ik doe nu nog havo 4 maar ik zit er aan te denken om hbo commerciele economie te doen en dan gewoon ergens iets met de promotie doen of markt onderzoekquote:Op zondag 25 november 2012 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Of wil je gaan doen ?
ik neem een eiwitshake in de ochtendquote:Op zondag 25 november 2012 13:14 schreef The_Gerb het volgende:
eten jullie in de ochtend cornflakes of muesli/cruesli en welke?
Marktonderzoek is best tof. Klinkt goed man, en mooi dat je al een beetje weet wat.quote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
ik doe nu nog havo 4 maar ik zit er aan te denken om hbo commerciele economie te doen en dan gewoon ergens iets met de promotie doen of markt onderzoek
andersom a zemmelquote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jouw vriendin is mijn vriendin toch?
he?quote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik neem een eiwitshake in de ochtend
hij is toch de zanger van pearl jam.quote:Op zondag 25 november 2012 13:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar ik luister nu cd van In to the wild van Eddie Vedder.
quote:Op zondag 25 november 2012 13:18 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
marokaan en dan zeik je dat ik ;p doe haha
Ja volgens mij wel. Maar hij zing dus ook solo.quote:Op zondag 25 november 2012 13:18 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
hij is toch de zanger van pearl jam.
Meen je dit nou?quote:Op zondag 25 november 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een eiwitshake om af te vallen
ff gegoogled maar klopt, maar als je dat leuk vind moet je ook ff pearl jam checken.quote:Op zondag 25 november 2012 13:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Maar hij zing dus ook solo.
Ja ik weet hoe Pearl Jam klinktquote:Op zondag 25 november 2012 13:20 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
ff gegoogled maar klopt, maar als je dat leuk vind moet je ook ff pearl jam checken.
Je ziet er slank uit op die fotoquote:
eerdere of latere albums?quote:Op zondag 25 november 2012 13:20 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
ff gegoogled maar klopt, maar als je dat leuk vind moet je ook ff pearl jam checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |