SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bob Marley & The Wailersquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
get up stand up
stand up for your rightIk ook niet, ik zit binnen en straks mag vriendlief in de auto rijden (for a change)quote:
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2012 10:43:23 ]![]()
Mag hij normaal gesproken niet rijden dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet, ik zit binnen en straks mag vriendlief in de auto rijden (for a change)![]()
![]()
Ik maak de meeste km in the redmobilequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag hij normaal gesproken niet rijden dan?
Doos op de post doen?quote:
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2012 10:44:34 ]![]()
Welk mobiel rijd hij dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak de meeste km in the redmobile![]()
![]()
![]()
Al gedaan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak de meeste km in the redmobile![]()
[..]
Doos op de post doen?![]()
![]()
Nee, 511 foto's van de bruiloft, gemaakt door mijn oudste zusquote:.
Er waren ook 2 fotografen en een camera-man bij maar ja, mijn zus maakt graag foto's.
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij werkt hier dichtbij
[..]
I give up![]()
![]()
Ohja... ik zie die ene foto wel in mijn DM/PMquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, 511 foto's van de bruiloft, gemaakt door mijn oudste zus.
Er waren ook 2 fotografen en een camera-man bij maar ja, mijn zus maakt graag foto's.
Ik kan niet alles wetenquote:![]()
Bovendien was ik nooit zo thuis in de reggae enzulks![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja... ik zie die ene foto wel in mijn DM/PM![]()
![]()
Ik ook niet, ken hem alleen omdat hij in GTA zit.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja... ik zie die ene foto wel in mijn DM/PM
[..]
Ik kan niet alles weten![]()
Bovendien was ik nooit zo thuis in de reggae enzulks
Tijd voor iets goeds.
![]()
Trein gehaald, stapte in bij de wc, ik moest erg nodig.Ik heb wel honger.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat had ik gisteren ook, maar ik kan dat echt niet in de treinquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:00 schreef Fera het volgende:
Trein gehaald, stapte in bij de wc, ik moest erg nodig.Ik heb wel honger.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Als ik echt moet kan ik het overal.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook, maar ik kan dat echt niet in de trein
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
SSD?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Woohoo, verse windows installatie...![]()
Nah, moet wel een SSD halen, of iig een andere harde schijf, want ik ben nu gewoon opeens 24gb kwijtquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt me de enige reden om en cleane install te maken.En het is nog altijd een zooitje op m'n schijven, maargoed
Voorlopig kan ik weer op internet rondhangen, daar ging het me even om..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En morgen dan nog eens zondag!quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Absoluut, en daarna is het maandag!quote:
Je weet de sfeer wel weer tot een dieptepunt te brengenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, en daarna is het maandag!![]()
titelbeslisserquote:en het afscheid van Schumi en misschien van Koba en Kova.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Oh dat vind ik niet zo ergquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
titelbeslisseren het afscheid van Schumi en misschien van Koba en Kova.
![]()
![]()
Neuh, gaat niet lukken faxie, misschien kort.... Maar ik heb een verjaardag dus die meet is bijzaak vanavond.Rustig aan.![]()
Ow wacht, je mocht nog steeds niet DM'en?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
Neuh, gaat niet lukken faxie, misschien kort.... Maar ik heb een verjaardag dus die meet is bijzaak vanavond.![]()
![]()
Ik word gewoon genegeerd door de admins wat dat betreft.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wacht, je mocht nog steeds niet DM'en?
Rustig aan.![]()
Ik heb dus gewoon een goede indruk gemaakt bij sollicitatie net![]()
''Je komt enthousiast en blij over''
Oid waren de woorden.
Rustig aan.![]()
ik ga Kovalainen wel missen. Die zeurt niet, stapt in en geeft gas tot doe auto stuk of aan de finish is.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
Lola is een lieve meid.
Zo dat moest ik even kwijt.
Kusje piet.
Wat een vleierij
Dat is toch niks voor mij
Toch zeg ik even snel
Met een blosje, dank je wel![]()
![]()
Grote vraag is...wie blijven er hierquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:29 schreef Braamyo het volgende:
word er ook vanavond weer gemeet... pfff houd het allemaal niet meer bij
Wie gaan er en waar?
![]()
![]()
straks blijf ik nog helemaal alleen op fok achterquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:31 schreef Spezza19 het volgende:
Als het in de buurt is kan ik wel heen...![]()
![]()
Mja ik.moet eerst details hebben van wat waar wie enzoquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
straks blijf ik nog helemaal alleen op fok achter
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee hoor moet niet, blijf toch gezellig bij mij!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik.moet eerst details hebben van wat waar wie enzo![]()
![]()
![]()
oude versieren topic mensen vooral.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik.moet eerst details hebben van wat waar wie enzoThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Huh wat?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
oude versieren topic mensen vooral.
er was ooit een sc die over versieren ging.. mensen van die sc gaan meeten.quote:The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ik niet, vanavond feeschtje bij vriendenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Grote vraag is...wie blijven er hier![]()
![]()
Ah op die fiets. Ja die nieuwe sc's ... nog steeds niet aan gewendDit account is niet meer in gebruik.![]()
Bohhh ik zit volll..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja vol zit je zekerquote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
goedenavond iedereen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Is dat zo saai als het klinkt?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik zit tenminste op het moment in een heuse DM discussie nu
Het is flink heftige discussie gebaseerd op logica. Ik vind het eigenlijk alleen maar leuk, kan ik nog een klein beetje de grijze massa uitdagen enzoquote:
Edit:Tis nu al 3 kwartier zo aan de gang!![]()
![]()
Jij met je rumquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker
Alleen the rum is gone
Effe nieuwe halen![]()
![]()
Why is the rum gone!?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker
Alleen the rum is gone
Effe nieuwe halenRustig aan.![]()
Zoe bie or not zoe bie iz not ze kwestion...ze kwestion iz...iz zer enniezing zoe drink!quote:
Edit:Yezzz...zer iz zomething zoe drink!![]()
![]()
Ik mag jou wel koffiequote:Op zaterdag 24 november 2012 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoe bie or not zoe bie iz not ze kwestion...ze kwestion iz...iz zer enniezing zoe drink!
Edit:Yezzz...zer iz zomething zoe drink!![]()
Rustig aan.![]()
Dat weet ikquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeeeee
Het is anders best wel lekker spul hoooor.
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Feel the love!
Ga jij nog naar de meet vanavond?![]()
Rustig aan.![]()
Met of zonder rum?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het genieten van koffie nu![]()
![]()
Wat is moscatel?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met melk en suiker
Zonder rumMoet zo nog rijden. Heb m'n Moscatel ook al weggekiept
![]()
![]()
Niksquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga jij nog wat doen vanavond?. Ben de hele dag al Homeland aan het kijken, en dat hou ik vol totdat het hier druk wordt
![]()
![]()
Een van de weinige wijnen die ik lekker vind. Witte wijn vna overrijpe druiven, heel zoet, net een likeurquote:![]()
![]()
Het is wel vaak druk daar of niet?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks. Ben de hele dag al Homeland aan het kijken, en dat hou ik vol totdat het hier druk wordt
![]()
![]()
Oh nee, doe mij maar een lekkere droge witte wijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een van de weinige wijnen die ik lekker vind. Witte wijn vna overrijpe druiven, heel zoet, net een likeur![]()
![]()
Wat is dan homeland?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks. Ben de hele dag al Homeland aan het kijken, en dat hou ik vol totdat het hier druk wordt
Een serie?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach man, en het is vlak bij jouw huis?
Rustig aan.![]()
Nee, hier hier. In dit topicquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is wel vaak druk daar of niet?.
![]()
Jep.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dan homeland?
Een serie?![]()
![]()
Lol okquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan wel komen, maar ik zal half afwezig zijn.
![]()
![]()
O god, ik moet nog steeds deathnote afkijken. Die serie is zo spannend dat ik halverwege gestopt ben met kijken!![]()
![]()
Dus je gaat zo weg? Jammer weer. Die klote mensen met een klote social life ookquote:
Verpesten steeds alles!!1![]()
![]()
Nouhja zegquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je gaat zo weg? Jammer weer. Die klote mensen met een klote social life ook
Verpesten steeds alles!!1![]()
![]()
We moeten steun in elkaar zoeken Lola, anders worden we ondergelopen door al die autisten.quote:
Rustig aan.![]()
Wij zijn net zo autistisch, wat lul je nouquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We moeten steun in elkaar zoeken Lola, anders worden we ondergelopen door al die autisten.![]()
![]()
Oh sorry, is denk ik mijn autisme dat ik even dacht een sociaal leven te hebben.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij zijn net zo autistisch, wat lul je nou
Rustig aan.![]()
Autisten hebben ook een sociaal leven alleen op een andere manierquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh sorry, is denk ik mijn autisme dat ik even dacht een sociaal leven te hebben.
Het heus allemaal niet hutje mutje in een kamertje forever alone![]()
Ik dol maar wat hoor Lola,quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Autisten hebben ook een sociaal leven alleen op een andere manier
Het heus allemaal niet hutje mutje in een kamertje forever alone
Soms ehh, denk ik een beetje....
''denken ze nou echt dat ik serieus ben daar?''Rustig aan.![]()
Ik weet het vaak ook niet hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dol maar wat hoor Lola,
Soms ehh, denk ik een beetje....
''denken ze nou echt dat ik serieus ben daar?''
Filmpje kijken![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het vaak ook niet hoor
Filmpje kijken![]()
Rustig aan.![]()
gnavontProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier ook fillumpie, alleen ik houd wel van beetje interactie tijdens het kijken
(Apocalypse Now, met DTS geluid en snoei snoeihard)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker met losse handjes zo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:00 schreef fietsie het volgende:
Hier ook fillumpie, alleen ik houd wel van beetje interactie tijdens het kijken
(Apocalypse Now, met DTS geluid en snoei snoeihard)
Rustig aan.![]()
Dat vereist de aanwezigheid van gewillige vrouwmenschen he....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ach dat zullen wel meer mensen niet vervelend vindenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik maak hem maar niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach dat zullen wel meer mensen niet vervelend vinden
Rustig aan.![]()
doe je best!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ff langs de hoeren?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:36 schreef Grijsbaard het volgende:
Haha ik rijd nu zwart in de trein naar alkmaar..Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wat is dezequote:!?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Gourmet is tof.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja vol zit je zeker
[ afbeelding ]But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hoelang gaat het goftedomme duren tot ik KPD toegang krijg?
Wanneer de modjes zin hebben te reagerenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:47 schreef Raene het volgende:
Oow ik dacht dat alleen heren moesten wachten, en dat dames altijd zo "hoppa" erin mochten...quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:47 schreef Raene het volgende:
Tot het zover is, mag je je foto's ook wel ff via PM opsturen hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:47 schreef Raene het volgende:
Dat zeggen ze allemaalquote:!
Have funquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahahaha
Je hebt gelijk
Weer verder filmpie kijken!
alsof er nog foto's staanquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:47 schreef Raene het volgende:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Zo langer er op KPD nog steeds lui komen die niets bijdragen, alleen maar flamen, zeuren om meer en beter, sjah, dan blijven de posters wel weg...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat ook...quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef fietsie het volgende:
Zo langer er op KPD nog steeds lui komen die niets bijdragen, alleen maar flamen, zeuren om meer en beter, sjah, dan blijven de posters wel weg...
Mag best aan een wat strengere toelating gedaan wordenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Tsja..quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
GoeienavondNog steeds rustig hier
!
Ik ben al 2 keer in slaap gevallen maar de eerste helft beviel me welquote:.
Kifjequote:.
De taart was lekker.. ik moet meer taart.. de helft staat nu in de vriezer bij J Thuis voor als zn moeder op de koffie komt..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
TAAAARTquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Raene het volgende:
De taart was lekker.. ik moet meer taart.. de helft staat nu in de vriezer bij J Thuis voor als zn moeder op de koffie komt..!!!!111
Hoe vond je vriend de taart?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Raene het volgende:
De taart was lekker.. ik moet meer taart.. de helft staat nu in de vriezer bij J Thuis voor als zn moeder op de koffie komt..![]()
![]()
Ja ook lekker natuurlijk anders had ik hem nog wel in bezitquote:..
Noesquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ook lekker natuurlijk anders had ik hem nog wel in bezit..
. Moet lola nog maar een taart maken dan
![]()
![]()
Ik moet lola ontvoeren zodat ze voor altijd en altijd lekkere taartjes voor me kan makenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noes. Moet lola nog maar een taart maken dan
..
Ik zou het doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet lola ontvoeren zodat ze voor altijd en altijd lekkere taartjes voor me kan maken..
.
![]()
Of ik leer het jequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet lola ontvoeren zodat ze voor altijd en altijd lekkere taartjes voor me kan maken..
![]()
![]()
![]()
Ohja dat is misschien ook wel een ideequote:.
Ik ben soms zo goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohja dat is misschien ook wel een idee.
![]()
![]()
En zo bescheidenquote:.
Ik ben zenuwachtig voor morgen..
Ja dat weten we natuurlijk, nooit gehoord van die user, misschien moet je haar postgeschiedenis natrekken zoals het een echte stalker betaamt.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
ben al mee bezigquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja dat weten we natuurlijk, nooit gehoord van die user, misschien moet je haar postgeschiedenis natrekken zoals het een echte stalker betaamt.![]()
Ik ga morgen pieten in een winkelcentrum in Alkmaar voor 100 euriequote:.
Goed voor elkaarquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga morgen pieten in een winkelcentrum in Alkmaar voor 100 eurie.
En onherkenbaar
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga morgen pieten in een winkelcentrum in Alkmaar voor 100 eurie.
dat betaalt best goed!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
2 keer pieten voor 100 euroquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed voor elkaarEn onherkenbaar
. Ja onherkenbaar.. Ik ben zwart en ik loop in een opzichtig pak rond
.
Makkelijk verdiend volgens mijquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:23 schreef Raene het volgende:
[..]
2 keer pieten voor 100 euro. Ja onherkenbaar.. Ik ben zwart en ik loop in een opzichtig pak rond
.
. Hehehehe, dat zeg ik, onherkenbaar
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:.
Ik val juist heul erg op dan imhoquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Makkelijk verdiend volgens mij. Hehehehe, dat zeg ik, onherkenbaar
.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik val juist heul erg op dan imho.
![]()
![]()
Jeetje vin als je als zwarte piet door een winkelcentrum rent dan val je echt wel op in een felgekleurd pak..quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
zwartpiet is racismequote:Op zaterdag 24 november 2012 23:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik val juist heul erg op dan imho.
![]()
Wie is zwartpiet?quote:C'est la vie
Ja, ik zei onherkenbaar. Dat is wat anders dan onopvallendquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Jeetje vin als je als zwarte piet door een winkelcentrum rent dan val je echt wel op in een felgekleurd pak...
![]()
de slaven van sinterklaasquote:![]()
wy gingen altijd op schoolplein scheeuwen weet ik nog wel naar al die kinderen sinterklaar bestaat nietal die huisvrouwen overspannen en eentje huilen bijna van sinterklaar bestaat wel luister niet naar fatih echt grappig dat die moeders zo overstuur raakte hahaha
![]()
Ja heel stoer en sneuquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
de slaven van sinterklaas![]()
wy gingen altijd op schoolplein scheeuwen weet ik nog wel naar al die kinderen sinterklaar bestaat nietal die huisvrouwen overspannen en eentje huilen bijna van sinterklaar bestaat wel luister niet naar fatih echt grappig dat die moeders zo overstuur raakte hahaha
Toen ik twaalf was deed ik dat ook wel ja, die leraren zeiden ook "okee jongens jullie weten dat de Sint niet meer bestaat, maar vertel het alsjeblieft niet aan die kleintjes"quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
C'est la vie
HAHAHAAHAHAHAHH!@HIO!O@#O#J@O$E#W)RTWERWIEI$2234-er9wu!!11111quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij joh.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wat je zegt ben je zelf.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
ahaahah ebeter mattie ik heb nooit wat in me schoen gehad je weet zelf alleen als ik in portiek me schoen neer legte deed wel is nog zon oude oma wat pepernoten erin dat was wel grappig maar thuis zeiden ze sinterklaas besta niet daarom krijg jy niks in je schoen ahaha snapjequote:Op zaterdag 24 november 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik twaalf was deed ik dat ook wel ja, die leraren zeiden ook "okee jongens jullie weten dat de Sint niet meer bestaat, maar vertel het alsjeblieft niet aan die kleintjes"![]()
woajoahhh werd je schoen niet gestole dan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ahaahah ebeter mattie ik heb nooit wat in me schoen gehad je weet zelf alleen als ik in portiek me schoen neer legte deed wel is nog zon oude oma wat pepernoten erin dat was wel grappig maar thuis zeiden ze sinterklaas besta niet daarom krijg jy niks in je schoen ahaha snapjeBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
wie gaat er nou 1 schoen stelenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef Raene het volgende:
[..]
woajoahhh werd je schoen niet gestole dan.nee wel een keer hele schuur leeg gestolen maar pech kan gebeuren, jij nog succes man met piet spelen vind wel leuk voor je ondanks ik gemengde gevoelens heb bij dit feest
![]()
Stiekem ben ik een vrouw.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wie gaat er nou 1 schoen stelennee wel een keer hele schuur leeg gestolen maar pech kan gebeuren, jij nog succes man met piet spelen vind wel leuk voor je ondanks ik gemengde gevoelens heb bij dit feest
Ik snap dat nooit.... Sinterklaas is sowieso van oorsprong Turks... Daarbij de Pieten zijn zwart vanwege de roet uit de schoorsteen.....quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wie gaat er nou 1 schoen stelennee wel een keer hele schuur leeg gestolen maar pech kan gebeuren, jij nog succes man met piet spelen vind wel leuk voor je ondanks ik gemengde gevoelens heb bij dit feest
Echt, mensen moeten hun racismebril eens afzettenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Zo ben ik geboren.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dit. Maar discussies en geen zin.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.... Sinterklaas is sowieso van oorsprong Turks... Daarbij de Pieten zijn zwart vanwege de roet uit de schoorsteen.....
Echt, mensen moeten hun racismebril eens afzettenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
tja.. volgens mij waren het de slaven van de antillen en suriname die de hulpjes waren van de o zo rijke blanke liefdadige man.. maar wat jij zegt kan ook, ik weet de geschiedenis er niet helemaal achter..quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.... Sinterklaas is sowieso van oorsprong Turks... Daarbij de Pieten zijn zwart vanwege de roet uit de schoorsteen.....
Echt, mensen moeten hun racismebril eens afzetten![]()
Volgende keer dus eerst ergens in verdiepen voordat je ergens een oordeel over geeftquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
tja.. volgens mij waren het de slaven van de antillen en suriname die de hulpjes waren van de o zo rijke blanke liefdadige man.. maar wat jij zegt kan ook, ik weet de geschiedenis er niet helemaal achter..
is goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgende keer dus eerst ergens in verdiepen voordat je ergens een oordeel over geeft![]()
Eigenlijk is het nog zaterdagavond..quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
wat een drukte hier op de zaterdagnachtBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Eigenlijk is het nog zaterdagavond..![]()
Alles ok meissie?Same shit, different day
SC hopper present![]()
En anders was het toch ook zondagnacht geweest?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Eigenlijk is het nog zaterdagavond..![]()
![]()
Mja ik kon geen seksdate vinden voor vanavondquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
wat een drukte hier op de zaterdagnacht
Met mij wel, J is weer naar huisquote:.. Morgen werken als zwarte piet
!
Preciesquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En anders was het toch ook zondagnacht geweest?!
kort weekendje saampjesquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Met mij wel, J is weer naar huis.. Morgen werken als zwarte piet
!
![]()
maar leuk aardig betaald klussie zag ik
Same shit, different day
SC hopper present![]()
hmmm dat moet toch mogelijk zijn als je goed zoekquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik kon geen seksdate vinden voor vanavond![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nu is het zondagnacht!
vandaag verjaardag vieren
En ik voel me shit, verkoudheid komt fors doorzetten, buikgriep gelukkig vrijwel weg nuSame shit, different day
SC hopper present![]()
Jawel maar ik heb ook zo mijn eisenquote:Op zondag 25 november 2012 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat moet toch mogelijk zijn als je goed zoek![]()
Beter zoeken en anders zijn hoeren niet al te prijzig. Als je doet aan seksdates in het weekend zijn je standaarden wat betreft seks toch al niet al te hoogquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik kon geen seksdate vinden voor vanavond.
Precies, doordeweeks is beterquote:Op zondag 25 november 2012 00:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Beter zoeken en anders zijn hoeren niet al te prijzig. Als je doet aan seksdates in het weekend zijn je standaarden wat betreft seks toch al niet al te hoog.
.
![]()
Elke dagquote:!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja, ga ook ff lekker serieus op mijn Posts inquote:Op zondag 25 november 2012 00:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Beter zoeken en anders zijn hoeren niet al te prijzig. Als je doet aan seksdates in het weekend zijn je standaarden wat betreft seks toch al niet al te hoog.
een seksdate met echt alleen seks is het goedkoopste,quote:Op zondag 25 november 2012 00:01 schreef Raene het volgende:
[..]
als je er mee gaat stappen is het al gauw duurder dar een hoer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 00:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Elke dag!
Mja, dat zijn geen seksdates meer dan. Als het goed is ten minsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Je wilt graag niet serieus genomen worden, dat kan.quote:Op zondag 25 november 2012 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ga ook ff lekker serieus op mijn Posts inBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 00:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Elke dag!
Elke dag een seksdate?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
serieus genomen worden kan pijnlijk zijnquote:Op zondag 25 november 2012 00:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Je wilt graag niet serieus genomen worden, dat kan.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het lijkt niet zo dat je op je date aankomt met je broek op je enkelsquote:Op zondag 25 november 2012 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een seksdate met echt alleen seks is het goedkoopste,
als je er mee gaat stappen is het al gauw duurder dar een hoer. En met een seksdate heb je toch minder zekerheid dan met een hoer. Hoeren bellen je niet meer op, hoeren krabbelen niet terug.
Ik ben serieus genomen.quote:Op zondag 25 november 2012 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus genomen worden kan pijnlijk zijnBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Seksdate is meestal ook gezelligerquote:Op zondag 25 november 2012 00:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Het lijkt niet zo dat je op je date aankomt met je broek op je enkels. En met een seksdate heb je toch minder zekerheid dan met een hoer. Hoeren bellen je niet meer op, hoeren krabbelen niet terug.
.
![]()
Hoax, dat kun je pas weten als je zelf bij de hoeren bent geweest.quote:Op zondag 25 november 2012 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Seksdate is meestal ook gezelliger.
Misschien zijn hoeren wel gezellig, het schijnen ook mensen te zijn.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hoeren is neuken en weer weg. Kan me niet voorstellen dat dat gezellig isquote:Op zondag 25 november 2012 00:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoax, dat kun je pas weten als je zelf bij de hoeren bent geweest.
Misschien zijn hoeren wel gezellig, het schijnen ook mensen te zijn..
![]()
HAHAAHAHHAHAHA!!1111 Zo wat ben je lollig, gelukkig dat ik je niet meer serieus neem zeg HIHI.quote:Op zondag 25 november 2012 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja je hele gevoel voor humor is wegBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Je betaald ze voor hun tijd, je kan ook zomaar een goed gesprek met ze aan gaan, kan me niet voorstellen dat ze dat erg vinden.quote:Op zondag 25 november 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeren is neuken en weer weg. Kan me niet voorstellen dat dat gezellig is.
Nee jij doet er altijd 24 uur over om je vrouw serieus te nemen?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Daar heb je een puntquote:Op zondag 25 november 2012 00:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Je betaald ze voor hun tijd, je kan ook zomaar een goed gesprek met ze aan gaan, kan me niet voorstellen dat ze dat erg vinden..
![]()
zouden ze voor een kwartiertje ouwehoeren ook Eur 50 vragen?quote:Op zondag 25 november 2012 00:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Je betaald ze voor hun tijd, je kan ook zomaar een goed gesprek met ze aan gaan, kan me niet voorstellen dat ze dat erg vinden.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 00:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee jij doet er altijd 24 uur over om je vrouw serieus te nemen?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sommige mannen zijn met 3 minuten klaar dan heb je nog 12 minuten over om te ouwehoeren tochquote:Op zondag 25 november 2012 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zouden ze voor een kwartiertje ouwehoeren ook Eur 50 vragen?!
ik heb er geen ervaring mee, maar ik schat in dat je na je kwakkie pleite moetquote:Op zondag 25 november 2012 00:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn met 3 minuten klaar dan heb je nog 12 minuten over om te ouwehoeren toch!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
3 minuten, wut?quote:Op zondag 25 november 2012 00:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn met 3 minuten klaar dan heb je nog 12 minuten over om te ouwehoeren toch!
Kun je toch ook eerst ouwehoeren?quote:Op zondag 25 november 2012 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er geen ervaring mee, maar ik schat in dat je na je kwakkie pleite moet![]()
![]()
Ja ik weet ook niet hoe dat werktquote:Op zondag 25 november 2012 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er geen ervaring mee, maar ik schat in dat je na je kwakkie pleite moet..
12 minuten ouwehoerenquote:Op zondag 25 november 2012 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je toch ook eerst ouwehoeren?
3 minuten krikken
shit het lukt niet
sorry uw tijd is om
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is het risico dat je dan neemtquote:Op zondag 25 november 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
12 minuten ouwehoeren
3 minuten krikken
shit het lukt niet
sorry uw tijd is om.
![]()
kan je weer ff bijpinnenquote:Op zondag 25 november 2012 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het risico dat je dan neemt.
maar dan is de stijfheid geheid wat afgenomenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Een van de vele risico's die je looptquote:Op zondag 25 november 2012 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het risico dat je dan neemt.
.
Kan me niet voorstellen dat je uberhaupt een stijfje krijgt bij iemand waarvan je weet dat ze door meerdere mannen per dag wordt volgeblaftquote:Op zondag 25 november 2012 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je weer ff bijpinnen
maar dan is de stijfheid geheid wat afgenomen.
ik weet zeker dat als ik in Amsterdam naar de hoeren zou gaan ik een bekende tegenkomquote:Op zondag 25 november 2012 00:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Een van de vele risico's die je loopt.
normaal heb ik dat zelfs in Zoetermeer haast nooit, maar dan wel geheidSame shit, different day
SC hopper present![]()
Gewoon genoeg op zak hebbenquote:Op zondag 25 november 2012 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je weer ff bijpinnen
maar dan is de stijfheid geheid wat afgenomen.
Jaquote:Op zondag 25 november 2012 00:15 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ah joh, living on the edgequote:Op zondag 25 november 2012 00:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Hehe, inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 00:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je uberhaupt een stijfje krijgt bij iemand waarvan je weet dat ze door meerdere mannen per dag wordt volgeblaft.
![]()
![]()
![]()
OHquote:Op zondag 25 november 2012 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat als ik in Amsterdam naar de hoeren zou gaan ik een bekende tegenkom
normaal heb ik dat zelfs in Zoetermeer haast nooit, maar dan wel geheid?
quote:Op zondag 25 november 2012 00:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je uberhaupt een stijfje krijgt bij iemand waarvan je weet dat ze door meerdere mannen per dag wordt volgeblaft.
onee ze blaffen meestal een rubbertje vol
een hoer zonder rubbertje
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat neemt niet weg dat ze door 40 man geneukt is die dag, en al die ballen die overal tegenaanketsen, omnomnomnom.quote:Op zondag 25 november 2012 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onee ze blaffen meestal een rubbertje vol
een hoer zonder rubbertjeBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
om die reden hoef ik ook geen trio met een andere kerel erbij, het idee een andere wippende vent aan te rakenquote:Op zondag 25 november 2012 00:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ze door 40 man geneukt is die dag, en al die ballen die overal tegenaanketsen, omnomnomnom.Een trio met 2 vrouwen however
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker toch? En dan likt ze er nog een beetje aan.... Mmmmmmquote:Op zondag 25 november 2012 00:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ze door 40 man geneukt is die dag, en al die ballen die overal tegenaanketsen, omnomnomnom.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
En ik moet er niet aan denken dat een andere vrouw aan de pik van mijn vriend zitquote:Op zondag 25 november 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om die reden hoef ik ook geen trio met een andere kerel erbij, het idee een andere wippende vent aan te rakenEen trio met 2 vrouwen however
.
Jij bent zijn eerste vriendinnetje?quote:Op zondag 25 november 2012 00:21 schreef Raene het volgende:
[..]
En ik moet er niet aan denken dat een andere vrouw aan de pik van mijn vriend zit.
ik denk dat dat wel de reden zijn waarom trio's niet zo supervaak voorkomen: jalouziequote:Op zondag 25 november 2012 00:21 schreef Raene het volgende:
[..]
En ik moet er niet aan denken dat een andere vrouw aan de pik van mijn vriend zit.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat en misschien veel mensen nog lekker ouderwets zijn en sex toch nog een beetje als een romantische act beschouwenquote:Op zondag 25 november 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel de reden zijn waarom trio's niet zo supervaak voorkomen: jalouzie
dat ook jaquote:Op zondag 25 november 2012 00:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat en misschien veel mensen nog lekker ouderwets zijn en sex toch nog een beetje als een romantische act beschouwenmaar romantiek is toch kunstmatig ooit de mensheid ingeslopen, mensen zijn het niet van nature. Holenmannen sleepten de vrouwen aan de haren naar de grot, vervolgens paren ze en kwamen er koters, puur functioneel allemaal, als dieren. Mensen zijn van nature ook niet monogaam
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Feeling hot hot hotWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
je baasquote:Op zondag 25 november 2012 04:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Om 2 uur snachts beginnen, wie dat verzonnen heeft
Forum Opties Forumhop: Hop naar: