per maand en dan kon je bijlenen tot 1000 en omdat iedereen boos was over de langstudeerboete hebben ze die afgeschaft en om dat de compenseren de basisbeurs afgeschaft maar ik vind dat persoonlijk echt onzin want daar heb je alle studenten mee en de langstudeerboete maar een bepaalde groep
dat is ook afhankelijk van je situatie geloof ik, of daarnaast hebt gewerkt, of je allebei je ouders nog hebt, of je ouders veel verdienen of nietquote:Op zondag 25 november 2012 12:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb 320 euro stufi zonder lening.
korter gaat nooit werken joh.quote:Op zondag 25 november 2012 12:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alweer anders joh. Rutte II geef ik nog 1.5 jaar.
ik doe nu nog havo 4 ik volg veel het nieuws over wat ze nu allemaal willen gaan regelen en ik plan om als ik mn havo heb dan commerciele economie te doenquote:
ah oke, was jij nou eigenlijk wel of niet chocolate chick?quote:Op zondag 25 november 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mbo niveau 3 verkoopmedewerker/management
prestatiebeurs en ouders verdienen niet zo veel. Eigen werk heeft er niets mee te maken.quote:Op zondag 25 november 2012 12:47 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
dat is ook afhankelijk van je situatie geloof ik, of daarnaast hebt gewerkt, of je allebei je ouders nog hebt, of je ouders veel verdienen of niet
werk heeft er inderdaad niks mee te maken want ik werk zelf ook en krijg 384 omdat mijn ouders weinig verdienenquote:Op zondag 25 november 2012 12:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
prestatiebeurs en ouders verdienen niet zo veel. Eigen werk heeft er niets mee te maken.
Ik ook inderdaad. En deze maand word er niet afgeschreven!quote:Op zondag 25 november 2012 12:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
werk heeft er inderdaad niks mee te maken want ik werk zelf ook en krijg 384 omdat mijn ouders weinig verdienen
lekker gewoon willekeurige dingen mengenquote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef Ro-ald het volgende:
Binnenkort maar eens even een blender kopen.
Brood als ontbijt begin ik echt zat te worden.
Dus dan gewoon lekker fruit in de blender gooien
Lijkt mij ook lekker ja, smoothies enzoquote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef Ro-ald het volgende:
Binnenkort maar eens even een blender kopen.
Brood als ontbijt begin ik echt zat te worden.
Dus dan gewoon lekker fruit in de blender gooien
Ik zelf ben uiteindelijk heel blij met de MER. En de rechtsvakken die ik gekregen heb, staan inderdaad in verhouding tot de andere vakken. Denk aan arbeidsrecht. (hrm), bestuursrecht, bedrijfsrecht en belastingrecht. Zo een beetje alles wat 'nodig' is.quote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
bevalt de mer? dat is toch met rechtvormen van bedrijven enzo?
Ja smoothies inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lijkt mij ook lekker ja, smoothies enzo
Met je vriendin of wat?quote:Op zondag 25 november 2012 12:13 schreef Rockiejj het volgende:
Ja Jezus, tging vanochtend al hard te keer..
welke beroepen kijk je dan naar?quote:Op zondag 25 november 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zelf ben uiteindelijk heel blij met de MER. En de rechtsvakken die ik gekregen heb, staan inderdaad in verhouding tot de andere vakken. Denk aan arbeidsrecht. (hrm), bestuursrecht, bedrijfsrecht en belastingrecht. Zo een beetje alles wat 'nodig' is.
Het leven is nou eenmaal ingewikkeld.quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan zijn vriendin daar zitten als hij er geen heeft? HOE DAN
Ik snap het al, hij bedoelt dat ik zijn vriendin heb gegeven.quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan zijn vriendin daar zitten als hij er geen heeft? HOE DAN
it confuse the shit out of mequote:Op zondag 25 november 2012 13:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het leven is nou eenmaal ingewikkeld.
Ik klop nooit, je kent me toch.quote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jawel, anders klopt het niet wat je zegt.
arm schaapquote:Op zondag 25 november 2012 13:11 schreef The_Gerb het volgende:
nee omdat zijn vriendin bij hem zit heeft hij geen vriendin meer
evenementen of finance kant. Ik twijfel nog een beetje. Dankzij mijn stage is de finance kant interessant en dankzij mijn minor de evenementen kant. Hopelijk kan ik het combineren.quote:
haha ik hoop het voor je ;pquote:Op zondag 25 november 2012 13:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
evenementen of finance kant. Ik twijfel nog een beetje. Dankzij mijn stage is de finance kant interessant en dankzij mijn minor de evenementen kant. Hopelijk kan ik het combineren.
rockiejj vriendin eet ik altijdquote:Op zondag 25 november 2012 13:14 schreef The_Gerb het volgende:
eten jullie in de ochtend cornflakes of muesli/cruesli en welke?
ik doe nu nog havo 4 maar ik zit er aan te denken om hbo commerciele economie te doen en dan gewoon ergens iets met de promotie doen of markt onderzoekquote:Op zondag 25 november 2012 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Of wil je gaan doen ?
ik neem een eiwitshake in de ochtendquote:Op zondag 25 november 2012 13:14 schreef The_Gerb het volgende:
eten jullie in de ochtend cornflakes of muesli/cruesli en welke?
Marktonderzoek is best tof. Klinkt goed man, en mooi dat je al een beetje weet wat.quote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
ik doe nu nog havo 4 maar ik zit er aan te denken om hbo commerciele economie te doen en dan gewoon ergens iets met de promotie doen of markt onderzoek
andersom a zemmelquote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jouw vriendin is mijn vriendin toch?
he?quote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik neem een eiwitshake in de ochtend
hij is toch de zanger van pearl jam.quote:Op zondag 25 november 2012 13:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar ik luister nu cd van In to the wild van Eddie Vedder.
quote:Op zondag 25 november 2012 13:18 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
marokaan en dan zeik je dat ik ;p doe haha
Ja volgens mij wel. Maar hij zing dus ook solo.quote:Op zondag 25 november 2012 13:18 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
hij is toch de zanger van pearl jam.
Meen je dit nou?quote:Op zondag 25 november 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een eiwitshake om af te vallen
ff gegoogled maar klopt, maar als je dat leuk vind moet je ook ff pearl jam checken.quote:Op zondag 25 november 2012 13:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Maar hij zing dus ook solo.
Ja ik weet hoe Pearl Jam klinktquote:Op zondag 25 november 2012 13:20 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
ff gegoogled maar klopt, maar als je dat leuk vind moet je ook ff pearl jam checken.
Je ziet er slank uit op die fotoquote:
eerdere of latere albums?quote:Op zondag 25 november 2012 13:20 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
ff gegoogled maar klopt, maar als je dat leuk vind moet je ook ff pearl jam checken.
nee, maar als je dat hebt, dan heb je een ziektequote:Op zondag 25 november 2012 13:22 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
je hoeft ook niet dik te zijn om af te willen vallen
haha ik weet dat ook niet echt, ik heb alle albums uit mn broers itunes liberary gejat en daar zitten een paar leuke bijquote:
of je wil gewoon net ff wat slanker zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, maar als je dat hebt, dan heb je een ziekte
neem daar wel wat bijquote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik neem een eiwitshake in de ochtend
hoe veel moet je afvallen dan? ik val alleen al een kilo af in een week als ik maar 1 keer uitga ipv 3-4.quote:Op zondag 25 november 2012 13:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga 3x in de week naar de sportschool
sportschoolquote:Op zondag 25 november 2012 13:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga 3x in de week naar de sportschool
nog 14 kiloquote:Op zondag 25 november 2012 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe veel moet je afvallen dan? ik val alleen al een kilo af in een week als ik maar 1 keer uitga ipv 3-4.
mwa ben nu 10 kilo afgevallen dus gaat opzich wel prima zoquote:Op zondag 25 november 2012 13:31 schreef Rockiejj het volgende:
Gewoon een sport gaan doen, 2x per week trainen, 1x per week wedstrijd. Gaat t veeeel makkelijker.
en dan ga je nog is 14 kilo? das wel veel hoor je moet wel opletten dat je niet tever gaat, doe je cambridge ofzoiets?quote:Op zondag 25 november 2012 13:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ben nu 10 kilo afgevallen dus gaat opzich wel prima zo
Ow top!quote:Op zondag 25 november 2012 13:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ben nu 10 kilo afgevallen dus gaat opzich wel prima zo
Naja 24 kilo is niet heel erg, als je overgewicht hebt.quote:Op zondag 25 november 2012 13:39 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
en dan ga je nog is 14 kilo? das wel veel hoor je moet wel opletten dat je niet tever gaat, doe je cambridge ofzoiets?
nee ik ga tot 65 kiloquote:Op zondag 25 november 2012 13:39 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
en dan ga je nog is 14 kilo? das wel veel hoor je moet wel opletten dat je niet tever gaat, doe je cambridge ofzoiets?
oh okey, ja die ken ik niet haha kweet wel dat zo'n shake dieet niet heel goed voor je is. maar het werkt welquote:Op zondag 25 november 2012 13:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik ga tot 65 kiloNee ik neem eiwitshake van de Body en Fitshop
89 naar 65 in hoelang?quote:Op zondag 25 november 2012 13:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik ga tot 65 kiloNee ik neem eiwitshake van de Body en Fitshop
Dat is inderdaad wel netjes. 2 weken voor een kilo is een goede tijd.quote:Op zondag 25 november 2012 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van 89 naar 79 heb ik in 5 maanden gedaan dus gok op een maand of 10-14
ja moet ook niet de snel gaan inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 13:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel netjes. 2 weken voor een kilo is een goede tijd.
quote:Op zondag 25 november 2012 13:58 schreef AppelCake het volgende:
Hallon ik leer voor de proefwerkweek dus doei.
past wel bij jequote:Op zondag 25 november 2012 13:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
maar dat zijn domme smileys. dit is echt zo'n glibberige [ afbeelding ]
dafuqquote:Op zondag 25 november 2012 14:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom je straks station?
omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 25 november 2012 14:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom je straks station?
quote:Op zondag 25 november 2012 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt
niks doenquote:Op zondag 25 november 2012 14:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat zal ik doen; naar het bos, niks doen of leren?
niet altijdquote:Op zondag 25 november 2012 14:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
awwww jij kiest altijd de slechtste optie
Graag gedaan.quote:Op zondag 25 november 2012 14:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dit is het perfecte antwoord, ga ik serieus doen
quote:Op zondag 25 november 2012 14:15 schreef Rockiejj het volgende:
Er is er één jarig hoera hoera. Weet alleen niet wie.
hihihoehoe wat grappig!![]()
![]()
Ikke wel..quote:
Morgee,, ja moest inderdaad ook een paar uur fouilleren/visiterenquote:Op zondag 25 november 2012 14:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
morgenlekker gefouilleerd?
Hahaha ja lopen soms best gekke figuren tussen ja.quote:Op zondag 25 november 2012 14:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ikke wel..vraag me alleen van wat personen af die ik gister heb gezien of hun het overleefd hebben
De tering wat een figuren liepen er tussen...
okeoke mooiquote:Op zondag 25 november 2012 14:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Morgee,, ja moest inderdaad ook een paar uur fouilleren/visiterenMaar was wel gezellig
quote:Op zondag 25 november 2012 14:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
morgenlekker gefouilleerd?
haha, ik 25.quote:Op zondag 25 november 2012 14:41 schreef Rockiejj het volgende:
0 -50 -60 -5 -95 -100 -40 -35 = -385 punten
5, 40, 50, 100, 95, ofzo 290 dusquote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hoeveel punten krijgen jullie?
5 point- Born black
5 point- Born in a single parent home
10 points- Born poor
50 points- Sold 'Hard' drugs.. crack, cocaine, Heroin
65 points- Been shot and survived
75 points- Been shot multiple times and survived
70 points- Van allochtoonse afkomst
65 points- Been to prison
40 points- Been to Jail
20 points- Have at least 10 tattoos
20 points- Kicked out of high school or dropped out
20 points- 16 years old and have a baby mama
-75 Points- Born rich
-50 Points- Speak proper Nederlands
-60 Points- Have white friends
-5 Points- Born white
-95 Points- Born in a safe neighborhood
-100 Points- No criminal record
-40 Points- Live with both parents
-35 Points- Smile when someone takes your photo
-60 Points- Straight A student
-2000 Points- Born in Staphorst, Brabant of Groningen.
Heb jij in de gevangenis gezeten?quote:Op zondag 25 november 2012 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
5, 40, 50, 100, 95, ofzo 290 dus
360quote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
5 point- Born black
10 points- Born poor
40 points- Been to Jail
-75 Points- Born rich
-5 Points- Born white
Mensen die bad gaan, bekende tegenkomen die ineens doen alsof ze je beste vriend zijnquote:Op zondag 25 november 2012 14:41 schreef Rockiejj het volgende:
0 -50 -60 -5 -95 -100 -40 -35 = -385 punten
Ohquote:Op zondag 25 november 2012 14:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee live with both parents
Kan niet, je moet - doen bij de laatste paar.quote:Op zondag 25 november 2012 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
5, 40, 50, 100, 95, ofzo 290 dus
Nee.quote:
wat is het dan?quote:Op zondag 25 november 2012 14:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan niet, je moet - doen bij de laatste paar.
[..]
Nee.
165quote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
5 point- Born black
10 points- Born poor
40 points- Been to Jail
-75 Points- Born rich
-5 Points- Born white
oh okequote:Op zondag 25 november 2012 14:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Alles wat niet van je op toepassing - doen.
quote:Op zondag 25 november 2012 14:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
165
slaat nergens op die hele quiz
Waar security jij dan?quote:Op zondag 25 november 2012 14:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mensen die bad gaan, bekende tegenkomen die ineens doen alsof ze je beste vriend zijn, mensen die met zun 2e op een wc gaan en nu waarschijnlijk een hekel aan me hebben
en gasten die hun hele levens verhaal vertellen als hun vriendin in de rij voor de wc staat
![]()
Nog kleinere samenvatting: Was heel gezellig
-360 bedoelde ik.quote:Op zondag 25 november 2012 14:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan niet, je moet - doen bij de laatste paar.
[..]
Nee.
nu dan?quote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
-5 point- Born black
-5 point- Born in a single parent home
-10 points- Born poor
-50 points- Sold 'Hard' drugs.. crack, cocaine, Heroin
-65 points- Been shot and survived
-75 points- Been shot multiple times and survived
-70 points- Van allochtoonse afkomst
-65 points- Been to prison
-40 points- Been to Jail
-20 points- Have at least 10 tattoos
-20 points- Kicked out of high school or dropped out
-20 points- 16 years old and have a baby mama
-75 Points- Born rich
50 Points- Speak proper Nederlands
60 Points- Have white friends
5 Points- Born white
95 Points- Born in a safe neighborhood
100 Points- No criminal record
40 Points- Live with both parents
water?quote:Op zondag 25 november 2012 15:00 schreef Ro-ald het volgende:
Vannacht probeerde een vriend een wijnfles te openen met een schaar,omdat ik geen kurkentrekker had. En nu zijn er rode wijnvlekken op de muur.
Maar weet al gelukkig iets waarmee het weg zou moeten gaan.
Na 1 weekend al een troep in mijn kamer
Vannacht al geprobeerd lukt niet echt,quote:
Had ik al gelezen, mooi nieuws toch!?quote:Op zondag 25 november 2012 15:12 schreef Ro-ald het volgende:
Waar is AppelCake? Dit zag ik toevallig: http://www.tvgids.nl/arti(...)ken_voor_verjaardag/![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Had ik al gelezen, mooi nieuws toch!?
weer verder met leren,
kus
ik weet hetquote:Op zondag 25 november 2012 14:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar je bent wel een softie.
Bij me vader thuis hebben we ook een varkenquote:Op zondag 25 november 2012 15:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo'n varken lijkt mij serieus wel leuk om te hebben
Hey SVquote:
oke is goed, dankjewelquote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je mag wel een keer met mij als ik tatta's ga poppen.
quote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je mag wel een keer met mij als ik tatta's ga poppen.
'Je mag wel een keer met mij als ik Nederlanders ga doden.'quote:Op zondag 25 november 2012 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat dat is
oh bahquote:Op zondag 25 november 2012 15:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
'Je mag wel een keer met mij als ik Nederlanders ga doden.'
Dat dus
Hahaha vetquote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij me vader thuis hebben we ook een varken(grote tuin)
[..]
Hey SV
quote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat betekent het helemaal nietIk neem je wel een keer mee naar een leuk café bedoel ik.
jaja het is goed met jequote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat betekent het helemaal nietIk neem je wel een keer mee naar een leuk café bedoel ik.
ik ben armquote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Keertje in de winter..
In een hotel.
Jij betaalt.
quote:Op zondag 25 november 2012 16:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik ook, naja op een bankje in het park kan het ook.
waarom als het sneeuwt en tegen de schemering aan zit?quote:Op zondag 25 november 2012 16:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Of in de winter, maar dan wel als het sneeuwt en tegen de schemering aan zit.
Ik heb hier wel een bier encyclopedie liggen, maar voor de rest zijn het eigenlijk alleen schoolboekenquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 16:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een bier encyclopedie liggen, maar voor de rest zijn het eigenlijk alleen schoolboeken
Dat is leukquote:Op zondag 25 november 2012 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom als het sneeuwt en tegen de schemering aan zit?
-385 en die laatste snap ik niet direct. Sinds wanneer is Staphorst het Brabant van Groningen?quote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
5 point- Born black
10 points- Born poor
40 points- Been to Jail
-75 Points- Born rich
-5 Points- Born white
Speak proper Nederlands.quote:Op zondag 25 november 2012 16:56 schreef Adames het volgende:
[..]
-385 en die laatste snap ik niet direct. Sinds wanneer is Staphorst het Brabant van Groningen?
aha maar dan zit ik weer met dat gezeik dat treinen niet rijden enzoquote:Op zondag 25 november 2012 17:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat geeft zo'n warm gevoel, zoiets;
[ afbeelding ]
Dan kom ik naar Amsterdam, want welke stad is nou gezelliger dan Amsterdam..quote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aha maar dan zit ik weer met dat gezeik dat treinen niet rijden enzo
Nuland..quote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan kom ik naar Amsterdam, want welke stad is nou gezelliger dan Amsterdam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Köln, Innsbruck, München, Aachen, Barcelona om er een paar te noemen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik krijg het juist koud als ik dat zie! Maar waar ik zit is het dan ook 22 gradenquote:Op zondag 25 november 2012 17:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat geeft zo'n warm gevoel, zoiets;
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2012 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Köln, Innsbruck, München, Aachen, Barcelona om er een paar te noemen.
tofquote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nou..., maak ons maar jaloersquote:Op zondag 25 november 2012 17:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
Maar waar ik zit is het dan ook 22 graden
racistquote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Dan zat er nu al een strop om heen.
Lekker gek, lekker anders.quote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef CruellaDeVil het volgende:
JONG!Zo lekker hip, laagdrempelig en gek en zo.
Totaal niet, ik zie mezelf gewoon niet zo, als een Belg. En als ik je in een café op een schemerige avond zou ontmoeten, dan had je liever ook niet dat ik een zachte g gehad had toch?quote:
Waarom haal je ons naar beneden in gelijk al je eerste post?quote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef CruellaDeVil het volgende:
JONG!Zo lekker hip, laagdrempelig en gek en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |