Dit bedoel ik nou. Oost-Jeruzalem is gewoon van Israel, hou daar gewoon mee op. Ik vind het triest dat er mensen zijn die denken dat Jeruzalem niet van de Joden is.quote:Oost-Jerusalem is ook bezet gebied, erkend door de VN. Dat is diezelfde instantie die de staat Israel heeft geaccepteerd en erkent. Het is hun echt om Oost-Jerusalem op te eisen. De anti-Israeliers zullen bijdraaien als de Palestijnen vrijheid en veiligheid kennen. De extremisten moet je idd oppakken en opsluiten.
Sorry, ik bedoelde: Ik vind het ook niet altijd smakelijk wat er gedaan wordt.quote:Licht eens verder toe wat je bedoeld met "Ik vind het ook niet altijd smakelijk wat er gedaan moet worden"
Nou, niet zo extreem als jij voorstelt, maar ik snap wel wat je bedoelt. Bovendien start je dan een directe oorlog, en dat kan Israel niet aan op dit moment in z'n eentje. Dat zouden ze alleen aankunnen als Europa en de VS al veel legers hadden gemobiliseerd, nu is dat aantal veel te weinig om een kans te bieden tegen de miljoenen soldaten aan de Arabische kant.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:12 schreef Djibril het volgende:
[..]
Inderdaad, maar heel het MO is al tegen Israel
Jerusalem is ook een heilige stad voor de moslims. Oost-Jerusalem is gewoon bezet gebied. Ik vind het triest dat er mensen zijn die denken dat Jeruzalem rechtmatig behoort tot Israel(jouw woordgebruik maar even overnemend).quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Oost-Jeruzalem is gewoon van Israel, hou daar gewoon mee op. Ik vind het triest dat er mensen zijn die denken dat Jeruzalem niet van de Joden is.
[..]
Sorry, ik bedoelde: Ik vind het ook niet altijd smakelijk wat er gedaan wordt.
Je vergeet even voor het gemak het feit dat palestijnen hun grond voor veel meer dan de marktwaarde verkocht hebben aan personen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:41 schreef Peunage het volgende:
Jullie lezen alleen wat jullie willen.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is precies hoe Israel ontstaan is
Tot welke staat behoort Oost-Jeruzalem dan? Palestina bestaat namelijk niet, he.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:17 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Jerusalem is ook een heilige stad voor de moslims. Oost-Jerusalem is gewoon bezet gebied. Ik vind het triest dat er mensen zijn die denken dat Jeruzalem rechtmatig behoort tot Israel(jouw woordgebruik maar even overnemend).
Statenloos. Net als bijv. Nablus in de Westelijke Jordaanoever.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:21 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Tot welke staat behoort Oost-Jeruzalem dan? Palestina bestaat namelijk niet, he.
Oftewel Israel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:25 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Statenloos. Net als bijv. Nablus in de Westelijke Jordaanoever.
Nee. Den Haag Schilderswijk is van Turkije en Marokko? Nou dan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:21 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Tot welke staat behoort Oost-Jeruzalem dan? Palestina bestaat namelijk niet, he.
Huh...quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:30 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Nee. Den Haag Schilderswijk is van Turkije en Marokko? Nou dan.
Ik gebruik je eigen redenering tegen jezelf. (ik dacht dat je het zelf wel zou begrijpen). Of wordt het te ingewikkeld als het blijkt dat je ongelijk hebt?quote:
Not sure if trolling or just....quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:36 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik gebruik je eigen redenering tegen jezelf. (ik dacht dat je het zelf wel zou begrijpen)
Is een andere discussie ja, maar wel een interessante. Oost-Jerusalem is bezet en geclaimd door Israel met de zogenaamde 'Jerusalemwet' en dit wordt door de VN afgekeurd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:58 schreef Triggershot het volgende:
Of Oost Jeruzalem terecht in handen is van Israel of niet is een ander discussie, maar praktisch gezien valt Oost Jeruzalem al een tijdje onder controle van Israel en Israelisch wetgeving.
Hetzelfde is met Turks-Cyprus, maar weinig tot niemand zal geneigd zijn om te ontkennen dat Turkije de dienst uitmaakt in de andere helft?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:12 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Is een andere discussie ja, maar wel een interessante. Oost-Jerusalem is bezet en geclaimd door Israel met de zogenaamde 'Jerusalemwet' en dit wordt door de VN afgekeurd.
Ze maken daar dus onterecht de dienst uit volgens jou, neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hetzelfde is met Turks-Cyprus, maar weinig tot niemand zal geneigd zijn om te ontkennen dat Turkije de dienst uitmaakt in de andere helft?
Je ziet nergens waardeoordelen in mijn post.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:29 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ze maken daar dus onterecht de dienst uit volgens jou, neem ik aan?
Nee maar het was ook een vraag richting jou.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je ziet nergens waardeoordelen in mijn post.
Offtopic, maar even snel dan, Cyprus is een apart geval, oorspronkelijk van Turkije, gehuurd en vervolgens geannexeerd door Engeland, om vervolgens onafhankelijkheid te krijgen door een verdrag tussen de 3 betrokken landen, Griekenland, Engeland en Turkije, waarbij Turkije's actie geheel in overeenkomst was met het verdrag om orde te herstellen, maar langdurig verblijf is een interpretatieve houding, geen onderdeel van het verdrag.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:32 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Nee maar het was ook een vraag richting jou.
Het gaat niet om het M-O, Israel moet Amerika niet van zich vervreemden. Die onvoorwaardelijke steun is essentieel. Vergeleken bij tien jaar geleden heeft Israel een groter imagoprobleem internationaal. En aangezien na het gouden Bush-tijdperk Amerika het op allerlei fronten zwaar heeft worden er (iets) meer kritische vragen gesteld of Amerika Israel nou wel onvoorwaardelijk moet blijven steunen als Israel er "weer een potje van maakt". En ook na jaren nog steeds geen stap dicherbij een oplossing.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:12 schreef Djibril het volgende:
Inderdaad, maar heel het MO is al tegen Israel
De Joden hebben een heel land gekocht?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je vergeet even voor het gemak het feit dat palestijnen hun grond voor veel meer dan de marktwaarde verkocht hebben aan personen?
Dezelfde personen die ze nu verwijten hun land in te pikken
Dat zeg ik niet, maar ik wil alleen even aangeven dat de daadwerkelijke situatie anders is dan jij schets.quote:Op zondag 25 november 2012 00:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
De Joden hebben een heel land gekocht?
Begrijpend lezen.quote:Op zondag 25 november 2012 00:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
De Joden hebben een heel land gekocht?
Hoe schets ik de situatie dan?quote:Op zondag 25 november 2012 01:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik wil alleen even aangeven dat de daadwerkelijke situatie anders is dan jij schets.
Zwart/wit met weinig achtergrondinformatie. Je gebruikt alleen de informatie die jouw uitkomt..quote:
Geef nou gewoon antwoord, hoe schets ik de situatie precies?quote:Op zondag 25 november 2012 11:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zwart/wit met weinig achtergrondinformatie. Je gebruikt alleen de informatie die jouw uitkomt..
Dat de Joden daar kwamen en meteen land inpikten van de palestijnen.quote:Op zondag 25 november 2012 11:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geef nou gewoon antwoord, hoe schets ik de situatie precies?
Wanneer heb ik dat gezegd? Dit zijn nu verzinsels van jou!quote:Op zondag 25 november 2012 11:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat de Joden daar kwamen en meteen land inpikten van de palestijnen.
Wanneer heb jij dat gezegd? Dat zeg jij al sinds jij in dit topic zit.quote:Op zondag 25 november 2012 11:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd? Dit zijn nu verzinsels van jou!
Quote dan maar dat ik dat heb gezegd. Dit is gewoon een leugen. Of jij kan niet lezen.quote:Op zondag 25 november 2012 11:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wanneer heb jij dat gezegd? Dat zeg jij al sinds jij in dit topic zit.
ik heb betere dingen te doen dan naar quotes zoeken.quote:Op zondag 25 november 2012 11:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Quote dan maar dat ik dat heb gezegd. Dit is gewoon een leugen. Of jij kan niet lezen.
Ik ken de geschiedenis goed genoeg om zoiets niet te zeggen.
quote:Op zondag 25 november 2012 11:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ik heb betere dingen te doen dan naar quotes zoeken.
Nogmaals, ik kan het nu gaan zoeken en het erbij halen, maar dan heb ik niks bereikt omdat jij dan weer gaat zeggen dat je iets anders bedoelde, blablabla...Onzin kan je niet altijd ontkrachten, he.quote:Op zondag 25 november 2012 11:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij zegt "Dat zeg jij al sinds jij in dit topic zit".
Dan zal het toch heel makkelijk zijn om zo'n topic te vinden? Maar dat gaat niet gebeuren, want ik heb nooit zoiets gezegd.
Nee, als jij een quote hebt waar ik zeg "De Joden kwamen daar en pikten meteen land in van de Palestijnen", dan vreet ik mijn eigen hand op. Als je zo'n quote niet kan laten zien moet je voortaan je mond houden en niet zomaar mensen beschuldigen van dingen.quote:Op zondag 25 november 2012 11:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan het nu gaan zoeken en het erbij halen, maar dan heb ik niks bereikt omdat jij dan weer gaat zeggen dat je iets anders bedoelde, blablabla...Onzin kan je niet altijd ontkrachten, he.
Waar heb ik mensen beticht van zwart-wit beeld? Waar heb jij mij dat letterlijk zien schrijven. Kom maar op met de quotes.quote:Op zondag 25 november 2012 11:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, als jij een quote hebt waar ik zeg "De Joden kwamen daar en pikten meteen land in van de Palestijnen", dan vreet ik mijn eigen hand op. Als je zo'n quote niet kan laten zien moet je voortaan je mond houden en niet zomaar mensen beschuldigen van dingen.
En anderen betichten van zwart-wit beeld, terwijl je zelf zegt "Oost-Jeruzalem is gewoon van Israel. PUNT. "
Op de één of andere manier komt het wel over alsof je dat bedoeld. Ik herinner me nog een post waarin je zegt dat gekocht land door Joden van palestijnen/arabieren niet uitmaakt in de discussie:quote:Op zondag 25 november 2012 11:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd? Dit zijn nu verzinsels van jou!
quote:Op zondag 25 november 2012 11:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Waar heb ik mensen beticht van zwart-wit beeld? Waar heb jij mij dat letterlijk zien schrijven. Kom maar op met de quotes.
quote:Op zondag 25 november 2012 11:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zwart/wit met weinig achtergrondinformatie. Je gebruikt alleen de informatie die jouw uitkomt..
Jij bent degene die er op reageerdequote:Op zondag 25 november 2012 11:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je quote Smack10, niet mij...Idioot. Lol..
Er staat punt 4.quote:Op zondag 25 november 2012 11:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier komt het wel over alsof je dat bedoeld. Ik herinner me nog een post waarin je zegt dat gekocht land door Joden van palestijnen/arabieren niet uitmaakt in de discussie:
4. Dat er land is gekocht/gestolen of dat er gevechten zijn geweest maakt niet uit.
Dit maakt wel degelijk uit en het is te makkelijk om dat even weg te laten omdat dat niet in je straatje past..
Dus jij verwacht nu dat ik ga zoeken naar een bericht waar jij dat precies zegt?quote:Op zondag 25 november 2012 11:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er staat punt 4.
Dat geeft aan dat er meerdere punten daarvoor komen. Waarom post je niet het hele bericht wat ik heb getypt en op wie/wat dat gericht was. In context dus. Omdat dat niet in jouw straatje past?
Maar goed, er staat nog steeds niet wat jij beweert dat ik zei.
Dit dus.quote:Op zondag 25 november 2012 11:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus jij verwacht nu dat ik ga zoeken naar een bericht waar jij dat precies zegt?![]()
Kom op, ga er gewoon eens op in i.p.v. redenen te bedenken om niet ergens op in te gaan.
Hoe moet ik er op reageren als ik niet weet waar het over gaat? Maar ja, als je een bewering doet moet je dat ook bewijzen.quote:Op zondag 25 november 2012 11:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus jij verwacht nu dat ik ga zoeken naar een bericht waar jij dat precies zegt?![]()
Kom op, ga er gewoon eens op in i.p.v. redenen te bedenken om niet ergens op in te gaan.
Dat je niet weet waar het over gaat blijkt welquote:Op zondag 25 november 2012 11:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe moet ik er op reageren als ik niet weet waar het over gaat? Maar ja, als je een bewering doet moet je dat ook bewijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |