geen ideequote:Op zondag 25 november 2012 10:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
pz
kijk eens je dm's terug, wat stuurde je nou allemaal?
Ik werd wakker door de windquote:Op zondag 25 november 2012 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Nou behoorlijk ja, takken liggen overal
hoop dat je wind mee hebtquote:Op zondag 25 november 2012 12:12 schreef Rockiejj het volgende:
Ja tyfus. En ik moet straks nog naar huis met wrs vriendinnetje achterop de fiets..
Het zal niet. Moet over zo´n weg van 2km waar je altijd tegenwind heb.quote:Op zondag 25 november 2012 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoop dat je wind mee hebt
heel herkenbaar zulke wegen, had altijd wind tegen over 7 km naar en van schoolquote:Op zondag 25 november 2012 12:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het zal niet. Moet over zo´n weg van 2km waar je altijd tegenwind heb.
Heb studenten OV voor doordeweeks. En dan staat mn fiets hier weer..quote:
dilemma #firstworldproblemsquote:Op zondag 25 november 2012 12:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb studenten OV voor doordeweeks. En dan staat mn fiets hier weer..
die gaat toch weg volgens het huidige regeerakkoord? samen met de stufiequote:Op zondag 25 november 2012 12:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb studenten OV voor doordeweeks. En dan staat mn fiets hier weer..
Ja in 2016 pas. Stufi blijft nog wel even.quote:Op zondag 25 november 2012 12:36 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
die gaat toch weg volgens het huidige regeerakkoord? samen met de stufie
tfoe.. dat word dan wel een dure studie tijd voor mij, een dagje naar barendrecht is voor mij al 5 euro en dan een dagje naar rotterdam centrum(hbo) is 8 euro per dag.. als je voor 2016 gaat studeren heb je em dan heel je studie tijd ofniet?quote:Op zondag 25 november 2012 12:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja in 2016 pas. Stufi blijft nog wel even.
OV word gewoon een kortingskaart, 40% korting vind ik ook goed hoor.
precies, gelukkig ga ik nooit met de bus.quote:Op zondag 25 november 2012 12:40 schreef Nestalgie het volgende:
dat studentenov weg gaat is dom man.
Stimuleert niet echt tot studeren
Nee. Maar gaat waarschijnlijk toch niet door.quote:Op zondag 25 november 2012 12:40 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
tfoe.. dat word dan wel een dure studie tijd voor mij, een dagje naar barendrecht is voor mij al 5 euro en dan een dagje naar rotterdam centrum(hbo) is 8 euro per dag.. als je voor 2016 gaat studeren heb je em dan heel je studie tijd ofniet?
vanaf 2014 wordt de basisbeurs afgeschaft voor nieuwe studenten, die kunnen dan gaan lenen voor hun studie.quote:Op zondag 25 november 2012 12:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja in 2016 pas. Stufi blijft nog wel even.
OV word gewoon een kortingskaart, 40% korting vind ik ook goed hoor.
dat is retour, maar het zou ook wel echt nergens op slaan als ze het wel doorvoeren er word al genoeg op de jongeren bezuinigd naar mijn meningquote:Op zondag 25 november 2012 12:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee. Maar gaat waarschijnlijk toch niet door.
8 euro met 40% korting = 4,80. Retour of enkel?
ja je kreeg normaal iets van 80 euro per maand en dan kon je bijlenen tot 1000 en omdat iedereen boos was over de langstudeerboete hebben ze die afgeschaft en om dat de compenseren de basisbeurs afgeschaft maar ik vind dat persoonlijk echt onzin want daar heb je alle studenten mee en de langstudeerboete maar een bepaalde groepquote:Op zondag 25 november 2012 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanaf 2014 wordt de basisbeurs afgeschaft voor nieuwe studenten, die kunnen dan gaan lenen voor hun studie.
zo was het toch of is dat weer veranderd?
Alweer anders joh. Rutte II geef ik nog 1.5 jaar.quote:Op zondag 25 november 2012 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanaf 2014 wordt de basisbeurs afgeschaft voor nieuwe studenten, die kunnen dan gaan lenen voor hun studie.
zo was het toch of is dat weer veranderd?
Ik heb 320 euro stufi zonder lening.quote:Op zondag 25 november 2012 12:45 schreef The_Gerb het volgende:
[..]
ja je kreeg normaal iets van 80 euro per maand en dan kon je bijlenen tot 1000 en omdat iedereen boos was over de langstudeerboete hebben ze die afgeschaft en om dat de compenseren de basisbeurs afgeschaft maar ik vind dat persoonlijk echt onzin want daar heb je alle studenten mee en de langstudeerboete maar een bepaalde groep
Alleen vanwege dat studie gedoe? Dan ben je niet goed bij je kop manquote:Op zondag 25 november 2012 12:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alweer anders joh. Rutte II geef ik nog 1.5 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |