En gelijk durft er niemand meer te posten...quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:48 schreef Evertjan het volgende:
en met dit topic doen we het tot aan woensdag
agossiequote:Op zaterdag 24 november 2012 13:53 schreef Piles het volgende:
Even lezen over dat festival, meteen rook uit de keuken. Dag gebakken eitje
Ik vrees het ook...quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Woensdag kon wel eens vroeg vallen deze week.
Pure ellende is hetquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:18 schreef minthy het volgende:
Een van de trieste dieptepunten van het moment, dit nummer...
Dan moet je wel elke ochtend een pokke-end fietsen naar Limburgquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil graag de Limburger lezen. En bezorgen! €0,20 per krant
Of is het duh Lemburgueur?
Oh, vandaar dat ie gedraaid wordtquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:15 schreef Mip1988 het volgende:
haha Thunderstruck in de iTunes top 40
stel je niet zo aan mutsquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:38 schreef minthy het volgende:
Simultaan-krassen is verdomd lastig in je uppie
quote:
Liefdequote:
Zo puur als het maar kan zijn, het is net Spa bronwaterquote:
FFFfuuu, was ik maar heengegaan in Den Haagquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:21 schreef borisz het volgende:
'Coldplay geeft komende jaren geen concerten meer'
Geweldige beslissing maakt die band af en toe
Fanboiiiiiquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
FFFfuuu, was ik maar heengegaan in Den Haag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo is het al een week hier met de jongensquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef Evertjan het volgende:
Wolfje zullen we ons samen opgeven voor het nieuwe programma van RTL 5??Ja, kijken of mijn lief (die ik slechts ruim 6 en een half jaar heb) ook mee wil doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
no sex before marriagequote:Op zaterdag 24 november 2012 17:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, kijken of mijn lief (die ik slechts ruim 6 en een half jaar heb) ook mee wil doen.
Weet ik dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:21 schreef borisz het volgende:
'Coldplay geeft komende jaren geen concerten meer'
Geweldige beslissing maakt die band af en toe
kan me eigen nu ook wel voor me kop slaan. Ik had er bij kunnen wezen, maar ik hoopte dat ze ook nog een concert zouden doen in het ziggo dome in 2013quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
FFFfuuu, was ik maar heengegaan in Den Haag
Zeg er zit een kuttopic knop hier hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg er zit een kuttopic knop hier heGa ik niet op klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkigquote:
Hoi Rolfquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
GelukkigDit topic is waardeloos zonder de wereld zijn favoriete donsvogel
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
GelukkigDit topic is waardeloos zonder de wereld zijn favoriete donsvogel
Hoi Cindy, alweer jouw 2en een halfde weekend dag.quote:
En volgend weekend weer zo'n weekendquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi Cindy, alweer jouw 2en een halfde weekend dag.
Lucky you
ER ZIT EEN KNOP OP JE RADIO JONGUHquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:39 schreef Pino112 het volgende:
Eric Corton.
Dat waren nog eens shows op 3FM elke avond.
Wij zijn er toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:46 schreef minthy het volgende:
Rolf negeert me, ik duik m'n nest maar in...
Hoezo? Ik zeg alleen dat hij goede radio maakte.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ER ZIT EEN KNOP OP JE RADIO JONGUH
Welnee joh, ik maak maar grapjezquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg alleen dat hij goede radio maakte.
Dat jij uit jezelf concludeert dat ik meteen daarmee zeg dat Roos dat niet goed doet is jouw eigen conclusie..
Mooiquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welnee joh, ik maak maar grapjez
hejjj henkieeeeeequote:Op zaterdag 24 november 2012 19:54 schreef henkde_j het volgende:
Dit vind ik een heerlijke plaat om vals mee te fluiten
Fluit je mee met je fluitje?quote:
Goed kut, maar gelukkig heb ik jou en Fok nogquote:
Ik gok dat er nog "masto" voor had moeten staan.quote:
Zijn er oudjes hier?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat er nog "masto" voor had moeten staan.
Speciaal voor de oudjes hier
Nee, klopt! De meesten weten het goed te verbergenquote:
Knapquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, klopt! De meesten weten het goed te verbergen
Het gros van het gepeupel hier zal tussen de 18 en 25 jaar zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Knap
Aan de posts te zien lijken de meesten 16
En die zijn nu allemaal stappen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gros van het gepeupel hier zal tussen de 18 en 25 jaar zijn
Klopt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gros van het gepeupel hier zal tussen de 18 en 25 jaar zijn
Dat las ik anders. Komt op mij over alsof hij zichzelf ook in die leeftijdscategorie schaartquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zegt dat wat jij zei klopt. Dus jij loog ook?
Je moet niet meer lezen dan er staatquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat las ik anders. Komt op mij over alsof hij zichzelf ook in die leeftijdscategorie schaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |