quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat zielig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef Bastiefcg het volgende:
ahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wellicht wordt dit weer zo een toto waar Johan alles fout heeftquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Johan heeft meer goed dan fout de laatste tijd.
quote:
Jaren '90, Lief en Leed heette dat programma.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:30 schreef Grifte het volgende:
Er is al eerder gemat tijdens tv-optredens tussen Feyenoord en Ajax hooligans toch, staat me vaag nog iets van bij.
René van der Gijp gaat invallen voor André Rieu als die ziek is, vandaar dus René's optreden met zijn viool.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb om 21:15 pas kunnen inschakelen. Wat was dat met een viool?
Dank u.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:52 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f76-0af7f140af2d.mp4
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:52 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f76-0af7f140af2d.mp4
Proost, ouwe reus. Paar kratjes weggetikt samen met Kieft?quote:Op zaterdag 24 november 2012 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet minder biefr drinken pffpfpp
Of een glas in zijn gezicht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Mooi was ook de koek die Derksen van de Bos.
Ik wacht nog altijd met smart op de eerste koek voor Genee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefrustreerde reacties??quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:21 schreef bascross het volgende:
Mooi om die gefrustreerde reacties te lezen over Gijp zijn imitatie van Andre Rieu. Heerlijk hoe hij icm het VI-publiek aantoont wat een bioscooppubliek er in de Arena zit.
Een arnold pijpertje?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kijk weer op RTL 7, film met Arnold
Tuurlijk Ouwe Reusquote:
Ja, lekker man. Ŕ la Fritzie Korbach met druppels bier aan mijn kin. Op een gegeven moment stapt er dan zo'n wijf op me af en die zegt: "Je hebt wat aan je kin hangen..." Waarop ik zeg: "Weet ik." Zo mooi vind ik dat altijd!quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:37 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Proost, ouwe reus. Paar kratjes weggetikt samen met Kieft?
Ik heb het net teruggelezen en een paar successupporters konden er niet om lachenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:08 schreef RensAjacied het volgende:
Dit was toch de beste aflevering sinds tijden? Ik ga deze topics maar eens teruglezen, kijken hoe jullie reactie was bij René zijn act
Uitschot!quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het net teruggelezen en een paar successupporters konden er niet om lachen
Nee, maar serieus; dit was zo ingestudeerd en over the top dat het gewoon niet leuk was. Begin me een beetje te ergeren aan het feit dat hij zichzelf als een cabaretier ziet die ook voetbal analyseert. Terwijl het eerder andersom was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM bijvoorbeeld, maar die kan ook al niet lachen om Sierd de Vos.
Hij wil gewoon niet sterven terwijl de enige imitatie die hij op zijn naam had staan doelpaal was bij het naspelen van een goal van Ibrahimovic.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar serieus; dit was zo ingestudeerd en over the top dat het gewoon niet leuk was. Begin me een beetje te ergeren aan het feit dat hij zichzelf als een cabaretier ziet die ook voetbal analyseert. Terwijl het eerder andersom was.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet sterven terwijl de enige imitatie die hij op zijn naam had staan doelpaal was bij het naspelen van een goal van Ibrahimovic.
Ook die vlaggetjes die van te voren zijn uitgedeeldquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, hij had op z'n hoogtepunt moeten stoppen met immiteren. DIe doelpaal zette hij nog wel geloofwaardig neer; deze was iets over de top.
Ja, alles was zo ingericht dat het een leuk stukje zou moeten worden, terwijl Gijp op z'n best is als hij opmerkingen ter plekke bedenkt ala de Sneijder-opmerking.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook die vlaggetjes die van te voren zijn uitgedeeld
Dit sloeg gewoon nergens op, klaar. Iedereen vond 't een beetje genant, kijk maar naar Wilfred z'n kop en de lichaamshouding van Danny Vera achter Rene.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, hij had op z'n hoogtepunt moeten stoppen met immiteren. DIe doelpaal zette hij nog wel geloofwaardig neer; deze was iets over de top.
Vond het ook maar een genante vertoning.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar serieus; dit was zo ingestudeerd en over the top dat het gewoon niet leuk was. Begin me een beetje te ergeren aan het feit dat hij zichzelf als een cabaretier ziet die ook voetbal analyseert. Terwijl het eerder andersom was.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit sloeg gewoon nergens op, klaar. Iedereen vond 't een beetje genant, kijk maar naar Wilfred z'n kop en de lichaamshouding van Danny Vera achter Rene.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:19 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Vond het ook maar een genante vertoning.
Vind sowieso dat Gijp de laatste tijd weer te overheersend op een niet leuke manier zijn verhaaltjes zit te vertellen.
Doe ik ook niet, maar dat betekent niet dat alles dan zomaar leuk is om naar te kijken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
Ja maar jongens jullie moeten dit programma toch ook niet te serieus nemen.
Ja in het vorige topic.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Gefrustreerde reacties??
Wat een topshow gister trouwens! Gijpie die Rieu nadoet is echt een van mijn hoogtepunten van heel VI!
Ja die zin kan al heel vaak tegen het programma gebruikt wordenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:21 schreef GGMM het volgende:
Als we voetbal cabaret wordt haak ik af.
Ja, maar het verschil zit hem in het feit dat het altijd vrij spontaan ging. dingetjes in gaan studeren die niks met voetbal te maken hebben dan hoeft van mij gewoon niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die zin kan al heel vaak tegen het programma gebruikt worden
Maakt niks uit. Ik vond het gewoon over the top, heeft niks met het programma zelf te maken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
Ja maar jongens jullie moeten dit programma toch ook niet te serieus nemen. Het klopt dat het originele allang weg is. De beste tijd was ook voor het populair werd. Maar wat maakt dat uit joh? Ik vond het een prachtige uitzending
Daarbij: Gijpie was toch altijd diegene die types á la van Gaal belachelijk maakten om het feit dat ze grappen e.d. van tevoren instudeerden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar het verschil zit hem in het feit dat het altijd vrij spontaan ging. dingetjes in gaan studeren die niks met voetbal te maken hebben dan hoeft van mij gewoon niet.
Ja, hetzelfde doen Genee en Derksen vaak bij Hansie met z'n papiertjes e.d.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarbij: Gijpie was toch altijd diegene die types á la van Gaal belachelijk maakten om het feit dat ze grappen e.d. van tevoren instudeerden.
Neem het ook niet te serieus en vind het over het algemeen nog steeds vermakelijk om te kijken, maar dat neemt niet weg dat het wel wat minder aan het worden is en er soms pijnlijk slechte stukjes inzitten, niet geheel toevallig vaak de stukjes die vooraf bedacht zijn. Daarom vond ik VI Oranje 2 ook een grote pijnlijke mislukking, dat was 1 lange vooraf bedachte gimmick en er zat nul spontaniteit in. Zet de drie heren + gast gewoon aan tafel en laat wat onderwerpen passeren en je hebt een fantastische show, ga je het allemaal uitdenken wordt het slechter en soms pijnlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
Ja maar jongens jullie moeten dit programma toch ook niet te serieus nemen. Het klopt dat het originele allang weg is. De beste tijd was ook voor het populair werd. Maar wat maakt dat uit joh? Ik vond het een prachtige uitzending
Eens dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar het verschil zit hem in het feit dat het altijd vrij spontaan ging. dingetjes in gaan studeren die niks met voetbal te maken hebben dan hoeft van mij gewoon niet.
Het is gewoon heel simpel: Wat het programma geweldig maakt/maakte was het feit dat mensen de humor en grappen niet gewend waren en verwachtten. Nu kijk je juíst om die grappen en is die spanningsboog er niet meer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:30 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Neem het ook niet te serieus en vind het over het algemeen nog steeds vermakelijk om te kijken, maar dat neemt niet weg dat het wel wat minder aan het worden is en er soms pijnlijk slechte stukjes inzitten, niet geheel toevallig vaak de stukjes die vooraf bedacht zijn. Daarom vond ik VI Oranje 2 ook een grote pijnlijke mislukking, dat was 1 lange vooraf bedachte gimmick en er zat nul spontaniteit in. Zet de drie heren + gast gewoon aan tafel en laat wat onderwerpen passeren en je hebt een fantastische show, ga je het allemaal uitdenken wordt het slechter en soms pijnlijk.
Vond de rant van Gijpie over de Europa League trouwens erg treffend en mooi dat hij dit gewoon zegt terwijl zijn werkgever het nota bene uitzend. Er moet echt wat met die Europa League gaan gebeuren, want dit gaat helemaal nergens meer over.
Nah, niet mee eens.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel: Wat het programma geweldig maakt/maakte was het feit dat mensen de humor en grappen niet gewend waren en verwachtten. Nu kijk je juíst om die grappen en is die spanningsboog er niet meer.
Dat is voor 99% wat ik net zeg man.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:44 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nah, niet mee eens.
Wat het voor mij een geweldig programma maakt is dat er een aantal mensen op een informerende maar vooral ook leuke en humorvolle manier redelijk spontaan over voetbal praten. Gaat het een toneelstukje/act worden wordt het voor mij veel minder leuk om naar te kijken.
De leukste stukken en grappen komen vaak voort uit spontane ingevingen (zoals bijv het stuk met die oud-Sparta spelers).
Ik kijk trouwens ook niet voor de grappen, maar voor de leuke manier waarop 4 mensen over voetbal raten, met daarbij behorend wat grappige anekdotes.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:48 schreef Oliver23 het volgende:
Hoogtepunten GisterenavondWas wel een topuitzending zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt weer voor de filmpjes.
gr gr
Nouja, jij zegt daar het door gewenning en een verwachtingspatroon minder leuk lijkt. Ik vind juist dat het ook daadwerkelijk veel minder leuk is geworden. Door de populariteit zijn ze gaan overdrijven en is er veel minder spontaniteit, met VI Oranje 2 als treurig dieptepunt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is voor 99% wat ik net zeg man.
2!quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Die vioolsketch is wel een beetje te ver doorgevoerd.
Geniaal.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Die dokter lijkt me wel te vertrouwen, hij draagt zelfs een stethoscoop.
ik vind het echt een geweldig programma. maar dit is toch wel een zwaar minpunt. iedere week roept derksen dezelfde dingen. gertjan verbeek die nooit zeurt is zo een mooi voorbeeld.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:40 schreef Ties02 het volgende:
Johan gebruikt "van buiten de Europese Gemeenschap" ook erg vaak zegDie man leeft nog steeds in het verleden
quote:Op zondag 25 november 2012 04:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.groengeelhart.(...)en-noord-is-geweldig
Hansie geeft hier zijn mening over Gijp, Derksen en Sjenee, en blijkt opeens groot fan te zijn van Ado den Haag. Op een gegeven moment wordt het interview ruw verstoord door een sportjournalist die zich niet door een cameraman uit beeld laat snijden. Wie o wie zou dat zijn?Hahaaaaaaa KOEKOEK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Dat vind ik ook wel een beetje irritant dat Johan steeds in herhaling valt.quote:Op zondag 25 november 2012 01:33 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
ik vind het echt een geweldig programma. maar dit is toch wel een zwaar minpunt. iedere week roept derksen dezelfde dingen. gertjan verbeek die nooit zeurt is zo een mooi voorbeeld.
alleen als die de nieuwtjes voorleest... dan wil het per week verschillen. zo had anouar kali 2 weken geleden al bijgetekend. en een week later ging die vrijwel zeker weg
maar voor de rest heeft hij helemaal niks met dat media wereldje in Hilversumquote:Op zondag 25 november 2012 05:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een beetje irritant dat Johan steeds in herhaling valt.
Maarja wat wil je ook, als Johan iets in zijn column in VI zegt gaat hij het daar ook tijdens VI over praten. En dan hebben we zijn radio programma en VI vandaag nog niet meegerekend..
quote:Op zondag 25 november 2012 11:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar voor de rest heeft hij helemaal niks met dat media wereldje in Hilversum
Daarbij: het was natuurlijk klinkklare onzin dat dit niet live kan zijn. Elke elektrische gitaar van elke rock 'n rollband op deze wereld blaast hele stadions plat door de rechtstreekse versterking van de snaren. Niet door een verstopt microfoontje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
En daarom zit hij er vier keer per week op, HAHAHAHA!!!quote:Op zondag 25 november 2012 11:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar voor de rest heeft hij helemaal niks met dat media wereldje in Hilversum
Het mooie aan VI is nu eenmaal dat het spontaan leuk is, terwijl dit duidelijk een ingestudeerd toneelstukje was.quote:Op zondag 25 november 2012 15:57 schreef KilgoreTrout het volgende:
Ik snap de reacties van mensen op de GijpViool nietzo. Ik vond het optreden van André Rieu echt tenenkrommend in de ArenA maar de parodie erop niet. 50k mensne die met een plastic vlaggetje op de amat van klassieke muziek gaan zwaaien bij een voetbal wedstrijd is echt zo'n verschrikking in zo'n uitzonderlijk geval mag er best wat op ingestudeerd worden.
aad300 wat een baas. iedereen moet gewoon van die gast houdenquote:Op zondag 25 november 2012 13:45 schreef Evertjan het volgende:
Aad300 op Ned 1 die weer open deuren intrapt!
Ik snap anders niets van jouw reactie. Het enthousiasme op het traditionele optreden va Rieu was spontaan. De act van Gijp was geregiseerd, gelogen, overacted, met publiek dat verplicht werd mee te doen en als geheel daarom tenenkrommend van plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 25 november 2012 15:57 schreef KilgoreTrout het volgende:
Ik snap de reacties van mensen op de GijpViool nietzo. Ik vond het optreden van André Rieu echt tenenkrommend in de ArenA maar de parodie erop niet. 50k mensne die met een plastic vlaggetje op de amat van klassieke muziek gaan zwaaien bij een voetbal wedstrijd is echt zo'n verschrikking in zo'n uitzonderlijk geval mag er best wat op ingestudeerd worden.
Juichen na een goal tegen je oude club? JD pleit daar al weken voor dus hij zal wel tevreden zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 18:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben benieuwd wat de heren van het gedrag van Reis vonden.
Nee, even het PSV-publiek uitdagen e.d.. Maar werd bij Studio Sport weinig aandacht aan besteed dus morgen zal het ook wel niet.quote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Juichen na een goal tegen je oude club? JD pleit daar al weken voor dus hij zal wel tevreden zijn.
Wat dan?quote:Op zondag 25 november 2012 20:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, even het PSV-publiek uitdagen e.d..
Tot nu toe zijn er 5 wedstrijden gepasseerd, waarvan Johan er maar liefst 1 goed heeft (Vitesse).quote:Op zondag 25 november 2012 20:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, even het PSV-publiek uitdagen e.d.. Maar werd bij Studio Sport weinig aandacht aan besteed dus morgen zal het ook wel niet.
Hoe heeft De Witte Neger het gedaan met de toto?
http://sigaarsnor.blogspo(...)or-rene-van-der.htmlquote:RTL wil nieuwe show voor René van der Gijp
Als het aan de leiding van RTL7 ligt, zal René van der Gijp vaker op de zender te zien zijn dan alleen op maandag- en vrijdagavond in Voetbal International en af en toe op donderdagavond tijdens Europa League-avonden. Zenderbaas Marco Louwerens heeft een nieuw programma op het oog voor Van der Gijp, zo vertelt hij in een magazine voor adverteerders.
Louwerens wil niet zeggen om wat voor programma het precies gaat. De vraag is echter of Van der Gijp wel interesse heeft in een extra programma. Hij werkt momenteel ook niet mee aan VI Vandaag omdat hij bang is voor overkill.
?quote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Evertjan het volgende:
Waterreus zit huilend aan tafel bij SV!!!
Heel Nederland huilt van binnen als hij daar zit manquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Evertjan het volgende:
Waterreus zit huilend aan tafel bij SV!!!
Mijn topic? Ho eventjes.quote:
quote:
quote:
Bedankt Hans, dat had dit topic echt even nodig.quote:
hoevaak heb jij de toto goed voorspeld?quote:Op zondag 25 november 2012 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Bedankt Hans, dat had dit topic echt even nodig.
Einduitslag TOTO Johan: 1 van de 6 goed![]()
Toevallig wel de wedstrijd waarvan Genee het hardste schreeuwde dat die fout zou zijn.
VBL / Toto op FOK!quote:Op zondag 25 november 2012 23:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoevaak heb jij de toto goed voorspeld?
quote:
Ik kan hem nog wel tolereren, maar die Jan Mulder. Godverdomme wat een irritant kereltje is dat zeg. Word er misselijk van als ik hem zo gemaakt hoor schreeuwen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heel Nederland huilt van binnen als hij daar zit man
Iemand die dat Rieu publiek als leuk spontaan ziet is sowieso reddeloos verloren, maar goed.quote:Op zondag 25 november 2012 18:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik snap anders niets van jouw reactie. Het enthousiasme op het traditionele optreden va Rieu was spontaan. De act van Gijp was geregiseerd, gelogen, overacted, met publiek dat verplicht werd mee te doen en als geheel daarom tenenkrommend van plaatsvervangende schaamte.
Dit was nog erger dan zijn "vierde man-act" van een tijd geleden, kort voor zijn burnout.
Oke dankquote:
Jij bent toch niet zo'n paardenlul die op de Facebookpagina van VI over Hansie aan het zeiken is he?quote:Op maandag 26 november 2012 12:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo leuk vind ik de afleveringen met hem niet meer
quote:Op maandag 26 november 2012 13:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n paardenlul die op de Facebookpagina van VI over Hansie aan het zeiken is he?
Ja, het Ajax-publiek is vast spontaan als Rieu opkomt: 'Goh, wat speelt die Rieu leuk. Hé, kijk nou eens, er ligt een vlaggetje onder mijn stoel. En ook onder die van al mijn buren. Wat zou het een leuk en lekker gek idee zijn om daar eens met zijn allen mee te gaan zwaaien en mee te lallen, dat gaat een sfeertje geven zeg.quote:Op zondag 25 november 2012 18:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik snap anders niets van jouw reactie. Het enthousiasme op het traditionele optreden va Rieu was spontaan. De act van Gijp was geregiseerd, gelogen, overacted, met publiek dat verplicht werd mee te doen en als geheel daarom tenenkrommend van plaatsvervangende schaamte.
Dit was nog erger dan zijn "vierde man-act" van een tijd geleden, kort voor zijn burnout.
50.000 man in een stadion laten zich moeilijker verplichten om met een vlag te zwaaien dan 25 man in een tv-studio. Er wordt sowieso niet van te voren gerepeteerdquote:Op maandag 26 november 2012 13:23 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ja, het Ajax-publiek is vast spontaan als Rieu opkomt: 'Goh, wat speelt die Rieu leuk. Hé, kijk nou eens, er ligt een vlaggetje onder mijn stoel. En ook onder die van al mijn buren. Wat zou het een leuk en lekker gek idee zijn om daar eens met zijn allen mee te gaan zwaaien en mee te lallen, dat gaat een sfeertje geven zeg.Wat een spontane pret hebben we toch, het is toch niet alsof er in het programmaboekje stond dat dat moest, of dat het omgeroepen werd.'
Het is beide vrij treurig. Bij AZ en VVV met hun lompe programmaboekjes waarmee je geluid kan maken, maar dit bij Ajax was ook vrij treurig. Dat heeft niets met Ajax te maken, de meeste voetbalsupporters (of eigenlijk: mensen) zijn kuddedieren die maar al te graag als massa opereren. Deze parodie van Gijp was terecht, de uitvoering was in zekere gęnant te noemen, maar het was dan ook een parodie.quote:Op maandag 26 november 2012 16:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
50.000 man in een stadion laten zich moeilijker verplichten om met een vlag te zwaaien dan 25 man in een tv-studio. Er wordt sowieso niet van te voren gerepeteerd
Als een cabaretier een stukje doet (maar dan zonder publiek) dan is dat grappig. Als een zogenaamde analist dit doet, en het publiek móet meedoen, dan is het geen eens meer cabaret, dan is het toneelspel.
Er wordt zoveel rond voetbal opgetreden om het publiek te vermaken. Lee Towers, drumbands, cheerleaders, latje schieten, whatever. Bij Ajax is Rieu traditie door zijn legendarische optreden in de rust van Ajax tegen Bayern München in 1995.quote:Op maandag 26 november 2012 16:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is beide vrij treurig. Bij AZ en VVV met hun lompe programmaboekjes waarmee je geluid kan maken, maar dit bij Ajax was ook vrij treurig. Dat heeft niets met Ajax te maken, de meeste voetbalsupporters (of eigenlijk: mensen) zijn kuddedieren die maar al te graag als massa opereren. Deze parodie van Gijp was terecht, de uitvoering was in zekere gęnant te noemen, maar het was dan ook een parodie.
Haha...als hij instart is z'n viool al begonnen man.quote:Op maandag 26 november 2012 17:03 schreef Smoofie het volgende:
Wat een acting zeg van al die ajacieden.
Wat zei hij dan, ik was er vrijdag niet.quote:Op maandag 26 november 2012 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...als hij instart is z'n viool al begonnen man.![]()
Gijpie heeft gewoon gelijk natuurlijk.
Zoek Oliviers fragment maar op, daar zijn ze -mede- voor.quote:Op maandag 26 november 2012 17:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zei hij dan, ik was er vrijdag niet.
Jawel, moment.quote:Op maandag 26 november 2012 16:39 schreef Stofje het volgende:
Grmbl. Nog altijd géén tv aansluiting, maar wel WiFi. Volgens mij kun je nergens 'live' tv kijken hč? Geen DWDD of VI oid?
Dat Andre Rieu dat nooit live gespeeld kan hebben in de Arena.quote:Op maandag 26 november 2012 17:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zei hij dan, ik was er vrijdag niet.
Ja, dat lijkt me logisch dat het een bandje was.quote:Op maandag 26 november 2012 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat Andre Rieu dat nooit live gespeeld kan hebben in de Arena.
quote:Op maandag 26 november 2012 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...als hij instart is z'n viool al begonnen man.![]()
Gijpie heeft gewoon gelijk natuurlijk.
Ik hoor alleen maar geruisquote:Op maandag 26 november 2012 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
En ik weet dat ze van de redactie hier zitten te kijken dus dit lijkt me wel het ultieme gelijk voor René. Doe het even in de uitzending vanavond boys!![]()
Vanaf 0:37. Rieu schrikt er zelf van en probeert snel te herstellen, maar het is al te laat. Hij loopt met z'n beweging net achter op de muziek.
quote:Op maandag 26 november 2012 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Wie zegt dan dat het geen bandje is? Met 1 viool kun je nooit zo'n geluid maken natuurlijk.
Heb je ook weer een punt.quote:Op maandag 26 november 2012 17:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]![]()
Dit is in 1995. En het geluid loopt niet synchroon met het beeld want het legendarische was dat het live was en dat de laatste 20 seconden live in de STER reclame werd uitgezonden ivm zijn nieuwe CD
Geloof me nou maar. Die Gijp is weer volledig van het padje. Die ligt voor de kerstmis weer op de bank naar opengaande bruggetjes te kijken.quote:
quote:Jack van Gelder mocht niet naar De Beste Zangers
Jack van Gelder mocht van de NOS niet het TROS-programma De Beste Zangers van Nederland presenteren. Dat vertelt het sportgezicht in het AD. Van Gelder baalt ervan. “Van Nederlandse bodem vind ik De Beste Zangers van Nederland erg leuk. Ik ben zelf al twee, drie keer gevraagd om het te presenteren, maar daar kreeg ik geen toestemming voor van de NOS. Dat besluit is eigenlijk wel hard aangekomen, want dat had ik ontzettend leuk gevonden. Desondanks kijk ik er graag naar.“
De presentator wordt wel vaker gevraagd voor programma’s van andere omroepen. “Voor een programma als Dancing with the Stars ben ik wel gevraagd, maar ik ben geen danser. Ik houd er ook niet van om als bekende Nederlander in competitieverband aan iets mee te moeten doen.”
Een uitnodiging voor die BN’er-shows vindt Van Gelder alles behalve eervol. “Ik zie weleens een categorie kandidaten deelnemen die, als ze dat morgen wordt gevraagd, ook gerust een dag lang op een paal gaan zitten. Dan denk ik: tja.“
het kwam inderdaad over alsof Rieu alles faked. En op zich was het ook wel waar en grappig wat hij zei, dat ze beter René hadden kunnen vragen omdat die dichterbij woont, maar daarna zo'n show om de grap duidelijk te maken ging wat verquote:Op maandag 26 november 2012 18:02 schreef Stofje het volgende:
Tuurlijk is dat een bandje. Ik heb regelmatig 'bandjes' gezien bij NAC op het veld. Stonden ze daar met een drumstel en twee gitaren, maar zonder versterking blij te doen. Duidelijk playback, maar da's ook niet erg. Gijp maakt er een terechte parodie op, maar het dient gewoon ter vermaak en niet als 'live experience'.
Dat was echt ongelofijk zo slecht.quote:Op maandag 26 november 2012 18:13 schreef Adames het volgende:
[..]
het kwam inderdaad over alsof Rieu alles faked. En op zich was het ook wel waar en grappig wat hij zei, dat ze beter René hadden kunnen vragen omdat die dichterbij woont, maar daarna zo'n show om de grap duidelijk te maken ging wat ver
nee deze grap gaan we helemaal uitkauwen, net zoals gijpquote:Op maandag 26 november 2012 18:19 schreef Spezza19 het volgende:
Gaat het nou nog steeds over die viool.... Change the record please
quote:Op maandag 26 november 2012 18:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik twijfel nu toch of Gijp wel echt viool speelde in de studio.
Hier is een stream van iemand die 'm op RTL 7 heeft gezet.quote:Op maandag 26 november 2012 16:39 schreef Stofje het volgende:
Grmbl. Nog altijd géén tv aansluiting, maar wel WiFi. Volgens mij kun je nergens 'live' tv kijken hč? Geen DWDD of VI oid?
Tweede viool?quote:Op maandag 26 november 2012 18:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Ik heb twaalf jaar viool gespeeld, geloof me, dat was echt.
Nee, daar ben ik niet van.quote:
Thanks. Nou ja, om 10 uur kijken met een koud pilsje is ook niks mis meequote:Op maandag 26 november 2012 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is een stream van iemand die 'm op RTL 7 heeft gezet.
http://www.janlul.com/veetle2/
Het probleem is, hij hapert als de pest. Op dit moment probeer ik mijn favo show (Operation Repo) te kijken, maar hij hapert zo veel, het ene shot kloppen ze bij iemand aan, het shot daarna heeft de ondervraagde al een microfoontje om.
Dat wordt dus zoeken via de gebruikelijke sopcast kanalen. Ook heb je iets genaamd Torrentstream maar dat vind ik echt waardeloos, aangezien dat ook enorm hapert.
Inderdaad, moet ik vanavond misschien ook doen, niks mis mee!quote:Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Thanks. Nou ja, om 10 uur kijken met een koud pilsje is ook niks mis mee.
Die mossel hebben ze toch meer ontzag voor dan dat Gillette-apparaat.quote:Op maandag 26 november 2012 18:43 schreef Slobeend het volgende:
Gerard Meijer wint dit jaar de Gouden Mossel. Een alom gewaardeerde prijs in VI.
Vaker VI Vandaag kijken jongen, daar schuift hij wel regelmatig aanquote:Op maandag 26 november 2012 20:05 schreef Adames het volgende:
waarom niet nog eens iwan aan de tafel. ik vond hem echt heerlijk, hij heeft humor en ontzettend veel kennis.
ja precies, daarom zeg ik het ook. daar vind ik hem 10 keer fijner dat die gert wat er naast staatquote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vaker VI Vandaag kijken jongen, daar schuift hij wel regelmatig aan
Truckers op ijs vond ik pas een bazenprogramma.quote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat dwergwerpen wordt trouwens ook niet meer uitgezonden.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 26-11-2012 om 20:21:27Here we go again: #VITV http://t.co/OjXazUXU reageer retweet
Volgende week gelukkig weer Ajax-bash.quote:
Boeit mij nietquote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zouden we nog iets horen over de kledinglijn van de snor
Wijnaldumbash dan.quote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zouden ze PSV bashen? DIe hebben best aardig gespeeld.
Twente daarentegen verdient het.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zouden ze PSV bashen? DIe hebben best aardig gespeeld.
Twente daarentegen verdient het.
beetje lijnen voor de feestdagen hij zal wel weer bij zijn schoonfamilie zitten 1e en 2e kerstdagquote:
Gelukkig zetten ze bij SV wel een objectieve PSV-watcher aan tafel, kan VI nog een puntje aan zuigen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Sleegers zal weer melden dat er niks aan de hand is bij PSV en dat ze zo geweldig bezig zijn.
Toch vreemd om een supporter als journalist op PSV te zetten.
Slegers is niet voor PSV.quote:Op maandag 26 november 2012 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Sleegers zal weer melden dat er niks aan de hand is bij PSV en dat ze zo geweldig bezig zijn.
Dat zegt ie toch ook niet?quote:
Waterreusquote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig zetten ze bij SV wel een objectieve PSV-watcher aan tafel, kan VI nog een puntje aan zuigen.
Je weet dat ie júist voor Feyenoord is?quote:Op maandag 26 november 2012 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Is sleegers Feyenoorderquote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je weet dat ie júist voor Feyenoord is?
Feyenoord is overal.quote:Op maandag 26 november 2012 20:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
aan z'n accent is het niet te horen
quote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je weet dat ie júist voor Feyenoord is?
Zozo. Ik hoorde dat hij ook feyenoorder zou zijn.quote:
Volgens mij niet joh. en ik heb altijd gelijk laalalquote:
Hij heeft een kleding lijnquote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Komt uit zijn eigen kledinglijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |