abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119750314
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja, met je Israel-zonnebril is dat het enige wat je ziet. Israel ontkent, dus dan zal het wel zo zijn.

Dingen als

[..]

filter je even weg. De verdachte heeft namelijk ontkend, en wie is er betrouwbaarder, het gerecht of de verdachte?
De VN is alles behalve betrouwbaar.
pi_119750446
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

De VN is alles behalve betrouwbaar.
Oh, ok :')

Over welk internationaal recht had jij het dan precies?

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Die is legaal onder het internationaal recht
pi_119751078
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:26 schreef Peunage het volgende:

[..]

Oh, ok :')

Over welk internationaal recht had jij het dan precies?

[..]

Het internationaal recht gebaseerd op absolute normen en waarden.
Uiteraard.
pi_119751570
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja, met je Israel-zonnebril is dat het enige wat je ziet. Israel ontkent, dus dan zal het wel zo zijn.

Dingen als

[..]

filter je even weg. De verdachte heeft namelijk ontkend, en wie is er betrouwbaarder, het gerecht of de verdachte?
Nederzettingen zijn illegaal, ja. Bezetting niet. Hoe raar dat ook klinkt.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_119751655
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:04 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

De nederzettingen zijn niet illegaal in de zin dat ze pure militaire en veiligheidsdoelen hebben.
pi_119751930
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

De nederzettingen zijn niet illegaal in de zin dat ze pure militaire en veiligheidsdoelen hebben.
Burgers gebruiken voor militaire doelen? Dat is ook een oorlogsmisdaad.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119752038
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Burgers gebruiken voor militaire doelen? Dat is ook een oorlogsmisdaad.
Kennelijk niet per definitie.
pi_119752824
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:04 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Bron?
pi_119752921
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het internationaal recht gebaseerd op absolute normen en waarden.
Uiteraard.
Ik weet niet wat je hiermee wilt zeggen. Maar je hoeft helemaal niet filosofisch te doen hoor, het internationaal is heel duidelijk over de bezetting en de nederzettingen, die zijn illegaal, in tegenstelling tot wat jij eerder zei.

En natuurlijk, wanneer het jouw uitkomt is de VN betrouwbaar(kwestie verdeling Palestina in 1947) maar onbetrouwbaar wanneer het je niet uitkomt.
pi_119753055
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:46 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je hiermee wilt zeggen. Maar je hoeft helemaal niet filosofisch te doen hoor, het internationaal is heel duidelijk over de bezetting en de nederzettingen, die zijn illegaal, in tegenstelling tot wat jij eerder zei.

En natuurlijk, wanneer het jouw uitkomt is de VN betrouwbaar(kwestie verdeling Palestina in 1947) maar onbetrouwbaar wanneer het je niet uitkomt.
Als er iets niet duidelijk is dan is het wel het internationaal recht :') :')!
Vertel me eens Peunage, op welke bronnen van het IR, baseer jij de onzin die je hier deponeert?
pi_119753076
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Vertel me eens Peunage, op welke bronnen van het IR, baseer jij de onzin die je hier deponeert?
pi_119753229
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

Of de nederzettingen hebben gewoon als simpel doel de definitieve annexatie van Palestijns grondgebied te bewerkstelligen en een twee-staten oplossing te voorkomen.

Ik zie ook niet in hoe de nederzettingen de veiligheid voor Israël vergroot. Volgens mij wordt dat argument ook niet veelvuldig gebruikt door Israël zelf.
pi_119753275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:57 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Of de nederzettingen hebben gewoon als simpel doel de definitieve annexatie van Palestijns grondgebied te bewerkstelligen en een twee-staten oplossing te voorkomen.

Ik zie ook niet in hoe de nederzettingen de veiligheid voor Israël vergroot. Volgens mij wordt dat argument ook niet veelvuldig gebruikt door Israël zelf.
Uiteraard wel, het is de enige reden waarom de Palestijnen ooit aan de onderhandelingstafel zijn gekomen, voordat er nederzettingen waren wilden ze alles hebben.
pi_119753454
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Uiteraard wel, het is de enige reden waarom de Palestijnen ooit aan de onderhandelingstafel zijn gekomen, voordat er nederzettingen waren wilden ze alles hebben.
En nu de rollen zijn omgedraaid heeft Israël geen reden meer om aan de onderhandelingstafel te gaan zitten. Ze kunnen nu beetje bij beetje de Westelijke Jordaanoever annexeren, met de goedkeuring van het machtigste land in de wereld. Waarom zou je dan in hemelsnaam gaan onderhandelen om de Palestijnen een staat te geven die de grenzen statisch maken en voorgoed zal vast leggen?
pi_119753570
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:04 schreef Breekfast het volgende:

[..]

En nu de rollen zijn omgedraaid heeft Israël geen reden meer om aan de onderhandelingstafel te gaan zitten. Ze kunnen nu beetje bij beetje de Westelijke Jordaanoever annexeren, met de goedkeuring van het machtigste land in de wereld. Waarom zou je dan in hemelsnaam gaan onderhandelen om de Palestijnen een staat te geven die de grenzen statisch maken en voorgoed zal vast leggen?
Er zijn in het verleden anders zat afspraken gemaakt maar die zijn telkens niet nagekomen door de Palestijnen. Vergeet niet dat elke maatregel van Israel die jij zo negatief vindt alleen toegepast mochten worden, volgens diezelfde akkoorden, als de Palestijnen zich niet hielden aan de onderhandelingen en de akkoorden.
pi_119753975
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Er zijn in het verleden anders zat afspraken gemaakt maar die zijn telkens niet nagekomen door de Palestijnen. Vergeet niet dat elke maatregel van Israel die jij zo negatief vindt alleen toegepast mochten worden, volgens diezelfde akkoorden, als de Palestijnen zich niet hielden aan de onderhandelingen en de akkoorden.
Tja, net zoals Israel tal van afspraken niet heeft nageleefd> Netanyahu is helemaal niet geintereseerd in het vastelggen van de grenzen en een twee-staten oplossing, al helemaal niet naar de grenzen van '67.

quote:
In a 2001 video, Netanyahu, reportedly unaware he was being recorded, said: "They asked me before the election if I'd honor [the Oslo accords]... I said I would, but [that] I'm going to interpret the accords in such a way that would allow me to put an end to this galloping forward to the '67 borders. How did we do it? Nobody said what defined military zones were. Defined military zones are security zones; as far as I'm concerned, the entire Jordan Valley is a defined military zone. Go argue."[14][15] Netanyahu then explained how he conditioned his signing of the 1997 Hebron agreement on American consent that there be no withdrawals from "specified military locations", and insisted he be allowed to specify which areas constituted a "military location"—such as the whole of the Jordan Valley. "Why is that important? Because from that moment on I stopped the Oslo Accords", Netanyahu affirmed
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 18:26:38 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119754080
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119754331
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Tja, net zoals Israel tal van afspraken niet heeft nageleefd> Netanyahu is helemaal niet geintereseerd in het vastelggen van de grenzen en een twee-staten oplossing, al helemaal niet naar de grenzen van '67.

[..]

http://www.meforum.org/645/arafats-swiss-bank-account
Issam Abu Issa, former chairman of the Palestine International Bank, currently resides in Qatar. He is founder of the Palestinian National Coalition for Democracy and Independence, a Palestinian democratic reform movement.

Lees dit maar dit is veel interessanter eigenlijk.
pi_119755903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:31 schreef DeParo het volgende:
Algemene kennis ik ben de bron van dit.
Nee maar ik heb de bronnen eerder vermeld.
NWS / Palestina en Israel #110 Staakt-het-vuren

quote:
De muur die Israel heeft gebouwd, die hebben ze op Palestijns gebied(de West-Bank) gebouwd. In die zin is het bezetting. Of het legaal of illegaal is heb ik niet zo snel naar gekeken, maar bezetting is het wel.
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 19:29:13 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119756235
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:21 schreef Peunage het volgende:

[..]

De muur die Israel heeft gebouwd, die hebben ze op Palestijns gebied(de West-Bank) gebouwd. In die zin is het bezetting. Of het legaal of illegaal is heb ik niet zo snel naar gekeken, maar bezetting is het wel.
die muur is een fortificatie, kun je gewoon neerzetten als occupying power itt die nederzettingen en dat het een bezetting is lijkt me evident maar dat is dus niet per definitie illegaal (of legaal) dat ligt maar een beetje aan hoever je dat recht op zelfverdediging wilt doortrekken, ik denk dat er wat dat betreft voor beide kapen een lans valt te breken

maar volgens mij zei physicsrules zoiets en jij vroeg om een bron

dat is er 1 :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119757343
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:21 schreef Peunage het volgende:

[..]

[..]

Nee maar ik heb de bronnen eerder vermeld.
NWS / Palestina en Israel #110 Staakt-het-vuren

[..]

Ik vroeg je welke bronnen van het internationaal recht je hier toepast!
Ik vroeg je niet om niet-bindende verklaringen en wat opiniestukken bijvoobeeld!
pi_119763302
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:42 schreef Peunage het volgende:

[..]

Bron?
Lees die geneefse conventie zelf maar, ga ik niet voor je doen.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  donderdag 29 november 2012 @ 23:02:09 #273
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_119766143
2 nederlagen voor terreurstaat Israel binnen een maand tijd. Netanyahu is flink op zijn bek en Barak is net op tijd weg om niet tot schaamte gebracht te worden.

Allah Akbar _O_
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  donderdag 29 november 2012 @ 23:08:50 #274
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_119766441
Check het andere terreurstaat USA trippen _O-

http://reuters.livestation.com/demo
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_119766502
En weer tien jaar verlenging van het conflict gefeliciteerd Abbas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')