quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij is dan ook wederom sneller dan Alonso en doet het uitstekend op het moment. Dan mag je blij zijn.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:45 schreef Blijepeen het volgende:
Volgens mij is de reden dat Alonso langzamer is dat hij een regen setup heeft wat zijn enigste kans is voor morgen.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met Maldonado? Die heeft zich moeten melden bij de stewards, maar heb geen vreemd moment gezien in q3.
Tussen blij zijn en van jezelf zeggen dat je fantastisch gereden hebben zit nog wel wat ruimte.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij is dan ook wederom sneller dan Alonso en doet het uitstekend op het moment. Dan mag je blij zijn.
Klopt. Werd ook nog gemeld door Olav.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Iemand had toch gezien dat Maldonado een weging gemist had?
Die werd toch ook gelijk teruggeduwd door het team toen ze het in de gaten hadden?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Bij Webber deden ze er niet zo moeilijk over in de VS.
klopt. dat heb ik gezien en in het vorige topic gemeldquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Iemand had toch gezien dat Maldonado een weging gemist had?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij miste Maldonado net het rode licht voor de weging
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 19:56:06Maldonado penalty promotes Alonso to seventh: http://t.co/gNsCED5X #F1 reageer retweet
En ik zag op de BBC nog wel dat hij gewoon op die brug stond samen met de andere coureursquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:58 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 19:56:06Maldonado penalty promotes Alonso to seventh: http://t.co/gNsCED5X #F1 reageer retweet
het gebeurde in Q2 alquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:02 schreef Fom het volgende:
[..]
En ik zag op de BBC nog wel dat hij gewoon op die brug stond samen met de andere coureursVreemd
Moet wel met de auto zijn hè, en niet in zijn uppiequote:Op zaterdag 24 november 2012 20:02 schreef Fom het volgende:
[..]
En ik zag op de BBC nog wel dat hij gewoon op die brug stond samen met de andere coureursVreemd
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Moet wel met de auto zijn hè, en niet in zijn uppie
zo nu en dan wordt er eentje uitgepiktquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:04 schreef Fom het volgende:
[..]
Oh apart. Wist niet dat ze ook tussentijds moesten wegen.
Een avond waarop ik veel leer, dat merk ik al.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo nu en dan wordt er eentje uitgepikt
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 20:15:01No penalty for Grosjean or de la Rosa over their collision but stewards agree it could have been serious: http://t.co/r8ITSU0c #F1 reageer retweet
is altijd goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:15 schreef Fom het volgende:
[..]
Een avond waarop ik veel leer, dat merk ik al.
Niet?????! OMG openbaring van het jaarquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:26 schreef Wombcat het volgende:
Meestal zijn de start- en finishlijn niet op dezelfde plek.
Hoe lang kijk je al F1?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet?????! OMG openbaring van het jaar
Vind je? Ze ziet eruit als 16quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:06 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
* Doet ie goed!
dat is een knappe dochterquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:06 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
* Doet ie goed!
Alsof niet 90% van de mannen een er als jonge mokkel uitziende vrouw zou willen hebben.quote:
Sinds beginjaren 90quote:
Misschien weet Hamilton net zo goed als wij dat hij naast Button zich geen zorgen hoeft te maken. Met Rosberg als team'maatje' zal Lewis toch meer op zijn hoede moeten zijnquote:Op zondag 25 november 2012 01:14 schreef k_man het volgende:
Valt het iemand op dat Hamilton nu in elk interview Button noemt? Kennelijk zijn ze toch wel aan elkaar gehecht geraakt.
9de Fin en dan 8 namen. Heeft Keke zn zoon geen Finse nationaliteit?quote:Mocht Bottas zijn Grand Prix debuut maken, zal hij de negende Fin zijn die in de koningsklasse van de autosport uitkomt. Illustere namen als Mikko Kozarowitzky, Leo Kinnunen, Keke Rosberg, J.J. Lehto, Mika Salo, Mika Hakkinen, Kimi Raikkonen en Heikki Kovalainen gingen hem voor.
8 namen klopt toch? Hij is de 9e, dus zijn er 8 voorgangers.quote:Op zondag 25 november 2012 10:55 schreef vosss het volgende:
Ik lees net een bericht over Bottas en Williams en daar viel me de volgende passage in op:
[..]
9de Fin en dan 8 namen. Heeft Keke zn zoon geen Finse nationaliteit?
Haha, dat zei mijn vriendin.....quote:Op zondag 25 november 2012 10:54 schreef FRseezu het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan wel eens nat gaan worden.
Ze was natuurlijk niet 100% overtuigd, omdat ze daarvoor met 2 negers het bed had gedeeld en dat die witte worm dan toch wel een stapje minder isquote:Op zondag 25 november 2012 11:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, dat zei mijn vriendin.....
Mooi, heb je wat te doen tijdens de SCquote:Op zondag 25 november 2012 11:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, dat zei mijn vriendin.....
Ik dacht dat Rosberg ook nog de Finse nationaliteit had net als zn paquote:Op zondag 25 november 2012 10:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
8 namen klopt toch? Hij is de 9e, dus zijn er 8 voorgangers.
En dan blijkt achteraf dat ze bij Ferrari maar genoeg benzine erin te hebben gedaan voor een paar ronden.quote:Op zondag 25 november 2012 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Regen![]()
Massa die zich verremt in bocht 1 en dan Vettel eraf tikt
Dat kan, maar hij rijdt onder de Duitse nationaliteit en met een Duitse licentiequote:Op zondag 25 november 2012 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat Rosberg ook nog de Finse nationaliteit had net als zn pa
is beter voor het milieu en als je massa toch een kamikaze actie laat uitvoerenquote:Op zondag 25 november 2012 11:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan blijkt achteraf dat ze bij Ferrari maar genoeg benzine erin te hebben gedaan voor een paar ronden.
Dat zou wel een geniale rel zijnquote:Op zondag 25 november 2012 11:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan blijkt achteraf dat ze bij Ferrari maar genoeg benzine erin te hebben gedaan voor een paar ronden.
twitter:radarguruf1 twitterde op zondag 25-11-2012 om 10:51:16#F1 race day: Track drying out from o'night rain. Remaining o'cast with only a slight chance of showers PM. Moderate SE breeze, max temp 22c reageer retweet
Daar ben ik dus wel bang voor als het gaat regenen. 15 ronden achter de SC en dan over op de option.quote:Op zondag 25 november 2012 11:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mooi, heb je wat te doen tijdens de SC
zoals tegenwoordig elke regenracequote:Op zondag 25 november 2012 11:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daar ben ik dus wel bang voor als het gaat regenen. 15 ronden achter de SC en dan over op de option.
quote:Op zondag 25 november 2012 11:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat zou wel een geniale rel zijn
Is 't zo erg om 't met je vriendin te doenquote:Op zondag 25 november 2012 11:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daar ben ik dus wel bang voor als het gaat regenen. 15 ronden achter de SC en dan over op de option.
Touche.quote:Op zondag 25 november 2012 11:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is 't zo erg om 't met je vriendin te doen
15 ronden? Damn. . .quote:Op zondag 25 november 2012 11:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is 't zo erg om 't met je vriendin te doen
is dan toch alleen maar voorspel?quote:Op zondag 25 november 2012 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel erg lang he, achter de SC is dat toch gauw 3 kwartier
Daar moet mijn vrouw tijdens F1 echt niet mee aan komenquote:Op zondag 25 november 2012 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is dan toch alleen maar voorspel?En als de auto's knallen knalt hij ook
Langzaam zaad misschien?quote:Op zondag 25 november 2012 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel erg lang he, achter de SC is dat toch gauw 3 kwartier
Dan moet ze gewoon bier, chips en nootjes halen. En der smoel houdenquote:Op zondag 25 november 2012 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar moet mijn vrouw tijdens F1 echt niet mee aan komen
ja pijpen krengquote:Op zondag 25 november 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon bier, chips en nootjes halen. En der smoel houden
quote:
Die van mij gelukkig niet, die heeft gewoon een mooi hoofd, schaal ernaast op de bankquote:Op zondag 25 november 2012 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan heeft ze zo'n kuiltje boven op der hoofd waar je de chips in kan doen
maar dan moet je je nog half draaien als je iets wilt pakken, is niet praktischquote:Op zondag 25 november 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die van mij gelukkig niet, die heeft gewoon een mooi hoofd, schaal ernaast op de bank
Sommige dingen gaan toch echt voor F1. Dit is er een van.quote:Op zondag 25 november 2012 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar moet mijn vrouw tijdens F1 echt niet mee aan komen
Wat sex? Een goeie blowjob? No way dat ik daarvoor de tv uitzet tijdens een GP hoorquote:Op zondag 25 november 2012 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan toch echt voor F1. Dit is er een van.
Chapeau voor houw vrouwtje dan. Die van mij weet dat ze me niet moet gaan afleiden dan, en dat m'n ogen en concentratie toch richting tv gaan op dat moment.quote:Op zondag 25 november 2012 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan toch echt voor F1. Dit is er een van.
Je kan toch zeker wel klaarkomen zonder je te concentreren op je lul/orgasme niet?quote:Op zondag 25 november 2012 11:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Chapeau voor houw vrouwtje dan. Die van mij weet dat ze me niet moet gaan afleiden dan, en dat m'n ogen en concentratie toch richting tv gaan op dat moment.
wie heeft het over de TV uitzetten?quote:Op zondag 25 november 2012 11:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat sex? Een goeie blowjob? No way dat ik daarvoor de tv uitzet tijdens een GP hoor
F1, chips, bier, sex, zondag, zon, regen, heerlijkquote:
Beter kan niet! Ook nog eens Scrubs op TVquote:Op zondag 25 november 2012 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
F1, chips, bier, sex, zondag, zon, regen, heerlijk
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 25-11-2012 om 12:52:20Red Bull say official team name will be Infinti Red Bull Racing next year. Newey says will work together on energy recovery systems for '14 reageer retweet
welkom op FOK!quote:Op zondag 25 november 2012 12:03 schreef RingBewoner het volgende:
En dit alles door een subtiele opmerking.
Als ze dan ook die motoren zo noemen....quote:Op zondag 25 november 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 25-11-2012 om 12:52:20Red Bull say official team name will be Infinti Red Bull Racing next year. Newey says will work together on energy recovery systems for '14 reageer retweet
Deed het laatst zelf ook. Zal het topic zo even voor je opzoeken. Vermakelijk.quote:
twitter:radarguruf1 twitterde op zondag 25-11-2012 om 13:15:16#F1 radar 10:14 BRST: Clear to the south-west, no showers developing as yet. Mainly dry for the next few hours, possibility of light drizzle reageer retweet
Duurt nog 3,5 uur tot de start. Kan zo weer omslaan.quote:
Blijft toch moeilijk voorspellen daar, blijven biddenquote:Op zondag 25 november 2012 13:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Deze site geeft aan dat regenbuien pas na het einde van de wedstrijd vallen.
Geen heetlinkingquote:Op zondag 25 november 2012 13:38 schreef NurKs het volgende:
Ik kwam deze ook nog tegen over 20 jaar Schumacher:
[ afbeelding ]
quote:
En als het zwaarder word is het toch SC die de boel gaat leiden.quote:Op zondag 25 november 2012 13:53 schreef Haarklip het volgende:
Bizar dat we dit seizoen nog geen fatsoenlijke regenrace hebben gehad. Zal vandaag ook hoogstens intermediates worden, maar zelfs dat denk ik niet.
Die blijft maar crashenquote:Kubica ongedeerd na crash in Rallye du Var
Robert Kubica heeft de Rallye du Var niet weten te winnen. De Pool leek weg naar een bijzonder dominante overwinning en had vijf minuten voorsprong op naaste concurrent Cedric Robert. In de voorlaatste proef crashte hij echter en zat zijn rally erop.
De Rallye du Var werd vooraf beschouwd als de belangrijkste test voor Kubica, die nog altijd herstellende is van een zwaar ongeval in 2011. Met concurrenten als Freddy Loix zou een zege veel indruk maakte. De voormalig Formule 1-coureur wist al snel een voorsprong van twee minuten op te bouwen, wat zelfs vijf minuten werd toen Loix op zaterdag uitviel.
Niets leek Kubica nog in de weg te staan om op zondag de zege binnen te slepen, maar in de elfde proef vloog hij van de baan en raakte hij een boom. De Citroën C4 vloog in brand, maar de Pool en bijrijder Emanuele Inglesi bleven ongedeerd.
Klein crashje is genoeg. Vettel is een waardige kampioen maar ja, ik blijf toch Ferrari fanquote:Op zondag 25 november 2012 14:19 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die hoopt op een dikke crash van Vettel?
• Alonso op 't podiumquote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef vosss het volgende:
Nouja ik hoop op 4 dingen:
• crash van Vettel
• regen
• Kimi 3de in de eindstand
• mooie race
Als die 4 dingen uitkomen kan mijn dag niet meer stuk
Nouja als hij vierde eindigt maakt het geloof ik geen zak meer uit wat Alonso doet toch?quote:Op zondag 25 november 2012 14:28 schreef Tarado het volgende:
Als het maar een mooie race wordt, gelukkig start Vettel niet van pole, dus het kan nog (een beetje) spannend worden
Nee maar zijn auto is in clean air gewoon een stuk beter en dat voordeel heeft hij nu niet, ook meer kans op oververhitting.quote:Op zondag 25 november 2012 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja als hij vierde eindigt maakt het geloof ik geen zak meer uit wat Alonso doet toch?
klopt. Dan kunnen ze in punten gelijk eindigen, maar is fingerboy kampioenquote:Op zondag 25 november 2012 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja als hij vierde eindigt maakt het geloof ik geen zak meer uit wat Alonso doet toch?
neequote:Op zondag 25 november 2012 14:19 schreef vosss het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)-wat-moeten-ze-doen/quote:Op zondag 25 november 2012 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan wordt Alonso vijfdequote:Op zondag 25 november 2012 14:19 schreef vosss het volgende:
Vettel die inderdaad crashed en Alonso op P5. Dat zou spektakel worden en spannend zijn.quote:
Ja zo moet het dus niet hequote:
Zo'n Hamilton-Massa einde? Geniaal!quote:Op zondag 25 november 2012 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
het mooiste zou zijn als pas in de laatste ronde de titel beslist zou worden
of als Vettel er al uit ligt dat Alonso in de laatste ronde Webber passeert voor P3quote:Op zondag 25 november 2012 14:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Zo'n Hamilton-Massa einde? Geniaal!
Ik denk dat Webber hem dan dwars ervoor gooitquote:Op zondag 25 november 2012 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of als Vettel er al uit ligt dat Alonso in de laatste ronde Webber passeert voor P3
als Webber dan nog even zwaait is het helemaal een compleet feestquote:Op zondag 25 november 2012 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of als Vettel er al uit ligt dat Alonso in de laatste ronde Webber passeert voor P3
Denk het nietquote:Op zondag 25 november 2012 14:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat Webber hem dan dwars ervoor gooit
Ik zou het wel doen denk ikquote:
Die zou het zeker niet doen voor een teammaatquote:Op zondag 25 november 2012 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
we heten niet allemaal Michael Schumacher
Denk niet dat iemand hier hem een dusdanig zware crash toewenst dat hij gewond raakt.quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Het mooiste zou natuurlijk zijn dat Vettel zwaargewond raakt bij die crash, dan is er ook nog een kans dat hij volgend jaar ook geen wereldkampioen wordt.
iddquote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand hier hem een dusdanig zware crash toewenst dat hij gewond raakt.
quote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand hier hem een dusdanig zware crash toewenst dat hij gewond raakt.
Als Vettel het wordt is het ook prima hoor, maar bij hem vind ik het dan wel meer een combi prestatie van rijder/auto en bij Alonso kan je de titel toch voor een veel groter deel aan alleen hem toedichtenquote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Het mooiste zou natuurlijk zijn dat Vettel zwaargewond raakt bij die crash, dan is er ook nog een kans dat hij volgend jaar ook geen wereldkampioen wordt.
Ook als Alonso vandaag wereldkampioen wordt door een crash van Vettel?quote:Op zondag 25 november 2012 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Vettel het wordt is het ook prima hoor, maar bij hem vind ik het dan wel meer een combi prestatie van rijder/auto en bij Alonso kan je de titel toch voor een veel groter deel aan alleen hem toedichten
maar wel om zijn eigen ego op te vijzelen. Zo van ik heb toch maar mooi een potentiële wereldkampioen eruit geknikkerdquote:Op zondag 25 november 2012 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zou het zeker niet doen voor een teammaat
dat dusquote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja want Alonso heeft toch ook die pech toch ook gehad dit seizoen, dat het de laatste race is moet niet uitmakenquote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook als Alonso vandaag wereldkampioen wordt door een crash van Vettel?
Als Vettel dus wint omdat Alonso eerder die pech heeft gehad is dat het geluk van Vettel maar als Alonso vandaag wint door de pech van Vettel is dat zijn eigen verdienste?quote:Op zondag 25 november 2012 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want Alonso heeft toch ook die pech toch ook gehad dit seizoen, dat het de laatste race is moet niet uitmaken
dudequote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je hem niet liever dood? Bloed op de baan en hersens in de grindbak en Scrutinizer die op de bank voor de TV furieus zit te masturberen omdat het nu tenminste echt spannend isquote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben niet degene die hoopt dat Alonso wereldkampioen wordt door een crash van Vettel.quote:Op zondag 25 november 2012 15:03 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Heb je hem niet liever dood? Bloed op de baan en hersens in de grindbak en Scrutinizer die op de bank voor de TV furieus zit te masturberen omdat het nu tenminste echt spannend is
Nee dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 25 november 2012 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Vettel dus wint omdat Alonso eerder die pech heeft gehad is dat het geluk van Vettel maar als Alonso vandaag wint door de pech van Vettel is dat zijn eigen verdienste?
twitter:willbuxton twitterde op zondag 25-11-2012 om 15:09:43Sam Michael tells me rain predictions keep switching between 40% and 0% for 14:00. The cloudy sky tells me not to listen to predictions. reageer retweet
Jij misschien niet maar het is wel de teneur in dit topic dit jaar. Zelfs als Vettel achteraan moet starten wordt dat hier als een voordeel uitgelegd. Vettel zou ipv Alonso eens voordeel gehad moeten hebben van de grid-penalty van Maldonado dit weekend, we zouden inmiddels halverwege het volgende deel van deze reeks geweest zijn.quote:
Ik blijf duimen. Al is het maar lichte regen, zoiets als we gister in de laatste bocht hebben gezien, dat kan het al leuk maken.quote:Op zondag 25 november 2012 15:10 schreef Tarado het volgende:
twitter:willbuxton twitterde op zondag 25-11-2012 om 15:09:43Sam Michael tells me rain predictions keep switching between 40% and 0% for 14:00. The cloudy sky tells me not to listen to predictions. reageer retweet
Ja, ik hoop ook dat Alonso wint! Have fun!quote:Op zondag 25 november 2012 15:30 schreef nils7 het volgende:
Ik kijk de race bij een vriend dus alvast: een fijne race en mogen de beste winnen!
Subtiel.quote:Op zondag 25 november 2012 15:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook dat Alonso wint! Have fun!
Dus er hoeft dan niet meer geneukt te worden? Ik zal t zo ff doorgeven aan je vriendin ;-)quote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef vosss het volgende:
Nouja ik hoop op 4 dingen:
• crash van Vettel
• regen
• Kimi 3de in de eindstand
• mooie race
Als die 4 dingen uitkomen kan mijn dag niet meer stuk
Neuken tijdens een titelbeslissende wedstrijdquote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dus er hoeft dan niet meer geneukt te worden? Ik zal t zo ff doorgeven aan je vriendin ;-)
Ja en dan snel weer switchen naar RTL7! Ben reuze nieuwsgierig namelijk naar die nieuwe soort maandverband en de acties van de Albert Hein deze week.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 15:39 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja en dan snel weer switchen naar RTL7! Ben reuze nieuwsgierig namelijk naar die nieuwe soort maandverband en de acties van de Albert Hein deze week.
Zeker maar Melbourne is niet om de hoek, heb je wel het grootste stuk gehad vanaf NLquote:Op zondag 25 november 2012 15:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Ooh, en ik heb net te horen gekregen dat een kameraad van mij, woonachtig in Sydney, in maart 2014 trouwt. Is dat even een mooie tijd om zelf ook eens een gecombineerde huwelijksreis/bezoek te gaan doen![]()
al gechecked, 900 km. Is toch goed te doen zekerquote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar Melbourne is niet om de hoek, heb je wel het grootste stuk gehad vanaf NL
Natuurlijk top, schijnt echt geweldig te zijn heb ik van mensen die er geweest zijn gehoordquote:Op zondag 25 november 2012 15:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
al gechecked, 900 km. Is toch goed te doen zekerDuurste aan een bezoek aan Melbourne zou de reis zijn. En als ik dan toch al daar ben
http://www.vipboxsports.e(...)--sao-paolo,-brazil-(main-race)-live-stream-online.htmlquote:Op zondag 25 november 2012 15:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Is deze ook online te volgen???
Ja, wat een jankbal, want wat kan ie hem nu niet vergeven?quote:Op zondag 25 november 2012 15:55 schreef Tarado het volgende:
Nog ff Schumi afkraken nu het nog kanHerbert eikel
quote:Op zondag 25 november 2012 15:57 schreef Breaker.Faker het volgende:
Zo even naar de BBC kijken wat hun er van maken.
Als Vettel uitvalt, geef ik Alonso een heel goede kans. Webber schuift nl. altijd naar achteren bij de start, dus Vettel en Massa zijn hem al voorbij voor de eerste bocht. Als Alonso sneller start dan Hulkenberg, zit 'ie achter Webber. Vettel valt uit,. Massa houdt Webber wat op, waardoor Alonso kan aanhaken en gaat er op topsnelheid voorbij. Massa laat ´m erlangs. Alonso ligt 3e.quote:Op zondag 25 november 2012 15:56 schreef Nober het volgende:
Ik zie Alonso niet 3de worden dus al valt Vettel uit dan nog is hij kampioen, daarnaast een droge race als ik twitter zo lees.
Heb je gezien hoeveel sneller Red Bull en McLaren zijn? Ferrari kan dat niet bijhouden.quote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Vettel uitvalt, geef ik Alonso een heel goede kans. Webber schuift nl. altijd naar achteren bij de start, dus Vettel en Massa zijn hem al voorbij voor de eerste bocht. Als Alonso sneller start dan Hulkenberg, zit 'ie achter Webber. Vettel valt uit,. Massa houdt Webber wat op, waardoor Alonso kan aanhaken en gaat er op topsnelheid voorbij. Massa laat ´m erlangs. Alonso ligt 3e.
Ga nou maar gewoon kijken ipv voorspellen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Vettel uitvalt, geef ik Alonso een heel goede kans. Webber schuift nl. altijd naar achteren bij de start, dus Vettel en Massa zijn hem al voorbij voor de eerste bocht. Als Alonso sneller start dan Hulkenberg, zit 'ie achter Webber. Vettel valt uit,. Massa houdt Webber wat op, waardoor Alonso kan aanhaken en gaat er op topsnelheid voorbij. Massa laat ´m erlangs. Alonso ligt 3e.
twitter:TheFifthDriver twitterde op zondag 25-11-2012 om 15:56:54Use #BelieveInMcLaren before the lights go out at the #F1 #BrazilGP and 20 random winners will win a copy of McLaren - The Wins book!! reageer retweet
Haha, de spanning loopt al op?quote:Op zondag 25 november 2012 16:07 schreef Tarado het volgende:
Ik ga er voor zitten, prettige race, tot laters
Verwacht het ook niet, maar hoop toch tegen beter weten in.quote:Op zondag 25 november 2012 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Alonso wint, al jaren, maar het is niet realistisch op dit moment.
Da´s al een race of 6 zo, toch finisht Alonso elke keer op het podium als ´ie er niet door een Louts wordt uitgetikt.quote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Nober het volgende:
Wederom Nyck de Vries in Tooned, McLaren ziet het echt zitten.
[..]
Heb je gezien hoeveel sneller Red Bull en McLaren zijn? Ferrari kan dat niet bijhouden.
De BBC weet zonet al zo'n beetje aan Massa dat Hamilton vorig jaar geen kampioen is geworden, dus dat moet hoop geven.quote:Op zondag 25 november 2012 16:13 schreef THEFXR het volgende:
Zo, BBC aan en ik hoop dat massa, finger eruit knalt
Dacht dat de constructie die ze nu hebben voor 2 jaar is.quote:Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
Spannend!
Kut volgend jaar op sport1, ook geen BBC meer volgend jaar toch?
Ga vlug naar BBC dan!quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 14:19 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die hoopt op een dikke crash van Vettel Alonso?
ik zie liever Alonso geen kampioen worden de jankbalquote:
Lolquote:Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef WEST het volgende:
[..]
ik zie liever Alonso geen kampioen worden de jankbal
''thank you''quote:
okequote:
quote:
Ehm, want?quote:Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Geeft de BBC ook nog een award voor het spannend maken van het WK aan de stewards van Monza? Dankzij hun is het nog geen gelopen koers.
Daar heeft Grosjean ook een bijdrage aan weten te leveren.quote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Raikkonen de enige die dit jaar niet is uitgevallen
Dan had ik toch liever 2003 of 2008 gezien. Veel spannender.quote:Op zondag 25 november 2012 16:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
rtl7 heeft nu zijn stem ronden het gaat nu over gp van 2007
2008quote:Op zondag 25 november 2012 16:48 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dan had ik toch liever 2003 of 2008 gezien. Veel spannender.
quote:
Maar dat laat wel zien dat die Lotus een betrouwbare auto isquote:Op zondag 25 november 2012 16:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar heeft Grosjean ook een bijdrage aan weten te leveren.
Nice.quote:Op zondag 25 november 2012 16:54 schreef THEFXR het volgende:
Alonso heeft een regen setup, slim gedaan, ouwe vos
Dat valt nog te bezienquote:Op zondag 25 november 2012 16:54 schreef THEFXR het volgende:
Klopt, dat hebben ze goed voor elkaar. Als Grosjean wat constanter was geweest hadden ze zelfs nog een kans gehad om 2e te worden bij de constructeurs.quote:Op zondag 25 november 2012 16:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Maar dat laat wel zien dat die Lotus een betrouwbare auto is
Geen technische mankementen etc
quote:
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 25-11-2012 om 16:53:46Light drizzle now actually... #F1 #BrazilGP #Interlagos #DankeMichael reageer retweet
geen volledige regensetup, maar ik denk wat zachtere vering en dergelijke.quote:Op zondag 25 november 2012 16:54 schreef THEFXR het volgende:
Ik kijk al te lang F1 om daar in te gelovenquote:
twitter:F1Times twitterde op zondag 25-11-2012 om 16:57:24Dry tyres fitted. It's not wet enough for inters but the rain is falling very lightly at the moment. Follow @F1TimesLive for more. #F1 reageer retweet
neuhquote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef Wombcat het volgende:
De la Rosa toch nog penaty gekregen ivm incident met Grosjean?
Versnellingsbak gewisseld.quote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef Wombcat het volgende:
Nee, iets anders.quote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef Wombcat het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 17:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Laatste formatie ronde van het jaar
jep maar wel blij dat het eind november is en niet half oktober al.quote:Op zondag 25 november 2012 17:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Laatste formatie ronde van het jaar
niks minder!quote:Op zondag 25 november 2012 17:01 schreef JohnB52 het volgende:
Heren: veel plezier en moge de beste winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |