hamburgers met championquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met hun business plan op een memootje
Een vage kennis van mij die een horeca opleiding ging doen kreeg die aflevering te zien om te laten zien hoe je het vooral niet moet doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
André en HenkaDie aflevering was epic
![]()
Ik kan 'm niet meer vindenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga die aflevering nu terugkijken
Ik moest ook regelmatig aan jou denken bij het kijkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]en helemaal mijn soort camping
Ik kon het niet als zalm herkennen. Volgens mij was het iets van groenten met (geiten)kaas in dat korstje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Je hebt niet goed gekeken Golfer, ze serveerden gewoon zalm in een korstje hoor.
Hehe, zo iets maar dan in Schotland hequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest ook regelmatig aan jou denken bij het kijken
Ik zag roze zalmquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kon het niet als zalm herkennen. Volgens mij was het iets van groenten met (geiten)kaas in dat korstje.
Eddie Vedder als achtergrondmuziek, goed volk dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |