Wel zijn blote kont dacht ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat z'n snikkel in beeld komt.
Het mooist is nog dat als hij ziek is en dat zo'n mokkel hem beterschap gaat wensen, alles naakt jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:53 schreef OProg het volgende:
Dia aflevering van vanavond heeft ook een shot dat ze allemaal naakt in dat geïmproviseerde zwembad zitten.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren...veel haren tussen de billen?
Ik heb het nog niet gezien ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Het mooist is nog dat als hij ziek is en dat zo'n mokkel hem beterschap gaat wensen, alles naakt ja
Ik weet het gelukkig niet meer preciesquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren...veel haren tussen de billen?
Oja, zo'n oude vrouw jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Het mooist is nog dat als hij ziek is en dat zo'n mokkel hem beterschap gaat wensen, alles naakt ja
Thuis ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Nou ja, ook niet zulke knappe mensen mogen bloot lopen natuurlijk he?
Helaas wel getuige ene Ron Jeremy.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Nou ja, ook niet zulke knappe mensen mogen bloot lopen natuurlijk he?
Hij heeft zijn kwast toch nodig?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:58 schreef md89 het volgende:
Ze gaan toch niet naakt klussen hoop ik?
Uiteraard, even de plintjes leggen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:58 schreef md89 het volgende:
Ze gaan toch niet naakt klussen hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |