Klote aflevering dusquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:35 schreef raptorix het volgende:
Leuke aflevering, vond het spontane lui waarvan ik idee heb dat ze het wel gaan redden, waren ook totaal niet gestressed ofzo.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:35 schreef raptorix het volgende:
Leuke aflevering, vond het spontane lui waarvan ik idee heb dat ze het wel gaan redden, waren ook totaal niet gestressed ofzo.
Dat wel, die aflevering met dat echtpaar die bloemen ging verkopen op een markt in Frankrijk daarentegenquote:
Saai idd wel jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:34 schreef alors het volgende:
Nou leuk voor ze. Zij liever dan ik.
Maar allejezus wat een saaie aflevering
Gewoon herhaling op zetten van dat stelletje dat snackhut op ging zetten in een binnenland dorp op Kreta, spraken geen Grieks, kwamen er tijdens opening achter dat je toch echt gas nodigt hebt om de frituur aan te jakkeren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben maar weer afgehaakt. Er waren mij iets teveel beelden van niets-zeggende dingen zoals de broodverkoop. Dan denk ik: oh dan is er weinig te melden qua ellende verder.
Dat vond ik ook van deze aflevering: ik heb niets gezien dat ik niet al tientallen keren heb gezien.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben maar weer afgehaakt. Er waren mij iets teveel beelden van niets-zeggende dingen zoals de broodverkoop. Dan denk ik: oh dan is er weinig te melden qua ellende verder.
Ik miste leveringsproblemen!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van deze aflevering: ik heb niets gezien dat ik niet al tientallen keren heb gezien.
André en Henkaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon herhaling op zetten van dat stelletje dat snackhut op ging zetten in een binnenland dorp op Kreta, spraken geen Grieks, kwamen er tijdens opening achter dat je toch echt gas nodigt hebt om de frituur aan te jakkeren.
Dat was een pareltje inderdaad jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
André en HenkaDie aflevering was epic
![]()
Hoe zou het nu met die twee gaan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Stel begint camping, vage verzameling beelden van hard werken en zaken ritselen bij de gemeente, zomer, herfst, winter. Dat kennen we nu wel.quote:
Er was iemand op Fok die ze kendenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Met hun business plan op een memootjequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat was een pareltje inderdaad ja
Op een servetje toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met hun business plan op een memootje
Henkaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
hamburgers met championquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met hun business plan op een memootje
Een vage kennis van mij die een horeca opleiding ging doen kreeg die aflevering te zien om te laten zien hoe je het vooral niet moet doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Ik kan 'm niet meer vindenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga die aflevering nu terugkijken
Ik moest ook regelmatig aan jou denken bij het kijkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]en helemaal mijn soort camping
Ik kon het niet als zalm herkennen. Volgens mij was het iets van groenten met (geiten)kaas in dat korstje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Je hebt niet goed gekeken Golfer, ze serveerden gewoon zalm in een korstje hoor.
Hehe, zo iets maar dan in Schotland hequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest ook regelmatig aan jou denken bij het kijken
Ik zag roze zalmquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kon het niet als zalm herkennen. Volgens mij was het iets van groenten met (geiten)kaas in dat korstje.
Eddie Vedder als achtergrondmuziek, goed volk dusquote:
Ja dit dus.quote:Op zondag 25 november 2012 00:26 schreef tralalala het volgende:
Ik vond dit juist een mooie aflevering! Gun het deze mensen echt, en wat een mooie plek.
Het zal op den duur wel financieel gezien verbeteren denk ik, ze hebben ook wel goed doordachte plannen enzo. Het zijn voor de rest wel tevreden mensen die genoeg hebben aan weinig, maar ook echt genieten van iets luxere dingen (auto). Ik heb wel vertrouwen in ze!quote:Op zondag 25 november 2012 13:25 schreef TornadoDK het volgende:
Het is ook wel eens leuk om te zien dat het goed gaat. Maar ik zou echt niet met hun willen ruilen. Als ik het goed begreep zaten ze bijna helemaal vol en konden ze maar net rondkomen terwijl ze al zo minimalistisch leven en dat dan voor 15 jaar...
Gelukkig kom je met dit soort posts zelf wel sympathiek en humorvol over.quote:Op zondag 25 november 2012 11:21 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik gun Valentijn fish-eye juist niets. Onsympathieke humorloze gast.
Ik etaleer mezelf (gelukkig voor jullie) niet op TV.quote:Op zondag 25 november 2012 14:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Gelukkig kom je met dit soort posts zelf wel sympathiek en humorvol over.
De blog op die sitequote:Op zaterdag 24 november 2012 23:02 schreef golfer het volgende:
http://www.campingpuysaintvincent.nl/
de camping.
ja ik las het ookquote:Op maandag 26 november 2012 09:27 schreef flowerbox het volgende:
[..]
De blog op die site![]()
Achter de schermen-info:
Buiten beeld: De geluidsman wordt uitgeschakeld door een glad stuk ijs, een nieuwe geluidsman wordt ingevlogen.
Buiten beeld: Filmploeg gaat in Puy op zoek naar een bruisende disco; en zoekt nog steeds.
Buiten beeld: Geluidsman gaat in debat met passerende ezel en producer wordt omsingeld door kudde rondtrekkende schapen.
Huurden ze dat ding niet? Dat is dus 1 van die dingen die nooit zal doen; het is kopen; alles in eigendom of niets.. huren... arg.quote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef geppie het volgende:
[..]
Het zal op den duur wel financieel gezien verbeteren denk ik, ze hebben ook wel goed doordachte plannen enzo. Het zijn voor de rest wel tevreden mensen die genoeg hebben aan weinig, maar ook echt genieten van iets luxere dingen (auto). Ik heb wel vertrouwen in ze!
Ja voor een deel van de gemeente en voor een deel van particulieren en daartussen lag nog grond van particulieren die niet wilden verhuren (en die dus niet gebruikt kon/mocht worden). Hoe je daar goede toekomstplannen wilt maken, is mij een raadsel. Er hoeft er maar één dwars te gaan liggen en daar gaan je plannen.quote:Op maandag 26 november 2012 09:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
Huurden ze dat ding niet? Dat is dus 1 van die dingen die nooit zal doen; het is kopen; alles in eigendom of niets.. huren... arg.
zij pachten van de gemeente en de gemeente huurt (over het algemeen voor een zeer lange periode) van de diverse particulieren. Is zeker geen ongebruikelijke constructie in Frankrijk.quote:Op maandag 26 november 2012 12:21 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ja voor een deel van de gemeente en voor een deel van particulieren en daartussen lag nog grond van particulieren die niet wilden verhuren (en die dus niet gebruikt kon/mocht worden). Hoe je daar goede toekomstplannen wilt maken, is mij een raadsel. Er hoeft er maar één dwars te gaan liggen en daar gaan je plannen.
Gewoon via uitzendinggemist?quote:Op donderdag 29 november 2012 05:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die zijn natuurlijk loaded, die doen dit om bezig te blijven en wat gratis publiciteit
Op de gemist app kan je alleen deze aflevering terug kijken, is er een moglijkheid om het elders te kijken?
Waar sloeg je post dan op?quote:Op maandag 26 november 2012 08:38 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik etaleer mezelf (gelukkig voor jullie) niet op TV.
Ik zou nu ook niet mijn baan in Nederland verlaten om in het buitenland in het toerisme te gaan werken. Is in deze tijd natuurlijk niet zo'n slimme zet. Jammer dus dat er geen nieuwe afl meer komenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:06 schreef Joenes het volgende:
Jammer dat dit alweer de laatste aflevering van het seizoen was, kort seizoen deze keer helaas.
Weinig nieuwe aanwas?
In de tijd dat wij in het buitenland woonden was dit ongeveer het enige Nederlandse programma dat we terugkeken. Zonder leedvermaak overigens.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitzendingen op uitzending gemist worden ongeveer 50.000 keer bekeken, dat vind ik toch vrij veel
Vast veel Nederlanders in het buitenland die voor het leedvermaak kiijken
Die wat zonder baan doen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voldoende die het zonder baan doen of met een freelance job
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vast veel Nederlanders in het buitenland die voor het leedvermaak kiijken
Ben ik zo onduidelijk?quote:Op zondag 2 december 2012 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk begrijp je zelf je posting wel
Vanavond dus de herhaling van de naturistenaflevering.quote:Een Nederlands stel van middelbare leeftijd wil een naturistencamping in Slowakije openen. Hoe leggen ze hun nieuwe dorpsgenoten uit wat hun plannen zijn?
Mark en Margot verkopen hun lingeriewinkel in Eindhoven en beginnen een naturistencamping in Slowakije. Een hele uitdaging, want het terrein is een ravage, het pand een bouwval. Er is geen geld voor de verbouwing en die verbouwing is hard nodig. Gelukkig zijn de eigenaren niet bang om alle klussen zelf ten uitvoering te brengen.
Geen gewone camping
Er is echter nog een probleem. Ze moeten de buren en de burgemeester nog wel even vertellen dat ze geen gewone camping beginnen. Hoe gaan de Brabanders aan de behoudende Slowaken uitleggen dat ze een weiland vol naakte Nederlanders in hun dorp krijgen?
Natuurlijk gaan we die zienquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:04 schreef Specularium het volgende:
Gebruiken ze wel Delfts blauwe molentjes om de edele delen te censureren?
Of gaan we de muts van Margot gewoon zien?
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:50 schreef Karina het volgende:
Oh jee, ik zie het nog voor me, the horror
Er was een keer een stel dat in Noorwegen (dacht ik ten minste) op een heel klein eilandje in een superklein dorpje een fietsenmakerij begonnen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:00 schreef Meike26 het volgende:
Er zijn tot nu toe maar weinig afleveringen/mensen in Ik Vertek die het niet gelijk zoeken in de horeca/toerisme.
Ja inderdaad, die hadden zich ook niet ontzettend goed geïnformeerd van tevoren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
Er was een keer een stel dat in Noorwegen (dacht ik ten minste) op een heel klein eilandje in een superklein dorpje een fietsenmakerij begonnen.
Dat was ook hel, want ook al was het redelijk uniek, de mensen hadden er niet zoveel behoefte aan geloof ik.
Ik meen me ter herinneren dat hij ook echt totaal nieuwe fietsen maakte (racefietsen?) en daar probeerden ze van te leven.
Vervolgens moest vrouwlief nog wel in de supermarkt werken om te kunnen leven.
Jaaaaa, zo'n oudere vrouw die de campingeigenaar even een hart onder de riem kwam steken, met een aan alle kanten heen en weer lubberend lichaam.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan we die zien
Was dat trouwens die aflevering dat die man ziek was en dat die campinggast toen zo naakt binnen kwam bonjouren met fruit ofzo?
Ja, dat vond ik een leuke uitzendingquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die hadden zich ook niet ontzettend goed geïnformeerd van tevoren.
Ik kan me wel een stel herinneren dat ook ergens in Scandinavië een schoen- en kleermakerswinkel opende. In de hele omgeving was dat niet te vinden en zij waren wel succesvol geloof ik.
Seizoen is alweer afgelopen..quote:
Ohw zo... nou 't was geen best seizoen dan. Er is maar één potentiële klassieker geweest: dat stel met hun sjamberredoots waarbij die vrouw liever in de Weekend las dan iets te doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Seizoen is alweer afgelopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |