Ook prima muziek. 3 December ga ik weer naar de Effenaar, dan voor Testamentquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:05 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
En ook Motorhead (en Anthrax vooraf) waren lekker op dreef
Ik heb hier nog wat peso's liggen, die flikker ik wel in de collectebus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
Echt hoor, staat er net een jonge jongen aan de deur die kennelijk leden wil werven voor het Astma fonds.
Allemaal leuk en aardig. Ik zeg dat ik geen interesse heb. Pruillip en janktoon zet de jongen in. Ik zeg dat ik net sta te koken en dat ik echt een te lange dag heb gehad, met andere dingen aan m'n hoofd. "Mijn dag is ook lang" zegt ie.![]()
Ik zeg dat ik vanaf 4 uur op ben "Ik heb nog helemaal niet geslapen".![]()
Ik heb de deur gewoon maar dicht gedaan. Tering, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt qua leden werven of collecte, of zelfs mensen van de kerk. Wat een idioot. 4 keer nee en de sukkel dramt nog door en blijft het gesprek draaien.
Hoe krijgen mensen een hekel aan collectes en leden werven? Hierdoor
Ik heb al 3 collectes/kinderpostzegels/loterij-shit in 2 weken tijd gehad, ik ben een beetje klaar nuquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat peso's liggen, die flikker ik wel in de collectebus.
Die jongeren die zielige verhalen afsteken wantrouw ik sowieso want dat zijn diegenen die je iets willen laten tekenen dat je iedere maand automatisch moet storten en zij zijn zelf ook geen vrijwilliger maar krijgen per klant een x bedrag betaaldquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb al 3 collectes/kinderpostzegels/loterij-shit in 2 weken tijd gehad, ik ben een beetje klaar nuEn hij had geen bus
En ik heb zelf collectes gelopen, die jongen moet de ogen uit z'n kop schamen
Dat dacht ik dus ook, want als je dit vrijwillig doet, dan zet je niet praktisch de voet tussen de deur.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Die jongeren die zielige verhalen afsteken wantrouw ik sowieso want dat zijn diegenen die je iets willen laten tekenen dat je iedere maand automatisch moet storten en zij zijn zelf ook geen vrijwilliger maar krijgen per klant een x bedrag betaald
De enigste die hier wat aan de deur krijgen zijn de lokale vrijwilligers die met een collectebus komen en verder kijk ik zelf wel waar ik wat aan over wil maken.
Ik las pedo's.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat peso's liggen, die flikker ik wel in de collectebus.
Mogen er ook in, die kan ik ook wel missenquote:
Ochquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:50 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Was dus de foto vergeten
Ik zag vandaag onderweg naar de pup nog een auto met een hele kleine "Percy" erin!quote:
Ja, het heeft echt zo moeten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zag vandaag onderweg naar de pup nog een auto met een hele kleine "Percy" erin!
Goed, ze hebben het echt erg zorgvuldig gedaan. Het voelt nog raar, maar ik moet het zeker een jaar geven. Maar we denken niet dat er nog plastische chirurgie nodig is. Echt wel heel blij dat het gebeurd is.quote:
Oh heerlijk, de voorpret alleen al.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij breiden volgend jaar uit met een teefje
Ik heb al een naam![]()
Oh wat fijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Goed, ze hebben het echt erg zorgvuldig gedaan. Het voelt nog raar, maar ik moet het zeker een jaar geven. Maar we denken niet dat er nog plastische chirurgie nodig is. Echt wel heel blij dat het gebeurd is.
O wat een mooi cadeautjequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:50 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Was dus de foto vergeten
Wat leukquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb al een naam![]()
Die was leuk he, lag er al een poos op een gelegendheid te wachten, Q kreeg er ook een van mequote:Op zondag 25 november 2012 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Had je nog gelezen dat ik je kaartje gister gekregen heb? Hij is tof, thanks
Wat een wind, je wordt echt omgeduwd hier als je staat
Bij V&Dquote:Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Thnx Senesta
![]()
![]()
Oh Indaha, jouw kaart had ik nog niet en nog nooit gezien ook, das echt knap, thnx
Wat fijn!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb al een naam![]()
Het stormt hier ook vreselijk, op het open veld heeft de storm helemaal vrij spel. Tashi was helemaal ADHD aan het rondjes rennen, oren in zijn nek als een haas.quote:Op zondag 25 november 2012 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Had je nog gelezen dat ik je kaartje gister gekregen heb? Hij is tof, thanks
Wat een wind, je wordt echt omgeduwd hier als je staat
Ah kijk, daar kom ik echt NOOITquote:
Haquote:Op maandag 26 november 2012 08:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kreeg vrijdag overigens een mail terug van Marktplaats. Ze gingen de optie nog inbouwen.
quote:
quote:
Oh die rechterquote:
Ik had een mentaal gevecht met de chocolade. En ik verloor.quote:Op maandag 26 november 2012 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net extra lang staan lonken bij de pudding-kruimel vlaai in de winkel
quote:Op maandag 26 november 2012 18:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had een mentaal gevecht met de chocolade. En ik verloor.
+
Gelukkig ga ik straks zwemmen
baby vogeltjes bakken?quote:Op maandag 26 november 2012 18:51 schreef oh-oh het volgende:
En net afgeleverd, met kooi en al voor amper geld, ook hier wilden ze weer dringend vanaf:
[ afbeelding ]
Ze gaat van t weekend in de grote kooi erbij, en dan drie mannen erbij en klaar
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:17 schreef DeZwabber het volgende:
Met die kleine eitjes heb je er wel zo veel nodig voor een fatsoenlijk omelet ja
Ik ga zo even langs de theewinkel, boek teruggeven dat hij me geleend heeft. En zo'n Pu-erh schijf halenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar straks krijgen ze bevruchte eitjes
![]()
Oh, hejje nog thee tips Zwab?
Uhuh, die is ook heel zacht. Zal eens kijken wat ze nog meer hebben, heb ook nog een andere van ze die ik wel lekker vind.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja, was die Oolong die milky? Die vond ik erg lekker maar erg mild.
In een boek over thee dat ik hier heb ligge begon een antieke chinees over dat je de stoom die er van af komt moet bestuderen en daar aan kan zien hoe warm het was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Alleen die 70 graden thee heb ik nog niet geprobeerd want hoe de neuk weet ik nou wanneer mijn water afgekoeld is naar 70 graden
Heeft SL eigenlijk oooooolongs? *even spiekt*quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga die Oolong ieg wel kopen hoor, voor 's avonds laat is dat echt lekkere thee
Ja, ik ga eerst een stoomstudie volgenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In een boek over thee dat ik hier heb ligge begon een antieke chinees over dat je de stoom die er van af komt moet bestuderen en daar aan kan zien hoe warm het was.
Fuck dat, ik steek er gewoon een thermometer inIk heb nu een waterkoker die per kopje water uitspuugt op de temperatuur die ik instel
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:28 schreef Pagan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ieke_lift_prank.html
Nee, deze komt uit een lokaal theewinkeltje. Milky Oolong is op zich niet iets heel geks dus zou kunnen dat ze het bij dat andere winkeltje gewoon hebben. Anders roep je maar even, haal ik even een zakje voor jequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik ga eerst een stoomstudie volgen![]()
Oh, heeft SL niet die milky Oolong? Ik wil wel milkyIk ga als het droog is mss straks eerst wel ff naar die andere theewinkel , over de brug.
Pagan, dat filmpje zag ik gisteren, pretty fucked up he![]()
Ik had dat kind mss wel knock out gemept
Is goed, kom er vaak zat inmiddelsquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Okeeeeeeeeej, daar ga ik je aan houden hoor!
Heb jij ook zo een lijst van SL altijd binnen handbereik?
Ik ga er denk ik aantekeningen op maken
Ach, ligt misschien een beetje aan de regio. In Rotterdam struikel je er over.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Die specifieke winkeltjes zijn zo leuk. Jammer dat het massavolk regeert.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:32 schreef Strega het volgende:
Zo dat was een zwaar dagje. Uitvaart, begrafenis van mijn nichtje. Mijn oom, was zo aangeslagen.(Dan realiseer je je ineens weer dat hij al 78 is en zijn vrouw 70.) Mijn andere nichtjes van vaderskant waren er ook, eentje blijkt dus maar 10 km bij ons vandaan te wonen. Was eigenlijk wel heel fijn om bepaalde mensen weer te zien, maar je, de aanleiding was minder. Gelukkig naderhand geen koffie met cake, maar een goeie borrel.
Sterkte Strega (en Pagan)quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:32 schreef Strega het volgende:
Zo dat was een zwaar dagje. Uitvaart, begrafenis van mijn nichtje. Mijn oom, was zo aangeslagen.(Dan realiseer je je ineens weer dat hij al 78 is en zijn vrouw 70.) Mijn andere nichtjes van vaderskant waren er ook, eentje blijkt dus maar 10 km bij ons vandaan te wonen. Was eigenlijk wel heel fijn om bepaalde mensen weer te zien, maar je, de aanleiding was minder. Gelukkig naderhand geen koffie met cake, maar een goeie borrel.
Nogmaals sterktequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:32 schreef Strega het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Zit ik klaar voor Intouchables... draai ik dat ding af, moet ik 1,5 uur naar Frans gaan luisteren, dat gaat hem niet worden
Er is maar 1 taal die ik vreselijk vind en dat is Frans.quote:
Dat + Frans Duijts dat is ook zo ergquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is maar 1 taal die ik vreselijk vind en dat is Frans.
Ik zet hem wel in de ijskast, ooit ofzo. Sowieso 2 uur ondertiteling kijken
Oh nee, dit is te herkenbaar!quote:
Gaar, helemaal gaar. De hervormde dienst duurde ruim twee uur met veel psalmen en Jezus en Onze Heer enz. enz. enz.. Dat sluit niet helemaal aan bij onze levensbeschouwing. na afloop van de begrafenis met veel familie gesproken, dat was fijn. Moeilijk, maar fijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Muis006 het volgende:
Haai Paganhoe is het met Strega en jou?
En wat heb je gekregen oh-oh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gaar, helemaal gaar. De hervormde dienst duurde ruim twee uur met veel psalmen en Jezus en Onze Heer enz. enz. enz.. Dat sluit niet helemaal aan bij onze levensbeschouwing. na afloop van de begrafenis met veel familie gesproken, dat was fijn. Moeilijk, maar fijn.Pfoe, dat is wel een zware dobber ja, en dan hebben jullie van jezelf al genoeg om mee om te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef Strega maar een kus van me![]()
Ik zie nog niksquote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Komen die in bosjes binnen? Of is het afhankelijk van wat er door de schoorsteen past.
Geef mij die schoorsteen!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Komen die in bosjes binnen? Of is het afhankelijk van wat er door de schoorsteen past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit voelt heel ambivalent.
[ Bericht 70% gewijzigd door Pagan op 28-11-2012 18:49:17 ]Old moderators never die, they just smell that way!
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:27 schreef Pagan het volgende:
Degene die Frodo heeft doodgereden is overleden, aldus het suffertje.Dat kan ik me voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit voelt heel ambivalent., karma of zoiets maar dat mag je natuurlijk niet hardop zeggen
O wat ontzettend schattig , ik willumquote:Op woensdag 28 november 2012 19:54 schreef Strega het volgende:
http://fragg.me/video/sunda-slow-loris-rice
Kijk nou, hoe lief!![]()
![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Aaaawwwquote:Op woensdag 28 november 2012 19:54 schreef Strega het volgende:
http://fragg.me/video/sunda-slow-loris-rice
Kijk nou, hoe lief!![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, karma of zoiets maar dat mag je natuurlijk niet hardop zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toeval of niet, het is volle maan en in Leiden zijn wat straten afgesloten wegens twee, vrijwel gelijktijdige, steekpartijen die vooralsnog niets met elkaar te maken lijken te hebben.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef Barbaaf het volgende:
En toeval of niet, het is volle maan en in Leiden zijn wat straten afgesloten wegens twee, vrijwel gelijktijdige, steekpartijen die vooralsnog niets met elkaar te maken lijken te hebben.
Dat kan ik me voorstellen Pagan.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Aaaawww
[..]Ja, het is trouwens wel " Offermaan". Misschien dat sommige mensen dat iets te letterlijk nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toeval of niet, het is volle maan en in Leiden zijn wat straten afgesloten wegens twee, vrijwel gelijktijdige, steekpartijen die vooralsnog niets met elkaar te maken lijken te hebben.
(Het is de bedoeling dat je offert wat je niet meer nodig hebt en dan met nieuwe maan nieuwe zaadjes/doelen stelt)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Bos, je hebt jezelf wel een "Volle Maan" als gezicht gegeven.quote:
Ramon alleen is helemaal apart. Hoorde em zaterdagavond.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar toch maar lafjes zonder Ramonnetje.
Issie single?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie net foto's van het kleine broertje van die vriendin die ik weer terug vond via FB.
Whoohoo
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh man, ik heb een nieuwe theemok op kantoor, zo een van SL met een theezeefje erin, een hele grote. ( kado gekregen ) en nu had ik gisterochtend ipv 4 bekertjes thee 4 mokken thee op , ik heb echt zelden zo een sloot gezekenIk schrok van mezelf, ik leek echt wel een paard
![]()
Lolquote:
Fobie vliegtuigplee?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik pieste echt meer dan toen we naar Indonesië vlogen en ik de hele reis gewacht had tot we bij mn tante thuis waren en ik daar wanhopig boven zo een gat moest hangen![]()
![]()
Op de terugweg kon ik ineens toch gewoon op de vliegtuigplee, zo genees je wel van sommige onzinnige eigenschappen
De bestelling die ik zondag deed is nu binnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
Mijnes zijn gister verzonden, ik ben benieuwd hoe snel ze weer komen. Ik blijf toch die 21 dagen kiezen
De dames zijn duidelijk geen bierdrinkers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Wat is het toch een lekker stelquote:
Ja, dan schrik je je echt te pletter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Mooi![]()
Ze liggen hier al kweetniehoelang zo op een hoopje, dat is echt zeldzaam![]()
Chico was woensdagnacht echt godsgruwelijk ziek, maar sinds gisteravond weer helemaal ok, pfieuw
Ja, en je voelt je zo machteloos...quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Het was echt nasty, ik heb de hele nacht opgezeten met hem, hij heeft uuuuuuuuren rondgerend, hij was zo misselijk. Gek genoeg bleef ie ( gelukkig ! ) wel goed eten. Dus ik hoop dat de schade qua gewichtsverlies beperkt gebleven is, maar ik durf hem nu echt niet te wegen ff
Goeie tip, moet nog wat dingetjes voor neefje en nichtjes!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh overigens, voor ik het vergeet, bij de Aldi hadden ze Sint kadoos, van Matell, ook Uno Skip Bo en nog een kaartspel, in speciale edities, van Cars en nog van alles, echt leukDat spel wat ik nog niet kende was een soort scrabble maar dan met kaarten, die wil ik ook nog kopen dus
Oh leuk! Misschien koop ik nog eens Skip Bo, die naam intrigeert me alleen alquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh overigens, voor ik het vergeet, bij de Aldi hadden ze Sint kadoos, van Matell, ook Uno Skip Bo en nog een kaartspel, in speciale edities, van Cars en nog van alles, echt leukDat spel wat ik nog niet kende was een soort scrabble maar dan met kaarten, die wil ik ook nog kopen dus
Pistaprint?quote:
Ooit wel eens online gespeeld inderdaad een leuk spelletje, maar Set blijft vooralsnog mijn favoriete kaartspel van de laatste tijd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Skip Bo is echt vreselijk leuk, wij spelen het veeeeeeel
Mijn ouders zouden morgen 34 jaar getrouwd zijn geweestquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, morgen begint de laatste maand van het jaarHet lijkt wel vorige maand dat we op oudjaarsdag hier zaten te leuten.
Haha, inderdaad koeienkadaver dit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Vaduz, je had het over de echte pisverhalen, ik las het anders![]()
Ach Bos.......quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden morgen 34 jaar getrouwd zijn geweest![]()
![]()
Voor pa is het erger dan voor mij natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden morgen 34 jaar getrouwd zijn geweest![]()
![]()
Zal wel even duren voor ik langs de Aldi ga, maar wie weet ligt er dan nog een restantje of iets in de uitverkoop. We spelen hier wel veel spelletjes (bordspellen en van alles met gewone kaarten), iets nieuws is wel tof.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Wil je een skip bo? Ik kan donderdag wel ff voor je kijken!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel even duren voor ik langs de Aldi ga, maar wie weet ligt er dan nog een restantje of iets in de uitverkoop. We spelen hier wel veel spelletjes (bordspellen en van alles met gewone kaarten), iets nieuws is wel tof.
Set lijkt me ook nog zo leuk, maar ik ben bang dat ik dat digitaal het fijnst vind
Alleen al hierom heb ik geen privé dingen onlinequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik baal een beetje.
Maandag begint een nieuwe collega en ik heb alleen een voornaam. Ik kan dus niet op haar googlen![]()
![]()
Thanks, maar ik probeer zelf deze week even te kijken of ik in de buurt ben. Ik ben ook wel benieuwd wat ze verder hebben liggen, en ik wil ook zo graag weer gewone boodschappen doen daar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je een skip bo? Ik kan donderdag wel ff voor je kijken!
Set vond ik echt niks als kaartspel, die heb ik weggegeven
quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen al hierom heb ik geen privé dingen online
Mijn gebulder om Anja mocht niet batenquote:
Ik vraag me altijd af, als je al dingen van iemand weet, hoe je dan je gezicht in plooi houdt als die persoon iets verteld, wat eigenlijk nieuw zou moeten zijn, maar door het gezoek al bekend is.quote:
Of de verjaardagen, namen van kinderen..quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, als je al dingen van iemand weet, hoe je dan je gezicht in plooi houdt als die persoon iets verteld, wat eigenlijk nieuw zou moeten zijn, maar door het gezoek al bekend is.
"Oh hou je van paarden? Goh wat leuk". Terwijl je al 10 albums met paarden gezien hebt
Helaas, je hebt alles gegeven.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn gebulder om Anja mocht niet baten
quote:
quote:A cross between a Dane and a Chinese Crested!
Dus zeg maar Giant George en Chico samengesmolten?quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Chico had es een date met een loopse Duitse dog, ik dacht dat er niks gebeurd was destijds
Hier eerst lekker eten, Strega heeft Noord-Afrikaanse kip en groente uit de tajine gemaakt. De nieuwe van L'Aimee Immortelle uit de speakers.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Fuck die mezen!
Natte sneeuw hier![]()
En geen Paul de Leeuw, en geen Ik Vertrek, maar Junior Songfestival en HIV HIV Hoera![]()
Ik ga in bad en vroeg slapen
OMFG!quote:
quote:
Ja hier schijnt de zon en niks geen sneeuwquote:Op zondag 2 december 2012 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Alleen in Maastricht hoor ik net op de radio
Er komt weer een nieuwe golf buien aan. Waarschiijnlijk missen ze Maastricht maar als je wil gaan wandelen kan je beter voor 15:00 weer thuis zijn, of buienradar goed in de gaten houden.quote:
Your welcome!quote:Op zondag 2 december 2012 11:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja hier schijnt de zon en niks geen sneeuw![]()
P&S bedankt voor jullie kaartje
Ik heb net de appelcrumbe de oven in geschoven.quote:
Ohhhhquote:Op zondag 2 december 2012 17:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb net de appelcrumbe de oven in geschoven.Dat zal de heren Pagan en Tashi wel smaken als ze direct van de grote wandeling terug zijn.
Ja, is nog overquote:
Whehe, Sjon doet ook of hij op uitkijk staatquote:Op zondag 2 december 2012 18:45 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Ja hij was de Sint kwijt, dus hij vroeg aan iedereen of ze die man op de foto gezien hadden. Twas echt nen toffe, hij ging meteen poseren met de hondjes en we kregen snoep
![]()
Sjon was doooooooodsbang voor hem
Oh wat lief en die kleurenquote:Op zondag 2 december 2012 18:47 schreef oh-oh het volgende:
Lukt dat?
Kijk, er was zo een toffe kinderboerderij ook, met deze![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuke fotoquote:Op zondag 2 december 2012 18:17 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Was superleuk, tijd vloog voorbij, veel te snel haha.
En we hebben het droog gehouden
Is dat een Alpaca wat een lekker wollig beestjequote:Op zondag 2 december 2012 18:47 schreef oh-oh het volgende:
Lukt dat?
Kijk, er was zo een toffe kinderboerderij ook, met deze![]()
[ afbeelding ]
Jaaahquote:Op zondag 2 december 2012 20:42 schreef Strega het volgende:
Sjon lijkt zo zelf wel een zwarte Pietje!
quote:Op zondag 2 december 2012 18:17 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Was superleuk, tijd vloog voorbij, veel te snel haha.
En we hebben het droog gehouden
Ach, mongooltje, ook leuk!quote:Op zondag 2 december 2012 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Hij maakte nog een prachtige salto voorover, uit de buggy, midden op straat
JAAAAA, of een pietenpak voor Billy, een sintpak voor Chico en een juten zak voor Sjonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |