Het leven is nou eenmaal ingewikkeld.quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan zijn vriendin daar zitten als hij er geen heeft? HOE DAN
Ik snap het al, hij bedoelt dat ik zijn vriendin heb gegeven.quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan zijn vriendin daar zitten als hij er geen heeft? HOE DAN
it confuse the shit out of mequote:Op zondag 25 november 2012 13:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het leven is nou eenmaal ingewikkeld.
Ik klop nooit, je kent me toch.quote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jawel, anders klopt het niet wat je zegt.
arm schaapquote:Op zondag 25 november 2012 13:11 schreef The_Gerb het volgende:
nee omdat zijn vriendin bij hem zit heeft hij geen vriendin meer
evenementen of finance kant. Ik twijfel nog een beetje. Dankzij mijn stage is de finance kant interessant en dankzij mijn minor de evenementen kant. Hopelijk kan ik het combineren.quote:
haha ik hoop het voor je ;pquote:Op zondag 25 november 2012 13:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
evenementen of finance kant. Ik twijfel nog een beetje. Dankzij mijn stage is de finance kant interessant en dankzij mijn minor de evenementen kant. Hopelijk kan ik het combineren.
rockiejj vriendin eet ik altijdquote:Op zondag 25 november 2012 13:14 schreef The_Gerb het volgende:
eten jullie in de ochtend cornflakes of muesli/cruesli en welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |