Ja erg hequote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb mijn eerste pyjama's van Vaenait binnen (had de shop toen gevonden maar zelf nog niets besteld) maar sjee
ik heb voor de grote een 6-7 jaar besteld, met het idee dat ie nog wel even mee kan
maar hij zit goed
iets ruim, maar kleiner had ik hem echt niet moeten hebben
Maar wat een leuke('t is die met die uiltjes)
Jaa ook de rode?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb mijn eerste pyjama's van Vaenait binnen (had de shop toen gevonden maar zelf nog niets besteld) maar sjee
ik heb voor de grote een 6-7 jaar besteld, met het idee dat ie nog wel even mee kan
maar hij zit goed
iets ruim, maar kleiner had ik hem echt niet moeten hebben
Maar wat een leuke('t is die met die uiltjes)
Mooie broek hoor! Bij Dot hangen ze altijd veel lager.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef Nirak het volgende:
Even laten zien hoe goed het Name It broekje staat, van achteren dan
[ afbeelding ]
Is er niks wat je zelf nog wilt dan want dat derde item is toch gratis danquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:58 schreef Fannetje het volgende:
Dank je voor de tip!
Ik wil bij Lindex twee tuniekjes bestellen maar met deze actie is dat natuurlijk niet zo slimWie wil er met me mee bestellen? Ik wil het dan wel graag vandaag nog bestellen.
Zeker, ik vind die echt niet typisch meisjesachtig!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:12 schreef Morretje het volgende:
*Ook op lindex rondstruint*![]()
Wat vinden jullie, kan deze voor een jochie? http://www.lindex.com/eu/6889557/?styleId=37491602
voor hoeveel 'moet' er nog bij?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:02 schreef Fannetje het volgende:
Nou op zich zou ik natuurlijk nog best iets bij kunnen bestellen maar dan zit ik alsnog niet aan het gratis verzenden en met een gedeelde bestelling wellicht wel
Crap, dat heb ik nu altijd net nádat ik besteld heb...quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:42 schreef laziness het volgende:
Lindex heeft vandaag t/m zondag 3=2 op alle kidswear.
Aan de andere kant is er ook een hoop al weg hoor. Gaat hard met zo'n actie en die nieuwe lijn gaat ook snel volgens mij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:14 schreef Mineola het volgende:
[..]
Crap, dat heb ik nu altijd net nádat ik besteld heb...
De babykleding valt gewoon op maat. Rompers vrij groot zelfs.quote:
maar met zoveel items betaal je net zoveel verzendkosten van jou naar jezelf als van lindex naar jezelf...quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb twee tuniekjes van 12,95 op he.t oog en evt. kan ik er nog een Pyjama of iets dergelijks bijbestellen. Ik zoek dus iemand (of twee mensen) die drie of vier items willen hebben
Ah merci!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:34 schreef laziness het volgende:
[..]
De babykleding valt gewoon op maat. Rompers vrij groot zelfs.
De truien bij de grote jongens kunnen soms iets kleiner uitvallen maar dat verschilt heel erg per item.
Fijn dat ie binnen is. De bovenste heb ik ook voor Midas besteld en de onderste heeft ie alquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef kaatjejannie het volgende:
Leuk zeg Kyara!! (tweede envelop is ook binnen trouwens)
Ik heb voor Luuk besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor Sofie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dat met code of kom je daar pas achter als je wil afrekenen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:42 schreef laziness het volgende:
Lindex heeft vandaag t/m zondag 3=2 op alle kidswear.
Tevens t/m zondag ook gratis verzendkosten boven de 50 euro nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |