Als je het kopieert maakt ie er een andere verwijzing van, je moet dan gewoon even alle tags die om de url van het plaatje staan vervangen door [img] aan de voorkant en [/img] aan de achterkant.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:41 schreef becky27 het volgende:
Hmmm waarom lukt jou dat wel en mij niet??
Name it broekenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:13 schreef Nirak het volgende:
Dat vind ik ook de leukste dingen van de bestelling. De rest was goedkope opvulling van de kledigkast. Name it valt goed bij hem, goede lengte - breedte verhouding voor D.
Aiquote:Op zondag 25 november 2012 19:35 schreef laziness het volgende:
De korting zit al in de prijs verwerkt
quote:Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef octopussy het volgende:
Ja, als je op de Britse website kijkt zie je de originele prijzen en de afprijzingen (in ponden). Op de EU website zie je alleen maar euro prijzen.
Het is nogal prijzig inderdaad.
De Boden kleertjes die ik voor Mia heb zijn nu nog aan de ruime kant dus daar kunnen we nog wel aardig lang mee vooruit. Zodra ze eruit is gegroeid dan krijg je een seintje
Ik heb vanmiddag alleen vluchtig bij een winterbroekje gekeken bij de baby's en daar zat korting op.quote:Op zondag 25 november 2012 19:59 schreef miss_sly het volgende:
Toch wel! De korting is alleen op de zomerkleding?
In Eindhoven?! Niet in het centrum denk ik dan? Dat was me vast opgevallenquote:Op zondag 25 november 2012 12:29 schreef mefke79 het volgende:
Dat jurkje..![]()
Wij gaan donderdagavond even naar de winkel van 4ff in Eindhoven. Effe snuffelen. O en alles valt klein/smal bij 4ff, behalve hun (jongens)spijkerbroeken. Driekus verzuipt er in. Het is een 98/104 en dan te bedenken dat hij zelfs van H&M al een 104 draagt (terwijl die niet bekend staan om hun kleine broeken).
Strijp S, De Machinekamer, waar ze ook Lois (dat spijkerbroekenmerk) nieuw leven in blazen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
In Eindhoven?! Niet in het centrum denk ik dan? Dat was me vast opgevallen
Haha, ja had dit voor een vriendin gekocht maar was verkeerde maat en kon het bonnetje niet meer vindenquote:
Mini snowboots, het is echt geen ramp als je een kind wat nog niet kan lopen een paar keer echte schoenen aan doet zodat ze lekker in een sneeuwpak buiten kunnen ravottenquote:Op maandag 26 november 2012 21:04 schreef bitterend het volgende:
Ja is ook zo...maar wat moet ik haar aan doen als ze lekker in de sneeuw wil ravotten hmm
Nee als ie het niet doet geldt ie niet voor de EU site. Is meestal zo bij Boden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
Vraag over Boden. Heb een kortingscode voor BodenUK, is ook gratis verzenden. Geldt dit dan ook naar NL ?
Code doet het niet op EU site![]()
Iemand interesse in de code ?
Ach jammer. Thx !quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee als ie het niet doet geldt ie niet voor de EU site. Is meestal zo bij Boden.
Je moet op collectie 2011 klikken maar jij zoekt grotere maten al gok ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef trui het volgende:
in de maten die ik zoek zie ik dat soort leuke prijsjes niet hoor. maar misschien kijk ik verkeerd, ik zal nog eens zoeken.
Dat is best leuk geprijst. Hoe valt Tumble n dry? Heb er nog nooit iets van gehad. Heb nu een spijkerbroek en een paar shirts op het oog en wilde maat 98 nemen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:08 schreef DJMomo het volgende:
tumble n dry fans hier? in hun eigen webshop wordt de oude collectie van 2011 voor een prikkie verkocht, met gratis verzenden. Broeken voor 13/14/15 euro.
www.tumblendry.com
mss zelfs OP waardig?
ik vind het smal vallen. beetje zoals noppies zeg maar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is best leuk geprijst. Hoe valt Tumble n dry? Heb er nog nooit iets van gehad. Heb nu een spijkerbroek en een paar shirts op het oog en wilde maat 98 nemen.
Volgens mij verkoopt Zeeman dat soort dingen nu!quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:22 schreef Suikertante het volgende:
Weet iemand nog een ultiem pakje met vossen of andere bosdieren erop (uilen en herten zijn minder favoriet)? En dan bedoel ik HET geboortepakje. Dus wat je als eerste aantrekt en op alle eerste foto's staat.
Oeh, ideaal!quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:44 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ik vind het smal vallen. beetje zoals noppies zeg maar.
* Marrije gaat vast een lijstje makenquote:Op maandag 26 november 2012 20:10 schreef laziness het volgende:
Lindex aanbiedingen op datum de komende dagen. En gratis verzendkosten vanaf 50 euro.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:59 schreef Juud79 het volgende:
@Suikertante, geen pakje, wel romper....... ik kan vnvnd nog wel even verder zoeken, er is daar zoveel in te vinden..
[ afbeelding ]
Google Sture en Lisa vosjesquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:02 schreef Suikertante het volgende:
[..]Shut up and take my money!!
Die is leuk zeg! Ik bedoel ook meer een outfit dan een pakje. Ik geloof dat een pakje niet zo heel handig is als de baby net geboren is? Waar vind ik dit rompertje?
Jelte had wel zoiets in ieder geval. O. ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:41 schreef mignonne het volgende:
hey zo'n pak het Poppedein's dame ook toch?
Ik heb tot nu toe vnl ervaring met broeken. Voor kerst heb ik de kerst blazer gekocht, die maar liefst twee maten groter genomen. Een mee besteld track Jackie dito.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:37 schreef laziness het volgende:
De trui die ik heb van tumble 'n dry valt best ruim juist
Ahhquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:37 schreef twentemeisje het volgende:
*slaat jongensitems op in een mental image, you never know :-)*
Net bij Jijwel in de sale nog twee dingen voor Saar gescoord:
[ afbeelding ]
Lijkt me zo leuk met het rood-wit gestreepte shirtje dat ze al heeft eronder. Had 'm het liefst in het rood gewild maar die was helaas al uitverkocht.
:-)quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
AhhDat jurkje heet hetzelfde als mijn kat <3
quote:
Ik ook! Het gekke is dat ik nu zelfs nog nieuwsgieriger ben dan bij Saarquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en TM; ik ben heeeeeeeeel benieuwd naar jullie beeb 2.0....
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef twentemeisje het volgende:
Ik doelde ook alleen op die tweede Marrije. En toen ik het had gepost bedacht ik me dat er een gerede kans zou zijn dat ze 'm al zou hebben
.
had ik ook! en bij ons klopte dat echt ontzettendquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ook! Het gekke is dat ik nu zelfs nog nieuwsgieriger ben dan bij Saar. Het is wel de uiteindelijke samenstelling van ons gezin
. Ik heb een enorm meisjes-voorgevoel, zul je zien dat ik het haske mis heb
.
Ik denk overigens ook meisjequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ook! Het gekke is dat ik nu zelfs nog nieuwsgieriger ben dan bij Saar. Het is wel de uiteindelijke samenstelling van ons gezin
. Ik heb een enorm meisjes-voorgevoel, zul je zien dat ik het haske mis heb
.
Heeft er toevallig iemand iets besteld?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:08 schreef DJMomo het volgende:
tumble n dry fans hier? in hun eigen webshop wordt de oude collectie van 2011 voor een prikkie verkocht, met gratis verzenden. Broeken voor 13/14/15 euro.
www.tumblendry.com
mss zelfs OP waardig?
Moom, wat denk jij voor broeken bij Tumble 'n dry, Noortje is 95/96 cm, 98 of 104? Ze draagt nu nog broeken maat 92.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:29 schreef DJMomo het volgende:
ik had 2 dagen geleden besteld. Kan je al vertellen: binnen 1 werkdag in huis klopt niet.
Er staat shipping in one dayquote:Op woensdag 28 november 2012 13:29 schreef DJMomo het volgende:
ik had 2 dagen geleden besteld. Kan je al vertellen: binnen 1 werkdag in huis klopt niet.
Vind de broeken vaak ook lang vallen (maar ja, das jochies spul he, geen idee hoe meissies is).. Dus als ze nu 92 heeft, gewoon 98.quote:Op donderdag 29 november 2012 07:25 schreef becky27 het volgende:
[..]
Moom, wat denk jij voor broeken bij Tumble 'n dry, Noortje is 95/96 cm, 98 of 104? Ze draagt nu nog broeken maat 92.
dat stáát er wel ja.. meer juist: er staat zelfs: voor 15u besteld, zelfde dag verzonden. in mijn geval betektent dat dus dat het dinsdag verzonden had moeten zijn. maar sja, zeggen en doen he? ik heb nog steeds niets. dus toch echt al 2 werkdagen verder.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:25 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Er staat shipping in one day
Dat kerstbomenpakje!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:35 schreef Juud79 het volgende:
TM, ik denk dat jullie een jommetjesbaby krijgen!
En dat pakje is tof, maar maat 86 van Kik-Kid die gaat mijn Lientje niet lang meer passen, dus dat vind ik zonde.
Een kerst outfitt ben ik ook nog naar op zoek, ik wil iets wat ze daarna ook nog kan dragen, maar wel wel een beetje apart/warm/leuk is en het liefst een jurkje, bijv zoiets....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow en als iemand met een kleine jongensbaby nog een kerstpakje zoekt......
http://www.bij-izzy.nl/We(...)n-jumpsuit-Tree.html
[ afbeelding ]
Veel Hollandser dan dit kon ik niet vinden, jumpsuits merken komen vrijwel allemaal uit het buitenland, dus echt Hollands is niet gemakkelijk te vinden. Deze is van Smafolk.quote:Op donderdag 29 november 2012 02:50 schreef Gulara het volgende:
Ik zie weer ontzettend leuke jumpsuits voorbij komen! En ik ben nog steeds op zoek naar het eerste pakje (jumpsuit). Ik heb een paar leuke op het oog. Maar vroeg me opeens af of er misschien ook leuke jumpsuits (voor een jongetje) zijn met een Hollands thema?
tnd jeans. en hoera, gisteren verzondenquote:Op donderdag 29 november 2012 09:42 schreef Suikertante het volgende:
DJMomo, welk pakje heb je besteld??
Ik heb nog niet eerder broeken van T&D gehad, maar in de T&D winkel waar ik weleens kom zien de meeste broeken er niet wijd vallend uit.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:37 schreef bodpa09 het volgende:
Meimeltje, had jij er toevallig broeken besteld? Welke vallen smal?
Hier dus wel binnen 1 dag! Alleen ik was niet thuis...quote:Op donderdag 29 november 2012 09:14 schreef DJMomo het volgende:
[..]
dat stáát er wel ja.. meer juist: er staat zelfs: voor 15u besteld, zelfde dag verzonden. in mijn geval betektent dat dus dat het dinsdag verzonden had moeten zijn. maar sja, zeggen en doen he? ik heb nog steeds niets. dus toch echt al 2 werkdagen verder.
Ik hoor het graag, het is weer een crime hier.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eerder broeken van T&D gehad, maar in de T&D winkel waar ik weleens kom zien de meeste broeken er niet wijd vallend uit.
Heb er twee voor oudste besteld. Had ze vandaag (dus wel binnen 1 dag) kunnen hebben, maar ik was niet thuisMorgen weet ik dus hoe ze vallen!
He balen, alle leuke jurken van dat Lemon Girls uitverkocht. Wordt dat nog aangevuld bij Limango?quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:17 schreef laziness het volgende:
Limango heeft imps&elfs in de aanbieding en een merk genaamd smashed lemon girls met jurkjes die de dames die van 4ff etc houden wel zullen bevallen.
Gaat wel hard zoals altijd.
Neequote:Op vrijdag 30 november 2012 10:44 schreef Cathmar het volgende:
[..]
He balen, alle leuke jurken van dat Lemon Girls uitverkocht. Wordt dat nog aangevuld bij Limango?
Jammerrr. Niet dat ze nieuwe jurken nodig hadden...quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef laziness het volgende:
[..]
NeeHeel soms wordt iets uit mandjes van mensen weer vrij gegeven maar dan zijn het dus echt enkele exemplaren.
Wha. Juud! Mijn portemonnee wordt boos op je. Wat een leuke pakjes hebben ze daarquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:35 schreef Juud79 het volgende:
Ow en als iemand met een kleine jongensbaby nog een kerstpakje zoekt......
http://www.bij-izzy.nl/We(...)n-jumpsuit-Tree.html
[ afbeelding ]
Ik moet je teleurstellen...quote:Op donderdag 29 november 2012 19:44 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik hoor het graag, het is weer een crime hier.
Heeft ineens een reden om naar E.'s omaatje te gaanquote:Op donderdag 29 november 2012 21:25 schreef mefke79 het volgende:
O mensen![]()
![]()
![]()
Ik ben vanavond naar de store van 4ff geweest in Eindhoven. Als je er in de buurt komt, zeker even gaan. De hele collectie lekker uitgestald, je kan fijn snuffelen. Ik heb echt leuke dingen gekocht. Rib uit mijn lijf, maar goed, dat mag wel zo 1x per seizoen. Nu ga ik weer braaf op de sale wachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hier de meisjesversie van binnengekregen voor de miniquote:Op donderdag 29 november 2012 09:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Veel Hollandser dan dit kon ik niet vinden, jumpsuits merken komen vrijwel allemaal uit het buitenland, dus echt Hollands is niet gemakkelijk te vinden. Deze is van Smafolk.
[ afbeelding ]
Ja, die wou ik ook nog wel voor Lientje, maar 86 van Smafolk is te klein en 92 hebben ze bij uitzondering helaas.....hij is beeldschoon.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:50 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik heb hier de meisjesversie van binnengekregen voor de miniecht té leuk!!
[ afbeelding ]
Hier: http://www.koningterijk.com/collectie/smafolk en met W12-50% krijg je 50% korting op allesook de andere merken!
Dankjewel, erg fijn dat je het even zegt! We zoeken verder, die slim fits van WE hangen ook los om zijn billen. Eigenlijk passen alleen de smalle broeken van de Bijenkorf goed, maar die 36 euro....quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen...
Ze vallen hier ongeveer gelijk aan de broeken van Cars. Ik denk dus gewoon een regular model. De slim fit van de WE zijn smaller.
Bij Kyllian zullen ze echter vast wel goed zitten, hij heeft een normaal postuur (alhoewel slim fit ook erg goed zit). Voor Dyon zou ik ze niet kopen denk ik.
Ik had trouwens deze modellen:
[ afbeelding ]
Erjan
[ afbeelding ]
Ekerd
Clics heeft groene laarsjes..quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:01 schreef becky27 het volgende:
ik zocht groene laarsjes voor Noortje en toen kwam ik deze tegen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet haar maat, maar wel in de mijne![]()
bedoel je de skinny jeans van benneton? Dat zijn de enige die echt goed zitten bij Yaro. maar idd die prijs.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:35 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Dankjewel, erg fijn dat je het even zegt! We zoeken verder, die slim fits van WE hangen ook los om zijn billen. Eigenlijk passen alleen de smalle broeken van de Bijenkorf goed, maar die 36 euro....
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier: http://www.koningterijk.com/collectie/smafolk en met W12-50% krijg je 50% korting op allesook de andere merken!
Die met die olifantje heb ik ook voor mijn spekkiequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Deze komt eraan voor mijn meisje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik wil winkelen voor Luuk, maar ik kan niks vinden. Ik heb dan ook geen idee wat ik zoek. Hij kan tot nu toe eigenlijk alle kleuren wel hebben..
Mijn meisjeskind is ook een smallerd en voor haar bestel ik 4FF een maat te groot, ze zit in 80 nu maar ik bestel 86/92. Ik zou voor 98/104 gaan als ik jou was denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef Jore het volgende:
Dilemma, hulp nodig! Ik heb een 4ff-rokje op het oog voor mijn relatief smalle dametje. Bestel ik 86/92 of toch 98/104? Ze draagt nu broekmaat 86. Het shirtje bestel ik denk ik in 98/104. Het is een rokje met elastische band.
En die laarzen...
Ha, balen dat ze voor jullie niet geschikt zijn. In de huidige collectie zit wel een enorm slimfit model. Zo smalle pijpen dat ik hem zelfs terug heb gestuurd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen...
Ze vallen hier ongeveer gelijk aan de broeken van Cars. Ik denk dus gewoon een regular model. De slim fit van de WE zijn smaller.
Bij Kyllian zullen ze echter vast wel goed zitten, hij heeft een normaal postuur (alhoewel slim fit ook erg goed zit). Voor Dyon zou ik ze niet kopen denk ik.
Ik had trouwens deze modellen:
[ afbeelding ]
Erjan
[ afbeelding ]
Ekerd
quote:Op zondag 2 december 2012 10:20 schreef twentemeisje het volgende:
Ik krijg een zoon!
![]()
En ik heb kleertjes voor 'm gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft vandaag 1 van de broeken aan. Met riem gaat het wel, maar smal valt hij niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:35 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Dankjewel, erg fijn dat je het even zegt! We zoeken verder, die slim fits van WE hangen ook los om zijn billen. Eigenlijk passen alleen de smalle broeken van de Bijenkorf goed, maar die 36 euro....
Boven de 50 euro is t/m zondag gratis verzenden.quote:Op maandag 3 december 2012 09:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Die romper & dat broekje! Gaat er iemand bestellen?
of is de lazi-postdienst nog van kracht?![]()
Ik overleg even mijn wensenlijst metquote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Boven de 50 euro is t/m zondag gratis verzenden.
Ik bestel het zo voor iemand en laat het met alle liefde naar je eigen huis bezorgen maar ik heb geen behoefte aan een gezamenlijke bestelling![]()
Het is me momenteel teveel werk dat inpakken.
Kan dit jurkje nergens vinden op de site, iemand anders hier wel?quote:Op maandag 3 december 2012 09:11 schreef laziness het volgende:
Lindex heeft een nieuwe babylijnWaar je momenteel 10% korting op krijgt.
http://www.lindex.com/eu/kids/littlephant/quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kan dit jurkje nergens vinden op de site, iemand anders hier wel?
Ah, vandaar! Bedanktquote:Op maandag 3 december 2012 11:44 schreef laziness het volgende:
[..]
http://www.lindex.com/eu/kids/littlephant/
Hier maar hij is nog niet te koop.
Die vrolijke romper is nog niet beschikbaar btwquote:Op maandag 3 december 2012 11:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wil wel meebestellen, dan zit ik zelf ook niet met verzendkosten
Staat nog op coming soonquote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef Kyara het volgende:
ik wil meebestellen als dat jurkje er is.![]()
Do wantquote:Op maandag 3 december 2012 09:11 schreef laziness het volgende:
Lindex heeft een nieuwe babylijnWaar je momenteel 10% korting op krijgt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was erg voorzichtig en de rompers maat 86 kunnen hier nog steeds net aanquote:
Super! En Puckquote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik was erg voorzichtig en de rompers maat 86 kunnen hier nog steeds net aan
Die zachte broekjes durf ik niet te zeggen. Nooit gehad.
Cas zit meest nog in 80 broekjes dus komt hopelijk goedquote:Op maandag 3 december 2012 19:54 schreef Marrije het volgende:
Veel velours broekjes van Lindex hier, vallen op maat, liever groter dan kleiner bestellen door de smalle boord blijft het toch wel hangen.
Middernacht 6 op 7 decemberquote:Op maandag 3 december 2012 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, voor welke datum 'moet' het ook alweer?
Ik dacht hetzelfde eigenlijk jaquote:Op maandag 3 december 2012 21:17 schreef becky27 het volgende:
TM ga me niet vertellen dat je geen creditcard hebt.
Ik kan aan mn ouders vragen of ze even willen kijken in de winkel?quote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef twentemeisje het volgende:
Die is helaas sold out Keshet!!! Ik vond 'm zelfs ook leuker dan de lichte!
Heb je trouwens nog een kortingscode voor me DML?
Moet je die nu direct hebben?quote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef twentemeisje het volgende:
Die is helaas sold out Keshet!!! Ik vond 'm zelfs ook leuker dan de lichte!
Heb je trouwens nog een kortingscode voor me DML?
Ik heb geen oneindige voorraadquote:
Heel snel. Binnen een dag of vijf wel in huis vaak.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Dit is mijn eerste lindex bestelling ooit, goed hé! Verzende ze altijd een beetje vlotjes? Geloof dat Mineola gisteren besteld heeftBen ook nog steeds blij met het Boden jasje van Cas, jammer dat het nu te koud is om aan te doen.
Ik voor één meisje ook welquote:Op maandag 3 december 2012 19:42 schreef becky27 het volgende:
Ik wil dat jurkje ook! Maar ik ben zo aan 50 euro volgens mij als ik voor mijn twee meiden ga bestellen.
die bovenste heeft Midas ook. Zo schattig!quote:Op maandag 3 december 2012 21:21 schreef twentemeisje het volgende:
How can I not? Remember het grote DPAM-cc-drama?
Maar ik dacht bescheiden te kunnen zijn en onder de 50 euro te blijven... Euhm.... *faal*
Ook voor jongentjes kan het dus leuk winkelen zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk nog ff voor Saar.
he jammer ! dankquote:
Ja erg hequote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb mijn eerste pyjama's van Vaenait binnen (had de shop toen gevonden maar zelf nog niets besteld) maar sjee
ik heb voor de grote een 6-7 jaar besteld, met het idee dat ie nog wel even mee kan
maar hij zit goed
iets ruim, maar kleiner had ik hem echt niet moeten hebben
Maar wat een leuke('t is die met die uiltjes)
Jaa ook de rode?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb mijn eerste pyjama's van Vaenait binnen (had de shop toen gevonden maar zelf nog niets besteld) maar sjee
ik heb voor de grote een 6-7 jaar besteld, met het idee dat ie nog wel even mee kan
maar hij zit goed
iets ruim, maar kleiner had ik hem echt niet moeten hebben
Maar wat een leuke('t is die met die uiltjes)
Mooie broek hoor! Bij Dot hangen ze altijd veel lager.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef Nirak het volgende:
Even laten zien hoe goed het Name It broekje staat, van achteren dan
[ afbeelding ]
Is er niks wat je zelf nog wilt dan want dat derde item is toch gratis danquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:58 schreef Fannetje het volgende:
Dank je voor de tip!
Ik wil bij Lindex twee tuniekjes bestellen maar met deze actie is dat natuurlijk niet zo slimWie wil er met me mee bestellen? Ik wil het dan wel graag vandaag nog bestellen.
Zeker, ik vind die echt niet typisch meisjesachtig!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:12 schreef Morretje het volgende:
*Ook op lindex rondstruint*![]()
Wat vinden jullie, kan deze voor een jochie? http://www.lindex.com/eu/6889557/?styleId=37491602
voor hoeveel 'moet' er nog bij?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:02 schreef Fannetje het volgende:
Nou op zich zou ik natuurlijk nog best iets bij kunnen bestellen maar dan zit ik alsnog niet aan het gratis verzenden en met een gedeelde bestelling wellicht wel
Crap, dat heb ik nu altijd net nádat ik besteld heb...quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:42 schreef laziness het volgende:
Lindex heeft vandaag t/m zondag 3=2 op alle kidswear.
Aan de andere kant is er ook een hoop al weg hoor. Gaat hard met zo'n actie en die nieuwe lijn gaat ook snel volgens mij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:14 schreef Mineola het volgende:
[..]
Crap, dat heb ik nu altijd net nádat ik besteld heb...
De babykleding valt gewoon op maat. Rompers vrij groot zelfs.quote:
maar met zoveel items betaal je net zoveel verzendkosten van jou naar jezelf als van lindex naar jezelf...quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb twee tuniekjes van 12,95 op he.t oog en evt. kan ik er nog een Pyjama of iets dergelijks bijbestellen. Ik zoek dus iemand (of twee mensen) die drie of vier items willen hebben
Ah merci!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:34 schreef laziness het volgende:
[..]
De babykleding valt gewoon op maat. Rompers vrij groot zelfs.
De truien bij de grote jongens kunnen soms iets kleiner uitvallen maar dat verschilt heel erg per item.
Fijn dat ie binnen is. De bovenste heb ik ook voor Midas besteld en de onderste heeft ie alquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef kaatjejannie het volgende:
Leuk zeg Kyara!! (tweede envelop is ook binnen trouwens)
Ik heb voor Luuk besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor Sofie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dat met code of kom je daar pas achter als je wil afrekenen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:42 schreef laziness het volgende:
Lindex heeft vandaag t/m zondag 3=2 op alle kidswear.
Tevens t/m zondag ook gratis verzendkosten boven de 50 euro nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |