Als je het kopieert maakt ie er een andere verwijzing van, je moet dan gewoon even alle tags die om de url van het plaatje staan vervangen door [img] aan de voorkant en [/img] aan de achterkant.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:41 schreef becky27 het volgende:
Hmmm waarom lukt jou dat wel en mij niet??
Name it broekenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:13 schreef Nirak het volgende:
Dat vind ik ook de leukste dingen van de bestelling. De rest was goedkope opvulling van de kledigkast. Name it valt goed bij hem, goede lengte - breedte verhouding voor D.
Aiquote:Op zondag 25 november 2012 19:35 schreef laziness het volgende:
De korting zit al in de prijs verwerkt
quote:Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef octopussy het volgende:
Ja, als je op de Britse website kijkt zie je de originele prijzen en de afprijzingen (in ponden). Op de EU website zie je alleen maar euro prijzen.
Het is nogal prijzig inderdaad.
De Boden kleertjes die ik voor Mia heb zijn nu nog aan de ruime kant dus daar kunnen we nog wel aardig lang mee vooruit. Zodra ze eruit is gegroeid dan krijg je een seintje
Ik heb vanmiddag alleen vluchtig bij een winterbroekje gekeken bij de baby's en daar zat korting op.quote:Op zondag 25 november 2012 19:59 schreef miss_sly het volgende:
Toch wel! De korting is alleen op de zomerkleding?
In Eindhoven?! Niet in het centrum denk ik dan? Dat was me vast opgevallenquote:Op zondag 25 november 2012 12:29 schreef mefke79 het volgende:
Dat jurkje..![]()
Wij gaan donderdagavond even naar de winkel van 4ff in Eindhoven. Effe snuffelen. O en alles valt klein/smal bij 4ff, behalve hun (jongens)spijkerbroeken. Driekus verzuipt er in. Het is een 98/104 en dan te bedenken dat hij zelfs van H&M al een 104 draagt (terwijl die niet bekend staan om hun kleine broeken).
Strijp S, De Machinekamer, waar ze ook Lois (dat spijkerbroekenmerk) nieuw leven in blazen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
In Eindhoven?! Niet in het centrum denk ik dan? Dat was me vast opgevallen
Haha, ja had dit voor een vriendin gekocht maar was verkeerde maat en kon het bonnetje niet meer vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |