SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bob Marley & The Wailersquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
get up stand up
stand up for your rightIk ook niet, ik zit binnen en straks mag vriendlief in de auto rijden (for a change)quote:
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2012 10:43:23 ]![]()
Mag hij normaal gesproken niet rijden dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet, ik zit binnen en straks mag vriendlief in de auto rijden (for a change)![]()
![]()
Ik maak de meeste km in the redmobilequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag hij normaal gesproken niet rijden dan?
Doos op de post doen?quote:
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2012 10:44:34 ]![]()
Welk mobiel rijd hij dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak de meeste km in the redmobile![]()
![]()
![]()
Al gedaan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak de meeste km in the redmobile![]()
[..]
Doos op de post doen?![]()
![]()
Nee, 511 foto's van de bruiloft, gemaakt door mijn oudste zusquote:.
Er waren ook 2 fotografen en een camera-man bij maar ja, mijn zus maakt graag foto's.
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij werkt hier dichtbij
[..]
I give up![]()
![]()
Ohja... ik zie die ene foto wel in mijn DM/PMquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, 511 foto's van de bruiloft, gemaakt door mijn oudste zus.
Er waren ook 2 fotografen en een camera-man bij maar ja, mijn zus maakt graag foto's.
Ik kan niet alles wetenquote:![]()
Bovendien was ik nooit zo thuis in de reggae enzulks![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja... ik zie die ene foto wel in mijn DM/PM![]()
![]()
Ik ook niet, ken hem alleen omdat hij in GTA zit.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja... ik zie die ene foto wel in mijn DM/PM
[..]
Ik kan niet alles weten![]()
Bovendien was ik nooit zo thuis in de reggae enzulks
Tijd voor iets goeds.
![]()
Trein gehaald, stapte in bij de wc, ik moest erg nodig.Ik heb wel honger.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat had ik gisteren ook, maar ik kan dat echt niet in de treinquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:00 schreef Fera het volgende:
Trein gehaald, stapte in bij de wc, ik moest erg nodig.Ik heb wel honger.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Als ik echt moet kan ik het overal.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook, maar ik kan dat echt niet in de trein
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
SSD?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Woohoo, verse windows installatie...![]()
Nah, moet wel een SSD halen, of iig een andere harde schijf, want ik ben nu gewoon opeens 24gb kwijtquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt me de enige reden om en cleane install te maken.En het is nog altijd een zooitje op m'n schijven, maargoed
Voorlopig kan ik weer op internet rondhangen, daar ging het me even om..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: