Clics heeft groene laarsjes..quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:01 schreef becky27 het volgende:
ik zocht groene laarsjes voor Noortje en toen kwam ik deze tegen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet haar maat, maar wel in de mijne![]()
bedoel je de skinny jeans van benneton? Dat zijn de enige die echt goed zitten bij Yaro. maar idd die prijs.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:35 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Dankjewel, erg fijn dat je het even zegt! We zoeken verder, die slim fits van WE hangen ook los om zijn billen. Eigenlijk passen alleen de smalle broeken van de Bijenkorf goed, maar die 36 euro....
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier: http://www.koningterijk.com/collectie/smafolk en met W12-50% krijg je 50% korting op allesook de andere merken!
Die met die olifantje heb ik ook voor mijn spekkiequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Deze komt eraan voor mijn meisje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik wil winkelen voor Luuk, maar ik kan niks vinden. Ik heb dan ook geen idee wat ik zoek. Hij kan tot nu toe eigenlijk alle kleuren wel hebben..
Mijn meisjeskind is ook een smallerd en voor haar bestel ik 4FF een maat te groot, ze zit in 80 nu maar ik bestel 86/92. Ik zou voor 98/104 gaan als ik jou was denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef Jore het volgende:
Dilemma, hulp nodig! Ik heb een 4ff-rokje op het oog voor mijn relatief smalle dametje. Bestel ik 86/92 of toch 98/104? Ze draagt nu broekmaat 86. Het shirtje bestel ik denk ik in 98/104. Het is een rokje met elastische band.
En die laarzen...
Ha, balen dat ze voor jullie niet geschikt zijn. In de huidige collectie zit wel een enorm slimfit model. Zo smalle pijpen dat ik hem zelfs terug heb gestuurd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen...
Ze vallen hier ongeveer gelijk aan de broeken van Cars. Ik denk dus gewoon een regular model. De slim fit van de WE zijn smaller.
Bij Kyllian zullen ze echter vast wel goed zitten, hij heeft een normaal postuur (alhoewel slim fit ook erg goed zit). Voor Dyon zou ik ze niet kopen denk ik.
Ik had trouwens deze modellen:
[ afbeelding ]
Erjan
[ afbeelding ]
Ekerd
quote:Op zondag 2 december 2012 10:20 schreef twentemeisje het volgende:
Ik krijg een zoon!
![]()
En ik heb kleertjes voor 'm gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft vandaag 1 van de broeken aan. Met riem gaat het wel, maar smal valt hij niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:35 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Dankjewel, erg fijn dat je het even zegt! We zoeken verder, die slim fits van WE hangen ook los om zijn billen. Eigenlijk passen alleen de smalle broeken van de Bijenkorf goed, maar die 36 euro....
Boven de 50 euro is t/m zondag gratis verzenden.quote:Op maandag 3 december 2012 09:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Die romper & dat broekje! Gaat er iemand bestellen?
of is de lazi-postdienst nog van kracht?![]()
Ik overleg even mijn wensenlijst metquote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Boven de 50 euro is t/m zondag gratis verzenden.
Ik bestel het zo voor iemand en laat het met alle liefde naar je eigen huis bezorgen maar ik heb geen behoefte aan een gezamenlijke bestelling![]()
Het is me momenteel teveel werk dat inpakken.
Kan dit jurkje nergens vinden op de site, iemand anders hier wel?quote:Op maandag 3 december 2012 09:11 schreef laziness het volgende:
Lindex heeft een nieuwe babylijnWaar je momenteel 10% korting op krijgt.
http://www.lindex.com/eu/kids/littlephant/quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kan dit jurkje nergens vinden op de site, iemand anders hier wel?
Ah, vandaar! Bedanktquote:Op maandag 3 december 2012 11:44 schreef laziness het volgende:
[..]
http://www.lindex.com/eu/kids/littlephant/
Hier maar hij is nog niet te koop.
Die vrolijke romper is nog niet beschikbaar btwquote:Op maandag 3 december 2012 11:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wil wel meebestellen, dan zit ik zelf ook niet met verzendkosten
Staat nog op coming soonquote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef Kyara het volgende:
ik wil meebestellen als dat jurkje er is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |