SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Klinkerbotsing op 24-11-2012 16:13:40 ]
nee hoezoquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:10 schreef JanPiraat het volgende:
KB topic
Beach heben je nog boos op me ?
Ik moest toch echt eventjes nadenken wat ik aan het kijken wasquote:
Leuk he?quote:
Niet mijn kinderen, niet mijn probleem.quote:Op zondag 25 november 2012 14:31 schreef Faaluser het volgende:
Voor kinderen kan het traumatisch zijn als ze ontdekken dat je hebt gelogen.
Ga jij je kinderen opvoeden zonder Sinterklaas?quote:Op zondag 25 november 2012 14:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet mijn kinderen, niet mijn probleem.
Je kan de pillen die je overhoudt aan mij doneren.quote:Op zondag 25 november 2012 17:31 schreef dralion13 het volgende:
Ik wordt te oud voor dit soort weekenden![]()
he zeroquote:
wweet ik toch ik deed tochquote:Op zondag 25 november 2012 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik deed in post #18 nog zo lief tegen jou
Heequote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
he zerolang niet gesproken vertel over je stage ?
[..]
wweet ik toch ik deed tochnaar jou
kusgrgr
quote:Op zondag 25 november 2012 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hee.
Ja gaat goed, ze hebben gevraagd of ik na de studie terug wil komen. Alleen over 5 weken alweer afgelopen.
Thanksquote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]vet goed, ben trots op je!
Wil je ook terug naar ze?
De tijd vliegt men
Wat leukquote:Op maandag 26 november 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had vandaag een high tea met jan en zn zusjeshoe was jullie dag?
dus eerst jonko geklapt en daarna thee drinken?quote:Op maandag 26 november 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had vandaag een high tea met jan en zn zusjeshoe was jullie dag?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vader is echt een mongoool serieus bah
goeiemorgen klinkiequote:Op dinsdag 27 november 2012 08:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wachtverflucht, juist
Hoe komt dat daar?
Hee krullenbolquote:
haiquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goeie morgen Giannepanhoe is het?
mag ik ook komen?quote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
Dan mogen jullie allemaal op mijn partijtje komen als ik het krijg.
Iets met een duitser die het kozijn wilde verven ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wachtverflucht, juist
Hoe komt dat daar?
Hypoooooquote:
Dat ja, zondag toch weer?quote:
Doen we, ben ik jou sinterklaas cadeauquote:
wat is er mis schat?quote:
herkenbare klachtquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik stap net in de trein richting Schiphol, maar die gaat niet langs amsterdam cs, dit deed ik omdat die trein die wel daar langs komt, vertraging had. Stapte ij dus daar in en reden we net weg en kwam die andere kuttrein toch aan
gvd Heppiequote:Op dinsdag 27 november 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen we, ben ik jou sinterklaas cadeau
pak me uitquote:
was het waardquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
er moet juist iets om viespeuk
al spijt dat ik je hier heb gelokt?quote:
Ja. Ik had hier nooit aan moeten beginnen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
al spijt dat ik je hier heb gelokt?
kusjequote:Op dinsdag 27 november 2012 17:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja. Ik had hier nooit aan moeten beginnen.
wat, hoe de neuk?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:41 schreef leeell het volgende:
heppie ik had 22000 xp per hour gister![]()
iets van 3.5 k xp binnen geharkt in 8 min
helaas geen screenie.quote:
wat een indrukwekkend berichtquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:02 schreef leeell het volgende:
[..]
helaas geen screenie.
1000 xp voor base capture toen ik deployde.
deployde op een richel achter de base met 6 vijandelijke snipers, allemaal gesloopt met headshots van achter. = 900 xp
toen omgedraaid, was daar zo'n sub-base met engineers die die AA aan het repareren waren (3 neergeknald met sniper)
en toen de base verloren was spawnde ze allemaal daar dus toen kon ik prijsschieten.
helaas neer gesniperd na 16 kills (!)
quote:
nice welquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:02 schreef leeell het volgende:
[..]
helaas geen screenie.
1000 xp voor base capture toen ik deployde.
deployde op een richel achter de base met 6 vijandelijke snipers, allemaal gesloopt met headshots van achter. = 900 xp
toen omgedraaid, was daar zo'n sub-base met engineers die die AA aan het repareren waren (3 neergeknald met sniper)
en toen de base verloren was spawnde ze allemaal daar dus toen kon ik prijsschieten.
helaas neer gesniperd na 16 kills (!)
vier de jonge jaren want ze komen nimmer terugquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:07 schreef leeell het volgende:
[..]
ik voel me weer jong, laatste jaren nooit echt tijd gehad
ja, het is nu echt niet meer leuk meer hoorquote:
vuilakquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, het is nu echt niet meer leuk meer hoor
èèn liefde broederquote:
como homo estates greatosquote:
je m'apelle Peterquote:
Nu nog 6 kinderen?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef Bloempje. het volgende:
OH MIJN HEMEL JONGENS WE HEBBEN EEN HUIS![]()
Ik houd van iedereen, wie wil er knuffelen en feestvieren?
Dwaasquote:Op woensdag 28 november 2012 14:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nu nog 6 kinderen?
Garpjen, gfeliciteard he!
feli bebequote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef Bloempje. het volgende:
OH MIJN HEMEL JONGENS WE HEBBEN EEN HUIS![]()
Ik houd van iedereen, wie wil er knuffelen en feestvieren?
skyguards zijn echt kkhard generfed ja, krijg er niets mee meer, 2x burster max is vele malen beterquote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef leeell het volgende:
heppie waarom zijn aircrafts zo fleshy en mn skyguard zo zwakjes (1 burster is trouwens ook niks)
brohoof /)quote:Op woensdag 28 november 2012 17:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nog steeds my little pony spelen
hoe is het snowbeeb?quote:
awwquote:Op woensdag 28 november 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gaat wel, heel erg verkouden. Met jou?
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
awwhoe ging toets week trouwens?
Heel goedalleen avonddienst, niets te doen
maar hopen dat mijn batterij zolang meegaat
nicequote:Op woensdag 28 november 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]toetsweek ging heel goed! Laagste cijfer 6,9. Sta geen enkele onvoldoende, en alles afgerond boven de 7
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gaat wel, heel erg verkouden.
Kan nietquote:Op woensdag 28 november 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cash kkzemmel waar was je nou ? Jan en ik waren 2u aan het wachten op je
neuhquote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen mensen
Sta op tegen kanker
,
Ik heb me vandaag van 7:30 tot 22:00 de blaren gewerkt, is het niet genoegquote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen mensen
Sta op tegen kanker
,
Al jouw posts heb ik dankzij ABO groengekleurd omdat ik je heb aangeklikt als 'friend'. Leuk, hè?quote:
Deze liefde, ik word hier helemaal warm. Als ik nog abo had had ik dat ook gedaan. Enkel zijn vrienden bij mij lichtblauw.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:08 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Al jouw posts heb ik dankzij ABO groengekleurd omdat ik je heb aangeklikt als 'friend'. Leuk, hè?
quote:Op donderdag 29 november 2012 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deze liefde, ik word hier helemaal warm. Als ik nog abo had had ik dat ook gedaan. Enkel zijn vrienden bij mij lichtblauw.
:hearteyes:quote:Op donderdag 29 november 2012 00:19 schreef Faaluser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je krijgt van mij mintgroen!
Jaquote:
verdommequote:Op woensdag 28 november 2012 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi rolfaolf
Is idd niet genoeg sry
OMGggggggggggquote:
Zaterdag tochquote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wejoo zerowanneer daten dan
Allo flipps
Aladdin tegelijk kijken!!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Viespeuk, gewoon gezellig gezellig tok
Mcd?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bestel je sla krijg je patat, ongeloooooflijk
Kweekzalmquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:23 schreef Bloempje. het volgende:
Ik zat vandaag de hele dag met mijn hoofd in de ikeaMaar nog niet echt.
krijg m voor sinterklaas, weet je nog een lekkere headset toevallig?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:42 schreef leeell het volgende:
oh tof, nu ook far cry 3 hmhm zoveel zo weinig tijd
tisser D:quote:Op donderdag 29 november 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh oh daar is leell weer, poeh
zal vanavond even kijken, thanksquote:Op donderdag 29 november 2012 17:44 schreef leeell het volgende:
creative fatality, veruit de beste keus
een paar dias inelkaar flansen , poehquote:
het is leeellquote:Op donderdag 29 november 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh oh daar is leell weer, poeh
Veruit de grootste troep. Razer Tiamat sowieso.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:44 schreef leeell het volgende:
creative fatality, veruit de beste keus
Moet via preziquote:Op donderdag 29 november 2012 17:52 schreef leeell het volgende:
[..]
een paar dias inelkaar flansen , poeh
Ohja, dat wordt nu overal gebruikt. Lekker hip, dat dan weer wel.quote:
Nee, alleen omdat ik geen powerpoint heb.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, dat wordt nu overal gebruikt. Lekker hip, dat dan weer wel.
Bummer.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, alleen omdat ik geen powerpoint heb.
in de war nuquote:Op donderdag 29 november 2012 17:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veruit de grootste troep. Razer Tiamat sowieso.
Die Fatality shiz is veel goedkoper, maar ook veel minder goed. Tiamat enige 7.1 headset atm.quote:
5 sterren review tweakers, 4,5 hardwareinfo en ontzettend scherp geprijstquote:Op donderdag 29 november 2012 17:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veruit de grootste troep. Razer Tiamat sowieso.
Hippe troepquote:
ik val niet onder audiofiel dus zal wel goed zijn, hoeveel is het dan? Zit nu mobielquote:Op donderdag 29 november 2012 18:00 schreef leeell het volgende:
[..]
5 sterren review tweakers, 4,5 hardwareinfo en ontzettend scherp geprijst
Audiofielen hebben er wss niet genoeg aan, de rest vd wereld wel
Ja om ernaar te kijken is ook niet je van het moet ik zeggen. Zeker toen mijn docent alle kekke effectjes minstens tweemaal per presentatie moest laten zien.quote:
Iddquote:Op donderdag 29 november 2012 18:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja om ernaar te kijken is ook niet je van het moet ik zeggen. Zeker toen mijn docent alle kekke effectjes minstens tweemaal per presentatie moest laten zien.
Toen ik die Fatality kocht was hij 69,- Tiamat is 170-200 euro.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik val niet onder audiofiel dus zal wel goed zijn, hoeveel is het dan? Zit nu mobiel
Gewoon een flip-over gebruiken bij je presentatie.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Iddhele tijd klikken. Pffff het doet niet wat ik wil.
Ga ik wel voor Fatality heb 100 te spenderen voor sinterklaas, al 35 aan FC uitgegeven,.thanksquote:Op donderdag 29 november 2012 18:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen ik die Fatality kocht was hij 69,- Tiamat is 170-200 euro.
Naja op zich niks mis mee daarmee, wat ik me kan herinneren is dat het niet je volledige oren bedekt en dat het van nogal discutabel materiaal was gemaaktquote:Op donderdag 29 november 2012 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga ik wel voor Fatality heb 100 te spenderen voor sinterklaas, al 35 aan FC uitgegeven,.thanks
meh dat kan dan wel kut zitten maar mee te leven, moet ik er maar niet mee gooienquote:Op donderdag 29 november 2012 18:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja op zich niks mis mee daarmee, wat ik me kan herinneren is dat het niet je volledige oren bedekt en dat het van nogal discutabel materiaal was gemaakt.
Ja ik was er niet zo kapot van, maar qua geluid enzo is 't wel een prima headset. Zeker voor die prijs.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
meh dat kan dan wel kut zitten maar mee te leven, moet ik er maar niet mee gooien
Zit je mij nu voor de gek te houden, jongedame.quote:
keuze gemaakt, bedankt baasquote:Op donderdag 29 november 2012 18:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik was er niet zo kapot van, maar qua geluid enzo is 't wel een prima headset. Zeker voor die prijs.
My pleasure.quote:
waar blijft die schavuitquote:Op donderdag 29 november 2012 18:17 schreef Bloempje. het volgende:
Bohh. Ik heb heel lekkere pasta gemaakt, maar Klip is er nog niet en ik heb zo'n hongerrr
nee ik zou niet durveeeennnnquote:Op donderdag 29 november 2012 18:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zit je mij nu voor de gek te houden, jongedame.
Waar gaat de presentatie over?quote:
meld je ziek, gratis uitstelquote:Op donderdag 29 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jack the Ripper, in het Engels. Morgen presenteren
gaat goedkomen toch? Je was goed in Engels dacht ik?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah, wel een tof onderwerpquote:Op donderdag 29 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op zich wel jaquote:Op donderdag 29 november 2012 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gaat goedkomen toch? Je was goed in Engels dacht ik?
das dan wel matig ja, komt goed beeb, gewoon achterin de klas kijken naar de muurquote:Op donderdag 29 november 2012 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik laat de ander niet aan haar lot over en dan kan ik het alsnog alleen doen.
Morgen vrijen van tevoren?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op zich wel jamaar ik word altijd nerveus bij presentaties
Barbaren, zalm is echt bazenvoedselquote:Op donderdag 29 november 2012 17:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Zalm
Trouwens iel, Hork gaat mss ook planetside doen
eyy mattiequote:
ranzig man, enkel plebs eten visquote:Op donderdag 29 november 2012 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Barbaren, zalm is echt bazenvoedsel
klopt en enkel sloebers bij de mac, bk en kfc.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ranzig man, enkel plebs eten vis
rip in peacequote:Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef Zeroku het volgende:
Engels is een peace of cake.
Alhoewel die presentaties van mij ook zelden vlekkeloos verliepen.
daarom, gewoon je eigen brood makenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klopt en enkel sloebers bij de mac, bk en kfc.
Next
eens, zalmquote:Op donderdag 29 november 2012 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Barbaren, zalm is echt bazenvoedsel
Piece.quote:
Jaquote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef Snowbells het volgende:
Ranzige foto's van lijken in presentatie, ja of nee
Lijkt me niet handig voor je cijfer.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef Snowbells het volgende:
Ranzige foto's van lijken in presentatie, ja of nee
Ik doneer al liefde aan je.quote:
http://www.mycom.nl/Produ(...)_source=tweakers.netquote:Op donderdag 29 november 2012 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga ik wel voor Fatality heb 100 te spenderen voor sinterklaas, al 35 aan FC uitgegeven,.thanks
thanksquote:Op donderdag 29 november 2012 19:38 schreef leeell het volgende:
[..]
http://www.mycom.nl/Produ(...)_source=tweakers.net
wat denk jij wel niet, Ik ben toch zeker Sinterklaas nietquote:
Met jou vang ik toch alleen maar bot!quote:Op donderdag 29 november 2012 20:47 schreef leeell het volgende:
[..]
wat denk jij wel niet, Ik ben toch zeker Sinterklaas niet
IK MET JOU JUIST, SCHLEMIELquote:Op donderdag 29 november 2012 20:49 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Met jou vang ik toch alleen maar bot!
als je het meemaakt is het gewoon ontzettend tof.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uberhaupt luisteren naar zo'n proletenband
hai klinkie, alles goed?quote:
nog aan het slapen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Joah , wakker aan het worden nog. Hoeist met jou?
Hoi wolfr
neuh, een dagje beurs, dagje kerstmarkt (quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
doe je goed. Ga je nog op vakantie ook of alleen vrij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |