SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bob Marley & The Wailersquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
get up stand up
stand up for your rightIk ook niet, ik zit binnen en straks mag vriendlief in de auto rijden (for a change)quote:
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2012 10:43:23 ]![]()
Mag hij normaal gesproken niet rijden dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet, ik zit binnen en straks mag vriendlief in de auto rijden (for a change)![]()
![]()
Ik maak de meeste km in the redmobilequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag hij normaal gesproken niet rijden dan?
Doos op de post doen?quote:
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2012 10:44:34 ]![]()
Welk mobiel rijd hij dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak de meeste km in the redmobile![]()
![]()
![]()
Al gedaan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak de meeste km in the redmobile![]()
[..]
Doos op de post doen?![]()
![]()
Nee, 511 foto's van de bruiloft, gemaakt door mijn oudste zusquote:.
Er waren ook 2 fotografen en een camera-man bij maar ja, mijn zus maakt graag foto's.
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij werkt hier dichtbij
[..]
I give up![]()
![]()
Ohja... ik zie die ene foto wel in mijn DM/PMquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, 511 foto's van de bruiloft, gemaakt door mijn oudste zus.
Er waren ook 2 fotografen en een camera-man bij maar ja, mijn zus maakt graag foto's.
Ik kan niet alles wetenquote:![]()
Bovendien was ik nooit zo thuis in de reggae enzulks![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja... ik zie die ene foto wel in mijn DM/PM![]()
![]()
Ik ook niet, ken hem alleen omdat hij in GTA zit.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja... ik zie die ene foto wel in mijn DM/PM
[..]
Ik kan niet alles weten![]()
Bovendien was ik nooit zo thuis in de reggae enzulks
Tijd voor iets goeds.
![]()
Trein gehaald, stapte in bij de wc, ik moest erg nodig.Ik heb wel honger.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat had ik gisteren ook, maar ik kan dat echt niet in de treinquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:00 schreef Fera het volgende:
Trein gehaald, stapte in bij de wc, ik moest erg nodig.Ik heb wel honger.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Als ik echt moet kan ik het overal.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook, maar ik kan dat echt niet in de trein
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
SSD?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Woohoo, verse windows installatie...![]()
Nah, moet wel een SSD halen, of iig een andere harde schijf, want ik ben nu gewoon opeens 24gb kwijtquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt me de enige reden om en cleane install te maken.En het is nog altijd een zooitje op m'n schijven, maargoed
Voorlopig kan ik weer op internet rondhangen, daar ging het me even om..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En morgen dan nog eens zondag!quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Absoluut, en daarna is het maandag!quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Je weet de sfeer wel weer tot een dieptepunt te brengenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, en daarna is het maandag!![]()
titelbeslisserquote:en het afscheid van Schumi en misschien van Koba en Kova.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Oh dat vind ik niet zo ergquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
titelbeslisseren het afscheid van Schumi en misschien van Koba en Kova.
![]()
![]()
Neuh, gaat niet lukken faxie, misschien kort.... Maar ik heb een verjaardag dus die meet is bijzaak vanavond.Rustig aan.![]()
Ow wacht, je mocht nog steeds niet DM'en?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
Neuh, gaat niet lukken faxie, misschien kort.... Maar ik heb een verjaardag dus die meet is bijzaak vanavond.![]()
![]()
Ik word gewoon genegeerd door de admins wat dat betreft.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wacht, je mocht nog steeds niet DM'en?
Rustig aan.![]()
Ik heb dus gewoon een goede indruk gemaakt bij sollicitatie net![]()
''Je komt enthousiast en blij over''
Oid waren de woorden.
Rustig aan.![]()
ik ga Kovalainen wel missen. Die zeurt niet, stapt in en geeft gas tot doe auto stuk of aan de finish is.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
Lola is een lieve meid.
Zo dat moest ik even kwijt.
Kusje piet.
Wat een vleierij
Dat is toch niks voor mij
Toch zeg ik even snel
Met een blosje, dank je wel![]()
![]()
Grote vraag is...wie blijven er hierquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:29 schreef Braamyo het volgende:
word er ook vanavond weer gemeet... pfff houd het allemaal niet meer bij
Wie gaan er en waar?
![]()
![]()
straks blijf ik nog helemaal alleen op fok achterquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:31 schreef Spezza19 het volgende:
Als het in de buurt is kan ik wel heen...![]()
![]()
Mja ik.moet eerst details hebben van wat waar wie enzoquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
straks blijf ik nog helemaal alleen op fok achter
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee hoor moet niet, blijf toch gezellig bij mij!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik.moet eerst details hebben van wat waar wie enzo![]()
![]()
![]()
oude versieren topic mensen vooral.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik.moet eerst details hebben van wat waar wie enzoThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Huh wat?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
oude versieren topic mensen vooral.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
er was ooit een sc die over versieren ging.. mensen van die sc gaan meeten.quote:The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ik niet, vanavond feeschtje bij vriendenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Grote vraag is...wie blijven er hier![]()
![]()
Ah op die fiets. Ja die nieuwe sc's ... nog steeds niet aan gewendDit account is niet meer in gebruik.![]()
Bohhh ik zit volll..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja vol zit je zekerquote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
goedenavond iedereen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Is dat zo saai als het klinkt?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik zit tenminste op het moment in een heuse DM discussie nu
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: