ja ik heb nu een prestatiebeurs van 384 euro per maand, als ik binnen 10 jaar mijn diploma haal wordt dat omgezet in een gift en vanaf januari krijg ik maar 77 euroquote:Op zondag 25 november 2012 12:45 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
ja je kreeg normaal iets van 80 euro per maand en dan kon je bijlenen tot 1000 en omdat iedereen boos was over de langstudeerboete hebben ze die afgeschaft en om dat de compenseren de basisbeurs afgeschaft maar ik vind dat persoonlijk echt onzin want daar heb je alle studenten mee en de langstudeerboete maar een bepaalde groep
dat is ook afhankelijk van je situatie geloof ik, of daarnaast hebt gewerkt, of je allebei je ouders nog hebt, of je ouders veel verdienen of nietquote:Op zondag 25 november 2012 12:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb 320 euro stufi zonder lening.
korter gaat nooit werken joh.quote:Op zondag 25 november 2012 12:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alweer anders joh. Rutte II geef ik nog 1.5 jaar.
ik doe nu nog havo 4 ik volg veel het nieuws over wat ze nu allemaal willen gaan regelen en ik plan om als ik mn havo heb dan commerciele economie te doenquote:
ah oke, was jij nou eigenlijk wel of niet chocolate chick?quote:Op zondag 25 november 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mbo niveau 3 verkoopmedewerker/management
prestatiebeurs en ouders verdienen niet zo veel. Eigen werk heeft er niets mee te maken.quote:Op zondag 25 november 2012 12:47 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
dat is ook afhankelijk van je situatie geloof ik, of daarnaast hebt gewerkt, of je allebei je ouders nog hebt, of je ouders veel verdienen of niet
werk heeft er inderdaad niks mee te maken want ik werk zelf ook en krijg 384 omdat mijn ouders weinig verdienenquote:Op zondag 25 november 2012 12:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
prestatiebeurs en ouders verdienen niet zo veel. Eigen werk heeft er niets mee te maken.
Ik ook inderdaad. En deze maand word er niet afgeschreven!quote:Op zondag 25 november 2012 12:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
werk heeft er inderdaad niks mee te maken want ik werk zelf ook en krijg 384 omdat mijn ouders weinig verdienen
lekker gewoon willekeurige dingen mengenquote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef Ro-ald het volgende:
Binnenkort maar eens even een blender kopen.
Brood als ontbijt begin ik echt zat te worden.
Dus dan gewoon lekker fruit in de blender gooien
Lijkt mij ook lekker ja, smoothies enzoquote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef Ro-ald het volgende:
Binnenkort maar eens even een blender kopen.
Brood als ontbijt begin ik echt zat te worden.
Dus dan gewoon lekker fruit in de blender gooien
Ik zelf ben uiteindelijk heel blij met de MER. En de rechtsvakken die ik gekregen heb, staan inderdaad in verhouding tot de andere vakken. Denk aan arbeidsrecht. (hrm), bestuursrecht, bedrijfsrecht en belastingrecht. Zo een beetje alles wat 'nodig' is.quote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
bevalt de mer? dat is toch met rechtvormen van bedrijven enzo?
Ja smoothies inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lijkt mij ook lekker ja, smoothies enzo
Met je vriendin of wat?quote:Op zondag 25 november 2012 12:13 schreef Rockiejj het volgende:
Ja Jezus, tging vanochtend al hard te keer..
welke beroepen kijk je dan naar?quote:Op zondag 25 november 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zelf ben uiteindelijk heel blij met de MER. En de rechtsvakken die ik gekregen heb, staan inderdaad in verhouding tot de andere vakken. Denk aan arbeidsrecht. (hrm), bestuursrecht, bedrijfsrecht en belastingrecht. Zo een beetje alles wat 'nodig' is.
Het leven is nou eenmaal ingewikkeld.quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan zijn vriendin daar zitten als hij er geen heeft? HOE DAN
Ik snap het al, hij bedoelt dat ik zijn vriendin heb gegeven.quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan zijn vriendin daar zitten als hij er geen heeft? HOE DAN
it confuse the shit out of mequote:Op zondag 25 november 2012 13:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het leven is nou eenmaal ingewikkeld.
Ik klop nooit, je kent me toch.quote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jawel, anders klopt het niet wat je zegt.
arm schaapquote:Op zondag 25 november 2012 13:11 schreef The_Gerb het volgende:
nee omdat zijn vriendin bij hem zit heeft hij geen vriendin meer
evenementen of finance kant. Ik twijfel nog een beetje. Dankzij mijn stage is de finance kant interessant en dankzij mijn minor de evenementen kant. Hopelijk kan ik het combineren.quote:
haha ik hoop het voor je ;pquote:Op zondag 25 november 2012 13:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
evenementen of finance kant. Ik twijfel nog een beetje. Dankzij mijn stage is de finance kant interessant en dankzij mijn minor de evenementen kant. Hopelijk kan ik het combineren.
rockiejj vriendin eet ik altijdquote:Op zondag 25 november 2012 13:14 schreef The_Gerb het volgende:
eten jullie in de ochtend cornflakes of muesli/cruesli en welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |