Het einde der Joden is één keer in gang gezet. En dat was door Europeanen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Verraad betekent als het je eigen volk benadeelt. Dat er misbruik is gemaakt van het jodendom ben ik mee eens, echter heeft het veel meer voordelen opgeleverd. Dus geen verraad (ook al vinden die religieuze miskukels dat)
Iemand zei 't in dit topic al:
1.
Q: Wat gebeurt er als moslims de wapens neerleggen?
A: Dan is er vrede
2.
Q: Wat gebeurt er als de Joden de wapens neerlegen?
A: Dan betekent dat het begin van het einde voor de Joden.
Bazenpost.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:24 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Het einde der Joden is één keer in gang gezet. En dat was door Europeanen.
Als de moslims de joden willen uitroeien, waarom leven er dan nog joden in Arabische/islamitisch landen? Waarom werden zij bijv door de moslims in Marokko beschermt in WO2?
Die bewering over uitroeing is pertinent onjuist! De bewering over vrede is ook onjuist, want de wapens neerleggen is niet het enige wat vrede geeft voor beiden. Vrijheid en veiligheid geeft vrede.
Dat komt omdat de Arabieren niet allemaal dom zijn, en zij ook weten dat wanneer er een nieuwe genocide op de Joden wordt gepleegd zij intern kapot worden gemaakt. Zij weten ook dat de rest van de wereld zulke slachterijen niet goedkeurt. Diezelfde mensen weten dat wanneer zij zulke slachtpartijen willen aanrichten, een eigen slachtparij juist begint.quote:Als de moslims de joden willen uitroeien, waarom leven er dan nog joden in Arabische/islamitisch landen?
Dat is toen. Ik heb al eerder aangehaald dat de mentaliteit naar Joden, van moslims veranderd is.quote:Waarom werden zij bijv door de moslims in Marokko beschermt in WO2?
quote:Dat komt omdat het in 't verleden anders aan toe ging. De moslims gingen toen veel anders om met Joden, er was een andere houding tov Joden. Die is nu veranderd, veel moslims(van Marokko tot Sri-Lanka) hebben 't gevoel dat hun 'moslimbroeders' worden aangevallen, zij zien het Palestina-Israel conflict als een religieuze conflict.
Jij neemt die bewering gewoon letterlijk over in je kop. Daaruit kan ik alleen maar concluderen dat je een vermogen aan inzicht mist. Sorry, maar wij kunnen niet discussiëren als je alles letterlijk opvat.quote:Die bewering over uitroeing is pertinent onjuist! De bewering over vrede is ook onjuist, want de wapens neerleggen is niet het enige wat vrede geeft voor beiden. Vrijheid en veiligheid geeft vrede.
Veel Arabieren zijn misschien wel anti-Israel, maar betekent niet dat ze anti-joods zijn. De extremisten denken daar anders over ja. Zie bijv de aanslagen op de synagogen in Casablanca.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:56 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Arabieren niet allemaal dom zijn, en zij ook weten dat wanneer er een nieuwe genocide op de Joden wordt gepleegd zij intern kapot worden gemaakt. Zij weten ook dat de rest van de wereld zulke slachterijen niet goedkeurt. Diezelfde mensen weten dat wanneer zij zulke slachtpartijen willen aanrichten, een eigen slachtparij juist begint.
Bovendien denken niet alle moslims zo over Joden he, maar veel wel.
Als dat zo is, dan zal die mentaliteit ook terugveranderen in geval van vrede.quote:[..]
Dat is toen. Ik heb al eerder aangehaald dat de mentaliteit naar Joden, van moslims veranderd is.
[..]
Ik vind het een zeer extreme bewering die serieus wordt aangehaald door mensen van pro-israel-kamp. Dus daarom ook mijn reactie hierop.quote:[..]
Jij neemt die bewering gewoon letterlijk over in je kop. Daaruit kan ik alleen maar concluderen dat je een vermogen aan inzicht mist. Sorry, maar wij kunnen niet discussiëren als je alles letterlijk opvat.
De staat Israel gaat samen met de Joden, het is niet het een of het ander, als je de ene meeneemt geldt het andere ook. Israel kan je pas ontnemen als de Joden wegzijn. Anders zal er alleen maar meer verzet komen.quote:Veel Arabieren zijn misschien wel anti-Israel, maar betekent niet dat ze anti-joods zijn. De extremisten denken daar anders over ja. Zie bijv de aanslagen op de synagogen in Casablanca.
Er is geen vrede zolang de moslims zo'n mentaliteit hebben.quote:Als dat zo is, dan zal die mentaliteit ook terugveranderen in geval van vrede.
Jij bent zo naïef om te denken dat oorlog wordt opgelost zodra de Palestijnen een staat hebben? Zodra zij een staat hebben willen ze Jerusalem opeisen. Je moet het probleem pakken bij de wortels, de moslimextremisten en anti-Israëliërs moeten weg. Dan kan er pas vrede komen, de Israelische politici zijn geen dombo's, zij weten veel beter hoe het er aan toe gaat.quote:Er moet gewoon weer een vredesproces in gang worden gezet. Een must hierin is een Palestijnse staat. Het probleem is Israel. Zij gaan er op achteruit qua gebied en de Palestijnen gaan er op vooruit(door VN erkende bezette gebieden zullen worden aan de Palestijnen worden toegewezen).
Ik vind het ook niet altijd smakelijk wat er gedaan moet worden, maar wie ben ik? Ik kan wel zoveel zeggen maar aan 't einde van de dag ben ik een simpele jongen uit Nederland die zijn mening probeer te verkondigen. De politici zullen geen f*ck geven om mijn mening.quote:Ik snap de blokkering op vrede/Palestijnse staat wel enigszins vanuit Israëlisch perspectief, maar ik vind het oneerlijk/onjuist/inhumaan.
Oost-Jerusalem is ook bezet gebied, erkend door de VN. Dat is diezelfde instantie die de staat Israel heeft geaccepteerd en erkent. Het is hun echt om Oost-Jerusalem op te eisen. De anti-Israeliers zullen bijdraaien als de Palestijnen vrijheid en veiligheid kennen. De extremisten moet je idd oppakken en opsluiten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De staat Israel gaat samen met de Joden, het is niet het een of het ander, als je de ene meeneemt geldt het andere ook. Israel kan je pas ontnemen als de Joden wegzijn. Anders zal er alleen maar meer verzet komen.
[..]
Er is geen vrede zolang de moslims zo'n mentaliteit hebben.
[..]
Jij bent zo naïef om te denken dat oorlog wordt opgelost zodra de Palestijnen een staat hebben? Zodra zij een staat hebben willen ze Jerusalem opeisen. Je moet het probleem pakken bij de wortels, de moslimextremisten en anti-Israëliërs moeten weg. Dan kan er pas vrede komen, de Israelische politici zijn geen dombo's, zij weten veel beter hoe het er aan toe gaat.
Licht eens verder toe wat je bedoeld met "Ik vind het ook niet altijd smakelijk wat er gedaan moet worden"quote:[..]
Ik vind het ook niet altijd smakelijk wat er gedaan moet worden, maar wie ben ik? Ik kan wel zoveel zeggen maar aan 't einde van de dag ben ik een simpele jongen uit Nederland die zijn mening probeer te verkondigen. De politici zullen geen f*ck geven om mijn mening.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:09 schreef Djibril het volgende:
Man, ik had dit echt niet verwacht van Israel. Ze hebben in mijn ogen een grote fout gemaakt.
Door dit verdrag versoepelt met het beleid op Hamas waardoor dit op een overwinning lijkt van Hamas en nu zal Hamas ook een grotere aanhang krijgen.
Liever had ik gezien dat IDF GAZA binnen was gevallen en Hamas een harde les gegeven.
Israel moet echt weer in het MO laten zien dat er niet mee valt te sollen. Het liefst pakken ze de Sinae weer van Egypte zodat het vervoer van wapens naar Gaza kan worden vermeden. Plus ze moeten maar een bufferzone maken op in het Noorden door de grenzen te verleggen zoals ze bij de golan gebergte hebben gedaan. Duw de grenzen naar boven zodat hezbo raketten geen Israelische plaatsen kunnen bereiken.
En klap die mond van de turken ook dicht door meer samen te werken met Cyprus, Griekenland en Armenie. Dat zal ze leren.
Israel moet zichzelf beschermen ten koste van alles.
Inderdaad, maar heel het MO is al tegen Israelquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..].
Handleiding voor hoe je heel het M-O tegen Israel kan zetten![]()
Vermakelijk hoe kortzichtig sommige mensen zijn.
Dit bedoel ik nou. Oost-Jeruzalem is gewoon van Israel, hou daar gewoon mee op. Ik vind het triest dat er mensen zijn die denken dat Jeruzalem niet van de Joden is.quote:Oost-Jerusalem is ook bezet gebied, erkend door de VN. Dat is diezelfde instantie die de staat Israel heeft geaccepteerd en erkent. Het is hun echt om Oost-Jerusalem op te eisen. De anti-Israeliers zullen bijdraaien als de Palestijnen vrijheid en veiligheid kennen. De extremisten moet je idd oppakken en opsluiten.
Sorry, ik bedoelde: Ik vind het ook niet altijd smakelijk wat er gedaan wordt.quote:Licht eens verder toe wat je bedoeld met "Ik vind het ook niet altijd smakelijk wat er gedaan moet worden"
Nou, niet zo extreem als jij voorstelt, maar ik snap wel wat je bedoelt. Bovendien start je dan een directe oorlog, en dat kan Israel niet aan op dit moment in z'n eentje. Dat zouden ze alleen aankunnen als Europa en de VS al veel legers hadden gemobiliseerd, nu is dat aantal veel te weinig om een kans te bieden tegen de miljoenen soldaten aan de Arabische kant.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:12 schreef Djibril het volgende:
[..]
Inderdaad, maar heel het MO is al tegen Israel
Jerusalem is ook een heilige stad voor de moslims. Oost-Jerusalem is gewoon bezet gebied. Ik vind het triest dat er mensen zijn die denken dat Jeruzalem rechtmatig behoort tot Israel(jouw woordgebruik maar even overnemend).quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Oost-Jeruzalem is gewoon van Israel, hou daar gewoon mee op. Ik vind het triest dat er mensen zijn die denken dat Jeruzalem niet van de Joden is.
[..]
Sorry, ik bedoelde: Ik vind het ook niet altijd smakelijk wat er gedaan wordt.
Je vergeet even voor het gemak het feit dat palestijnen hun grond voor veel meer dan de marktwaarde verkocht hebben aan personen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:41 schreef Peunage het volgende:
Jullie lezen alleen wat jullie willen.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is precies hoe Israel ontstaan is
Tot welke staat behoort Oost-Jeruzalem dan? Palestina bestaat namelijk niet, he.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:17 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Jerusalem is ook een heilige stad voor de moslims. Oost-Jerusalem is gewoon bezet gebied. Ik vind het triest dat er mensen zijn die denken dat Jeruzalem rechtmatig behoort tot Israel(jouw woordgebruik maar even overnemend).
Statenloos. Net als bijv. Nablus in de Westelijke Jordaanoever.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:21 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Tot welke staat behoort Oost-Jeruzalem dan? Palestina bestaat namelijk niet, he.
Oftewel Israel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:25 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Statenloos. Net als bijv. Nablus in de Westelijke Jordaanoever.
Nee. Den Haag Schilderswijk is van Turkije en Marokko? Nou dan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:21 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Tot welke staat behoort Oost-Jeruzalem dan? Palestina bestaat namelijk niet, he.
Huh...quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:30 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Nee. Den Haag Schilderswijk is van Turkije en Marokko? Nou dan.
Ik gebruik je eigen redenering tegen jezelf. (ik dacht dat je het zelf wel zou begrijpen). Of wordt het te ingewikkeld als het blijkt dat je ongelijk hebt?quote:
Not sure if trolling or just....quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:36 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik gebruik je eigen redenering tegen jezelf. (ik dacht dat je het zelf wel zou begrijpen)
Is een andere discussie ja, maar wel een interessante. Oost-Jerusalem is bezet en geclaimd door Israel met de zogenaamde 'Jerusalemwet' en dit wordt door de VN afgekeurd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:58 schreef Triggershot het volgende:
Of Oost Jeruzalem terecht in handen is van Israel of niet is een ander discussie, maar praktisch gezien valt Oost Jeruzalem al een tijdje onder controle van Israel en Israelisch wetgeving.
Hetzelfde is met Turks-Cyprus, maar weinig tot niemand zal geneigd zijn om te ontkennen dat Turkije de dienst uitmaakt in de andere helft?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:12 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Is een andere discussie ja, maar wel een interessante. Oost-Jerusalem is bezet en geclaimd door Israel met de zogenaamde 'Jerusalemwet' en dit wordt door de VN afgekeurd.
Ze maken daar dus onterecht de dienst uit volgens jou, neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hetzelfde is met Turks-Cyprus, maar weinig tot niemand zal geneigd zijn om te ontkennen dat Turkije de dienst uitmaakt in de andere helft?
Je ziet nergens waardeoordelen in mijn post.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:29 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ze maken daar dus onterecht de dienst uit volgens jou, neem ik aan?
Nee maar het was ook een vraag richting jou.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je ziet nergens waardeoordelen in mijn post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |