quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat zielig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef Bastiefcg het volgende:
ahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wellicht wordt dit weer zo een toto waar Johan alles fout heeftquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Johan heeft meer goed dan fout de laatste tijd.
quote:
Jaren '90, Lief en Leed heette dat programma.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:30 schreef Grifte het volgende:
Er is al eerder gemat tijdens tv-optredens tussen Feyenoord en Ajax hooligans toch, staat me vaag nog iets van bij.
René van der Gijp gaat invallen voor André Rieu als die ziek is, vandaar dus René's optreden met zijn viool.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb om 21:15 pas kunnen inschakelen. Wat was dat met een viool?
Dank u.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:52 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f76-0af7f140af2d.mp4
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:52 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f76-0af7f140af2d.mp4
Proost, ouwe reus. Paar kratjes weggetikt samen met Kieft?quote:Op zaterdag 24 november 2012 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet minder biefr drinken pffpfpp
Of een glas in zijn gezicht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Mooi was ook de koek die Derksen van de Bos.
Ik wacht nog altijd met smart op de eerste koek voor Genee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefrustreerde reacties??quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:21 schreef bascross het volgende:
Mooi om die gefrustreerde reacties te lezen over Gijp zijn imitatie van Andre Rieu. Heerlijk hoe hij icm het VI-publiek aantoont wat een bioscooppubliek er in de Arena zit.
Een arnold pijpertje?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kijk weer op RTL 7, film met Arnold
Tuurlijk Ouwe Reusquote:
Ja, lekker man. Ŕ la Fritzie Korbach met druppels bier aan mijn kin. Op een gegeven moment stapt er dan zo'n wijf op me af en die zegt: "Je hebt wat aan je kin hangen..." Waarop ik zeg: "Weet ik." Zo mooi vind ik dat altijd!quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:37 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Proost, ouwe reus. Paar kratjes weggetikt samen met Kieft?
Ik heb het net teruggelezen en een paar successupporters konden er niet om lachenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:08 schreef RensAjacied het volgende:
Dit was toch de beste aflevering sinds tijden? Ik ga deze topics maar eens teruglezen, kijken hoe jullie reactie was bij René zijn act
Uitschot!quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het net teruggelezen en een paar successupporters konden er niet om lachen
Nee, maar serieus; dit was zo ingestudeerd en over the top dat het gewoon niet leuk was. Begin me een beetje te ergeren aan het feit dat hij zichzelf als een cabaretier ziet die ook voetbal analyseert. Terwijl het eerder andersom was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM bijvoorbeeld, maar die kan ook al niet lachen om Sierd de Vos.
Hij wil gewoon niet sterven terwijl de enige imitatie die hij op zijn naam had staan doelpaal was bij het naspelen van een goal van Ibrahimovic.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar serieus; dit was zo ingestudeerd en over the top dat het gewoon niet leuk was. Begin me een beetje te ergeren aan het feit dat hij zichzelf als een cabaretier ziet die ook voetbal analyseert. Terwijl het eerder andersom was.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet sterven terwijl de enige imitatie die hij op zijn naam had staan doelpaal was bij het naspelen van een goal van Ibrahimovic.
Ook die vlaggetjes die van te voren zijn uitgedeeldquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, hij had op z'n hoogtepunt moeten stoppen met immiteren. DIe doelpaal zette hij nog wel geloofwaardig neer; deze was iets over de top.
Ja, alles was zo ingericht dat het een leuk stukje zou moeten worden, terwijl Gijp op z'n best is als hij opmerkingen ter plekke bedenkt ala de Sneijder-opmerking.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook die vlaggetjes die van te voren zijn uitgedeeld
Dit sloeg gewoon nergens op, klaar. Iedereen vond 't een beetje genant, kijk maar naar Wilfred z'n kop en de lichaamshouding van Danny Vera achter Rene.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, hij had op z'n hoogtepunt moeten stoppen met immiteren. DIe doelpaal zette hij nog wel geloofwaardig neer; deze was iets over de top.
Vond het ook maar een genante vertoning.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar serieus; dit was zo ingestudeerd en over the top dat het gewoon niet leuk was. Begin me een beetje te ergeren aan het feit dat hij zichzelf als een cabaretier ziet die ook voetbal analyseert. Terwijl het eerder andersom was.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit sloeg gewoon nergens op, klaar. Iedereen vond 't een beetje genant, kijk maar naar Wilfred z'n kop en de lichaamshouding van Danny Vera achter Rene.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:19 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Vond het ook maar een genante vertoning.
Vind sowieso dat Gijp de laatste tijd weer te overheersend op een niet leuke manier zijn verhaaltjes zit te vertellen.
Doe ik ook niet, maar dat betekent niet dat alles dan zomaar leuk is om naar te kijken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
Ja maar jongens jullie moeten dit programma toch ook niet te serieus nemen.
Ja in het vorige topic.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Gefrustreerde reacties??
Wat een topshow gister trouwens! Gijpie die Rieu nadoet is echt een van mijn hoogtepunten van heel VI!
Ja die zin kan al heel vaak tegen het programma gebruikt wordenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:21 schreef GGMM het volgende:
Als we voetbal cabaret wordt haak ik af.
Ja, maar het verschil zit hem in het feit dat het altijd vrij spontaan ging. dingetjes in gaan studeren die niks met voetbal te maken hebben dan hoeft van mij gewoon niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die zin kan al heel vaak tegen het programma gebruikt worden
Maakt niks uit. Ik vond het gewoon over the top, heeft niks met het programma zelf te maken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
Ja maar jongens jullie moeten dit programma toch ook niet te serieus nemen. Het klopt dat het originele allang weg is. De beste tijd was ook voor het populair werd. Maar wat maakt dat uit joh? Ik vond het een prachtige uitzending
Daarbij: Gijpie was toch altijd diegene die types á la van Gaal belachelijk maakten om het feit dat ze grappen e.d. van tevoren instudeerden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar het verschil zit hem in het feit dat het altijd vrij spontaan ging. dingetjes in gaan studeren die niks met voetbal te maken hebben dan hoeft van mij gewoon niet.
Ja, hetzelfde doen Genee en Derksen vaak bij Hansie met z'n papiertjes e.d.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarbij: Gijpie was toch altijd diegene die types á la van Gaal belachelijk maakten om het feit dat ze grappen e.d. van tevoren instudeerden.
Neem het ook niet te serieus en vind het over het algemeen nog steeds vermakelijk om te kijken, maar dat neemt niet weg dat het wel wat minder aan het worden is en er soms pijnlijk slechte stukjes inzitten, niet geheel toevallig vaak de stukjes die vooraf bedacht zijn. Daarom vond ik VI Oranje 2 ook een grote pijnlijke mislukking, dat was 1 lange vooraf bedachte gimmick en er zat nul spontaniteit in. Zet de drie heren + gast gewoon aan tafel en laat wat onderwerpen passeren en je hebt een fantastische show, ga je het allemaal uitdenken wordt het slechter en soms pijnlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
Ja maar jongens jullie moeten dit programma toch ook niet te serieus nemen. Het klopt dat het originele allang weg is. De beste tijd was ook voor het populair werd. Maar wat maakt dat uit joh? Ik vond het een prachtige uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |