En gelijk durft er niemand meer te posten...quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:48 schreef Evertjan het volgende:
en met dit topic doen we het tot aan woensdag
agossiequote:Op zaterdag 24 november 2012 13:53 schreef Piles het volgende:
Even lezen over dat festival, meteen rook uit de keuken. Dag gebakken eitje
Ik vrees het ook...quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Woensdag kon wel eens vroeg vallen deze week.
Pure ellende is hetquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:18 schreef minthy het volgende:
Een van de trieste dieptepunten van het moment, dit nummer...
Dan moet je wel elke ochtend een pokke-end fietsen naar Limburgquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil graag de Limburger lezen. En bezorgen! €0,20 per krant
Of is het duh Lemburgueur?
Oh, vandaar dat ie gedraaid wordtquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:15 schreef Mip1988 het volgende:
haha Thunderstruck in de iTunes top 40
stel je niet zo aan mutsquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:38 schreef minthy het volgende:
Simultaan-krassen is verdomd lastig in je uppie
quote:
Liefdequote:
Zo puur als het maar kan zijn, het is net Spa bronwaterquote:
FFFfuuu, was ik maar heengegaan in Den Haagquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:21 schreef borisz het volgende:
'Coldplay geeft komende jaren geen concerten meer'
Geweldige beslissing maakt die band af en toe
Fanboiiiiiquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
FFFfuuu, was ik maar heengegaan in Den Haag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo is het al een week hier met de jongensquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef Evertjan het volgende:
Wolfje zullen we ons samen opgeven voor het nieuwe programma van RTL 5??Ja, kijken of mijn lief (die ik slechts ruim 6 en een half jaar heb) ook mee wil doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
no sex before marriagequote:Op zaterdag 24 november 2012 17:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, kijken of mijn lief (die ik slechts ruim 6 en een half jaar heb) ook mee wil doen.
Weet ik dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:21 schreef borisz het volgende:
'Coldplay geeft komende jaren geen concerten meer'
Geweldige beslissing maakt die band af en toe
kan me eigen nu ook wel voor me kop slaan. Ik had er bij kunnen wezen, maar ik hoopte dat ze ook nog een concert zouden doen in het ziggo dome in 2013quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
FFFfuuu, was ik maar heengegaan in Den Haag
Zeg er zit een kuttopic knop hier hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg er zit een kuttopic knop hier heGa ik niet op klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkigquote:
Hoi Rolfquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
GelukkigDit topic is waardeloos zonder de wereld zijn favoriete donsvogel
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
GelukkigDit topic is waardeloos zonder de wereld zijn favoriete donsvogel
Hoi Cindy, alweer jouw 2en een halfde weekend dag.quote:
En volgend weekend weer zo'n weekendquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi Cindy, alweer jouw 2en een halfde weekend dag.
Lucky you
ER ZIT EEN KNOP OP JE RADIO JONGUHquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:39 schreef Pino112 het volgende:
Eric Corton.
Dat waren nog eens shows op 3FM elke avond.
Wij zijn er toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:46 schreef minthy het volgende:
Rolf negeert me, ik duik m'n nest maar in...
Hoezo? Ik zeg alleen dat hij goede radio maakte.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ER ZIT EEN KNOP OP JE RADIO JONGUH
Welnee joh, ik maak maar grapjezquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg alleen dat hij goede radio maakte.
Dat jij uit jezelf concludeert dat ik meteen daarmee zeg dat Roos dat niet goed doet is jouw eigen conclusie..
Mooiquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welnee joh, ik maak maar grapjez
hejjj henkieeeeeequote:Op zaterdag 24 november 2012 19:54 schreef henkde_j het volgende:
Dit vind ik een heerlijke plaat om vals mee te fluiten
Fluit je mee met je fluitje?quote:
Goed kut, maar gelukkig heb ik jou en Fok nogquote:
Ik gok dat er nog "masto" voor had moeten staan.quote:
Zijn er oudjes hier?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat er nog "masto" voor had moeten staan.
Speciaal voor de oudjes hier
Nee, klopt! De meesten weten het goed te verbergenquote:
Knapquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, klopt! De meesten weten het goed te verbergen
Het gros van het gepeupel hier zal tussen de 18 en 25 jaar zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Knap
Aan de posts te zien lijken de meesten 16
En die zijn nu allemaal stappen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gros van het gepeupel hier zal tussen de 18 en 25 jaar zijn
Klopt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gros van het gepeupel hier zal tussen de 18 en 25 jaar zijn
Dat las ik anders. Komt op mij over alsof hij zichzelf ook in die leeftijdscategorie schaartquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zegt dat wat jij zei klopt. Dus jij loog ook?
Je moet niet meer lezen dan er staatquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat las ik anders. Komt op mij over alsof hij zichzelf ook in die leeftijdscategorie schaart
Waar hoort ie je aan te doen denken dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:14 schreef CindieY het volgende:
Ik kan het niet laten om te zeggen: deze plaat doet me ergens anders aan denken.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:14 schreef CindieY het volgende:
Ik kan het niet laten om te zeggen: deze plaat doet me ergens anders aan denken.
Ik dacht even dat een plaat van Danko Jones instartte, maar welke weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Waar hoort ie je aan te doen denken dan?
Ik luister niet, maar Ramon is slecht in z'n eentje. Zelfs snachts.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:22 schreef CindieY het volgende:
Zitten jullie eigenlijk ook te luisteren? Ik vind Ramon maar heel mat presenteren, alsof dit niet het juiste tijdstip is voor hem.
Nee, ik denk dat ik bij Sander ga inschakelenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:22 schreef CindieY het volgende:
Zitten jullie eigenlijk ook te luisteren? Ik vind Ramon maar heel mat presenteren, alsof dit niet het juiste tijdstip is voor hem.
Ja, maar wel heel anders dan ditquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik luister niet, maar Ramon is slecht in z'n eentje. Zelfs snachts.
Nu is alles live zeker? Hij is wel van het opnemen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, maar wel heel anders dan ditVeel energieker.
Oh, geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu is alles live zeker? Hij is wel van het opnemen.
Oke.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is een filet americain adoratie post.
Pino: je hebt een prullenbak he
Te flauw?
heb je die link van gisteren nog naar mijn lijst? daar moet wel iets tussen zitten...quote:
Voor vanavond een goede actie of leuke comedyquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je die link van gisteren nog naar mijn lijst? daar moet wel iets tussen zitten...
maar wat zoek je voor film?
Easy A?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Voor vanavond een goede actie of leuke comedy
Ik heb dinsdag deze gezien:quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Voor vanavond een goede actie of leuke comedy
Iedereen kent Taxi toch wel?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]Iemand die Taxi kent, uniek
.
Taxi 1,2 en 4 dus ook al?
als je van Russel Brand houdt is rock of ages ook nog wel aardig. met Tom Cruise als verlopen rocksterquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag deze gezien:
Get Him to the Greek (2010) - IMDb
Vond em wel leuk, zeker zaterdagavondwaardig.
Ik ga zelf geen film kijken vanavond, ik blijf bij de radio plakken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je van Russel Brand houdt is rock of ages ook nog wel aardig. met Tom Cruise als verlopen rockster
Mwah, in mijn omgeving vrij weinig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen kent Taxi toch wel?
Allen gezien
dat snap ik, wellicht leuk voor ooitquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga zelf geen film kijken vanavond, ik blijf bij de radio plakken.
Mja, al die filmtips die ik moet onthoudenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat snap ik, wellicht leuk voor ooit
1,2 en 3 gezien, 4 is een optie, 5 lijkt me iets 'over the top'quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Easy A?
She's out of my League?
Hot tub time machine?
A life less ordinairy?
Lockout?
Ik kan ze wel waarderenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah, in mijn omgeving vrij weinig.
Wat vind je van ze? Ik vind het geweldige films
Die eerste is over een half uurtje binnenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dark Knight Rises
Crash
Bourne trilogie
Uhm, niet dat ik weet. Ik ken echt weinig films btw. Wat is ermee?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan ze wel waarderen
1 blijft uiteraard de beste
Transporter ken je ook?
Denk dat die je ook zal bevallen als je Taxi kan waarderenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, niet dat ik weet. Ik ken echt weinig films btw. Wat is ermee?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar ontbreekt het vooralsnog aan
quote:
I've got an answer machine that can talk to youquote:
He, how ya doin'?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
I've got an answer machine that can talk to you![]()
Of zoiets
Check it out!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Why don't you leave your name and your number, and I'll get back to you
End of watch ook?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die eerste is over een half uurtje binnen
Die anderen heb ik gezien, en waren goed
Exit the old style enter the newquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Why don't you leave your name and your number, and I'll get back to you
Beide ook gezienquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
End of watch ook?
Onthoudt Looper ook ff
Ja dusquote:
Ik ga wel weerquote:
quote:
Nee, dat is me te makkelijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat moet iedereen uiteraard zelf weten
Ik zou het reuzegezellig als jullie allemaal zouden blijven!quote:
Vindenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou het reuzegezellig als jullie allemaal zouden blijven!
Zo goed?
quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou 'kusje d'r op' zeggen, maar dat komt het niveau niet ten goede
[..]
[..]
Goed planquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook maar eens een glas inschenken.
Mja, begon al goed, bijna de fles op m'n voet laten donderenquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, begon al goed, bijna de fles op m'n voet laten donderen
Zuinig erop zijn danquote:
Wat drink je?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Zuinig erop zijn dan
De mijne is bijna leeg
Maar ik heb wel een reserve, al mag ik die eigenlijk niet openen van mezelf
Sjaak daniels?quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
In dat geval: gewoon die volgende fles openen.
Doodsverwensing!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
In dat geval: gewoon die volgende fles openen.
Ik zal wel weer te veel tussen de regels lezenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoezo? Hij hoeft hem alleen maar te openen.
Whaha briljantquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat die je ook zal bevallen als je Taxi kan waarderen
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zal wel weer te veel tussen de regels lezen
Dat doe ik normaliter ook. Maar bij sommige figuren is er geen pijl op te trekkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]Er werd vanavond nog in dit topic gezegd dat je niet meer moet lezen dan dat er staat.
Voeg Crank dan ook even toe. Lompe actiescene van 1,5 uurquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whaha briljant
Die gaat dan ook maar op mijn to see-list.
Ja maar, dan kan ik net zo goed een lege openen. Die heb ik hier ook nog wel een paarquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoezo? Hij hoeft hem alleen maar te openen.
Vergeet deel 2 en 3 nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whaha briljant
Die gaat dan ook maar op mijn to see-list.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:07 schreef henkde_j het volgende:
Na 20 jaar ontdekken dat je vrouw een man is![]()
![]()
Van de dansvloer geveegd moeten worden als de lampen aangaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nein Mann, ich will noch nicht gehen
Ich will noch ein bisschen tanzen
Drink je zo veel?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van de dansvloer geveegd moeten worden als de lampen aangaan
Okquote:
Van jouw staptijd!quote:
quote:
Sorryquote:
Jezus!quote:
Jij wacht graag jarenlang?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dat leek ons wel grappig. Zitten leuke meisjes tussen
Om te zien welquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Wat mij is opgevallen is dat als ik aangeef best te willen wachten dat de dames dat niet per se nodig vindenquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ze willen dezelfde nacht nog de koffer induiken?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Wat mij is opgevallen is dat als ik aangeef best te willen wachten dat de dames dat niet per se nodig vinden
Wat een schatjequote:
Of het bedquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze willen dezelfde nacht nog de koffer induiken?
Ok. Daar ging je nobele planquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over vroegâh he, in mijn jonge jaren
Vrouwen zijn altijd duidelijk wou je zeggen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mannen, geen peil op te trekken.
QFTquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd duidelijk wou je zeggen?
Jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd duidelijk wou je zeggen?
Ik heb andere ervaringenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaDat jullie het nou niet snappen
538?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
http://www.538gemist.nl/fragment/18482
Mooi stukkie radio mensen![]()
Precies! Helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaDat jullie het nou niet snappen
Nee, echt niet. Altijd dat ontwijkende gedragquote:
Voordat ik echt naar iets van 538 ga luisteren, waar gaat het over, zo, in 't kort?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
http://www.538gemist.nl/fragment/18482
Mooi stukkie radio mensen![]()
Vervelend zegquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Altijd dat ontwijkende gedrag
Ik typte even de andere kant op, sorry dat ik je niet eerder ben komen bijspringen bij al deze mannelijke monstersquote:
Heb je tips?quote:
DARE2DATE MET PIM (2)quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Voordat ik echt naar iets van 538 ga luisteren, waar gaat het over, zo, in 't kort?
Ik ben tenminste duidelijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kent me slecht, dat is duidelijk
Ga toch scharen!quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kent me slecht, dat is duidelijk
Minthy?quote:
Met een sausjequote:Op zaterdag 24 november 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach man, bloemkool is best goed te eten
Hoe ga ik om met vrouwen met ontwijkend gedrag?quote:
Dat ook, maar ik doelde op dat liedje dat Ome Willem altijd zong...quote:
Als ze je ontwijken, willen ze je niet. Zo simpel is het meestal. Sorryquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoe ga ik om met vrouwen met ontwijkend gedrag?
Met een papje, met een papjequote:Op zondag 25 november 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik doelde op dat liedje dat Ome Willem altijd zong...
Knip-knap-kneequote:Op zondag 25 november 2012 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg maar ja en zeg maar nee
Doe...maar...mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |