SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Klinkerbotsing op 24-11-2012 16:13:40 ]
nee hoezoquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:10 schreef JanPiraat het volgende:
KB topic
Beach heben je nog boos op me ?
Ik moest toch echt eventjes nadenken wat ik aan het kijken wasquote:
Leuk he?quote:
Niet mijn kinderen, niet mijn probleem.quote:Op zondag 25 november 2012 14:31 schreef Faaluser het volgende:
Voor kinderen kan het traumatisch zijn als ze ontdekken dat je hebt gelogen.
Ga jij je kinderen opvoeden zonder Sinterklaas?quote:Op zondag 25 november 2012 14:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet mijn kinderen, niet mijn probleem.
Je kan de pillen die je overhoudt aan mij doneren.quote:Op zondag 25 november 2012 17:31 schreef dralion13 het volgende:
Ik wordt te oud voor dit soort weekenden![]()
he zeroquote:
wweet ik toch ik deed tochquote:Op zondag 25 november 2012 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik deed in post #18 nog zo lief tegen jou
Heequote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
he zerolang niet gesproken vertel over je stage ?
[..]
wweet ik toch ik deed tochnaar jou
kusgrgr
quote:Op zondag 25 november 2012 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hee.
Ja gaat goed, ze hebben gevraagd of ik na de studie terug wil komen. Alleen over 5 weken alweer afgelopen.
Thanksquote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]vet goed, ben trots op je!
Wil je ook terug naar ze?
De tijd vliegt men
Wat leukquote:Op maandag 26 november 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had vandaag een high tea met jan en zn zusjeshoe was jullie dag?
dus eerst jonko geklapt en daarna thee drinken?quote:Op maandag 26 november 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had vandaag een high tea met jan en zn zusjeshoe was jullie dag?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vader is echt een mongoool serieus bah
goeiemorgen klinkiequote:Op dinsdag 27 november 2012 08:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wachtverflucht, juist
Hoe komt dat daar?
Hee krullenbolquote:
haiquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goeie morgen Giannepanhoe is het?
mag ik ook komen?quote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
Dan mogen jullie allemaal op mijn partijtje komen als ik het krijg.
Iets met een duitser die het kozijn wilde verven ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wachtverflucht, juist
Hoe komt dat daar?
Hypoooooquote:
Dat ja, zondag toch weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |